quote:Op maandag 1 mei 2006 13:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Als iedereen dan met het OV komt, kan het feest in de trein doorgaan!
Een hele coupe vol met FOT-gangers![]()
Dat weet ik, misschien was mijn uitspraak niet helemaal duidelijk, maar hij was behoorlijk sarcastisch bedoeld. Ik zal een PI toevoegenquote:
Ik reageerde niet op jou volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 13:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat weet ik, misschien was mijn uitspraak niet helemaal duidelijk, maar hij was behoorlijk sarcastisch bedoeld. Ik zal een PI toevoegen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag het ook zelf doen hoorIk heb tot op heden nog niet iemand zien aanbieden om iets mee te nemen
Afgezien van bier door Flash en vv die voorstelt dat eenieder wat meeneemt.
Moest jij niet auto rijden??quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja goed doeiiiii
P wil jij mijn geld aub terugstorten, ik hoor net dat ik daar niet mag zuipen
Met je reactie op Puckzzz merkte ik op dat mijn post misschien wel serieus genomen kon worden, vandaarquote:
Op dit moment voorspelt de trend-voorspelling 20 graden en een zonnetje met wat wolkjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het weer goed wordt.![]()
Hoe kan je gloeiendie hier op een maandag iets serieus nemen???quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Met je reactie op Puckzzz merkte ik op dat mijn post misschien wel serieus genomen kon worden, vandaar![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op dit moment voorspelt de trend-voorspelling 20 graden en een zonnetje met wat wolkjes.
Dan nemen we allebeide een bus JOZO mee, omdat we alles toch met een flinke korrel zout nemen...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
HMII, denk juist dat het probleem is dat sommige mensen dingen altijd te serieus oppakken.
Geloof niet dat ik daar echt tussen hoor...
Ik neem wel NEZO mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan nemen we allebeide een bus JOZO mee, omdat we alles toch met een flinke korrel zout nemen...![]()
Goede visite neemt taart mee!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:Tepels
Kan het een beetje netter hier
Jullie hebben visite hoor
Als iedereen eerst eens tot 10 telt voor op die reageerknop te rammen zou het hier al een stuk gezelliger zijn denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we zijn daar te gast. Ik vind het een hele reele vraag van Ynske dat ze jullie verzoekt een beetje rustig aan te doen met het bier. En ja...sommige mensen zullen ongetwijfeld in staat zijn laveloos naar huis te gaan als je de mogelijkheden daartoe biedt.
Je hebt al gebak en koffie gehad, dit is het moment waarop je de deur weer uitgekeken wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:Tepels
Kan het een beetje netter hier
Jullie hebben visite hoor
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
HMII, denk juist dat het probleem is dat sommige mensen dingen altijd te serieus oppakken.
Geloof niet dat ik daar echt tussen hoor...
er is helemaal geen sprake van mama Ynskequote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt al gebak en koffie gehad, dit is het moment waarop je de deur weer uitgekeken wordt![]()
* Puckzzz ruimt alvast de tafel af
maar serieus, ik heb niet zo'n zin meer in zaterdag, ik laat nog wel weten wat ik ga doen. Maar ik heb allerminst zin om onder mama Ynske haar toezicht te moeten staan om te kijken of we ons wel naar behoren gedragen.
Normaal hou ik niet zo van blauw.. maar hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als iedereen eerst eens tot 10 telt voor op die reageerknop te rammen zou het hier al een stuk gezelliger zijn denk ik.Ik ben het met PdeHoog eens, Ynske is verantwoordelijk en ik vind het normaal dat ze deze vraag stelt. Er is geen enkele reden om daardoor gelijk zo uit je slof te schieten.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt al gebak en koffie gehad, dit is het moment waarop je de deur weer uitgekeken wordt![]()
* Puckzzz ruimt alvast de tafel af
maar serieus, ik heb niet zo'n zin meer in zaterdag, ik laat nog wel weten wat ik ga doen. Maar ik heb allerminst zin om onder mama Ynske haar toezicht te moeten staan om te kijken of we ons wel naar behoren gedragen.
hier kun je best wel gelijk in hebben, het was iig niet bedoeld van mij uit om te gaan bemoederen, en ik weet niet hoe andere meets gegaan zijn, maar ik wilde alleen aangeven dat ik niet graag zou zien dat mensen zich vol gaan schudden, aangezien het oud materieel is waar gebruik van gemaakt gaat worden en het risico op schade dan groter is, en deze kosten op ons verhaald zullen wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de manier waarop de vraag werd gesteld door Ynske erg serieus overkwam.
Het is niet verkeerd en zelfs zeer normaal dat ze het graag goed wil hebben georganiseerd en niet uit de klauwen wil laten lopen. Maar zijn alle andere meetings dan zo uit de klauwen gelopen? Volgens mij niet, ik heb iig nooit zulke verhalen gehoord.
Misschien spreken we hier niet allemaal dezelfde taal, maar om het nou gelijk zo te laten gaan...
Ik heb dit soort zenuwachtigheid nog nooit eerder meegemaakt voor een meeting. En vind het dan ook helemaal niet nodig. Hebben wij haar aanleiding gegeven dat we ook maar IETS anders van plan zijn dan een leuke dag van fotograferen te gaan doen?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtGek he
![]()
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Pee, zou je misschien zaterdag wel kunnen komen.
Schudden is niet goedquote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kun je best wel gelijk in hebben, het was iig niet bedoeld van mij uit om te gaan bemoederen, en ik weet niet hoe andere meets gegaan zijn, maar ik wilde alleen aangeven dat ik niet graag zou zien dat mensen zich vol gaan schudden, aangezien het oud materieel is waar gebruik van gemaakt gaat worden en het risico op schade dan groter is, en deze kosten op ons verhaald zullen worden
Het is dat ik mijn huidige sig nog niet zo lang heb, maar dit wordt de volgendequote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef Kleintje het volgende:
Maar kom op, we kunnen toch wel een beetje normaal doen?
Ik quote even uit een oud topic:quote:Op maandag 1 mei 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
P als het goed is heb je nu mijn rekeningnummer, stort je het bedrag terug a.u.b. ?
Helaas...terugbetaling gaat dus niet. Ook ik zal mijn deel gewoon betalen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
En gewoon komen... kom op P, niet ergens voor terugkrabbelen hoor! Je had er juist zo'n zin in, en als iedereen weer even tot rust gekomen is wordt het nog gezellig ook!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas...terugbetaling gaat dus niet. Ook ik zal mijn deel gewoon betalen.
preciesquote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag niet afzeggen van iemand
grrrrrr....waarom doe je dat nou?
Suc6 meid... En niet meteen op zijn/haar vinger bijten he??quote:
Ja *hips* bborrelllzje zouwer best ingaan! *Hik* doeter mijne maar ene dubb*hips*belequote:Op maandag 1 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
sterkte Puckzzz.
Vraag een stevige borrel, dan heb je alvast genoeg gehad en hoef je jezelf zaterdag overdag niet bezatten
Geintje mensen... geintje.. sjonge zeg :p
Ik denk dat het ook een serieuze vraag was, en dat lijkt me volkomen terecht. Zij is het aanspreekpunt, dus zij is degene die een hoop te verliezen heeft. Zij krijgt het gedoe als het misgaat en zij wordt bij haar club met de nek aangekeken als het een pestbende is. Daar mag ze heel zwaarwichtig over doen van mij, daar heeft ze alle reden toe, zelfs als de kans dat er iets mis gaat maar 1% is.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de manier waarop de vraag werd gesteld door Ynske erg serieus overkwam.
Heb jij ook al het gevoel dat mensen erg snel op de kast zitten de laatste tijd??quote:Op maandag 1 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
sterkte Puckzzz.
Vraag een stevige borrel, dan heb je alvast genoeg gehad en hoef je jezelf zaterdag overdag niet bezatten
Geintje mensen... geintje.. sjonge zeg :p
Hey ik heb niet gezegd dat ik m'n Riotgun in je nek duw.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kom ook niet meer
Ik kan alleen foto's maken onder invloed
VV, klopt. Ik zeg toch ook dat het niet verkeerd is.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een serieuze vraag was, en dat lijkt me volkomen terecht. Zij is het aanspreekpunt, dus zij is degene die een hoop te verliezen heeft. Zij krijgt het gedoe als het misgaat en zij wordt bij haar club met de nek aangekeken als het een pestbende is. Daar mag ze heel zwaarwichtig over doen van mij, daar heeft ze alle reden toe, zelfs als de kans dat er iets mis gaat maar 1% is.
Ik vind het grote klasse dat P en Ynske zich inzetten om dit voor ons te regelen en het geeft ons de kans om met mooi en heel waardevol treinenspul een fotoshoot te doen. En dan komen er zo idioot veel mensen. Daar zou ik als organisator ook zenuwachtig van worden eerlijk gezegd. Dus dan hebben zowel Ynske als P in mijn ogen het volste recht om te komen met een reactie die ik in andere situaties ms als overtrokken zou beschouwen.
Wapens drank god waar moet dit heenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey ik heb niet gezegd dat ik m'n Riotgun in je nek duw.![]()
EN zoveel invloed heb ik nog niet op je..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |