no need to rub it inquote:
Dat was gister al hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 20:35 schreef Kleintje het volgende:
Ikke doe niet aan oorlog...
Ik doe liever aan politiek correct geneuzel.
Daar kom je hier het verst mee volgens mij!!!
RON... JIJ BENT OOK ORANJE!
ENG
dacht dat het voor een dagje was, hoelang blijf je nog oranje?quote:
Rrrrriiight!quote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef Kleintje het volgende:
(...). Gisteren durfde ik niet (...)
Beiden natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dat oranje niet inrubben of dat je eng bent?
Ik denk dat hij langer oranje blijft dan Sub. Dat is immers onze zuipschuit die altijd blauw is.quote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
dacht dat het voor een dagje was, hoelang blijf je nog oranje?
Gisteren was ik kleurenblind en reageerde heftig geshokeerd op Ron zijn MSN dat Sub rood wasquote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dat oranje niet inrubben of dat je eng bent?
Hmmm, alsof ie dat niet zou verdienenquote:Op zondag 30 april 2006 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren was ik kleurenblind en reageerde heftig geshokeerd op Ron zijn MSN dat Sub rood was
doe eens.quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik ben er ook weerik ben anderhalf uur bezig geweest met een fotocollage van stationsnaambordjes uit binnen- en buitenland
Leuk
Zien?
Laat maar zienquote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik ben er ook weerik ben anderhalf uur bezig geweest met een fotocollage van stationsnaambordjes uit binnen- en buitenland
Leuk
Zien?
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpgquote:Op zondag 30 april 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
doe eens.
wel linkje dan want op 550 blijft er vast niet veel van over
Ha, Leiden Centraal was ik vandaag ook nogquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpg
[hapmode]quote:Op zondag 30 april 2006 20:47 schreef Kleintje het volgende:
[Trolmode aan]Ben je DAAR 1,5 uur op bezig geweest??? Dat had ik in 10 minuten kunnen doen! Had van jou beter verwacht[/trolmode uit]
A: Mooi weer gelukkig, dan heb je wat aan je vakantiequote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef Falanx het volgende:
oeh oeh leuke week !
A: Vakantie. beetje werken. beetje met foto's rommelen en in de tuin werken.![]()
B: Donderdag eerste rijles ( maak ik me stiekem wel een beetje druk om. voordat ik de straat uit ben moet ik al 6 bochten maken die echt flink onoverzichtelijk zijn. )![]()
C: ZATERDAG fotomeet !.
en dan weer schoolzucht.
![]()
Blauw is al eng zat, hebben we geen oranje voor nodigquote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Zo... eindelijk van dat rare kleurtje af...
achjah dat industrie terein. ik heb wel eens gereden dat was gewoon een rechte weg. dat ging prima. maar stiekem heb ik ook wel zin om ff meteen door mijn straat heen te rijden met al die rotbochtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
A: Mooi weer gelukkig, dan heb je wat aan je vakantie
B: VRaag of je eerst mag oefenen op een industrieterrein. Heb ik ook gedaan, tenminste, dat deed hij automatisch.
C: Ja! Jeeeeeeeh
waarom staan ze niet op alfabetische volgorde?quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpg
Ik vond het op de terugweg erg zat hahaquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Falanx het volgende:
[..]
achjah dat industrie terein. ik heb wel eens gereden dat was gewoon een rechte weg. dat ging prima. maar stiekem heb ik ook wel zin om ff meteen door mijn straat heen te rijden met al die rotbochtenoehhh tweestrijd
Daarom nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waarom staan ze niet op alfabetische volgorde?
precies. Ongeveerquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owh wacht, ze staan natuurlijk op volgorde van je reis. Toch?
Fles en logica. In één zin. Zonder ontkenning.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
Leuke collage fles!
En xila...je denkt het is fles..dus er moet wel een logica ergens inzitten
logica is my middle namequote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
Leuke collage fles!
En xila...je denkt het is fles..dus er moet wel een logica ergens inzitten
Preciesquote:
Over? hup aan het werk dan...dat kan niet hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Preciesik heb er nog een zwikkie over ook
Makkelijkquote:Op zondag 30 april 2006 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Over? hup aan het werk dan...dat kan niet hoor
ja lekkerquote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
Maak er een wallpapersized ding van!
DAT is pas kutjeklote veel werkquote:of zo'n foto die uit allerlei kleine foto's bestaat. in het NS teken ofzo
owhjaquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekkerdan kan je ook echt je ikoontjes nog terugvinden
![]()
Volgens mij zijn daar standaard progjes voor die dat kunnen. (map invoeren met alle fotootjes, en 1 voorbeeldfoto invoeren en hij puzzelt zelf...)quote:[..]
DAT is pas kutjeklote veel werk
ja nee maar er zitten nou ook een hele zooi buitenlandse bordjes tussen, dat kan dan weer nietquote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef Debsterr het volgende:
Maar wel tof!!!
kutjequote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef Kleintje het volgende:
Flash, ik dacht dat jij het altijd wel leuk om vond... kutjeklote.
Meeste mannen houden daar wel van.
Die usericon moet ik weer eens repareren jaquote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Offy het volgende:
Pea, ik herkende je niet zonder usericon!
Laat eens wat foto's zien van je nieuwe huisje, voelt het al als gezellig 'thuis'?![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Jou geloof ik al helemaal niet meneer V.
Ik wil het met eigen ogen zien!
Nou hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
quote:
Ja ik ga snel foto's maken...al die fotters vragen eromquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Ik zag je bovenin de AT staan, en ik denk, ik zwaai even.quote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
Heeee oldbie!!!
Alles goed??
Je hebt wel lef... van de blauwe mensjes hier mag je niet alleen maar zwaaien!
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou posten:quote:Op zondag 30 april 2006 22:52 schreef Kleintje het volgende:
Nee he? Minder blauw op straatFok!
Zullen we een actiegroep oprichten.
Het is niet meer zo als vroegah!
Geen leuke rellen meer...
grrrrr msn 8 of wat?quote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, kom eens op msn. Net was je er nog. nu niet meer
welkom terug P.quote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondIk heb weer wat gemist in die paar uur op het vliegveld zie ik
![]()
Dankquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankZo maar eens richting huis om de foto's te bekijken
zit nu ff bij mijn ouders te vervelen en kroketten naar binnen te schuiven als avondeten
doe mij ook maarquote:
Ptje!!!quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankZo maar eens richting huis om de foto's te bekijken
zit nu ff bij mijn ouders te vervelen en kroketten naar binnen te schuiven als avondeten
bbq-en teveel vleesch???quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik ga maar voor de tosti's
bbq'en is me toch echt teveel vlees.
Peaquote:
ik hoef niet naar de heide...ik heb een mooie tuin, met veel meer vogels dan ik op de heide gefotografeerd krijgquote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PeaWe moeten rap weer eens naar de heide als het mooi weer wordt
![]()
Vogels + Wide-Angle =quote:Op zondag 30 april 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik hoef niet naar de heide...ik heb een mooie tuin, met veel meer vogels dan ik op de heide gefotografeerd krijg
quote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle =
Maar ik kom gerust even met de 300mm langs
Vogels + Wide-Angle = hele kleine vogelsquote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle =
Maar ik kom gerust even met de 300mm langs
Strak planquote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]en dan doen we de heide er nog ff bij
quote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle = hele kleine vogels
wel HI-res posten dan, anders moeten we uit stipjes opmaken wat het was.quote:
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.quote:Op zondag 30 april 2006 20:25 schreef Kleintje het volgende:
Sorry hoor, maar 'zo interessant was die shoot niet?'
Dat bepaal jij?
Heb jij de resultaten al gezien dan?
Heb jij mijn exacte verhaal gehoord?
Heb jij of Prupke al echt dik betaalde shoots gehad?
Voor mij was ie dat inderdaad.
En je doet nu net of ik het alleen maar over die shoot heb.
Het is nu inderdaad weer even naar voren gekomen... maar kom op hé... doe ff normaal...
jah en of je daar blij mee moet zijnquote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
De AT staat weer vol met showcases
![]()
moest het eff kwijt
liever 5 showcases per dag waar ik naar kan kijken als wat er de afgelopen tijd te beleven vielquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en of je daar blij mee moet zijn
dan ga je weer krijgen dat teveel mensen showcases maken
Je bent een paar uur te laatquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.
Nee, dus, dus kom maar op met die [afbeelding]
zie feedback en stop de popcorn maar weer terugquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.
Nee, dus, dus kom maar op met die [afbeelding]
Maar om nu te zeggen dat het hier bere-gezellig isquote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent een paar uur te laatde rel gebeurde niet.
Moeten we dan alleen maar lief en aardig zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar om nu te zeggen dat het hier bere-gezellig is
Goed, ik zal weer eens wat vaker langswippen in FOT, misschien is een keertje bijlezen niet genoeg![]()
U is jarig? Gefeliciteerdquote:
Ja wat je kan doen enzo,hoe je hoofden vervangt enzoquote:Op maandag 1 mei 2006 07:54 schreef Kleintje het volgende:
Wat snappie niet Ghost???
jij wil dus gelijk verder gaan dan alleen maar retoucheren.quote:Op maandag 1 mei 2006 07:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat je kan doen enzo,hoe je hoofden vervangt enzo
Ja het is meer voor de geinige shopsquote:Op maandag 1 mei 2006 08:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik ben jarig vandaag
twee handjes gaat niet meer maar als ik mijn teentjes er ook bijneem hou ik er nog een paar over
@GHostbuster: je begint ook gelijk met het makkelijkste he?een hoofd op een ander lichaam is lastig. De stand van het hoofd moet overeenkomen met het lichaam, de temperatuur moet overeenkomen (kleur v.d. huid e.d.) en dan moet je ook nog het hoofd in de juiste proportie maken en zo in de hals over laten lopen dat je niet kan zien dattie erin geshopt is
maak 3 lagen, laag 1 is origineelquote:Op maandag 1 mei 2006 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is meer voor de geinige shops
Hoeft niet met kloppende kleuren ofzo hoor,maar ik weet niet meer met welke tool ik hoofden verwijder
Dit is een raar verhaal aan het worden zo
* Ghostbuster u personal serialkiller![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak 3 lagen, laag 1 is origineel
laag 2 gum je met een brush het hoofd uit, heel nauwkeurig
laag 3 plak je het nieuwe hoofd in, dat plaats je op de plek waar eerst t hoofd zat
dan verander je de laag volgorde zodat laag 2 bovenop laag 3 zit
Nou ik heb 3 layers nu,maar als ik gum op layer 2 gebeurt er niks met de fotoquote:Op maandag 1 mei 2006 08:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
jeuj nou eerst nog een paar bakken koffie
Daarom kon ik het niet vinden dus
zet de laag erboven en eronder eens op onzichtbaarquote:Op maandag 1 mei 2006 08:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb 3 layers nu,maar als ik gum op layer 2 gebeurt er niks met de foto
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zet de laag erboven en eronder eens op onzichtbaar
Ik ga geen gebak meenemen voor 45 man!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog gefeli puckzzz
ga je t trakteren zaterdag nog even dunnetjes overdoen?
hmmm... lollies dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga geen gebak meenemen voor 47 man!
Ik heb het hier op mijn werk nog niet eens verteld, ik heb geen zin in die felicitaties en dat gezoen
Maar ik zal straks toch maar ff wat bij de koffie halen, gelukkig zijn we maar met 5 man ofzo
Ik krijg al een ijsje van Puckzzzie..quote:
een ijsjequote:Op maandag 1 mei 2006 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik krijg al een ijsje van Puckzzzie..![]()
Puckzzz meid, gefeliciteerd hoor.![]()
Euhm... ik weet niet of ik wel met iedereen wil knuffelen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
Wordt tijd voor een grote groepsknuffel op de meet..![]()
Puckzzz gefeliciteerd en zolang je niet boven de 55 uit komt past het wel op 2 handen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 07:54 schreef Kleintje het volgende:
PUCKZZZZZZZZZZZ
GEFELICITEERD!!!
Lekker die taart!!!
*jammie*
Hoe oud ben je nou geworden? Past het nog op 2 handjes?
Het past altijd op 2 handen... maar dan moet je effe x10 in gedachten houden..quote:Op maandag 1 mei 2006 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Puckzzz gefeliciteerd en zolang je niet boven de 55 uit komt past het wel op 2 handen hoor
Tis alweertijd
Heb jij ff een 1/3e vinger voor me die ik kan lenen?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
Het past altijd op 2 handen... maar dan moet je effe x10 in gedachten houden..![]()
*geeft Mauro één vingerkootje..quote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb jij ff een 1/3e vinger voor me die ik kan lenen?
Dan kan ik namelijk een x10 uitvoeren
Puckzzz. Feli meid
Of je plaatst effe en A0 foto...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Eens kijken wat jullie van deze foto vinden. Ik vond hem wel grappig
[[url=http://www.xs4all.nl/~nvriezek/fok/IMG_1713_550.jpg]afbeelding][/url]
Hij is alleen kleiner gemaakt, voor de rest is er niets aan bewerkt en klikbaar trouwens.
Het lijkt dat de focus op de paal is, persoonlijk had ik hem liever op de meeuw gefocust gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Eens kijken wat jullie van deze foto vinden. Ik vond hem wel grappig
afbeelding
en deze muts ging haar beeldscherm reinigenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of je plaatst effe en A0 foto...![]()
Is wel meteen handig om er achter komen dat jij je sensor eens zwaar moet poetsen.. Ik zie meerdere vlekken.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
en deze muts ging haar beeldscherm reinigen
Maaaarrrr woensdag en donderdag, als ik vrij benquote:Op maandag 1 mei 2006 10:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is nog droog wel donker aan het worden
kijk dat is de juiste insteekquote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Op de lekmeet had ik ook een taart bij me!
Dat is toch niet onze schuldquote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
En nee, ik neem geen gebak mee, ik ben dan al 5 dagen niet meer jarig
0254-674831 Meneer en Mevrouw Puckzzz. Vragen naar meneer, als u mevrouw aan de lijn krijgt trek dan minimaal een uur uit voor onzin geklets over de oom van de zus van de buurman van het adres waar je twintig jaar geleden hebt gewoondquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
0254-674831 Meneer en Mevrouw Puckzzz. Vragen naar meneer, als u mevrouw aan de lijn krijgt trek dan minimaal een uur uit voor onzin geklets over de oom van de zus van de buurman van het adres waar je twintig jaar geleden hebt gewoond
Ah fijn die zien dan altijd dingen,die je eigen tandarts niet zietquote:Op maandag 1 mei 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg vandaag wel een heel speciaal kadootje
Ik mag straks naar de tandarts, ik belde eigenlijk alleen maar om advies waar ik het beste mee kon spoelen. Maar omdat mijn kaak ook helemaal dik is wil ie toch graag even kijken
en waarom zijn je eigen tandarts en arts ALTIJD met vakantie net die ene keer dat je ze belt in het jaar...nu moet ik naar een onbekende tandarts...![]()
Wanneer was de Lekmeet? 15 augustus ofzo? Toen was ik ook helemaal niet jarig, 2 dagen later pas! Dus dat is geen geldig excuus.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
En nee, ik neem geen gebak mee, ik ben dan al 5 dagen niet meer jarig
Klef, vet en zoet was ie.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Op de lekmeet had ik ook een taart bij me!
jamaar iets lekkers is nooit wegquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
Och volgens mij ging P of Marjo brownies bakken toch? en er is soep en brood, verhongeren zullen jullie niet
Oeeeh spannendquote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef Mauro het volgende:
mijn nieuwe keuken is er
De vrachtwagen komt net voorrijden
foto's!!!!!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef Mauro het volgende:
mijn nieuwe keuken is er
Brownies bakken voor 47 man is niet leuk meer hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
Och volgens mij ging P of Marjo brownies bakken toch? en er is soep en brood, verhongeren zullen jullie niet
Knutsel zequote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef Mauro het volgende:
mijn nieuwe keuken is er
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brownies bakken voor 47 man is niet leuk meer hoorOok de helft van die hoeveelheid niet trouwens
En ik moet even kijken hoe het uitkomt. Ik zit de avond ervoor met een update van een applicatie die ik uit moet voeren op kantoor. Overwerk dus
dus de soep en de broodjes zijn niet lekker?quote:
Voor die 47 man dan weer welquote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brownies bakken voor 47 man is niet leuk meer hoor
lekker wel, maar das lunsjquote:Op maandag 1 mei 2006 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus de soep en de broodjes zijn niet lekker?
Ik wil wel brownies bakken hoor maar voor 47 man is teveel...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor die 47 man dan weer wel
Maar ik kan me voorstellen dat er grenzen zijn aan wat je over hebt voor een paar dankbare blikken.
Als iedereen nou gewoon es iets te snoepen meenam? Zelf maken mag, maar hoeft niet.
De paar keer dat ik ze heb gebakken vielen ze in de smaak (volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef Vliegvrager het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat er grenzen zijn aan wat je over hebt voor een paar dankbare blikken.
Is een optiequote:Als iedereen nou gewoon es iets te snoepen meenam? Zelf maken mag, maar hoeft niet.
GMTAquote:Op maandag 1 mei 2006 11:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wil wel brownies bakken hoor maar voor 47 man is teveel...
quote:
Dat is nog steeds 3 uur keukenwerk en daar heb ik nog steeds geen zin inquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Dus... dat is duidelijk... Marjo en P doen ieder brownies bakken voor 23,5 persoon!
TNX
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Dus... dat is duidelijk... Marjo en P doen ieder brownies bakken voor 23,5 persoon!
TNX
en wat houd jou tegen om zelf in de keuken te gaan staan?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo, 47 man is 4 uur keukenwerk en 23,5 is 3 uur keukenwerk.
Dan kan je beter 5 uur ervan maken, dan heb je voor 100 man en heb je voor iedereen 2 stukjes
Een hele simpele.... de nieuwe oven komt pas rond 10 mei, en met een oven die niet verwarmt gaat het niet makkelijk!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wat houd jou tegen om zelf in de keuken te gaan staan?
Doe eens voor?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Dan kan je beter 5 uur ervan maken, dan heb je voor 100 man en heb je voor iedereen 2 stukjes
tofquote:Op maandag 1 mei 2006 11:47 schreef Mauro het volgende:
Mijn nieuwe keuken.
Bouwpakketknutseldozen:
[afbeelding]
Kleurindicatie:
[afbeelding]
* Blij is *
Dan moet je wel heeel lang wachten tot je brownies lekker knapperig zijn inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Een hele simpele.... de nieuwe oven komt pas rond 10 mei, en met een oven die niet verwarmt gaat het niet makkelijk!
Er gaat natuurlijk een klusreportage komen. Maar dan niet in K&Wquote:Op maandag 1 mei 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof
die kleur hebben mijn ouders ook in t oude huis
ben benieuwd hoe t is als alles klaar is
Vraagje zou het ook stof op de lens kunnen zijn? Of waar aan herken je dat het stof op de sensor is?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of je plaatst effe en A0 foto...![]()
Is wel meteen handig om er achter komen dat jij je sensor eens zwaar moet poetsen.. Ik zie meerdere vlekken.![]()
valt mee... ik heb net m'n ouwe heer verhuisd, was eigenlijk wel blij dat ik weer wat te doen had overdag in m'n weekend, uitslapen doe ik meestal doordeweeks alquote:Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef Kleintje het volgende:
kwistnietdatjeeennieuwekeukengekochthad!!!!
Ik ga weer ff 2 dozen uitpakken.
Bah, verhuizen is echt niet leuk...
Het testen kan je gewoon zelf doen..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Vraagje zou het ook stof op de lens kunnen zijn? Of waar aan herken je dat het stof op de sensor is?
Overleeft je AF-motor datquote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je op de ene foto wel vlekken en op de andere niet, dan moeten je lenzen even in een bak met Oxyclean.![]()
Volgens mij is het toch de sensor. Jah weer een A0 foto. En jah ik weet hij is out of focusquote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het testen kan je gewoon zelf doen..
Pak een effen grijs/blauw/groen stuk papier en aak daar een foto van. Zorg wel dat de kleur overal egaal is, want dat zoekt makkelijker.
Maak foto's op de zelfde instelling en test meerdere lenzen. Heb je op alle foto's op de zelfde plekken stof, dan is je sensor vuil. Heb je op de ene foto wel vlekken en op de andere niet, dan moeten je lenzen even in een bak met Oxyclean.![]()
Je mag het ook zelf doen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Alleen AF-s, USM en HSM lenzen hebben een eigen AF motor.quote:
Tuurlijk niet, maar je lens is wel schoon...quote:
Als je zoals ik een uurtje of 4 in de auto hebt gezeten, dan gaat een broodje en een kop koffie er wel in hoor. Anders val ik om.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom om te fotograferen en de gezelligheid, niet om te vreten. Ik neem niets mee, maar zal ook niet het meegebrachte van een ander opeten.
Bier nemen we wel zelf mee
Tot op heden is het nog nooit een probleem geweestquote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
Houden we wel het bierlevel een beetje rustigaan?
dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 1 mei 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tot op heden is het nog nooit een probleem geweestDus dat gaat nu ook niet gebeuren
Ja sorry maar wat is dat nou voor een opmerking???quote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
Houden we wel het bierlevel een beetje rustigaan?
a. je hoeft niet zo heftig te reagerenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorry maar wat is dat nou voor een opmerking???
Nee we gaan er een massaal zuipfestijn van maken, iedereen laveloos naar huis
Als iedereen dan met het OV komt, kan het feest in de trein doorgaan!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we zijn daar te gast. Ik vind het een hele reele vraag van Ynske dat ze jullie verzoekt een beetje rustig aan te doen met het bier. En ja...sommige mensen zullen ongetwijfeld in staat zijn laveloos naar huis te gaan als je de mogelijkheden daartoe biedt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorry maar wat is dat nou voor een opmerking???
Ja goed doeiiiiiquote:Op maandag 1 mei 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
a. je hoeft niet zo heftig te reageren
b. we komen te gast op een plaats waar ik me later nog heb te vertonen en waar ik verantwoordelijk gehouden word over het verloop van zaterdag
c. ik geef alleen aan dat ik hoop dat er niet enorm gezopen gaat worden, aangezien ik weet dat er soms behoorlijk wat geladen kan worden
maar weet je wat
bekijkt voorlopig maar lekker
dat gezeik hier iedere keer
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Als iedereen dan met het OV komt, kan het feest in de trein doorgaan!
Een hele coupe vol met FOT-gangers![]()
Dat weet ik, misschien was mijn uitspraak niet helemaal duidelijk, maar hij was behoorlijk sarcastisch bedoeld. Ik zal een PI toevoegenquote:
Ik reageerde niet op jou volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 13:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat weet ik, misschien was mijn uitspraak niet helemaal duidelijk, maar hij was behoorlijk sarcastisch bedoeld. Ik zal een PI toevoegen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag het ook zelf doen hoorIk heb tot op heden nog niet iemand zien aanbieden om iets mee te nemen
Afgezien van bier door Flash en vv die voorstelt dat eenieder wat meeneemt.
Moest jij niet auto rijden??quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja goed doeiiiii
P wil jij mijn geld aub terugstorten, ik hoor net dat ik daar niet mag zuipen
Met je reactie op Puckzzz merkte ik op dat mijn post misschien wel serieus genomen kon worden, vandaarquote:
Op dit moment voorspelt de trend-voorspelling 20 graden en een zonnetje met wat wolkjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het weer goed wordt.![]()
Hoe kan je gloeiendie hier op een maandag iets serieus nemen???quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Met je reactie op Puckzzz merkte ik op dat mijn post misschien wel serieus genomen kon worden, vandaar![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op dit moment voorspelt de trend-voorspelling 20 graden en een zonnetje met wat wolkjes.
Dan nemen we allebeide een bus JOZO mee, omdat we alles toch met een flinke korrel zout nemen...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
HMII, denk juist dat het probleem is dat sommige mensen dingen altijd te serieus oppakken.
Geloof niet dat ik daar echt tussen hoor...
Ik neem wel NEZO mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan nemen we allebeide een bus JOZO mee, omdat we alles toch met een flinke korrel zout nemen...![]()
Goede visite neemt taart mee!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:Tepels
Kan het een beetje netter hier
Jullie hebben visite hoor
Als iedereen eerst eens tot 10 telt voor op die reageerknop te rammen zou het hier al een stuk gezelliger zijn denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we zijn daar te gast. Ik vind het een hele reele vraag van Ynske dat ze jullie verzoekt een beetje rustig aan te doen met het bier. En ja...sommige mensen zullen ongetwijfeld in staat zijn laveloos naar huis te gaan als je de mogelijkheden daartoe biedt.
Je hebt al gebak en koffie gehad, dit is het moment waarop je de deur weer uitgekeken wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:Tepels
Kan het een beetje netter hier
Jullie hebben visite hoor
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
HMII, denk juist dat het probleem is dat sommige mensen dingen altijd te serieus oppakken.
Geloof niet dat ik daar echt tussen hoor...
er is helemaal geen sprake van mama Ynskequote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt al gebak en koffie gehad, dit is het moment waarop je de deur weer uitgekeken wordt![]()
* Puckzzz ruimt alvast de tafel af
maar serieus, ik heb niet zo'n zin meer in zaterdag, ik laat nog wel weten wat ik ga doen. Maar ik heb allerminst zin om onder mama Ynske haar toezicht te moeten staan om te kijken of we ons wel naar behoren gedragen.
Normaal hou ik niet zo van blauw.. maar hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als iedereen eerst eens tot 10 telt voor op die reageerknop te rammen zou het hier al een stuk gezelliger zijn denk ik.Ik ben het met PdeHoog eens, Ynske is verantwoordelijk en ik vind het normaal dat ze deze vraag stelt. Er is geen enkele reden om daardoor gelijk zo uit je slof te schieten.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt al gebak en koffie gehad, dit is het moment waarop je de deur weer uitgekeken wordt![]()
* Puckzzz ruimt alvast de tafel af
maar serieus, ik heb niet zo'n zin meer in zaterdag, ik laat nog wel weten wat ik ga doen. Maar ik heb allerminst zin om onder mama Ynske haar toezicht te moeten staan om te kijken of we ons wel naar behoren gedragen.
hier kun je best wel gelijk in hebben, het was iig niet bedoeld van mij uit om te gaan bemoederen, en ik weet niet hoe andere meets gegaan zijn, maar ik wilde alleen aangeven dat ik niet graag zou zien dat mensen zich vol gaan schudden, aangezien het oud materieel is waar gebruik van gemaakt gaat worden en het risico op schade dan groter is, en deze kosten op ons verhaald zullen wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de manier waarop de vraag werd gesteld door Ynske erg serieus overkwam.
Het is niet verkeerd en zelfs zeer normaal dat ze het graag goed wil hebben georganiseerd en niet uit de klauwen wil laten lopen. Maar zijn alle andere meetings dan zo uit de klauwen gelopen? Volgens mij niet, ik heb iig nooit zulke verhalen gehoord.
Misschien spreken we hier niet allemaal dezelfde taal, maar om het nou gelijk zo te laten gaan...
Ik heb dit soort zenuwachtigheid nog nooit eerder meegemaakt voor een meeting. En vind het dan ook helemaal niet nodig. Hebben wij haar aanleiding gegeven dat we ook maar IETS anders van plan zijn dan een leuke dag van fotograferen te gaan doen?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtGek he
![]()
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Pee, zou je misschien zaterdag wel kunnen komen.
Schudden is niet goedquote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kun je best wel gelijk in hebben, het was iig niet bedoeld van mij uit om te gaan bemoederen, en ik weet niet hoe andere meets gegaan zijn, maar ik wilde alleen aangeven dat ik niet graag zou zien dat mensen zich vol gaan schudden, aangezien het oud materieel is waar gebruik van gemaakt gaat worden en het risico op schade dan groter is, en deze kosten op ons verhaald zullen worden
Het is dat ik mijn huidige sig nog niet zo lang heb, maar dit wordt de volgendequote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef Kleintje het volgende:
Maar kom op, we kunnen toch wel een beetje normaal doen?
Ik quote even uit een oud topic:quote:Op maandag 1 mei 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
P als het goed is heb je nu mijn rekeningnummer, stort je het bedrag terug a.u.b. ?
Helaas...terugbetaling gaat dus niet. Ook ik zal mijn deel gewoon betalen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
En gewoon komen... kom op P, niet ergens voor terugkrabbelen hoor! Je had er juist zo'n zin in, en als iedereen weer even tot rust gekomen is wordt het nog gezellig ook!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas...terugbetaling gaat dus niet. Ook ik zal mijn deel gewoon betalen.
preciesquote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag niet afzeggen van iemand
grrrrrr....waarom doe je dat nou?
Suc6 meid... En niet meteen op zijn/haar vinger bijten he??quote:
Ja *hips* bborrelllzje zouwer best ingaan! *Hik* doeter mijne maar ene dubb*hips*belequote:Op maandag 1 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
sterkte Puckzzz.
Vraag een stevige borrel, dan heb je alvast genoeg gehad en hoef je jezelf zaterdag overdag niet bezatten
Geintje mensen... geintje.. sjonge zeg :p
Ik denk dat het ook een serieuze vraag was, en dat lijkt me volkomen terecht. Zij is het aanspreekpunt, dus zij is degene die een hoop te verliezen heeft. Zij krijgt het gedoe als het misgaat en zij wordt bij haar club met de nek aangekeken als het een pestbende is. Daar mag ze heel zwaarwichtig over doen van mij, daar heeft ze alle reden toe, zelfs als de kans dat er iets mis gaat maar 1% is.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de manier waarop de vraag werd gesteld door Ynske erg serieus overkwam.
Heb jij ook al het gevoel dat mensen erg snel op de kast zitten de laatste tijd??quote:Op maandag 1 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
sterkte Puckzzz.
Vraag een stevige borrel, dan heb je alvast genoeg gehad en hoef je jezelf zaterdag overdag niet bezatten
Geintje mensen... geintje.. sjonge zeg :p
Hey ik heb niet gezegd dat ik m'n Riotgun in je nek duw.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kom ook niet meer
Ik kan alleen foto's maken onder invloed
VV, klopt. Ik zeg toch ook dat het niet verkeerd is.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een serieuze vraag was, en dat lijkt me volkomen terecht. Zij is het aanspreekpunt, dus zij is degene die een hoop te verliezen heeft. Zij krijgt het gedoe als het misgaat en zij wordt bij haar club met de nek aangekeken als het een pestbende is. Daar mag ze heel zwaarwichtig over doen van mij, daar heeft ze alle reden toe, zelfs als de kans dat er iets mis gaat maar 1% is.
Ik vind het grote klasse dat P en Ynske zich inzetten om dit voor ons te regelen en het geeft ons de kans om met mooi en heel waardevol treinenspul een fotoshoot te doen. En dan komen er zo idioot veel mensen. Daar zou ik als organisator ook zenuwachtig van worden eerlijk gezegd. Dus dan hebben zowel Ynske als P in mijn ogen het volste recht om te komen met een reactie die ik in andere situaties ms als overtrokken zou beschouwen.
Wapens drank god waar moet dit heenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey ik heb niet gezegd dat ik m'n Riotgun in je nek duw.![]()
EN zoveel invloed heb ik nog niet op je..![]()
quote:
Vertel!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens een aanschafje doen denk ik...![]()
wat ga je kopen?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens een aanschafje doen denk ik...![]()
Same here...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:56 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we in het volgende topic de strijdbijl weer begraven?
Nu zijn Ynske en Puckzzz allebei 'kwaad' weg lijkt het wel. En P is ook opeens van de aardbodem verdwenen.
En GADVER, wat doe ik nu politiek correct.
NEE, ik wil geen BLAUWTJE worden. Ik loop ze al vaak genoeg...
Het is een Barebone met raid 0 en 1 dus ik kan voor een mirror gaan. ik ga niet stripen in deze config.quote:
Nee stripen heeft ook niet veel zin lijkt me. Het zou mij iig met name om redundancy gaan. Mirroren idd dusquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is een Barebone met raid 0 en 1 dus ik kan voor een mirror gaan. ik ga niet stripen in deze config.
ja zoietsquote:Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef Falanx het volgende:
ik reis met de trein vanaf rotterdam. nog meer mensen uit die richting ? misschien even afspreken in de trein. hebben we alvast wat voorpret
Daar dacht ik ook aan, maar dan worden de schijven iets kleiner.. wat moet ik ook met zoveel GB's in een webserver.. Ik host toch geen 100 users..quote:Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee stripen heeft ook niet veel zin lijkt me. Het zou mij iig met name om redundancy gaan. Mirroren idd dus
Bier? hoor ik daar bier.....quote:
Gwoon die verkleining overslaan en gewoon in PS2 aangeven wat je afdrukbereik moet zijn.. Wel USM-en...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
--> DIG of ONZ
ff fotovraagje.
Ben immers newbie enzo.
Heb net de foto's van Puckzzz verkleind naar 10 x 15 en dan USM gedaan.
Heb ze nu uitgeprint op fotopapier van 10 x 15.
MAAR.. ik vind ze toch pixelachtig aandoen.
Hoe kan dat? Hoe kan ik dat verhelpen en zorgen dat het echt meer foto's zijn???
mischien heb je niet de juiste resulutie per cm (dpi) ingesteld, en wordt hij dus te grof verkleind.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
--> DIG of ONZ
ff fotovraagje.
Ben immers newbie enzo.
Heb net de foto's van Puckzzz verkleind naar 10 x 15 en dan USM gedaan.
Heb ze nu uitgeprint op fotopapier van 10 x 15.
MAAR.. ik vind ze toch pixelachtig aandoen.
Hoe kan dat? Hoe kan ik dat verhelpen en zorgen dat het echt meer foto's zijn???
en toen begon de hele cyclus weer opnieuwquote:
als je printer het aan kan, probeer eens 300 dpi...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef Kleintje het volgende:
resolutie DPI staat op 72. Dat is toch afdrukkwaliteit???
HELP HELP... ik wil ook normaal kunnen printen...
Nou ja *iets* kleiner... de helft kleiner zeg maar Dan kan je beter voor RAID 5 kiequote:Op maandag 1 mei 2006 14:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar dan worden de schijven iets kleiner.. wat moet ik ook met zoveel GB's in een webserver.. Ik host toch geen 100 users..
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef Kleintje het volgende:
resolutie DPI staat op 72. Dat is toch afdrukkwaliteit???
Ik bedoelde eigenlijk, dat ik dan geen 2x320gb ga maar voor 2 kleinere disks zelf.. 2x160 of 200.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja *iets* kleiner... de helft kleiner zeg maar Dan kan je beter voor RAID 5 kiezen
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef Muk het volgende:
[..]
en toen begon de hele cyclus weer opnieuw
heerlijk... heel fot! onder de hormonen(muk ook hoor)
dan kan je printer geen hogere resolutie aan, wat me sterk lijkt... ik denk dat er ergens een instelling niet klopt, maar heb ook geen idee waar....quote:Op maandag 1 mei 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Help me nog eens een keer...
Ik heb de dpi aangepast.
nu staat er:
Pixels dimensions:
787 x 1098
document size:
9,99 cm
13,94 cm.
200 pix/inch
Maar... als ik het dan afdruk op een 10 x 15 fotopapiertje, dan heb ik eik. alleen mjn hand geprint.
Dus... hij gooit het niet op 10 * 15, zoals staat bij doc. size.
Dus hoe kan ik het nu laten passen op een 10 x 15 papiertje?
Gisteren was er ook al iemand die de inch op 2,24 cm steldequote:Op maandag 1 mei 2006 14:12 schreef Muk het volgende:
[..]
als je printer het aan kan, probeer eens 300 dpi...
dpi- dots per inch= pixels per 2,25 CM
150 moet je in ieder geval kunnen halen.
Da's de zee-inch, die is net iets korter dan de gewone. op zcih wel gek want bij mijlen is het de andere weg rondquote:Op maandag 1 mei 2006 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was er ook al iemand die de inch op 2,24 cm stelde
huiskamervraag: wat is het functionele nut van het hebben van een nautische afstandsmaat ter grootte van een inch? Ankertouwdikte?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Da's de zee-inch, die is net iets korter dan de gewone. op zcih wel gek want bij mijlen is het de andere weg rond
Je wil graag meequote:
joh, niet zo huilen, het is nog lang geen zaterdag, alles komt goedquote:Op maandag 1 mei 2006 15:03 schreef Kleintje het volgende:
Verdomd jammer dit allemaal...
Ik heb er even de P in.
Jammer dat alles serieus genomen moet worden en dat er niet even een oogje dichtgeknepen kan worden en dat er niet naar de toon van iets gekeken kan worden.
Denk dat iedereen wel weet dat IRL en internet toch best wat van elkaar kan schelen.
Maar goed...
2e meet in een week die in de soep loopt.
No thanksquote:Op maandag 1 mei 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil graag meeMag hoor
Toevallig heb ik nog een plekje vrij voor je
Hoeveel DPI?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verwacht wel a4 formaat foto's van de Ais ais baby he'![]()
quote:
Oe..spannendquote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef Icicle het volgende:
[..]
No thanks
Ik sta op springen, lijkt me geen goed idee![]()
waarschijnlijk mag dat niet in combinatie met je happy meal zakquote:Op maandag 1 mei 2006 15:14
KNIP
Ken je die Happy Meal zakken?
Zo eentje heb ik nu van de apotheek meegekregen, alleen mijn speeltje zit er niet bij
[b]naja vanavond de pijn maar weer wegzuipen
'Simpelveld' staat anders wel heel mooi in zijn/haar paspoortje als geboorteplaats hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef Icicle het volgende:
[..]
No thanks
Ik sta op springen, lijkt me geen goed idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |