Uhm, als je gewoon naar de voetbalpagina van bbc.co.uk gaat staat er genoeg op over de wedstrijd van gisteren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:16 schreef twi het volgende:
Echt, wat kots ik op die Engelsen. "Engeland B", maar ondertussen bestaat de helft wel uit basisspelers. En zodra er een flutterig oefenpotje wordt gewonnen of ook maar iets aan nieuws is over Engeland, dan staat het direct groot op de BBC. Ga ik naar de BBC, moet ik echt flink zoeken wil ik er iets over vinden.
Sorry hoor, maar Engelsen zijn nog erger dan teletoeters.
Kerelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Julien het volgende:
In mij ogen de beste opstelling voor Engeland is:
Robinson
Ferdinand-Campbell-Terry-Cole
Beckham-Gerard-Lampard-Cole
Owen-Rooney
Veel minder als normaal, en alles wat er staat staat in het teken van zichzelf verschuilen achter Engeland B.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, als je gewoon naar de voetbalpagina van bbc.co.uk gaat staat er genoeg op over de wedstrijd van gisteren.
Ach, 3 leuke wedstrijden toekijken voor Rooney. Daarna kan Sven met z'n Engeland B lekker naar huis.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Lekker slim om een geblesseerde speler mee te nemen
Is ook een goede kijk op de zaak. Een Rooney zonder wedstrijdritme heb je niets aan. Ik vind het een belediging voor Bent en Defoe dat Rooney ondanks alles mee zal gaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zouden ze de finale bereiken met Crouch en Owen en dan zou een van beiden er uit moeten voor een net fitte Rooney?
Lijkt me niet goed en slim, dus dan kan je Rooney net zo goed niet meenemen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Waris het volgende:
Goed gezien door DAM.
Trouwens, de beste basisopstelling voor Engeland is nog altijd
Doel: James
Verdediging: Gary Neville, Ferdinand, Campbell, Ashley Cole
Middenveld: Beckham, Gerrard, Lampard, Iemand die ik even vergeten ben
Aanval: Owen, Rooney
Trouwens, Phil Neville gaat naar het WK!Dat vond ik nou echt grappig
Welke 'Dan'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan wint misschien een keer van de 10 wedstrijden
Die kon tenminste de groepswedstrijden spelen. Rooney kan pas met de training beginnen halverwege het toernooi ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vergelijking is ongeveer het zelfde als Hans Gilhaus en Juul Ellerman het een belediging vinden dat Marco van Basten mee gaat naar het EK 88
Dat is om ook een England C te kunnen makenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Waris het volgende:
Trouwens, Phil Neville gaat naar het WK!Dat vond ik nou echt grappig
Datquote:
Van Basten begon niet fit aan het toernooi en met TWI als coach was hij vast ook niet meegegaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Die kon tenminste de groepswedstrijden spelen. Rooney kan pas met de training beginnen halverwege het toernooi ...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:55 schreef Doc het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_old_game/5019718.stm
Robbo's take on all this ... Ik vond er wel wat inzitten.
Leuk voor Scott trouwens. LFC enige club met een speler in elke linie (K-V-M-A)
Haha, hij is 't met me eensquote:And the England 'B' international with Belarus?
To be fair it was actually more like England A and a half - and they should have beaten Belarussia whether it was a friendly or not - I mean that's not even proper Russia.
That poor lad Green has been replaced by someone who sounds like he was at the OK Corral. Scott Carson, what a ridiculous name for a footballer. He should be wearing a ten-gallon hat and a holster.
Aaron Lennon impressed me - he was the pick of the bunch, Owen looked reasonably fit and with a couple more games behind him he should be OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |