welkom terug P.quote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondIk heb weer wat gemist in die paar uur op het vliegveld zie ik
![]()
Dankquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankZo maar eens richting huis om de foto's te bekijken
zit nu ff bij mijn ouders te vervelen en kroketten naar binnen te schuiven als avondeten
doe mij ook maarquote:
Ptje!!!quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankZo maar eens richting huis om de foto's te bekijken
zit nu ff bij mijn ouders te vervelen en kroketten naar binnen te schuiven als avondeten
bbq-en teveel vleesch???quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik ga maar voor de tosti's
bbq'en is me toch echt teveel vlees.
Peaquote:
ik hoef niet naar de heide...ik heb een mooie tuin, met veel meer vogels dan ik op de heide gefotografeerd krijgquote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PeaWe moeten rap weer eens naar de heide als het mooi weer wordt
![]()
Vogels + Wide-Angle =quote:Op zondag 30 april 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik hoef niet naar de heide...ik heb een mooie tuin, met veel meer vogels dan ik op de heide gefotografeerd krijg
quote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle =
Maar ik kom gerust even met de 300mm langs
Vogels + Wide-Angle = hele kleine vogelsquote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle =
Maar ik kom gerust even met de 300mm langs
Strak planquote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]en dan doen we de heide er nog ff bij
quote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vogels + Wide-Angle = hele kleine vogels
wel HI-res posten dan, anders moeten we uit stipjes opmaken wat het was.quote:
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.quote:Op zondag 30 april 2006 20:25 schreef Kleintje het volgende:
Sorry hoor, maar 'zo interessant was die shoot niet?'
Dat bepaal jij?
Heb jij de resultaten al gezien dan?
Heb jij mijn exacte verhaal gehoord?
Heb jij of Prupke al echt dik betaalde shoots gehad?
Voor mij was ie dat inderdaad.
En je doet nu net of ik het alleen maar over die shoot heb.
Het is nu inderdaad weer even naar voren gekomen... maar kom op hé... doe ff normaal...
jah en of je daar blij mee moet zijnquote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
De AT staat weer vol met showcases
![]()
moest het eff kwijt
liever 5 showcases per dag waar ik naar kan kijken als wat er de afgelopen tijd te beleven vielquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en of je daar blij mee moet zijn
dan ga je weer krijgen dat teveel mensen showcases maken
Je bent een paar uur te laatquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.
Nee, dus, dus kom maar op met die [afbeelding]
zie feedback en stop de popcorn maar weer terugquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kom sinds een maand of wat weer eens in FOT loeren, om te zien of de sfeer inmidders weer beter is.
Nee, dus, dus kom maar op met die [afbeelding]
Maar om nu te zeggen dat het hier bere-gezellig isquote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent een paar uur te laatde rel gebeurde niet.
Moeten we dan alleen maar lief en aardig zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar om nu te zeggen dat het hier bere-gezellig is
Goed, ik zal weer eens wat vaker langswippen in FOT, misschien is een keertje bijlezen niet genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |