abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:33:05 #51
19194 Oversight
◢◤
pi_37561905
Hoi allemaal.

Ik ben lief.

Nokwanda is niet lief.

Als je gezinnen uit elkaar rukt, op het enige vrije weekeind sinds tijden, en doodleuk mamma wegkaapt voor langer dan een paar uur, dan ben je NIET lief.

Nokwanda is dus niet lief.

Dromenvanger is wel lief

Barra is ook lief.

Lillith-Wicca is ook lief.

Iedereen is best wel lief.

Maar Nokwanda niet, oh nee!!

Doei.

[ Bericht 3% gewijzigd door Oversight op 04-05-2006 23:39:07 ]
◢◤
pi_37562055
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef Oversight het volgende:
Hoi allemaal.

Ik ben lief.

Nokwnda is niet lief.

Als je gezinnen uit elkaar rukt, op het enige vrije weekeind sinds tijden, en doodleuk mamma wegkaapt voor langer dan een paar uur, dan ben je NIET lief.

Nokwanda is dus niet lief.

Dromenvanger is wel lief

Barra is ook lief.

Lillith-Wicca is ook lief.

Iedereen is best wel lief.

Maar Nokwanda niet, oh nee!!

Doei.
Dacht jou een beetje rust te gunnen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_37562082
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Overigens vindt mijn zoon het niet lief dat jij niet meekomt
En die ontvlucht derhalve deze woning wederom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:37:58 #54
19194 Oversight
◢◤
pi_37562101
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef nokwanda het volgende:

SSSSSSSSTTTTTTT!!!!

Als ik niet héél hard protesteer krijg ik 'r niet weg hoor.....

Je ként 'r toch....
◢◤
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:38:42 #55
19194 Oversight
◢◤
pi_37562123
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Overigens vindt mijn zoon het niet lief dat jij niet meekomt
En die ontvlucht derhalve deze woning wederom
Ik moet werken.... én oppassen op monsters...
◢◤
pi_37562137
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Oversight het volgende:

[..]

SSSSSSSSTTTTTTT!!!!

Als ik niet héél hard protesteer krijg ik 'r niet weg hoor.....

Je ként 'r toch....
daar vergalloppeer ik me nou. Ik ben zelf namelijk meestal heel gehoorzaam en heb dan medelijden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:39:32 #57
19194 Oversight
◢◤
pi_37562162
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

daar vergalloppeer ik me nou. Ik ben zelf namelijk meestal heel gehoorzaam en heb dan medelijden.
kan je het nog editten?
◢◤
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:40:12 #58
19194 Oversight
◢◤
pi_37562183
ach laat maar staan, ze leest tóch alleen maar wat ze dénkt dat er staat....
◢◤
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:41:11 #59
19194 Oversight
◢◤
pi_37562229
REL-topic alleen maar views en géén rellen.....
◢◤
pi_37562263
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef Oversight het volgende:

[..]

kan je het nog editten?
Niet meer als jij het al gekwoot hebt, sufferd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37562319
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Oversight het volgende:
REL-topic alleen maar views en géén rellen.....
duh.... is niet gek. Je hebt de ME er gelijk al bijgehaald
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37562363
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ik moet werken.... én oppassen op monsters...
Mijn nageslacht heeft derhalve zijn toevlucht tot een brugje eerder gezocht. Arnhem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:51:30 #63
19194 Oversight
◢◤
pi_37562625
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mijn nageslacht heeft derhalve zijn toevlucht tot een brugje eerder gezocht. Arnhem
weten ze dat daar al?

Je kunt die mensen op z'n minst een vooraankondiging geven...
◢◤
pi_37562692
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Oversight het volgende:

[..]

weten ze dat daar al?

Je kunt die mensen op z'n minst een vooraankondiging geven...
Op uitnodiging zelfs

Maar degene die hem uitnodigde is geen vaste fokker en kent dus EW's bagger hier niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37563294
Ik ga maar es om morgen op mijn best te zijn en om het bij te kunnen benen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 mei 2006 @ 04:29:59 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37566452
Zo, ik ben er ook weer

Vannacht hele nacht liggen speuren

Kaars in het duister is speciaal

Ik zag van alles in het licht verschijnen dus. Ik denk dat ik mijn ogen voorlopig niet laat laseren. Denk dat ik met -3 aan beide kanten veel kan zien in de duisternis

Heb nog veel te doen richting de toekomst.

Ik zag dus in het kaarslicht gezichten Van alles kwam tevoorschijn. En ik zag een duidelijke blauwe circel om de vlam heen. Alsof er in de duisternis een blauwe achtergrond was. Maar het was klein. Ik wil die vlam groter

Ik wil 100 procent veilig bezig zijn. Kijken wat voor kaarsen er te koop zijn allemaal. In een alternatieve winkel maar eens gaan vragen.

Of ik maak een altaar waar ik vanaf het bed naar kan kijken, en dan zet ik daar 69 kaarsen neer Of 66 kaarsen

Ik zag dus ook rare wezens in de vlam. En een ijsbeer en een uil en een kat.

Maar ook Marlyn Monroe zag ik in de vlam.

Tijd om even naar buiten te gaan. Vleermuizen spotten

En ik ga vandaag rustig doen dan maar.

Proberen de juiste verbindingen te leggen in mijn hoofd en nog meer

Contact.....Contact....contact....

"Houston, do you want to report an U.F.O over "

" Houston here, we do report an U.F.O!!!!"

" But we think it's a flying sourcer "

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2006 05:26:27 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:41:50 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37566875
Ze maken zich soms druk of ik niet de weg verlies

Weet je wat het is hier. Ik zit gewoon in de realiteit vaak. Ik ben 90 procent in de realiteit aanwezig en af en toe kijk ik om het hoekje en dan zit ik in die andere realiteit. Dat ik veel schrijf over die andere realiteit dat komt omdat ik vaak om de hoek kijk Ik bedoel. Ik hoef maar 1 seconde om de hoek te kijken en ik heb weer een hoofd vol zitten. Daarna kijk ik 3 uur in de realiteit en schakel ik over op management & organisatie en ga ik studeren hoe je het beste een organisatie kunt opzetten. Een organisatie met mensen dus. Geen organisatie met kabouters of aliens Een organisatie met mensen. Een boek op het hoogst mogelijke niveau op dat gebied. Dus wie is er nu gek Ik ga me niet nogmaals herhalen over mijn gezondheid, ik ben kern-gezond.

Alleen is het hier moeilijk om de grens aan te geven tussen gekte en geniaal zijn. En dan ben ik even niet arrogant. In de muziek zeggen ze het ook, de grens tussen gekte en genialiteit is klein. En er lopen meer potentieële geniale mensen rond. Alleen zullen die mensen nog wat vrijer en losser moeten worden. Lekker los met die gedachtes. Eens niet binnen kaders denken. Ook in bedrijfsoplossingen interessant om eens een hele andere koers te varen mocht een oude koers niet voldoen. Soms is het nodig om innovatief te zijn en grens-doorbrekend. Blijf je als mensheid continu binnen de grenzen vertoeven, dan kom je nooit tot het einde van het universum. Laat staan dat je andere werelden ontdekt. Ik bedoel dus ook, andere dimensies en misschien wel compleet nieuwe realiteiten. Dan moet je even deuren open zetten ook wel. Dan moet je eens die limiet 1000 meter verder gooien. Een keer de lat 10 keer hoger leggen dan normaal.

Zometeen ook buiten rusten weer.

0400 op en dan is er even paniek hier. Kan ik me voorstellen gezien mijn vorige dwaalsporen. Maar ik heb gewoon vat erop Met paniek bedoel ik, mensen beginnen zich zorgen te maken Maar wat maakt dat nou uit Meer dan 1 maand geslapen als een rots. En dan laat ik 1 nacht een kaars branden. Is dat een ramp?? Die slaap haal ik wel in. Al neem ik iedere week een avond nachtdienst om een kaarsje te branden Misschien doe ik dat nog wel ook. Een vast ritueel inschakelen om een kaars te branden. Kan ook eens per maand zijn. Of eens per 2 weken. Of ik doe dat in de winter. Dan is het om 1700 donker en dan ga ik gewoon om 2000 de zolder op om daar in de duisternis te tekenen en nog meer. Laptop omhoog misschien nog. Nee computer blijft onder. Ik moet het goed aanpakken ook. Goed nadenken Ik wil werk ervan maken. Echt werk dus. Ik weet dat ik vaak goed bezig ben ook. Vrijwilligerswerk Maar dan op een andere manier

Ik zit in de realiteit en zou zo de heao kunnen afronden wat ik misschien nog ga doen ook. En ondertussen ga ik me bezig houden met andere werelden.

Gewoon een dubbel-leven leiden Is dat zo'n ramp???

Als er meerdere werelden zijn, dan is een dubbel-leven sowieso makkelijk.

Maar verder even.

De angst van mensen dat ik ontspoor, en ook de zorg. Als ik daar vertel wat ik zoal denk en waar ik me in wil verdiepen. Dan ontstaat daar al lichtelijke paniek Dan is het meteen red alert, red alert.

Maar ze luisteren nooit Ze zijn slecht in luisteren. Of het is zo vermoeiend om naar mij te luisteren

Ik stop nu even, ik ga even bloggen.

Net buiten gezeten en het leek net alsof ik de hemel kon aanraken. Ik schreef het op mijn blog al. Een strak blauwe hemel met strak witte wolken. En die hemel leek net 50 meter van mij verwijderd te zijn

Ik was al mijn hand aan het uitsteken of ik niet misschien de hemel kon aanraken

Zo ik ga even rusten nu.

Back to life, back to reality.

Ik ben gewoon reeël. En als ik me bezig hou met het paranormale dan wil ik ook zo realistisch mogelijk zijn

Ik bedoel dus ook. Die andere wereld kan toch ook een realistische wereld zijn??? Zodra die werelden vrijer toegankelijk zijn en meer een feit worden. Dan zijn het gewoon nieuwe realiteiten als het ware

En dit is mijn technische analyse. Ik analyseer het liefst op een manier waarop ik het tijdens studie geleerd heb. Systematisch denken hebben ze me geleerd. En dat is makkelijk. Steeds blijven toetsen. Steeds blijven toetsen. En steeds weer verder zoeken

En ik ga ervan uit dat die andere wereld dus ook meer vorm gaat krijgen nog. Op dit moment kan het nog war-taal zijn, maar ik zie zelf structuur in de warrigheid. En zo warrig is het niet. Als ik duidelijk gezichten zie in een brandende kaars, dan zie ik dat. Mijn ogen belazeren me zelden.

Het is door de kritische mensen dat ik vaak twijfel aan mezelf. Maar die twijfel is ook gezond. Twijfel is gezond. Twijfel ik niet, dan vlieg ik straks door alle muren heen zonder grenzen Die twijfel is een bescherming. Door steeds te blijven twijfelen kan misschien die andere wereld ook duidelijker worden.

Die andere wereld past zich misschien ook aan mij aan op dat moment??? Misschien wilt die andere wereld zichzelf wel meer bewijzen als het ware. Dat die andere wereld zichzelf duidelijker wilt maken doordat ik meer bewijzen wil zien dat ik niet "gek" ben. En gek is het niet. Dat ik niet mezelf bedrieg.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2006 07:53:18 ]
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:26:52 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37567131
Even nog binnen wandelen en dan ga ik in de vrije versnelling.

Een reminder naar mezelf toe, dus ik schrijf het even op.

Dromenvanger mag zich niet bezig houden met geloofskwesties Dat heeft geen enkele zin.

De Joden, de Moslims en de Christenen. Groeperen is nog het beste. Alles samen voegen tot 1. En dan is er eenheid volgens mij.

Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken meer. Religie..." Mijn god, Mijn God...het is mijn God, nee mijn God....toch is het mijn God". What the hell maakt het uit welke God het is. Als het God is dan is het God en dan kom je wel vanzelf erachter dat het God is.

Van mijn part heet God Kees of Jan of noot of mies of appeltaart.

Het boeit niet wat de naam is. Van mijn part zijn de gelovigen 10 miljard kabouters met een blauwe muts zoals de smurfen een witte muts hebben. Het boeit van geen meter wat het is.

Dus dit is een reminder....ik ga me niet meer bezig houden met geloof. Ook niet met God. Als God mij die dikke ferrari cadeau wilt doen, dan mag hij zijn gang gaan. Ik hoef niets. Ben tevreden met 2000 euro of zelfs minder.

Maar een lekker vakantie-huisje mag wel als God dat wilt

Zo, dat moest eruit. God even helemaal uit het leven halen hier. Me bezig houden met andere beschavingen. God mag gerust meedenken en advies geven Als God de wijsheid in pacht heeft en hij wilt meewerken, dan mag hij gerust een telepathische email verzenden richting mijn adres.

Als hij weet hoe het moet, dan hoor ik het dus graag. Zo niet, dan ga ik zelf verder met zoeken

Tijd voor sigaretje Even lekker bijpaffen met koffie en het boek van management & Organisatie hoewel ik vandaag op dreef ben. Ik bedoel ik ben op dreef op een andere manier. Wie weet kan het boek van management en organisatie verder helpen nog. Dat boek is helemaal structureel van aard, wie weet goed voor de structuur in het denken. Dan bouw ik een organisatie op in mijn hoofd

Dat kaarsje laten branden heeft zeker geholpen Mijn oma deed dat vroeger vaker toen ik examen moest afleggen. Altijd een kaarsje branden. Ze moest altijd precies het tijdstip weten van het examen zodat ze op tijd de kaars kon aansteken

Een soort bijgeloof. En over bijgeloof gesproken.

Vannacht tijdens het kaarsje laten branden had ik het over afkloppen. Schijnbaar is het hier een taboe om het woord kloppen in gedachtes te nemen. Steeds als ik begin met het woord kloppen begint het kloppen te gebeuren. En dan moet ik terug kloppen en zo blijf ik kloppen. Ook kloppen in gedachtes. Klop klop klop. En dan klop klop klop terug. En dan is het een eindeloos gedoe aan kloppen de hele tijd

En toen heb ik dat gesprek maar via een omweg weten te af te breken, zodat het kloppen verdween ook. Ik wilde de oorsprong weten van het afkloppen dus. Maar dat had ik maar beter niet kunnen doen

Nog rare geluiden gehoord. Toen ik aan het staren was in de kaars, begon het te kraken in de airco waar de kaars opstaat. Die airco stond uit, maar als ik dan met gespleten ogen als een Chinees het licht van die kaars wil ontleden, dan ontstaat er dus echt een fel licht. Een soort laser ontstaat dan.

En ik was dus aan het oefenen om dat licht in de juiste banen te leiden met de ogen Steeds de ogen verder spannen en steeds verder focussen zodat de lichstralen van de kaars rechtlijnig werden de hele tijd.

Was even bang dat ik dwars door de muur ging af en toe
pi_37567168
Goeiemorgen

DV... wat ben je actieeeef!!!! je hebt niet of nauwelijks geslapen man.

Blijf van de koffie af. neem een beker warme melk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37567190
Morge allemaal

Inderdaad DV........je bent wel super actief!

Maar appeltaart kan wel goddelijk zijn hoor
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:41:26 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37567273
Goede morgen!!!!

Levend ben ik

Spring-levend. Ik ben nog iets te levend, maar dat komt in de toekomst wel op de plek terecht. Ik val gewoon op de plek beter. Ik ben ook niet te erg bezig, af en toe is vaart zetten belangrijk. Hoewel ik rust neem als het nodig is.

Af en toe smacht ik naar rust en dan hou ik het ook niet uit hier meer. Dan moet ik even buiten bijkomen

Maar goed, ik ga zo weer even bijkomen.

85 kilo is mijn gewicht. Ik dacht dat het 89 was. Maar ik zit nu op de 85 kilo. Gisteren bij Jensen was iemand bijna 30 kilo afgevallen in 3 maanden tijd.

Maar die 85 kilo die is dus gewoon wat ik ben. Ik heb nu wel een leeg gevoel in de maag maar dat doe ik zometeen even oplossen door te eten

Buiten is het een plaatje!!!!

Ik kijk uit het raam en het lijkt wel een foto te zijn van 1000 mega-pixels Loep-zuiver te noemen. En dat brengt dus rust in de stemming, dat de realiteit zuiver is. En als de realiteit zuiver is, dan komt die andere wereld ook nog wel. De realiteit is gewoon zo helder hier als maar zijn kan. Alsof het een compleet andere wereld is als het ware. vandaar mijn ondertitel met "A whole new world". Ik zit gewoon in een andere wereld. Toch in de realiteit maar die realiteit is gewoon zuiver en bijna van digitale kwaliteit zo lijkt het wel. Nu nog die andere wereld opsporen Tot straks Maak je geen zorgen, dromenvanger redt zich wel, die heeft de zwaarste tijden achter de rug Zal denk ik ook nooit meer doordraaien, maar dan klop ik toch even af. Klop klop klop.

Ogen laseren laat ik achterwege, misschien laser ik mijn ogen wel zelf met kaarslicht Door te focussen op het licht. Heb toch een goed gevoel bij wat ik doe, dus als het even kan laser ik mezelf wel Met kaarslicht dus.

Can I get there by candle-light, or is it much too far

Nu naar buiten

15 minuten rusten en dan weer aan de slag. Af en toe vaart erachter kan geen kwaad.
pi_37567286
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal

Inderdaad DV........je bent wel super actief!

Maar appeltaart kan wel goddelijk zijn hoor
Alleen is ie hier altijd godinnelijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37567338
jammie appeltaart
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:47:48 #74
19194 Oversight
◢◤
pi_37567346
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Alleen is ie hier altijd godinnelijk
Proof of concept?

Met de nadruk op proef!!!
◢◤
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:48:33 #75
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_37567356
hoi mag ik ook een hapje?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:15:00 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37567705
Ik wilde even weten hoe duf ik er nu uitzie. Heb een foto gemaakt dus

Let niet op die dubbele onderkin want daar wordt nog aan gewerkt

Komt ie dan. Dromenvanger het doorgeef-luik Dromenvanger het grote medium Dromenvanger the evil personality that opens the doors Dromenvanger with evil plans

Vind mezelf toch redelijk fit uitzien na een nacht niet slapen
pi_37567709
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:48 schreef displission het volgende:
hoi mag ik ook een hapje?
tuurlijk..... jij stuurt leuke sms-jes

alleen heb ik geen beltegoed om te beantwoorden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:19:58 #78
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37567782
mogge iedereen... iedere spier in mijn lichaam doet zeer
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:22:11 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37567804
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:27:31 #80
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37567898
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wilde even weten hoe duf ik er nu uitzie. Heb een foto gemaakt dus

Let niet op die dubbele onderkin want daar wordt nog aan gewerkt

Komt ie dan. Dromenvanger het doorgeef-luik Dromenvanger het grote medium Dromenvanger the evil personality that opens the doors Dromenvanger with evil plans

[afbeelding]

Vind mezelf toch redelijk fit uitzien na een nacht niet slapen
HEY!!! ITAK!!!!
stay frosty
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:29:03 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37567927
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb ook spierpijn, ik hou vandaag dus ook een rust-dag

3 dagen volop gesport en nu 1 dag rust

Rust is net zo belangrijk zeggen ze.

Ook met hier aanwezig zijn. Ik wil op sprint-tempo puzzelen en dat is vermoeiend. Ik wil gewoon in 1 dag die puzzel oplossen die aanwezig is.

Maar rust...even rusten nu. Dus ik ga buiten zitten en zet de koffie weg. Koffie is genoeg nu. Anders ga ik straks richting de 10e versnelling terwijl ik de 9e versnelling niet goed aankan.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:31:11 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37567979
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

HEY!!! ITAK!!!!

Ik word nog bruiner, een red-head.

Voel me ook bruin.

Ich bin een negro

Hee Turk, alles goed vragen ze dan. En dan zeg ik. Noem me maar mengelmoes.

Ben nu naar buiten. Even tot adem komen.

Ik wil te snel te snel te snel

Maar het is leuk om soms eens te racen tegen de klok

Ik wil gewoon dat die deuren zich openen.

There's a key, to an open door, to look inside. What life has got to hide. Find that key.....and you will see....

Kom maar op. Straks valt een zak goud naar beneden. Wordt de goud-voorraad met 3000 procent aangevuld.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:32:08 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37567999
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef Alicey het volgende:

Alles okey???

Ik ga even weg nu.

Koffie gaat de afvoer in
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:34:04 #84
139452 gaai
zwarte poes
pi_37568047
Môgguh......

appeltaart?
*I just realized.....i don't care*
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:34:33 #85
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37568067
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Alles okey???

Ik ga even weg nu.

Koffie gaat de afvoer in
Alles lekker. Ik zit weer heerlijk in de tuin, en het wordt weer tijd om wat kledingstukken uit te doen. Heerlijk zulk weer!

Succes met weg zijn!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:36:10 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37568098
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef gaai het volgende:
Môgguh......

appeltaart?
Barra wil appeltaart!!!

APPELTAAAAAAART!!!!!!!!!!!!!!!!!

mogge gaaitje
stay frosty
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:40:04 #87
139452 gaai
zwarte poes
pi_37568163
Het bevrijdingsfestival!

We beginnen bij Ali B. ( voor de kinderen ) en eindigen bij Kane ( voor mama )........ow jah en de man wil graag Opgezwolle zien........

Tussendoor ffkes naar huis......kindertjes heel even op bed mikken ( voor de vorm hè ik weet best dat ze niet gaan slapen )......Kane komt pas 's avonds laat.......

Maar zo eerst nog even een uurtje sporten ( body-attack ) dan voel ik me minder schuldig als ik ga lopen snacken in de stad, vanmiddag.........

Barra
*I just realized.....i don't care*
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:42:37 #88
19194 Oversight
◢◤
pi_37568214
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef gaai het volgende:

appeltaart?
jáááá gaai gaat ook bakken...
◢◤
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:43:37 #89
19194 Oversight
◢◤
pi_37568237
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet je ook laten masturberen....
◢◤
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:47:14 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37568296
Overziggie!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:48:51 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37568330
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Alles lekker. Ik zit weer heerlijk in de tuin, en het wordt weer tijd om wat kledingstukken uit te doen. Heerlijk zulk weer!

Succes met weg zijn!
Fijn dat alles lekker is En het weer werkt lekker mee inderdaad Dit weer is ideaal Let the sun shine!!!! Dat nummer zet ik straks op. Zometeen even muziek erbij

Hier gaat het ook wel lekker, maar er zitten nog wat storingen hier en daar

Ik noem het schoonheids-foutjes van mijn systeem. Ik ben nu 6 jaar bezig om alle fouten eruit te halen en nog een kleine poos en ik ben foutloos En dan ga ik regel-recht de andere werelden in Nee gewoon rustig dus. Op mijn dooie gemak. Eerst alles op orde in mijn hoofd.

Ik bedoel, ik hang niet meer op. Ik mag niet ophangen, ik wil een stabiel systeem zijn ook. Zeker richting de toekomst is dat belangrijk.

Nogmaals zoals ik vaak zeg, ik zie mezelf als computer-systeem soms. Ik ben menselijk, maar er zit een technisch verhaal achter. Richting de toekomst belangrijk als ik verder wil gaan met visies uitbouwen en studeren.

Foto-grafisch geheugen nogmaals, ik wacht daar dus echt op. Als ik buiten ben dan ben ik gewoon aan het plannen wat ik allemaal wil gaan doen nog

Ik wil van alles nog gaan doen. Niet eens studeren alleen maar, hoewel ik zeker nog wil studeren. En dan het liefst op rap tempo. En dan een opleiding vol feiten. Maar zo heeft iedere opleiding veel feiten in bezit.

Maar goed, ik hou weer even mijn schrijf-mond

Ik ben dus levend. Kan het niet anders zeggen dat ik levend ben. En het voelt goed. Ondanks een nacht niet slapen voelt het goed. Maar ik haal die slaap wel in.
pi_37568331
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:42 schreef Oversight het volgende:

[..]

jáááá gaai gaat ook bakken...
Heeft ze geen tijd voor. Ze gaat stappen.

Morgen trouwens roze zaterdag in Zwolle, Gaai
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37568351
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Oversight het volgende:

[..]

je moet je ook laten masturberen....
Dan weten we vanaf nu precies wat er aan de hand was .... als Mirage klaagt over spierpijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:51:10 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37568398
Ik ga even pakje marlboro kopen

Maar ik twijfel nu of ik dat wel moet doen.

Heb geen zin, dus ik ga niet

Twijfel twijfel, ik volg de eerste ingeving en die zegt dat ik niet moet gaan.

Tijd om alles even op de plek te laten vallen weer. Dus ik laat het even op de plek vallen.

En dan ga ik alsnog sigaretten kopen......
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:53:00 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37568426

Brazel brazel brazel brazel.

Tot laterzzzzzz...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:53:47 #96
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37568447
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan weten we vanaf nu precies wat er aan de hand was .... als Mirage klaagt over spierpijn
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:05:44 #97
19194 Oversight
◢◤
pi_37568680
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:47 schreef Alicey het volgende:
Overziggie!
Alicey !!!
◢◤
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:06:57 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37568706
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

Alicey !!!
Hoest met je?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:07:32 #99
19194 Oversight
◢◤
pi_37568722
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:

sommige dingen nmoet ik ook niet online zetten....
◢◤
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:08:17 #100
19194 Oversight
◢◤
pi_37568736
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoest met je?
niet, eigenlijk gewoon zeg maar....
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo