no need to rub it inquote:
Dat was gister al hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 20:35 schreef Kleintje het volgende:
Ikke doe niet aan oorlog...
Ik doe liever aan politiek correct geneuzel.
Daar kom je hier het verst mee volgens mij!!!
RON... JIJ BENT OOK ORANJE!
ENG
dacht dat het voor een dagje was, hoelang blijf je nog oranje?quote:
Rrrrriiight!quote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef Kleintje het volgende:
(...). Gisteren durfde ik niet (...)
Beiden natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dat oranje niet inrubben of dat je eng bent?
Ik denk dat hij langer oranje blijft dan Sub. Dat is immers onze zuipschuit die altijd blauw is.quote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
dacht dat het voor een dagje was, hoelang blijf je nog oranje?
Gisteren was ik kleurenblind en reageerde heftig geshokeerd op Ron zijn MSN dat Sub rood wasquote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dat oranje niet inrubben of dat je eng bent?
Hmmm, alsof ie dat niet zou verdienenquote:Op zondag 30 april 2006 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren was ik kleurenblind en reageerde heftig geshokeerd op Ron zijn MSN dat Sub rood was
doe eens.quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik ben er ook weerik ben anderhalf uur bezig geweest met een fotocollage van stationsnaambordjes uit binnen- en buitenland
Leuk
Zien?
Laat maar zienquote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik ben er ook weerik ben anderhalf uur bezig geweest met een fotocollage van stationsnaambordjes uit binnen- en buitenland
Leuk
Zien?
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpgquote:Op zondag 30 april 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
doe eens.
wel linkje dan want op 550 blijft er vast niet veel van over
Ha, Leiden Centraal was ik vandaag ook nogquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpg
[hapmode]quote:Op zondag 30 april 2006 20:47 schreef Kleintje het volgende:
[Trolmode aan]Ben je DAAR 1,5 uur op bezig geweest??? Dat had ik in 10 minuten kunnen doen! Had van jou beter verwacht[/trolmode uit]
A: Mooi weer gelukkig, dan heb je wat aan je vakantiequote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef Falanx het volgende:
oeh oeh leuke week !
A: Vakantie. beetje werken. beetje met foto's rommelen en in de tuin werken.![]()
B: Donderdag eerste rijles ( maak ik me stiekem wel een beetje druk om. voordat ik de straat uit ben moet ik al 6 bochten maken die echt flink onoverzichtelijk zijn. )![]()
C: ZATERDAG fotomeet !.
en dan weer schoolzucht.
![]()
Blauw is al eng zat, hebben we geen oranje voor nodigquote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Zo... eindelijk van dat rare kleurtje af...
achjah dat industrie terein. ik heb wel eens gereden dat was gewoon een rechte weg. dat ging prima. maar stiekem heb ik ook wel zin om ff meteen door mijn straat heen te rijden met al die rotbochtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
A: Mooi weer gelukkig, dan heb je wat aan je vakantie
B: VRaag of je eerst mag oefenen op een industrieterrein. Heb ik ook gedaan, tenminste, dat deed hij automatisch.
C: Ja! Jeeeeeeeh
waarom staan ze niet op alfabetische volgorde?quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/85bordjes.jpg
Ik vond het op de terugweg erg zat hahaquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Falanx het volgende:
[..]
achjah dat industrie terein. ik heb wel eens gereden dat was gewoon een rechte weg. dat ging prima. maar stiekem heb ik ook wel zin om ff meteen door mijn straat heen te rijden met al die rotbochtenoehhh tweestrijd
Daarom nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waarom staan ze niet op alfabetische volgorde?
precies. Ongeveerquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owh wacht, ze staan natuurlijk op volgorde van je reis. Toch?
Fles en logica. In één zin. Zonder ontkenning.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
Leuke collage fles!
En xila...je denkt het is fles..dus er moet wel een logica ergens inzitten
logica is my middle namequote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
Leuke collage fles!
En xila...je denkt het is fles..dus er moet wel een logica ergens inzitten
Preciesquote:
Over? hup aan het werk dan...dat kan niet hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Preciesik heb er nog een zwikkie over ook
Makkelijkquote:Op zondag 30 april 2006 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Over? hup aan het werk dan...dat kan niet hoor
ja lekkerquote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
Maak er een wallpapersized ding van!
DAT is pas kutjeklote veel werkquote:of zo'n foto die uit allerlei kleine foto's bestaat. in het NS teken ofzo
owhjaquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekkerdan kan je ook echt je ikoontjes nog terugvinden
![]()
Volgens mij zijn daar standaard progjes voor die dat kunnen. (map invoeren met alle fotootjes, en 1 voorbeeldfoto invoeren en hij puzzelt zelf...)quote:[..]
DAT is pas kutjeklote veel werk
ja nee maar er zitten nou ook een hele zooi buitenlandse bordjes tussen, dat kan dan weer nietquote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef Debsterr het volgende:
Maar wel tof!!!
kutjequote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef Kleintje het volgende:
Flash, ik dacht dat jij het altijd wel leuk om vond... kutjeklote.
Meeste mannen houden daar wel van.
Die usericon moet ik weer eens repareren jaquote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Offy het volgende:
Pea, ik herkende je niet zonder usericon!
Laat eens wat foto's zien van je nieuwe huisje, voelt het al als gezellig 'thuis'?![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Jou geloof ik al helemaal niet meneer V.
Ik wil het met eigen ogen zien!
Nou hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
quote:
Ja ik ga snel foto's maken...al die fotters vragen eromquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Ik zag je bovenin de AT staan, en ik denk, ik zwaai even.quote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
Heeee oldbie!!!
Alles goed??
Je hebt wel lef... van de blauwe mensjes hier mag je niet alleen maar zwaaien!
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou posten:quote:Op zondag 30 april 2006 22:52 schreef Kleintje het volgende:
Nee he? Minder blauw op straatFok!
Zullen we een actiegroep oprichten.
Het is niet meer zo als vroegah!
Geen leuke rellen meer...
grrrrr msn 8 of wat?quote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, kom eens op msn. Net was je er nog. nu niet meer
welkom terug P.quote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondIk heb weer wat gemist in die paar uur op het vliegveld zie ik
![]()
Dankquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankZo maar eens richting huis om de foto's te bekijken
zit nu ff bij mijn ouders te vervelen en kroketten naar binnen te schuiven als avondeten
doe mij ook maarquote:
Ptje!!!quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankZo maar eens richting huis om de foto's te bekijken
zit nu ff bij mijn ouders te vervelen en kroketten naar binnen te schuiven als avondeten
bbq-en teveel vleesch???quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik ga maar voor de tosti's
bbq'en is me toch echt teveel vlees.
Peaquote:
ik hoef niet naar de heide...ik heb een mooie tuin, met veel meer vogels dan ik op de heide gefotografeerd krijgquote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PeaWe moeten rap weer eens naar de heide als het mooi weer wordt
![]()
Vogels + Wide-Angle =quote:Op zondag 30 april 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik hoef niet naar de heide...ik heb een mooie tuin, met veel meer vogels dan ik op de heide gefotografeerd krijg
quote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle =
Maar ik kom gerust even met de 300mm langs
Vogels + Wide-Angle = hele kleine vogelsquote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle =
Maar ik kom gerust even met de 300mm langs
Strak planquote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]en dan doen we de heide er nog ff bij
quote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle = hele kleine vogels
wel HI-res posten dan, anders moeten we uit stipjes opmaken wat het was.quote:
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.quote:Op zondag 30 april 2006 20:25 schreef Kleintje het volgende:
Sorry hoor, maar 'zo interessant was die shoot niet?'
Dat bepaal jij?
Heb jij de resultaten al gezien dan?
Heb jij mijn exacte verhaal gehoord?
Heb jij of Prupke al echt dik betaalde shoots gehad?
Voor mij was ie dat inderdaad.
En je doet nu net of ik het alleen maar over die shoot heb.
Het is nu inderdaad weer even naar voren gekomen... maar kom op hé... doe ff normaal...
jah en of je daar blij mee moet zijnquote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
De AT staat weer vol met showcases
![]()
moest het eff kwijt
liever 5 showcases per dag waar ik naar kan kijken als wat er de afgelopen tijd te beleven vielquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en of je daar blij mee moet zijn
dan ga je weer krijgen dat teveel mensen showcases maken
Je bent een paar uur te laatquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.
Nee, dus, dus kom maar op met die [afbeelding]
zie feedback en stop de popcorn maar weer terugquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.
Nee, dus, dus kom maar op met die [afbeelding]
Maar om nu te zeggen dat het hier bere-gezellig isquote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent een paar uur te laatde rel gebeurde niet.
Moeten we dan alleen maar lief en aardig zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar om nu te zeggen dat het hier bere-gezellig is
Goed, ik zal weer eens wat vaker langswippen in FOT, misschien is een keertje bijlezen niet genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |