quote:
Vertel!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens een aanschafje doen denk ik...![]()
wat ga je kopen?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens een aanschafje doen denk ik...![]()
Same here...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:56 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we in het volgende topic de strijdbijl weer begraven?
Nu zijn Ynske en Puckzzz allebei 'kwaad' weg lijkt het wel. En P is ook opeens van de aardbodem verdwenen.
En GADVER, wat doe ik nu politiek correct.
NEE, ik wil geen BLAUWTJE worden. Ik loop ze al vaak genoeg...
Het is een Barebone met raid 0 en 1 dus ik kan voor een mirror gaan. ik ga niet stripen in deze config.quote:
Nee stripen heeft ook niet veel zin lijkt me. Het zou mij iig met name om redundancy gaan. Mirroren idd dusquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is een Barebone met raid 0 en 1 dus ik kan voor een mirror gaan. ik ga niet stripen in deze config.
ja zoietsquote:Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef Falanx het volgende:
ik reis met de trein vanaf rotterdam. nog meer mensen uit die richting ? misschien even afspreken in de trein. hebben we alvast wat voorpret
Daar dacht ik ook aan, maar dan worden de schijven iets kleiner.. wat moet ik ook met zoveel GB's in een webserver.. Ik host toch geen 100 users..quote:Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee stripen heeft ook niet veel zin lijkt me. Het zou mij iig met name om redundancy gaan. Mirroren idd dus
Bier? hoor ik daar bier.....quote:
Gwoon die verkleining overslaan en gewoon in PS2 aangeven wat je afdrukbereik moet zijn.. Wel USM-en...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
--> DIG of ONZ
ff fotovraagje.
Ben immers newbie enzo.
Heb net de foto's van Puckzzz verkleind naar 10 x 15 en dan USM gedaan.
Heb ze nu uitgeprint op fotopapier van 10 x 15.
MAAR.. ik vind ze toch pixelachtig aandoen.
Hoe kan dat? Hoe kan ik dat verhelpen en zorgen dat het echt meer foto's zijn???
mischien heb je niet de juiste resulutie per cm (dpi) ingesteld, en wordt hij dus te grof verkleind.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
--> DIG of ONZ
ff fotovraagje.
Ben immers newbie enzo.
Heb net de foto's van Puckzzz verkleind naar 10 x 15 en dan USM gedaan.
Heb ze nu uitgeprint op fotopapier van 10 x 15.
MAAR.. ik vind ze toch pixelachtig aandoen.
Hoe kan dat? Hoe kan ik dat verhelpen en zorgen dat het echt meer foto's zijn???
en toen begon de hele cyclus weer opnieuwquote:
als je printer het aan kan, probeer eens 300 dpi...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef Kleintje het volgende:
resolutie DPI staat op 72. Dat is toch afdrukkwaliteit???
HELP HELP... ik wil ook normaal kunnen printen...
Nou ja *iets* kleiner... de helft kleiner zeg maar Dan kan je beter voor RAID 5 kiequote:Op maandag 1 mei 2006 14:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar dan worden de schijven iets kleiner.. wat moet ik ook met zoveel GB's in een webserver.. Ik host toch geen 100 users..
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef Kleintje het volgende:
resolutie DPI staat op 72. Dat is toch afdrukkwaliteit???
Ik bedoelde eigenlijk, dat ik dan geen 2x320gb ga maar voor 2 kleinere disks zelf.. 2x160 of 200.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja *iets* kleiner... de helft kleiner zeg maar Dan kan je beter voor RAID 5 kiezen
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef Muk het volgende:
[..]
en toen begon de hele cyclus weer opnieuw
heerlijk... heel fot! onder de hormonen(muk ook hoor)
dan kan je printer geen hogere resolutie aan, wat me sterk lijkt... ik denk dat er ergens een instelling niet klopt, maar heb ook geen idee waar....quote:Op maandag 1 mei 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Help me nog eens een keer...
Ik heb de dpi aangepast.
nu staat er:
Pixels dimensions:
787 x 1098
document size:
9,99 cm
13,94 cm.
200 pix/inch
Maar... als ik het dan afdruk op een 10 x 15 fotopapiertje, dan heb ik eik. alleen mjn hand geprint.
Dus... hij gooit het niet op 10 * 15, zoals staat bij doc. size.
Dus hoe kan ik het nu laten passen op een 10 x 15 papiertje?
Gisteren was er ook al iemand die de inch op 2,24 cm steldequote:Op maandag 1 mei 2006 14:12 schreef Muk het volgende:
[..]
als je printer het aan kan, probeer eens 300 dpi...
dpi- dots per inch= pixels per 2,25 CM
150 moet je in ieder geval kunnen halen.
Da's de zee-inch, die is net iets korter dan de gewone. op zcih wel gek want bij mijlen is het de andere weg rondquote:Op maandag 1 mei 2006 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was er ook al iemand die de inch op 2,24 cm stelde
huiskamervraag: wat is het functionele nut van het hebben van een nautische afstandsmaat ter grootte van een inch? Ankertouwdikte?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Da's de zee-inch, die is net iets korter dan de gewone. op zcih wel gek want bij mijlen is het de andere weg rond
Je wil graag meequote:
joh, niet zo huilen, het is nog lang geen zaterdag, alles komt goedquote:Op maandag 1 mei 2006 15:03 schreef Kleintje het volgende:
Verdomd jammer dit allemaal...
Ik heb er even de P in.
Jammer dat alles serieus genomen moet worden en dat er niet even een oogje dichtgeknepen kan worden en dat er niet naar de toon van iets gekeken kan worden.
Denk dat iedereen wel weet dat IRL en internet toch best wat van elkaar kan schelen.
Maar goed...
2e meet in een week die in de soep loopt.
No thanksquote:Op maandag 1 mei 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil graag meeMag hoor
Toevallig heb ik nog een plekje vrij voor je
Hoeveel DPI?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verwacht wel a4 formaat foto's van de Ais ais baby he'![]()
quote:
Oe..spannendquote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef Icicle het volgende:
[..]
No thanks
Ik sta op springen, lijkt me geen goed idee![]()
waarschijnlijk mag dat niet in combinatie met je happy meal zakquote:Op maandag 1 mei 2006 15:14
KNIP
Ken je die Happy Meal zakken?
Zo eentje heb ik nu van de apotheek meegekregen, alleen mijn speeltje zit er niet bij
[b]naja vanavond de pijn maar weer wegzuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |