Ze maken zich soms druk of ik niet de weg verlies
![]()
Weet je wat het is hier. Ik zit gewoon in de realiteit vaak. Ik ben 90 procent in de realiteit aanwezig en af en toe kijk ik om het hoekje en dan zit ik in die andere realiteit. Dat ik veel schrijf over die andere realiteit dat komt omdat ik vaak om de hoek kijk
![]()
Ik bedoel. Ik hoef maar 1 seconde om de hoek te kijken en ik heb weer een hoofd vol zitten. Daarna kijk ik 3 uur in de realiteit en schakel ik over op management & organisatie en ga ik studeren hoe je het beste een organisatie kunt opzetten. Een organisatie met mensen dus. Geen organisatie met kabouters of aliens
![]()
Een organisatie met mensen. Een boek op het hoogst mogelijke niveau op dat gebied. Dus wie is er nu gek
![]()
Ik ga me niet nogmaals herhalen over mijn gezondheid, ik ben kern-gezond.
Alleen is het hier moeilijk om de grens aan te geven tussen gekte en geniaal zijn. En dan ben ik even niet arrogant. In de muziek zeggen ze het ook, de grens tussen gekte en genialiteit is klein. En er lopen meer potentieële geniale mensen rond. Alleen zullen die mensen nog wat vrijer en losser moeten worden. Lekker los met die gedachtes. Eens niet binnen kaders denken. Ook in bedrijfsoplossingen interessant om eens een hele andere koers te varen mocht een oude koers niet voldoen. Soms is het nodig om innovatief te zijn en grens-doorbrekend. Blijf je als mensheid continu binnen de grenzen vertoeven, dan kom je nooit tot het einde van het universum. Laat staan dat je andere werelden ontdekt. Ik bedoel dus ook, andere dimensies en misschien wel compleet nieuwe realiteiten. Dan moet je even deuren open zetten ook wel. Dan moet je eens die limiet 1000 meter verder gooien. Een keer de lat 10 keer hoger leggen dan normaal.
Zometeen ook buiten rusten weer.
0400 op en dan is er even paniek hier. Kan ik me voorstellen gezien mijn vorige dwaalsporen. Maar ik heb gewoon vat erop
![]()
Met paniek bedoel ik, mensen beginnen zich zorgen te maken
![]()
Maar wat maakt dat nou uit
![]()
Meer dan 1 maand geslapen als een rots. En dan laat ik 1 nacht een kaars branden. Is dat een ramp?? Die slaap haal ik wel in. Al neem ik iedere week een avond nachtdienst om een kaarsje te branden
![]()
Misschien doe ik dat nog wel ook. Een vast ritueel inschakelen om een kaars te branden. Kan ook eens per maand zijn. Of eens per 2 weken. Of ik doe dat in de winter. Dan is het om 1700 donker en dan ga ik gewoon om 2000 de zolder op om daar in de duisternis te tekenen en nog meer. Laptop omhoog misschien nog. Nee computer blijft onder. Ik moet het goed aanpakken ook. Goed nadenken
![]()
Ik wil werk ervan maken. Echt werk dus. Ik weet dat ik vaak goed bezig ben ook. Vrijwilligerswerk
![]()
Maar dan op een andere manier
![]()
Ik zit in de realiteit en zou zo de heao kunnen afronden wat ik misschien nog ga doen ook. En ondertussen ga ik me bezig houden met andere werelden.
Gewoon een dubbel-leven leiden
![]()
Is dat zo'n ramp???
Als er meerdere werelden zijn, dan is een dubbel-leven sowieso makkelijk.
Maar verder even.
De angst van mensen dat ik ontspoor, en ook de zorg. Als ik daar vertel wat ik zoal denk en waar ik me in wil verdiepen. Dan ontstaat daar al lichtelijke paniek
![]()
Dan is het meteen red alert, red alert.
Maar ze luisteren nooit
![]()
Ze zijn slecht in luisteren. Of het is zo vermoeiend om naar mij te luisteren
![]()
Ik stop nu even, ik ga even bloggen.
Net buiten gezeten en het leek net alsof ik de hemel kon aanraken. Ik schreef het op mijn blog al. Een strak blauwe hemel met strak witte wolken. En die hemel leek net 50 meter van mij verwijderd te zijn
![]()
Ik was al mijn hand aan het uitsteken of ik niet misschien de hemel kon aanraken
![]()
Zo ik ga even rusten nu.
Back to life, back to reality.
Ik ben gewoon reeël. En als ik me bezig hou met het paranormale dan wil ik ook zo realistisch mogelijk zijn
![]()
Ik bedoel dus ook. Die andere wereld kan toch ook een realistische wereld zijn??? Zodra die werelden vrijer toegankelijk zijn en meer een feit worden. Dan zijn het gewoon nieuwe realiteiten als het ware
![]()
En dit is mijn technische analyse. Ik analyseer het liefst op een manier waarop ik het tijdens studie geleerd heb. Systematisch denken hebben ze me geleerd. En dat is makkelijk. Steeds blijven toetsen. Steeds blijven toetsen. En steeds weer verder zoeken
![]()
En ik ga ervan uit dat die andere wereld dus ook meer vorm gaat krijgen nog. Op dit moment kan het nog war-taal zijn, maar ik zie zelf structuur in de warrigheid. En zo warrig is het niet. Als ik duidelijk gezichten zie in een brandende kaars, dan zie ik dat. Mijn ogen belazeren me zelden.
Het is door de kritische mensen dat ik vaak twijfel aan mezelf. Maar die twijfel is ook gezond. Twijfel is gezond. Twijfel ik niet, dan vlieg ik straks door alle muren heen zonder grenzen
![]()
Die twijfel is een bescherming. Door steeds te blijven twijfelen kan misschien die andere wereld ook duidelijker worden.
Die andere wereld past zich misschien ook aan mij aan op dat moment??? Misschien wilt die andere wereld zichzelf wel meer bewijzen als het ware. Dat die andere wereld zichzelf duidelijker wilt maken doordat ik meer bewijzen wil zien dat ik niet "gek" ben. En gek is het niet. Dat ik niet mezelf bedrieg.
[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2006 07:53:18 ]