abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38228779
Ze kunnen Rooney nog wisselen tot de 15e juni of zo. Defoe zal zich wel fit houden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:31:14 #227
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38229373
je kunt een geblesseerde speler wisselen tot 24 uur voor de eerste wedstrijd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_38230042
Ze hebben een fantastisch team, Engeland maar het draait nog niet echt. Maar als het begint te lopen kunnen ze heel ver komen. Over deze wedstrijd valt trouwens niet zo heel veel te zeggen omdat het al werd aangekondigd als Engeland B en dan kunnen er wel wat goede spelers meedoen maar waarschijnlijk hebben die dan lang niet voluit gespeeld. In mij ogen de beste opstelling voor Engeland is:

Robinson

Ferdinand-Campbell-Terry-Cole

Beckham-Gerard-Lampard-Cole

Owen-Rooney

Terry, Cole, Gerard en Lampard horen bij de beste spelers op hun positie een Campbell, Beckham, Owen en Rooney zijn ook geen misselijke spelers. Crouch zou ik de eerste wedstrijden als vervanger voor Rooney gebruiken en Ferdinand kan ook nog vervangen worden door Carager.
pi_38230128
Geen Gary Neville?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:56:07 #230
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38230360
Ferdinand op de back
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_38230528
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:16 schreef twi het volgende:
Echt, wat kots ik op die Engelsen. "Engeland B", maar ondertussen bestaat de helft wel uit basisspelers. En zodra er een flutterig oefenpotje wordt gewonnen of ook maar iets aan nieuws is over Engeland, dan staat het direct groot op de BBC. Ga ik naar de BBC, moet ik echt flink zoeken wil ik er iets over vinden.

Sorry hoor, maar Engelsen zijn nog erger dan teletoeters.
Uhm, als je gewoon naar de voetbalpagina van bbc.co.uk gaat staat er genoeg op over de wedstrijd van gisteren.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:08:45 #232
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_38230831
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Julien het volgende:
In mij ogen de beste opstelling voor Engeland is:

Robinson

Ferdinand-Campbell-Terry-Cole

Beckham-Gerard-Lampard-Cole

Owen-Rooney
Kerel Ferdinand boven Neville op de back en dan ook nog Campbell boven Caragher in het midden samen met Terry....Campbell die snelheid mist en geen deuk in een bakje boter schopt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:27:07 #233
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_38231500
Lekker slim om een geblesseerde speler mee te nemen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:21:07 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38233291
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, als je gewoon naar de voetbalpagina van bbc.co.uk gaat staat er genoeg op over de wedstrijd van gisteren.
Veel minder als normaal, en alles wat er staat staat in het teken van zichzelf verschuilen achter Engeland B.
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Lekker slim om een geblesseerde speler mee te nemen
Ach, 3 leuke wedstrijden toekijken voor Rooney. Daarna kan Sven met z'n Engeland B lekker naar huis.
pi_38250020
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zouden ze de finale bereiken met Crouch en Owen en dan zou een van beiden er uit moeten voor een net fitte Rooney?

Lijkt me niet goed en slim, dus dan kan je Rooney net zo goed niet meenemen.
Is ook een goede kijk op de zaak. Een Rooney zonder wedstrijdritme heb je niets aan. Ik vind het een belediging voor Bent en Defoe dat Rooney ondanks alles mee zal gaan.

Lullig voor Green trouwens, het is maar goed dat Carson niet in actie zal komen.
That's all folks!
pi_38250158
Je vergelijking is ongeveer het zelfde als Hans Gilhaus en Juul Ellerman het een belediging vinden dat Marco van Basten mee gaat naar het EK 88
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:07:32 #237
149919 Waris
Dikke Man
pi_38254094
Goed gezien door DAM.
Trouwens, de beste basisopstelling voor Engeland is nog altijd
Doel: James
Verdediging: Gary Neville, Ferdinand, Campbell, Ashley Cole
Middenveld: Beckham, Gerrard, Lampard, Iemand die ik even vergeten ben
Aanval: Owen, Rooney

Trouwens, Phil Neville gaat naar het WK! Dat vond ik nou echt grappig
Argentinië + Brazilië + Trinidad & Tobago + Seedorf pwnen.
pi_38254217
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Waris het volgende:
Goed gezien door DAM.
Trouwens, de beste basisopstelling voor Engeland is nog altijd
Doel: James
Verdediging: Gary Neville, Ferdinand, Campbell, Ashley Cole
Middenveld: Beckham, Gerrard, Lampard, Iemand die ik even vergeten ben
Aanval: Owen, Rooney

Geen Terry maar wel Campbell.
pi_38254635
Ik heb even een Engels schaduwelftal gemaakt, en ik durf Sven wel uit te dagen.

Mike Politt;
Nicky Hunt, Ledley King, Anton Ferdinand, Paul Konchesky;
Scott Parker, Kevin Nolan, Nigel Reo-Cooker, Gareth Barry;
Jermaine Defoe, Dean Ashton.
pi_38255107
Dan wint misschien een keer van de 10 wedstrijden
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:43:44 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_38255150
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan wint misschien een keer van de 10 wedstrijden
Welke 'Dan'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 08:52:27 #242
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38259362
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vergelijking is ongeveer het zelfde als Hans Gilhaus en Juul Ellerman het een belediging vinden dat Marco van Basten mee gaat naar het EK 88
Die kon tenminste de groepswedstrijden spelen. Rooney kan pas met de training beginnen halverwege het toernooi ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 08:54:31 #243
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38259382
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Waris het volgende:

Dat is om ook een England C te kunnen maken
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 08:55:43 #244
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38259391
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_old_game/5019718.stm

Robbo's take on all this ... Ik vond er wel wat inzitten.

Leuk voor Scott trouwens. LFC enige club met een speler in elke linie (K-V-M-A)
pi_38260743
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:43 schreef APK het volgende:

[..]

Welke 'Dan'
Dat
pi_38260778
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Die kon tenminste de groepswedstrijden spelen. Rooney kan pas met de training beginnen halverwege het toernooi ...
Van Basten begon niet fit aan het toernooi en met TWI als coach was hij vast ook niet meegegaan.

Verder gaat het er natuurlijk om dat Rooney net als Bassie een uitzonderlijk talent is en daar gelden andere regels voor, zeker als je 23 spelers mag meemenen
pi_38261999
Even over het wisselen van Rooney voor een andere speler. Is het niet zo dat bondscoaches alleen spelers mogen vervangen die ná het bekend maken van de officiële selectie op 15 mei geblesseerd raken? En niet spelers die daarvóór al geblesseerd waren. Ik dacht zoiets gelezen te hebben, maar ik kan het mis hebben. Dit om te voorkomen dat een bondscoach allerlei geblesseerde spelers zou 'meenemen' op 15 mei om ze vlak voor het wk te ruilen voor een definitieve selectie.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2006 11:35:55 ]
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:46:03 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38262353
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:55 schreef Doc het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_old_game/5019718.stm

Robbo's take on all this ... Ik vond er wel wat inzitten.

Leuk voor Scott trouwens. LFC enige club met een speler in elke linie (K-V-M-A)
quote:
And the England 'B' international with Belarus?

To be fair it was actually more like England A and a half - and they should have beaten Belarussia whether it was a friendly or not - I mean that's not even proper Russia.

That poor lad Green has been replaced by someone who sounds like he was at the OK Corral. Scott Carson, what a ridiculous name for a footballer. He should be wearing a ten-gallon hat and a holster.

Aaron Lennon impressed me - he was the pick of the bunch, Owen looked reasonably fit and with a couple more games behind him he should be OK.
Haha, hij is 't met me eens
pi_38264832
Robinson is toch gewoon eerste keus
pi_38266817
Engeland 1ste ronde er al uit..
Ja vast.. :L omdat Rooney niet kan spelen? De enige speler die heel misschien het niveau van Engeland aan kon van Paraguay doet ook niet mee.. en Trinidad.. tsja, Nederland zou der klop van krijgen. Dat vinden ze te makkelijk. En dat dan heel klein in een hoekje verstoppen op de KNVB site.
Zweden word nog wel moeilijk, maar daarvoor moet je de punten al binnen hebben, zodat het niet meer uitmaakt.
Wel klasse van Rooney dat ie nog zo graag mee wil, elke Nederlander had een maand geleden al gezegd 'nee ik ben geblesseerd, kan niet meedoen, ik ga op vakantie'. stelletje luizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')