Oei! Dan zul je wel strak staan!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:06 schreef Dromenvanger het volgende:
hier verder![]()
Ik ga dus lekker mezelf helemaal![]()
Systematisch maken![]()
Ik drink die 6 blikken energy-drank op. Rond 16:00 lente-bok en zo ga ik door en door.
Tot het bot![]()
Ik hak mezelf kapot
We zijn in die anderequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:22 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Oei! Dan zul je wel strak staan!![]()
Je behoort tot allemaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben niet in de war vandaag, een wonder wel te verstaan.
Ik weet soms niet welke richting ik op moet gaan. Ben nog steeds in de war. Ik sta op een zeven-sprong vaak, in principe sta ik altijd op een zeven-sprong.
Waren er maar kabouters hier die mij de weg wijzen. Of een elf die me zegt waarheen ik moet gaan.
Dat topic over vrijheid zet me wel aan het denken aan.
Ben je nu geboren in een land, op de wereld of in het universum?
Wat bepaald de plek van geboorte? Ik doe graag uitzoomenIn principe mogen ze alle grenzen schrappen. Maakt het leven makkelijker.
Dus ik word steeds kleiner of groter?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je behoort tot allemaal.
Bekijk het vanuit verschillende niveau's. Vanuit het kleine beeld... de wereld binnen de wereld binnen de wereld en bouw uit naar het universum. Dan zie je dat alles wat in het klein voorkomt ook op dat niveau voorkomt. Allemaal herhaling.
Zo kom je nooit over die angst heen, tuttebel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef gaai het volgende:
Nou dat was slechts de 1e 7 posts verwarrend.....![]()
Maar hier zijn we dus![]()
Ik hoef het jonk niet op te halen .....hij mag mee eten bij het vriendje en dan haalt z'n vader 'm vanaaf weer op![]()
Dat was eerder ook zo. Dus waarom zou het anders aanvoelen, nu.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit nu voor de computer trouwens
Ik zit niet in de computer. Ik heb maanden lang in de computer gezeten. Ik was niet op internet maar in internet bezig.
Tis even wennen als ik 10 keer het bericht doe nakijken of het niet te gek is.
Maar dan klopt het niet meer![]()
Over leapen wat Nokwanda zegt. Ik ben nu 10 keer aan het nakijken of het bericht wel okey is, en het voelt gewoon niet prettig aan.
Hoe moet dat nu?
Gewoon verder gaan als vroeger? Of toch 3 keer nalezen. Maar dan gaat het niet vanzelf
Toch komt na 10 keer nalezen ook een bericht dat past. Maar dan anders. Het past beter bij 10 keer nalezen. Hoewel ik niet een 11e keer doe nalezen. Ik schrap het bericht ook niet. Dus ik look niet before het leapen helemaal. Dus ik leap een beetje maar
Thank youquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was eerder ook zo. Dus waarom zou het anders aanvoelen, nu.
Gewoon doorleven. het is zoals het is.
Dingen hebben een systeem en wij kennen maar een heel klein stukkie van dat systeem.
En soms is het ook heel goed om niet alles te weten. want dan word je gek. Bij het proberen alleen al wordt je gek.
Blokkades zijn er niet voor niets. Geniet daar nou van.
Zie wat je kunt zien en wat je mag zien.
En ik had je nog zo gewaarschuwdquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef gaai het volgende:
AaAaAaAaAaAargh!!!![]()
Ik schrok me kapót.....ben helemaal over m'n toeren...........
* gaai hoopt vannacht nog te kunnen slapen![]()
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En ik had je nog zo gewaarschuwd![]()
Ja, gelukkig wel, gaat weer een stuk beter nuquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja*snifsnottersnuit* daar heb ik nu nix meer aan
't is die nieuwsgierigheid van me.........gets me every time
![]()
En jij ? Heb jij hulp ? Professionele ? Wanteh.......foéi zeg !
Heel wazig. Het ziet eruit alsof je werd aangevallen door een dwergpapegaai.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Beetje wazig, maar goed.........
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel wazig. Het ziet eruit alsof je werd aangevallen door een dwergpapegaai.
Je ziet er zelf ook heel dramatisch uit zo btw, die houding... de opengesperde mond.........quote:
Ja wat wil je, ik schrok me wezeloosquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je ziet er zelf ook heel dramatisch uit zo btw, die houding... de opengesperde mond.........
strakke outfit wel)
Wat deed ie eigenlijk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja wat wil je, ik schrok me wezeloos![]()
dank je
Wat hij precies wilde doen weet ik eigenlijk niet, hij was er.........zo maar ineensquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat deed ie eigenlijk?
Wilde hij je zoenen, aanranden of erger?
Hebben die kabouters dan geen ethiek om te weten dat een vrouw daar niet van gediend is. Ook niet als ze een strakke outfit aan heeft???
Wat een K*Tkabouter zeg.![]()
En wat is er met hem gebeurd? Hebben ze hem in de boeien geslagen en afgevoerd?
Ik heb je gewaarschuwd dat dat heel nauw komt met die rituelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat hij precies wilde doen weet ik eigenlijk niet, hij was er.........zo maar ineens![]()
Hij mompelde iets van: pestpalmpieren zijn heilig![]()
En voordat iemand ook maar iets kon doen was hij weer weg!
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd dat dat heel nauw komt met die rituelen.
En nu??? Moet je nu immer op je hoede zijn voor aanvallende kabouters?
Er zijn immers niet alleen maar tuinkabouters maar ook bijvoorbeeld huis en bos en zwembad kabouters.
Misschien kun je hier een tip vinden over hoe dit onrecht weer recht te zetten.
http://www.kabouters.nl/
Dacht jou een beetje rust te gunnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef Oversight het volgende:
Hoi allemaal.
Ik ben lief.
Nokwnda is niet lief.
Als je gezinnen uit elkaar rukt, op het enige vrije weekeind sinds tijden, en doodleuk mamma wegkaapt voor langer dan een paar uur, dan ben je NIET lief.
Nokwanda is dus niet lief.
Dromenvanger is wel lief
Barra is ook lief.
Lillith-Wicca is ook lief.
Iedereen is best wel lief.
Maar Nokwanda niet, oh nee!!
Doei.
Overigens vindt mijn zoon het niet lief dat jij niet meekomtquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Overigens vindt mijn zoon het niet lief dat jij niet meekomt![]()
En die ontvlucht derhalve deze woning wederom![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
SSSSSSSSTTTTTTT!!!!
Als ik niet héél hard protesteer krijg ik 'r niet weg hoor.....
Je ként 'r toch....
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
daar vergalloppeer ik me nou. Ik ben zelf namelijk meestal heel gehoorzaam en heb dan medelijden.
quote:
duh.... is niet gek. Je hebt de ME er gelijk al bijgehaaldquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Oversight het volgende:
REL-topic alleen maar views en géén rellen.....
Mijn nageslacht heeft derhalve zijn toevlucht tot een brugje eerder gezocht. Arnhemquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik moet werken.... én oppassen op monsters...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn nageslacht heeft derhalve zijn toevlucht tot een brugje eerder gezocht. Arnhem![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Oversight het volgende:
[..]weten ze dat daar al?
Je kunt die mensen op z'n minst een vooraankondiging geven...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Inderdaad DV........je bent wel super actief!
Maar appeltaart kan wel goddelijk zijn hoor
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:48 schreef displission het volgende:
hoi mag ik ook een hapje?
HEY!!! ITAK!!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wilde even weten hoe duf ik er nu uitzie. Heb een foto gemaakt dus
Let niet op die dubbele onderkin want daar wordt nog aan gewerkt
Komt ie dan. Dromenvanger het doorgeef-luikDromenvanger het grote medium
Dromenvanger the evil personality that opens the doors
Dromenvanger with evil plans
![]()
[afbeelding]
Vind mezelf toch redelijk fit uitzien na een nacht niet slapen
Ik heb ook spierpijn, ik hou vandaag dus ook een rust-dagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge iedereen... iedere spier in mijn lichaam doet zeer
quote:
quote:
Alles lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles okey???
Ik ga even weg nu.
Koffie gaat de afvoer in![]()
Barra wil appeltaart!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge iedereen... iedere spier in mijn lichaam doet zeer
Fijn dat alles lekker isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alles lekker.Ik zit weer heerlijk in de tuin, en het wordt weer tijd om wat kledingstukken uit te doen. Heerlijk zulk weer!
Succes met weg zijn!
Heeft ze geen tijd voor. Ze gaat stappen.quote:
Dan weten we vanaf nu precies wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
je moet je ook laten masturberen....
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan weten we vanaf nu precies wat er aan de hand was.... als Mirage klaagt over spierpijn
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
Dan weten we vanaf nu precies wat er aan de hand was.... als Mirage klaagt over spierpijn
![]()
Nee, niet aan de hand maar in de handquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dat is dan in de hand geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, niet aan de hand maar in de hand![]()
Heb jij weer gelijk in, maar dan geweest he, die paar minuten stelt dan ook niks voorquote:
Zeg scheet, je weet nou toch wel dat je vrij bent iedere zeikstraal even met mij door te verbinden ?quote:
als ik je zie zal ik zwaaien..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef gaai het volgende:
Het bevrijdingsfestival!
![]()
We beginnen bij Ali B. ( voor de kinderen) en eindigen bij Kane ( voor mama
)........ow jah en de man wil graag Opgezwolle zien........
Tussendoor ffkes naar huis......kindertjes heel even op bed mikken ( voor de vorm hèik weet best dat ze niet gaan slapen )......Kane komt pas 's avonds laat.......
Maar zo eerst nog even een uurtje sporten ( body-attack ) dan voel ik me minder schuldig als ik ga lopen snacken in de stad, vanmiddag.........![]()
Barra![]()
slaap wandelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg scheet, je weet nou toch wel dat je vrij bent iedere zeikstraal even met mij door te verbinden ?
En iets anders.... hoe laat had ik jou aan de foon ?
Dat was toch nog voordat je ging werken ?
Heeeel vreemnd, maar ik heb toen toch maar meteen de fles gemaakt en gegeven en nu heb ik het idee dat ik tijd kwijt ben
Het was opeens half 10 !!
Dus, hoe laat was het nou dat ik jou sprak ?
(note: ik ben niet weer gaan liggen ofzo)
Word ik nou gek of is mijn klokje in de war ?
Zou het niet zo kunnen zijn dat je lekker met A samen in slaap gedoezeld bentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:
Het besef lijkt niet zozeer weg... een paar uur zelf gewoon..
Ik begon namelijk een fles te maken, heb hem gegeven en daar ergens is de tijd verdwenen ?
Voeden neemt ongeveer een half uur in beslag (incl klaarmaken etc)
Als het goed is ben ik daar rond half 7 mee begonnen als het idd voor werktijd was dat ik Oversight sprak.
Dan mis ik dus 3 uur min een half uur, want de fles zat in het kind maar het was opeens half 10 dat ik nog met A in mijn armen zat.
Het kind lijkt er in ieder geval wel happy mee te zijn, want hij strááált en lacht !!
OMFG the aliens are comming the aliens are comming.... nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:
Het besef lijkt niet zozeer weg... een paar uur zelf gewoon..
Ik begon namelijk een fles te maken, heb hem gegeven en daar ergens is de tijd verdwenen ?
Voeden neemt ongeveer een half uur in beslag (incl klaarmaken etc)
Als het goed is ben ik daar rond half 7 mee begonnen als het idd voor werktijd was dat ik Oversight sprak.
Dan mis ik dus 3 uur min een half uur, want de fles zat in het kind maar het was opeens half 10 dat ik nog met A in mijn armen zat.
Het kind lijkt er in ieder geval wel happy mee te zijn, want hij strááált en lacht !!
Liggend lijkt mij dat logisch, maar zittend ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat je lekker met A samen in slaap gedoezeld bent![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMFG the aliens are comming the aliens are comming.... nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!:o:o
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!:o:o
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef Mirage het volgende:
Liggend lijkt mij dat logisch, maar zittend ?
G in een luier met grote blauwe veiligheidsspeld en een kanten mutsje met strik dan ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat beeld krijg ik voorlopig niet meer van mijn netvlies....
Het zou kunnen. Als je kort slaapt (Een uur of paar uur of zoiets) kan het zijn dat je wakker wordt zonder opgemerkt te hebben dat je hebt geslapen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Liggend lijkt mij dat logisch, maar zittend ?
Ik ga wel uit van zoiets, maar vreeeeemd
Waar ga je heen???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Mirage het volgende:
Weet je wat ik ga doen, een lading kleren strijken voor de kindjes.
Ze gaan allemaal uit logeren.
één vertrekt vandaag al.
Ikzelf vertrek ook vandaag![]()
En morgen worden de andere twee een nachtje weggebracht.
Moet natuurlijk wel alles even klaarmaken om te voorkomen dat manlief's hoofd om gaat lopen![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
G in een luier met grote blauwe veiligheidsspeld en een kanten mutsje met strik dan ?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oversight wanneer is ons mannen weekend!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar ik begin met die tap-installatie.
Eerst wil ik die krijgen zonder te kopen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik denk dat we op 1 juni vast vertrekken naar 2 juni, en dan blijven hangen tot 3 juni...
Goed planquote:
goeiemorgen metroquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, even door de ellelange posts van drommenvanger heen naar beneden gescrolt![]()
Goedemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
ik vind het geen dag om te werken vandaag maar moet dat toch![]()
maar heb me wel 2 uur verslapenkort dagje dus
![]()
wie is er nog meer aan het werk? Oversight en Barra denk ik?
good morning mate.. how is your life?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, even door de ellelange posts van drommenvanger heen naar beneden gescrolt![]()
Goedemorgen allemaal
goed goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
good morning mate.. how is your life?
Geen enkele dag is een dag om te werken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
ik vind het geen dag om te werken vandaag maar moet dat toch![]()
Hoe bedoel je...al?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMFG the aliens are comming the aliens are comming.... nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!:o:o
Hieeeerheeeenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe bedoel je...al?![]()
Jij gaat er van uit dat ze die komende nacht pas krijgt?
Ik ben errrrrquote:
Geloof me..... dat doen niet alleen kleine heerschapjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
![]()
had een zeker klein heerschapje ze toevallig naar beneden gegooid ?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geloof me..... dat doen niet alleen kleine heerschapjes.
Ik keek net even in de dakgoot en ik geloof dat er een zeker iemand is die hier een dakgoot ban moet krijgen. Heeft ie 2 bans tegelijk
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik keek net even in de dakgoot en ik geloof dat er een zeker iemand is die hier een dakgoot ban moet krijgen. Heeft ie 2 bans tegelijk
Niet meer gebruikte spullen, 2 lege blikjes, een leeg glas. En er kan meer onder liggen maar dat kan ik niet zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
wat lag er allemaal in de dakgoot dan?
Je zou het ook kunnen stimuleren. Er zijn een hoop mensen die een dakgoot hebben terwijl ze er nooit in zitten..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij zit er niet in. Hij dumpt er alleen zijn afvalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen stimuleren. Er zijn een hoop mensen die een dakgoot hebben terwijl ze er nooit in zitten..
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet meer gebruikte spullen, 2 lege blikjes, een leeg glas. En er kan meer onder liggen maar dat kan ik niet zien.
Maar nu weet ik hoe dat gaat als de kamer wordt opgeruimd![]()
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo deed ik dat ook ongeveer vroegah..alles onder het bed vegen of in een kast gooien. Lekker snel
![]()
Ik ook niet hoor. Ik heb altijd van die periodes. Maar ik beheers het wel beter dan vroeger gelukkig, toen was het altijd een pestbende bij me thuis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik ben nog steeds geen fantastische huisvrouw. Zal ik ook nooit worden, denk ik.
Dus echt een fantastisch voorbeeld heeft ie aan mij nou ook weer niet.
Maar hij is de helft van de tijd bij mijn moeder en die is vreselijk netjes. Dus daar krijgt ie het voorbeeld dan weer wel.
En hij doet het nog thuis ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij zit er niet in. Hij dumpt er alleen zijn afval
Wat lijk jij eng veel op mij...brrrrrrquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb altijd van die periodes. Maar ik beheers het wel beter dan vroeger gelukkig, toen was het altijd een pestbende bij me thuis.
Tegenwoordig heb ik het redelijk onder controle.
Daar ben ik nu al jaaaaaren mee bezig...Met dat onder controlle krijgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb altijd van die periodes. Maar ik beheers het wel beter dan vroeger gelukkig, toen was het altijd een pestbende bij me thuis.
Tegenwoordig heb ik het redelijk onder controle.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Samen met Bas een ham-kaas criossantjes gehaald en kleine boodschapjes gedaan, zometeen crossen in het bos
Was echt een leuke film, alhoewel ik echt nooit had verwacht dat MTV zoiets zou uitzendenquote:Op de vijftiende van de afnemende maan in de elfde maanmaand van 1869 verlaat Mak de boeddhistische tempel waar hij verpleegd is. Hij gaat terug naar zijn huis op de rivier Prakanong. Mak moest het jaar ervoor zijn vrouw Nak verlaten om in de oorlog te vechten. Hij kan dan ook niet wachten om weer naar zijn geliefde terug te keren. Bij zijn terugkomst vindt hij haar met hun pasgeboren babyzoontje. Ze settelen zich al snel en leiden vervolgens een gelukkig leven. Mak is de koning te rijk, totdat enkele dorpelingen Mak benaderen en vertellen dat er iets met Nang Nak is voorgevallen terwijl hij weg was. Langzaam komt hij achter de waarheid...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:
@Vamperotica, als je de weg ziet dan zie je de weg. Ik ga er later op in, het gevecht kan zwaar zijn maar als je iedere dag ook maar 1 overwinning boekt, dan is dat richting de toekomst al meegenomen omdat iedere overwinning telt. Zelfs de kleinste overwinning telt en is van langdurig effect. Nu blijven doorzetten en kleine overwinningen boeken kan straks later zorgen dat je een hero wordtEn slechte tijden, als straks goede tijden komen met wat geluk, dan geniet je ook meer daarvan. En denk maar zo, alles komt goed. De toekomst is gemaakt om goed te worden. Dat weet ik gewoon. En als ik dat weet, dan weet ik dat
De toekomst is gewoon gemaakt om goed te worden voor alles en iedereen.
![]()
![]()
@Displission, ik stop nu ook om met jou te praten. Je voert een net te hoge toon en daar heb ik geen zin in. Ik wilde bijna zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Maar goed, ik heb daar geen zin in. Dus ik ga het over leuke dingen hebben.
Dat jij alle medicatie overboord wilt gooien is je goed recht. Als het fout afloopt dan kom je daar zelf wel achter.
Laat mij dan in mijn waarde als je even het fatsoen hebt. En kom vooral niet aanzetten dat ik moet stoppen met medicatie. Je moet je verstand beter gebruiken. Je gaat toch ook een hart-patient niet zeggen dat ze de medicatie achterwege moeten laten?
En nu stop ik ermee.
Ik heb geen zin in ruzies en menings-verschillen. Ik wil in balans blijven
Als bepaalde mensen al dan niet bewust een foute toon aanslaan zoals displission, dan kan ik de hele conversatie af. Omdat ik mijn energie nuttig wil besteden ook. Mensen die wel in balans zijnKan van displission begrijpen dat hij zich op zijn tenen getrapt voelt, dan moet hij maar niet op de tenen getrapt voelen en zijn beheersing bewaren. Het draait ook om beheersing en dan verlies ik nu 2 procent mijn beheersing. Maar dat is om even aan te geven hoe ik behandeld wil worden. Ik wil rustig contact, bedaard contact ook.
En dan is het bij Vamperotica anders, die komt tenminste niet met een vechters-instelling richting mijn adres. Daar ben ik dus echt niet van gediend.
Ik wil het hier leuk houden. En over het ventileren van mijn mening in het echt, dat doe ik ook genoeg in het echte leven. Ik werk de hele dag aan mezelf en dus echt niet alleen online mocht je dat denken. Dat ik nu veel online ben dat is gewoon werken. Keihard werken. Nu keihard werken en straks keihard genieten.
Het komt niet zomaar aanwaaien![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef displission het volgende:
Hey the Shining..nee niet gezien..plot lijkt me wel ok..asian screen right?
opgezwolle was goeeeeedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef gaai het volgende:
Dus.......geen Kane voor mij gisteraaf........'t was toch wel héél druk en shorty is toch nog wel een tikje te short.......ik heb nu nog spierpijn van hem de hele tijd te tillen.......
Maar Ali B. hebben we gezien en Pete Philly& Perquisite (ga aanstaande vrijdag weer heen als ze in Hedon spelen hier ) en 's avonds nog Opgezwolle gezien.......
Gezellige dag was het!![]()
G'middag overigens........![]()
Lees eerst eens de Tripitaka en bezin voor je begint. Dat zijn de geschriften van boeddhisme, zoiets als de bijbel is voor christendom of koran voor islam. http://www.accesstoinsight.org/. Of misschien eerst leren mediteren want een rusteloze geest kan geen inzichten ontvangen, Vipassana is eenvoudig om te leren (http://www.simsara.nl/beoefening.html).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis zo dat ik zelf de wijsheid in me hebIk wil boeddah worden
Het hoogste van het hoogste bereiken
En niet om op te scheppen, ik leg gewoon de lat graag hoger en hoger
Ben niet snel tevreden. Ben nu wel tevreden, maar ik wil vooruitgang boeken. Steeds meer vooruitgang. Ben nu tevreden met wat ik heb, maar door vooruitgang te willen boeken, blijf ik een doel behouden in het leven, en door een doel te blijven behouden, blijft die tevredenheid dus ook. Dus tevredenheid en verlangen zijn aan elkaar verbonden ook. Hier kan tevredenheid niet bestaan zonder verlangen. En zo wil ik tot het einde van de tijden een doel behouden. Over 1000000000000 jaar wil ik nog doelen hebben. Mocht ik in leven zijn, maar dan ben ik zeker nog in leven. Het eeuwige levenIk ga niet dood
![]()
Ik reageerde alleen hierop dromenvanger..dat was het enige..ik kan het wel helemaal uit gaan leggen..doe ik niet geen zin in..of ik ergens mee zit..?? Daar kan en wil ik wel antwoord op geven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Displission nog even, je maakt je erg druk lijkt het wel. Alsof je overal en nergens bent. Je loopt tegen muren heb ik het idee. Niet dat het met medicatie te maken heeft. Maar je zit volgens mij dus echt ergens mee.
Met een productie als die van vandaag verdien je dat ook wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Laatste biertje nu
En dan koffie. Bier is lekker en opent even mijn denken
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Met een productie als die van vandaag verdien je dat ook wel.![]()
![]()
![]()
Zo te zien luister je ook weleens naar Gordon. (kon ik maar even bij je zijn)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Jennifer Lopez - If you had my love
Ik weet beter. Ik heb echte foto's gezien waar ze aan het zwembad zat en toen dacht ik van..." Kon ik maar bij je zijn nu".
Gordon nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zo te zien luister je ook weleens naar Gordon. (kon ik maar even bij je zijn)![]()
![]()
Je bent je pilletje weer vergeten, hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Daar heb je onze R_ON
Die altijd het spoor bijster is
Altijd verdwaald.
Wanneer vind je je pad RON
Komt er nog wat van???
Of blijf je dwalen???
Laat dat dwalen maar aan geesten over. Dwalen is niet voor mensen weg gelegd.
R_ON is zo'n persoon waar je totaal niet op kunt bouwen
Altijd verdwaald en totaal niet te vertrouwen.
Jij bent je verstand vergeten zeker.quote:
Doe eens niet zo onzeker. Waarom zou ik tegen jou willen vechten, ik heb betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
R_ON
Je verliest het gevecht toch.
Je bent ziek, maar je zult of verdwijnen of genezen.
De keuze is aan jou
Jou zieke kop, komt nog goed.
Als je tegen mij wilt vechten, dan verlies je het altijd.
Lees goed.
Je verliest het altijd tegen mij
Dus doe geen moeite. Doe geen moeite.
Besteedt je energie nuttig
Rot dan opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onzeker. Waarom zou ik tegen jou willen vechten, ik heb betere dingen te doen.
Diequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rot dan op
Je bent lastig.
Ik volg jou vaker op fok! .
Je bent continu lastig.
Ik volg jou.
Als ik nu wil dan ga ik je hele historie na.
Ik kan alles lezen over jou. Iedere letter
Komt nog wel een eind aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Die
dingen
gebeuren
op
een openbaar forum.
Dat begrijp ik best.
Ik vind jou eerder tuig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef R_ON het volgende:
Ik moet lachen, jij ook DV?
Bij jou op de koffie? Wat zijn de bezoekuren van Zonnehof?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt nog wel een eind aan.
Kakkerlakken als jou. Die verdwijnen vanzelf wel.
Hoef ik niet eens moeite voor te doen.
Ik ga niet eens mijn handen omdraaien.
Dat ik jou nu aandacht geef, is gewoon een zwakte.
Je bent gewoon onbelangrijk
Totaal onbelangrijk.
Dus ik zeg
Vaarwel
Je zult nog wel op de koffie komen.
Dat kan ik je wel zeggen.
Vrijwillig op de koffie, of onder druk.
Beste Miragequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:16 schreef Mirage het volgende:
Sorry Dromenvanger, je draaft te ver door op het moment.
De termen tuig, ziek in je hoofd en de mededeling (bedreiging ?) van achtervolging/ aanpakken vind ik ook niet je van het...
Mijn oprechte advies is dat je het even rustig aan moet doen en de boel weer even op orde moet brengen (voor je eigen bestwil).
Je zit weer in een draaimolen die niet lijkt te stoppen, steeds sneller gaat draaien..
Ik maak mij zorgen.
Ro_N opzouten !
Rellen doe je maar in de speeltuin níet binnen Truth.
De intentie waarmee jij hier komt is duidelijk en ongewenst !!
Veel plezier vanavond.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef displission het volgende:
Nou ik wens jullie nog een fijne avond! Mijn glazen zullen vanavond iig vol zijn..cola..ice tea..red bull en rivella light
een beetje vreemd maar wel lekker..jah als je met de auto gaat dan zul je toch bepaalde consessies moeten doen..het is ff niet anders..Nogmaals prettige avond en veel plezier..
De koeling van zijn motor raakte overhit toen hij onverwacht een berg tegenkwamquote:Op zondag 7 mei 2006 12:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is er met Dromenvanger, ik snap dat dit Truth is, maar volgens mij is dít voor jullie zelfs een beetje raar of niet?
Jammer als je de beeldspraak interpreteerd als "making analyses".quote:Op zondag 7 mei 2006 14:51 schreef displission het volgende:
Dromenvanger rijdt niet op een motor..hij gaat te voet..
Dus je zegt het niet goed
making analyses by not knowing a person?
Dat doe je toch ??quote:Op zondag 7 mei 2006 14:56 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Jammer als je de beeldspraak interpreteerd als "making analyses".
Zal ik verder niet op ingaan D. anders vervallen we in herhaling en dan moetenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:00 schreef displission het volgende:
[..]
Dat doe je toch ??![]()
Jij plaatst op het moment dat je het zegt een hokje om iemand heen..! Dat is niks dan de analyse/mening van een arts of psychiater!
het is lekker weer weer. Geniet er van, doe ik ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:14 schreef displission het volgende:
Ik meende door de smilie "wave" te denken dat je afscheid van hem nam..nou ik mag toch hopen dat hij weer terugkomt...in dat geval heb ik je verkeerd begrepen..ook mijn excuses van deze kant hier..
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef nokwanda het volgende:
Hallo allemaal. Wat is het hier toch weer ontzettend gezellig geweest.![]()
A) Ik denk dat Mirage dat straks wel weer oppakt.
B)
C)
D)
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
A) de netwerkstekker gaat er zometeen uit, en we hebben dus "storing" tot ik er morgen "ineens"achter kom dat de netwerkstekker eruit ligt....
B) we hebben dus geen verbinding vanavond.
C) de kinderen zijn allemaal uit logeren...
D) dan heb ik Mirage vanavond hééélemaal voor MIJ alleen!!!
Ouwe snoeperd.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
A) de netwerkstekker gaat er zometeen uit, en we hebben dus "storing" tot ik er morgen "ineens"achter kom dat de netwerkstekker eruit ligt....
N-Joy matequote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |