jamaar iets lekkers is nooit wegquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
Och volgens mij ging P of Marjo brownies bakken toch? en er is soep en brood, verhongeren zullen jullie niet
Oeeeh spannendquote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef Mauro het volgende:
mijn nieuwe keuken is er
De vrachtwagen komt net voorrijden
foto's!!!!!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef Mauro het volgende:
mijn nieuwe keuken is er
Brownies bakken voor 47 man is niet leuk meer hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
Och volgens mij ging P of Marjo brownies bakken toch? en er is soep en brood, verhongeren zullen jullie niet
Knutsel zequote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef Mauro het volgende:
mijn nieuwe keuken is er
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brownies bakken voor 47 man is niet leuk meer hoorOok de helft van die hoeveelheid niet trouwens
En ik moet even kijken hoe het uitkomt. Ik zit de avond ervoor met een update van een applicatie die ik uit moet voeren op kantoor. Overwerk dus
dus de soep en de broodjes zijn niet lekker?quote:
Voor die 47 man dan weer welquote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brownies bakken voor 47 man is niet leuk meer hoor
lekker wel, maar das lunsjquote:Op maandag 1 mei 2006 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus de soep en de broodjes zijn niet lekker?
Ik wil wel brownies bakken hoor maar voor 47 man is teveel...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor die 47 man dan weer wel
Maar ik kan me voorstellen dat er grenzen zijn aan wat je over hebt voor een paar dankbare blikken.
Als iedereen nou gewoon es iets te snoepen meenam? Zelf maken mag, maar hoeft niet.
De paar keer dat ik ze heb gebakken vielen ze in de smaak (volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef Vliegvrager het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat er grenzen zijn aan wat je over hebt voor een paar dankbare blikken.
Is een optiequote:Als iedereen nou gewoon es iets te snoepen meenam? Zelf maken mag, maar hoeft niet.
GMTAquote:Op maandag 1 mei 2006 11:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wil wel brownies bakken hoor maar voor 47 man is teveel...
quote:
Dat is nog steeds 3 uur keukenwerk en daar heb ik nog steeds geen zin inquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Dus... dat is duidelijk... Marjo en P doen ieder brownies bakken voor 23,5 persoon!
TNX
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Dus... dat is duidelijk... Marjo en P doen ieder brownies bakken voor 23,5 persoon!
TNX
en wat houd jou tegen om zelf in de keuken te gaan staan?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo, 47 man is 4 uur keukenwerk en 23,5 is 3 uur keukenwerk.
Dan kan je beter 5 uur ervan maken, dan heb je voor 100 man en heb je voor iedereen 2 stukjes
Een hele simpele.... de nieuwe oven komt pas rond 10 mei, en met een oven die niet verwarmt gaat het niet makkelijk!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wat houd jou tegen om zelf in de keuken te gaan staan?
Doe eens voor?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Dan kan je beter 5 uur ervan maken, dan heb je voor 100 man en heb je voor iedereen 2 stukjes
tofquote:Op maandag 1 mei 2006 11:47 schreef Mauro het volgende:
Mijn nieuwe keuken.
Bouwpakketknutseldozen:
[afbeelding]
Kleurindicatie:
[afbeelding]
* Blij is *
Dan moet je wel heeel lang wachten tot je brownies lekker knapperig zijn inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Een hele simpele.... de nieuwe oven komt pas rond 10 mei, en met een oven die niet verwarmt gaat het niet makkelijk!
Er gaat natuurlijk een klusreportage komen. Maar dan niet in K&Wquote:Op maandag 1 mei 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof
die kleur hebben mijn ouders ook in t oude huis
ben benieuwd hoe t is als alles klaar is
Vraagje zou het ook stof op de lens kunnen zijn? Of waar aan herken je dat het stof op de sensor is?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of je plaatst effe en A0 foto...![]()
Is wel meteen handig om er achter komen dat jij je sensor eens zwaar moet poetsen.. Ik zie meerdere vlekken.![]()
valt mee... ik heb net m'n ouwe heer verhuisd, was eigenlijk wel blij dat ik weer wat te doen had overdag in m'n weekend, uitslapen doe ik meestal doordeweeks alquote:Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef Kleintje het volgende:
kwistnietdatjeeennieuwekeukengekochthad!!!!
Ik ga weer ff 2 dozen uitpakken.
Bah, verhuizen is echt niet leuk...
Het testen kan je gewoon zelf doen..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Vraagje zou het ook stof op de lens kunnen zijn? Of waar aan herken je dat het stof op de sensor is?
Overleeft je AF-motor datquote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je op de ene foto wel vlekken en op de andere niet, dan moeten je lenzen even in een bak met Oxyclean.![]()
Volgens mij is het toch de sensor. Jah weer een A0 foto. En jah ik weet hij is out of focusquote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het testen kan je gewoon zelf doen..
Pak een effen grijs/blauw/groen stuk papier en aak daar een foto van. Zorg wel dat de kleur overal egaal is, want dat zoekt makkelijker.
Maak foto's op de zelfde instelling en test meerdere lenzen. Heb je op alle foto's op de zelfde plekken stof, dan is je sensor vuil. Heb je op de ene foto wel vlekken en op de andere niet, dan moeten je lenzen even in een bak met Oxyclean.![]()
Je mag het ook zelf doen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Alleen AF-s, USM en HSM lenzen hebben een eigen AF motor.quote:
Tuurlijk niet, maar je lens is wel schoon...quote:
Als je zoals ik een uurtje of 4 in de auto hebt gezeten, dan gaat een broodje en een kop koffie er wel in hoor. Anders val ik om.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom om te fotograferen en de gezelligheid, niet om te vreten. Ik neem niets mee, maar zal ook niet het meegebrachte van een ander opeten.
Bier nemen we wel zelf mee
Tot op heden is het nog nooit een probleem geweestquote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
Houden we wel het bierlevel een beetje rustigaan?
dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 1 mei 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tot op heden is het nog nooit een probleem geweestDus dat gaat nu ook niet gebeuren
Ja sorry maar wat is dat nou voor een opmerking???quote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
Houden we wel het bierlevel een beetje rustigaan?
a. je hoeft niet zo heftig te reagerenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorry maar wat is dat nou voor een opmerking???
Nee we gaan er een massaal zuipfestijn van maken, iedereen laveloos naar huis
Als iedereen dan met het OV komt, kan het feest in de trein doorgaan!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we zijn daar te gast. Ik vind het een hele reele vraag van Ynske dat ze jullie verzoekt een beetje rustig aan te doen met het bier. En ja...sommige mensen zullen ongetwijfeld in staat zijn laveloos naar huis te gaan als je de mogelijkheden daartoe biedt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorry maar wat is dat nou voor een opmerking???
Ja goed doeiiiiiquote:Op maandag 1 mei 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
a. je hoeft niet zo heftig te reageren
b. we komen te gast op een plaats waar ik me later nog heb te vertonen en waar ik verantwoordelijk gehouden word over het verloop van zaterdag
c. ik geef alleen aan dat ik hoop dat er niet enorm gezopen gaat worden, aangezien ik weet dat er soms behoorlijk wat geladen kan worden
maar weet je wat
bekijkt voorlopig maar lekker
dat gezeik hier iedere keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |