Het past altijd op 2 handen... maar dan moet je effe x10 in gedachten houden..quote:Op maandag 1 mei 2006 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Puckzzz gefeliciteerd en zolang je niet boven de 55 uit komt past het wel op 2 handen hoor
Tis alweertijd
Heb jij ff een 1/3e vinger voor me die ik kan lenen?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
Het past altijd op 2 handen... maar dan moet je effe x10 in gedachten houden..![]()
*geeft Mauro één vingerkootje..quote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb jij ff een 1/3e vinger voor me die ik kan lenen?
Dan kan ik namelijk een x10 uitvoeren
Puckzzz. Feli meid
Of je plaatst effe en A0 foto...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Eens kijken wat jullie van deze foto vinden. Ik vond hem wel grappig
[[url=http://www.xs4all.nl/~nvriezek/fok/IMG_1713_550.jpg]afbeelding][/url]
Hij is alleen kleiner gemaakt, voor de rest is er niets aan bewerkt en klikbaar trouwens.
Het lijkt dat de focus op de paal is, persoonlijk had ik hem liever op de meeuw gefocust gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Eens kijken wat jullie van deze foto vinden. Ik vond hem wel grappig
afbeelding
en deze muts ging haar beeldscherm reinigenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of je plaatst effe en A0 foto...![]()
Is wel meteen handig om er achter komen dat jij je sensor eens zwaar moet poetsen.. Ik zie meerdere vlekken.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
en deze muts ging haar beeldscherm reinigen
Maaaarrrr woensdag en donderdag, als ik vrij benquote:Op maandag 1 mei 2006 10:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is nog droog wel donker aan het worden
kijk dat is de juiste insteekquote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Op de lekmeet had ik ook een taart bij me!
Dat is toch niet onze schuldquote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
En nee, ik neem geen gebak mee, ik ben dan al 5 dagen niet meer jarig
0254-674831 Meneer en Mevrouw Puckzzz. Vragen naar meneer, als u mevrouw aan de lijn krijgt trek dan minimaal een uur uit voor onzin geklets over de oom van de zus van de buurman van het adres waar je twintig jaar geleden hebt gewoondquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
0254-674831 Meneer en Mevrouw Puckzzz. Vragen naar meneer, als u mevrouw aan de lijn krijgt trek dan minimaal een uur uit voor onzin geklets over de oom van de zus van de buurman van het adres waar je twintig jaar geleden hebt gewoond
Ah fijn die zien dan altijd dingen,die je eigen tandarts niet zietquote:Op maandag 1 mei 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg vandaag wel een heel speciaal kadootje
Ik mag straks naar de tandarts, ik belde eigenlijk alleen maar om advies waar ik het beste mee kon spoelen. Maar omdat mijn kaak ook helemaal dik is wil ie toch graag even kijken
en waarom zijn je eigen tandarts en arts ALTIJD met vakantie net die ene keer dat je ze belt in het jaar...nu moet ik naar een onbekende tandarts...![]()
Wanneer was de Lekmeet? 15 augustus ofzo? Toen was ik ook helemaal niet jarig, 2 dagen later pas! Dus dat is geen geldig excuus.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
En nee, ik neem geen gebak mee, ik ben dan al 5 dagen niet meer jarig
Klef, vet en zoet was ie.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Op de lekmeet had ik ook een taart bij me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |