Spitsen van niveau lopen er nog wel rond, geen wereldklasse maar toch. Ik vind het denigrerend naar Defoe, Bent en Vassell toe bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het genant dat een grote voetbalnatie slechts twee spitsen van niveau heeft (en geblesseerd) en zijn hoop vestigt op een 17-jarige...
Yep.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:42 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je ze dan ook layen/backen ofzo?
OK, maar eens uitzoeken hoe dat precies werkt. Heb nog wat credit bij Unibet zag ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Yep.
Ik heb ze al gelayed.
Bij Unibet staan ze vierde gedeeld derde, daar staat Argentinie er nog tussen en staat Engeland gelijk met Duitsland.
Daar kun je alleen maar op Engeland wedden en niet tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:08 schreef Erasmusch het volgende:
OK, maar eens uitzoeken hoe dat precies werkt. Heb nog wat credit bij Unibet zag ik.
Is dat een vereiste dan om de critici de mond te snoeren? Crouch heeft 13 goals gemaakt dit seizoen voor LFC.. Niet genoeg voor een spits maar daarnaast houdt hij wel de bal vast voor Gerrard die er niet voor niks 21 heeft gemaakt...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef trepper het volgende:
[..]
Waar is ie dan op de topscorerslijst? Ik heb net de topscorerslijst van dit seizoen bekeken en daar stond ie niet eens bij. En dat was een lijst van 28 spelers.
quote:Eriksson yet to see Walcott play
Eriksson has taken an almighty gamble on the 17-year-old Walcott
England boss Sven-Goran Eriksson has revealed he picked Arsenal teenager Theo Walcott for the World Cup despite never having seen him play a match.
The 17-year-old striker was the shock inclusion in the 23-man squad.
"I've seen him perhaps three times in training," said Eriksson. "At Arsenal training on Saturday I saw him play 11 against 11 on a half pitch.
Ja die Eriksson is echt de weg kwijt hoor... dat je dit ook gewoon durft toe te geven... ze zouden die man nu nog de laan uit moeten sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:28 schreef Skwish het volgende:
[..]
een paar keer in training is al genoeg om hem naar een WK mee te nemen
Ja maar die hadden al iets van een naam opgebouwd toen... deze gozer heeft nog nooit een officiele pot gespeeld voor het 1e en de bondscoach heeft hem zelf nog nooit zien spelen... je zou bijna denken dat het een grap is, zoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Entonie het volgende:
En ik denk dat de gedachte achter Walcott is dat men hoopt dat hij hetzelfde doet als Owen (98) en Rooney (02).
En gaat de overige 5% van Rooney dan wel mee?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef stevengerrard het volgende:
Defoe komt er nog wel bij aangezien Rooney voor 95 % afvalt
Volgens mij niet of Arsenal lag er al uit of hij was cup tied.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Walcott heeft toch wel in de League Cup voor Arsenal 1 gespeeld trouwens?
Dit is natuurlijk wel vrij verontrustend. En dat voor zo'n ervaren coach als Eriksson.quote:"I've seen him perhaps three times in training," said Eriksson. "At Arsenal training on Saturday I saw him play 11 against 11 on a half pitch.
Ik geloof niet dat een WK bedoeld is om jonge spelers in hun ontwikkeling tot topper te begeleiden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:08 schreef dvdfreak het volgende:
Beckham steunt Eriksson wat betreft selectie Walcott
LONDEN Donderdag 11 Mei 2006 08:43 uur
“Het is altijd goed om te zien dat jonge spelers doorbreken in Engeland. Theo is zonder twijfel een groot talent voor Arsenal. Arsene Wenger heeft gedurende zijn periode in Londen al vele malen bewezen een oog voor supertalent te hebben”, vindt de aanvoerder van Engeland. “Wij (Engeland, red.) hebben een surplus aan routine en kunnen jonge spelers uitstekend begeleiden in hun ontwikkeling. Ik ben overtuigd dat Theo eindigt als een topper.”
Ik ook. Goede voetballers en een fantastisch publiek:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:19 schreef maril het volgende:
tvp, hoop dat Engeland ver komt.
quote:England striker Wayne Rooney is taking "very positive" steps in his bid to be fit for the World Cup.
Rooney was photographed riding a bike at Manchester United's Carrington training ground on Friday in his fight to recover from his broken foot.
And England team doctor Leif Sward said: "I talked to the doctors in Manchester and the report they gave me was very, very positive.
"I can say they have done a tremendous job with Wayne."
Rooney was carried off on a stretcher just two weeks ago during his club's Premiership defeat to Chelsea.
There are major doubts over his chances of being fit despite being included in Sven-Goran Eriksson naming him in his 23-man squad for the tournament.
But Sward said England had handed full control over the striker's recovery to his club doctors.
He added: "I don't want to say so much because we have decided Manchester United's medical team, with Mike Stone in charge, will work with Rooney's recovery.
"I can say they have done a tremendous job with Wayne. And I can say I am very glad for this latest report. Wayne's progress is very positive."
England's World Cup game gets under way on Saturday 10 June against Paraguay.
Wat verheug ik me weer op die wedstrijdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef Erasmusch het volgende:
Of de groepsfase. Als ie er maar bij is tegen Duitsland![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat verheug ik me weer op die wedstrijd![]()
Ik betwijfel of Engeland wereldkampioen gaat worden. Engeland gaat hoogstens de kwartfinale halen denk ik. Kwaliteit genoeg, alleen de trainer is bout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:37 schreef JapieGijs het volgende:
Ik denk dat Rooney waarneer het erop aankomt gewoon gaat spelen..
ookal heeftie het risico weer wat te breken..
En Walcott vind ik opzicht nog geen slecht idee. Hij is een van de snelste spelers die naar het WK
gaan en snelheid kan wel een handig wapen zijn.
Engeland - Duitsland zou idd prachtig zijn..
owja btw: Engeland word wereldkampioen![]()
achja, ik ben benieuwd hoe veel voortgang Engeland geboekt heeft het laatste 2 jaar (dus na het ek 2004).quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef JapieGijs het volgende:
ja wat zijn dat ook voor jaartallen.. 2006 hè.. 40 jaar na dato.. op dit WK hebben we 40 jaar gewacht.. dus nu gaat het gebeuren ook.
Gerrard is gewoon geen spits. Kan hij beter Walcott opstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef JapieGijs het volgende:
Nou.. waaorm zou het geen goede spits kunnen zijn..
Techniek heeftie, scorend vermogen, perfechte trap.
Dan kan Carrick op Steven's plekkie
Spitsen zat in Engeland. Crouch, Vassell, Bent etc Laatste 2 gaan volgens mij niet mee, maar Engeland heeft totaal geen spitsen te kort. De trainer moet ze dan wel oproepen. Heb begrepen dat Owen ook goed geneest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:45 schreef JapieGijs het volgende:
Die houd dat geen 90 minuten vol.. dan moet je weer een spits gaan vervangen en die heb je dan niet meer.
Idd Gerrard is geen spits al zou hij die rol makkelijk kunnen vervullen!......Maar ik denk dat Sven om dan vooral achter de spits laat lopen....Gelukkig is het niet nodig als Owen fit raakt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gerrard is gewoon geen spits. Kan hij beter Walcott opstellen.
dan nog liever Andy Johnson..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Philips (niet die van Chelsea, maar die ene spits)
'quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar wat is er nou met Owen Hargreaves gebeurd?
Ooh oke omdat hij niet op de foto staat in de VI,quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef RodimusPrime het volgende:
[..]
'
die speelt nog bij Bayern Munchen en is gewoon opgenomen in de wk-selectie van Engeland.
Neeeeeee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:56 schreef RodimusPrime het volgende:
Kevin Philips speelt nu bij Aston Villa. Ze kunnen altijd nog eendagsvlieg ( met 1-cap ! ) Michael Ricketts ergens uit de bosjes vissen![]()
Bradley is een veredelde wisselsspeler bij Man City... Maar wel iemand voor de toekomstquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Canisfire het volgende:
In zijn tijd bij Sunderland was hij toch wel de locale hero daar.
Geen idee trouwens waar die nu speelt.
Anders heb je trouwens ook nog het broertje van Shaun Wright.
Bradly Wright-Phillips dat is ook een spits maar geen idee hoe die het nu doet.
Come on England!quote:1 ROBINSON Paul (GK)
2 NEVILLE Gary
3 COLE Ashley
4 GERRARD Steven
5 FERDINAND Rio
6 TERRY John
7 BECKHAM David
8 LAMPARD Frank
9 ROONEY Wayne
10 OWEN Michael
11 COLE Joe
12 CAMPBELL Sol
13 JAMES David (GK)
14 BRIDGE Wayne
15 CARRAGHER Jamie
16 HARGREAVES Owen
17 JENAS Jermaine
18 CARRICK Michael
19 LENNON Aaron
20 DOWNING Stewart
21 CROUCH Peter
22 GREEN Robert (GK)
23 WALCOTT Theo
Je hebt ook nog Defoe, die wat mij betreft eerder mee had gemoeten dan Crouch...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Spitsen zat in Engeland. Crouch, Vassell, Bent etc Laatste 2 gaan volgens mij niet mee, maar Engeland heeft totaal geen spitsen te kort. De trainer moet ze dan wel oproepen. Heb begrepen dat Owen ook goed geneest.
Waarom zou Defoe eerder mee moeten dan Crouch....quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Defoe, die wat mij betreft eerder mee had gemoeten dan Crouch...
yes.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:01 schreef stevengerrard het volgende:
England's team doctor says Wayne Rooney is making a "perfect recovery" from his broken foot and has every chance of playing at next month's World Cup.
The Manchester United striker will have a scan on the injury on 25 May to check its progress but Leif Sward told The Sun everything was looking encouraging
quote:Carrick set for England B chance
Michael Carrick will get a chance to stake his claim for a place in England's midfield in Thursday's B international against Belarus. The 24-year-old is set to start in the holding role alongside Spurs team-mates Jermaine Jenas and Aaron Lennon. Middlesbrough's Stewart Downing will play on the left wing. Coach Sven-Goran Eriksson will use the game at Reading to see Michael Owen and Peter Crouch in action up front, with Theo Walcott to come off the bench.
The game was originally organised to give England's fringe players a run-out, but with several players short of match fitness, Eriksson has revised his plans. First-choice players Owen and Ashley Cole both play, while Peter Crouch could win a place as Owen's strike partner in Eriksson's World Cup XI should Wayne Rooney fail to recover from a broken foot. Owen Hargreaves fills in for first-choice right-back Gary Neville, while Jamie Carragher and Sol Campbell pair up in central defence.
The game at Reading's 24,000-capacity Madejski Stadium is a sell-out. England will play two more friendlies before their first World Cup game against Paraguay on 10 June. Hungary visit Old Trafford on 30 May, with Jamaica to follow on 3 June.
Probable England B team: James, Hargreaves, Carragher, Campbell, A Cole, Lennon, Jenas, Carrick, Downing, Crouch, Owen
En dat was de invalbeurt en het WK. Dieptriest zeg.quote:48 mins: Robert Green makes a terrible start, Romashchenko's shot going through the England substitute's hands and legs and going just wide.
50 mins: GOAL England B 1-1 Belarus
Shocking scenes as Robert Green collapses in agony while taking a goalkick. The ball falls to Vitaly Kutuzov, who shoots into the open goal.
53 mins: A stricken Green covers his face as he is carried off injured, barely five minutes after coming on. Liverpool's Scott Carson, on England's standby list, gets an unexpected chance in goal.
63 mins: News filters through that Norwich keeper Robert Green has ruptured his groin. That will surely rule him out of the World Cup, and put Scott Carson in the squad for Germany.
En? Al nieuws?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef dvdfreak het volgende:
Komende donderdag (25 mei) na de MRI-scan kan ik precies zeggen hoe hij ervoor staat.
quote:
Zeker met deze stand zal heel Engeland in spanning zittenquote:Wayne Rooney underwent an MRI scan on his broken foot on Thursday but the result is not expected until Friday.
oeps niet gezien....Carson is reserve keepert bij LFC en wel de keeper van Engeland -21 altijd geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk eens 4 posts boven je
Nu mag wel de keepert van Liverpool mee. Maar dat is niet de eerste keeper toch?
Ah. Waar is Kirkland dan eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
oeps niet gezien....Carson is reserve keepert bij LFC en wel de keeper van Engeland -21 altijd geweest
Niemand. Daarom is dat middenveld van Engeland helemaal niet zo sterk als velen denken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie kan de Makalele of Sisoko rol invullen bij Engeland?
Tip: Lampard en Gerrard beide niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |