abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:02:16 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37599035
Je mag gerust een discussie voeren over medicijnen Displission.

Als jij ergens mee zit met medicatie dan moet je dat gewoon zeggen als je het wilt

Ik kan alleen voor mezelf spreken dat medicatie mij goed op weg geholpen heeft. Ik had chaos in het hoofd de hele tijd. Complete chaos. En dan zie ik dat medicijn als opschoner. Ik zie het als wetenschappelijke benadering ook wel.

Ik heb dat nodig. Als ik te weinig serotinine aanmaak dan is seroxat nodig. En dat is niet slecht en het houdt mijn ontwikkeling niet tegen. Ik ontwikkel mezelf toch door en ik blijf mezelf ontwikkelen.

Het gaat om de hersens, vanaf het begin hebben mensen hersens en steeds is het zo dat hersens gewoon moeilijk zijn om in de hand te houden.

Hersens die een eigen leven leiden en dan heb je nog het denken dat gebeurt in de hersens. Je hebt nog het denken dat de hersens kan aansturen en ga zo door.

Ik denk gewoon uit mezelf, het is niet zo dat medicatie mijn identiteit weg haalt, ik ben gewoon mezelf en kan gewoon mezelf zijn op alle mogelijke gebieden. Ik kan lekker door denken en verder denken en ga zo door.

En over medicatie. Het hoeft ook niet te betekenen dat medicatie zorgt dat je stabiel bent. Ik ben zelfs met medicatie compleet over de toeren gegaan. Medicatie is geen garantie dat het goed gaat.

Ik zie medicatie als een soort programma dat als extra ondersteuning aanwezig is. Dan benader ik mezelf als een computer die ook beveiliging nodig heeft. En dan zet ik gewoon een fire-wall neer, en een virus-scanner en nog meer.

De fouten haal ik er zelf uit. Wie weet kan ik ooit helemaal zonder medicatie als ik alle fouten eruit heb gehaald in mijn hoofd. Maar je weet niet hoe het zich ontwikkeld allemaal. Ik wil dus nooit meer in the jungle verdwalen. Ik kan dat niet vaak genoeg vertellen.

Ik zit nu op zo'n lekker veilig gebied waar ik alle vrijheid ondervind, dat ik gewoon voor het zekere ga en dus die beveiliging in de vorm van een pilletje blijf innemen.

En het maakt me dus ook totaal niet uit. Per dag ben ik een paar seconden kwijt met het doorslikken van medicatie. Eens per 2 weken een echte spuit Spuit 11. En die spuit is een mooie gelegenheid om te praten met mensen die hetzelfde meemaken. Die mensen zijn ook op onderzoek uit en verdwalen ook door het zoeken en door de chaos en nog meer.

En ik schaam me nogmaals niet, ik schaam me totaal niet.

Suiker-patienten nemen ook medicatie en als je een te hoge bloeddruk hebt krijg je ook een middel. En zo is het met hersens ook.

Tis gewoon hemels ook. Ik zit in de hemel soms. En soms moet ik weer een stap terug doen als ik te snel ga.

De ziel speelt nogmaals mee, ik ben gewoon ambitieus en wil de top bereiken. En zodra ik teveel wil, dan komt er stress.

Vandaar mijn signature over tevredenheid. Dat tevredenheid geen grenzen kent. Verlang naar meer maar doe het met mate.

Alles met mate. Als er "te" voor staat, is het al niet meer in balans. Dan ga je van de ene kant naar de andere kant en ondertussen wankel je de hele tijd. En dat schiet toch niet op, of wel soms?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:06:39 #202
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_37599150
Ok DV waar het op neer komt is dat ik mezelf niet vol laat proppen met meds. Het zijn fuckin placebo's man..! Illussions for ur mind..zeg mij wat voorn nut hebben medicijnen als je er toch dwars door heen breekt???!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:18:36 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37599457
Ik breek er niet dwars door heen. Het zorgt hier voor helderheid

Het is dus echt een virus-scanner hier. Ik zie het niet als stoppers of remmers. Ik zie het als scanners. Het is een soort soft-ware die meewerkt. Een software die me ook op de juiste golf-lengte laat zijn. Dat ik niet te snel ga, dat ik niet te hard ga. Dat ik niet te wild ga. Ik ben dan wel born to be wild, maar ik wil mezelf dus niet uitputten en born to be wild kan ook in evenwicht plaats vinden. Ik kan nog altijd wild zijn en wilde haren hebben, ze zeggen dan wel tegen me dat ik de wilde haren nog ga verliezen, maar ik ga gewoon in evenwicht wild doen

Als ik nu stop met de stemmings-stabilisator en rispderdal en seroxat. Dan vraag ik me af in hoeverre ik weer naar beneden zak. En ik denk dus echt dat ik naar beneden ga zakken.

Ik zit net op een goed peil Ik zit op de juiste frequentie en dat heb ik dus mede te danken aan de medicatie.

Ik doe zelf ook nog werken eraan. Ik tune mezelf verder en verder en verder. Totdat ik een machine ben

Ik kan natuurlijk nu de gok wagen om te stoppen met medicatie maar ik denk dat ik echt weer 10 stappen naar beneden zak. En dan is het werk van de afgelopen tijd voor niets geweest helemaal.

Voor mij is het ook van belang dat ik niet meer mag ontsporen. Ik mag wel afwijkingen vertonen maar ik mag nooit meer vallen. Als ik weer ga vallen dan moet ik opnieuw opstaan en kan ik weer opnieuw beginnen.

Het draait me dus om die stabiliteit en balans. En daar zijn die medicijnen gewoon mooi voor. Het stemt lekker af en ik stem mezelf verder af.

Het is een team-work tussen mij en medicatie. De medicatie helpt mij een handje en ik help ook mee.

Placebo's, ik denk van niet. Als ik die injectie krijg om de 2 weken, dan merk ik gewoon dat het helder wordt voor ogen. Als ik de seroxat 1 dag niet inneem, dan voel ik gewoon een gat ontstaan in het hele gebeuren. En dan heb je nog de stemmings-stabilisator die me gewoon in balans doet houden.

Ik vind het ook interessant. En mijn denken is straight to the point. Niet altijd. Ik sla nog vaker war-taal uit maar dat komt helemaal goed nog. Ik wil gewoon direct en logisch zijn ook. Ik wil de spijker op de kop slaan.

Genoeg liggen dwalen als het ware. Ik wil weten waar ik aantoe ben en wat ik aan mezelf heb.

Ik geloof echt niet dat die medicatie placebo is nee. Het middel werkt echt. Moet wel zeggen dat ik in het begin veel bijwerkingen had. Ik werd gek van de bijwerkingen. Maar het lichaam past zichzelf wel aan het middel aan

Ik wil dus stabiel zijn Echt stabiel. Het woord labiel is een slecht woord. Labiel Labiel wil zeggen dat je de toekomst niet met beide handen kunt aangrijpen.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:30:06 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37599763
Displission ik vraag me gewoon wat af, dus niet boos worden nu

Misschien verzet jij je wel te sterk tegen het middel. Ik merk bij jou dat je heel fel bent tegen het middel.

Ik zie het middel als vriend. Als ik buiten zit en ik ben aan het vechten tegen het denken en ik neem een rivotril in. Dan neem ik die rivotril in en ga ik lekker verheugen om de uitwerking van de rivotril.

Zoals ik vroeger aan het wachten was dat de mdma ging werken

Ik wacht totdat de "drug" gaat werken En als de rivotril dan werkt Dan is het lekker kalm spacen. Het is gewoon een luxe drug als het ware. Waar mensen een moord voor doen en zich blauw aan betalen op de zwarte markt waar het om drugs gaat die niet goed zijn voor de mensen.

Toen ik helemaal compleet depressief was toen was ik iedere dag aan het hopen totdat de anti-depressiva zijn werk ging doen. Maar dat gebeurde niet, dat middel was alleen bedoeld om niet verder te zakken in de put. Maar de hoop op de werking van het middel heeft me geholpen. De hoop op betere tijden dus, en ook het feit dat het niet erger werd dan erg. Een depressie kan zover zakken dat je niet eens met electro-shocks de depressie te lijf kunt gaan.

Toevallig daarover gesproken met degeen die mij de injectie geeft. En dan moet de hulpverlening zeggen dat die mensen moeten leren leven met depressie. Waarschijnlijk zijn die mensen te laat geholpen. Sommige mensen zijn 20 jaar zwaar depressief en liggen de hele dag in bed in een donkere kamer Dat is een bestaan van een hel. Je hoeft niet eens in de hel te zijn om in de hel te zijn. Zelfs in het paradijs kan het een hel zijn.

Bij anti-depressiva is het niet zo dat het alle problemen weg neemt, het maakt de depressie minder zwaar. Als ik geen anti-depressiva had gekregen in die tijd, dan was ik zover gezakt dat ik niet weet wat ik had gedaan dus.

Waren er geen goede medicijnen op de markt, dan was ik waarschijnlijk dood geweest nu. En dat is geen overdrijving.

Die middelen hebben gezorgd dat ik helder ben geworden Zo helder als kristal

Een aantal jaar geleden had ik een bedank-brief gestuurd naar een maatschappij die medicijnen maakt. Helemaal aan het bedanken voor hun middel Zo ben ik dus dan, als iemand me helpt dan wil ik het liefst zo'n persoon overladen met cadeau's

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 12:35:23 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:42:09 #205
91333 displission
pi_37600032
Ik wordt niet boos..ja ik verzet me tegen dit soort middelen omdat ik tegen het systeem van hokjes ben! Ik verzet me ertegen omdat het mijn recht is om dat te doen! Ik verzet me ertegen omdat ik voel dat ik ze niet nodig heb..nooit gehad ook..weet je de mens heeft bijna alle medicijnen in zichzelf..met gedachtenkracht kun je leren omgaan met bepaalde situaties..en dat is mijn oefening..leren omgaan met mezelf..! Leren omgaan met mijn manier van denken, met mijn ups en dows..zonder medicijnen. Verder heb ik er niet echt veel over te zeggen nu..ik respecteer jouw manier van denken..en hoop dat je ooit een keer kunt stoppen als je dat wilt..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:53:46 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37600283
Ik wil niet stoppen ermee

Ik verwacht nog betere medicijnen die nog beter doen afstemmen. Het is 2006 en in de toekomst zal het alleen maar beter worden allemaal. Dan ga ik uit van 1 pilletje dat alles doet oplossen. Maar het mogen ook middelen zijn die nog beter doen opschonen. Hoewel ik nu al dik tevreden ben met deze middelen.

Hokjes, ik ben niet in een hokje. Ik kan het als hokje zien. Maar zo zit ik nu ook tussen 4 muren en dat is ook een hok. Hoewel de mate van het hokje zijn, te maken heeft met het besef dat je ervaart binnen het hokje. Plaatsen ze jou in een hokje, dan maak je toch dat hokje groter? Het hok is zo groot als je het zelf wilt.

Ik heb de etiket manisch depressief. Maar dat is een fijne etiket. Een hele fijne etiket.

Als ik niet manisch depressief was en ik liep in een winkel waar ze zaken in de aanbieding hebben, dan zou ik kiezen voor manisch depressiviteit oftewel bipolaire stoornis

Omdat ik het niet als ziekte zie

Ze mogen me gerust aanspreken met manisch depressieve.

" Heee manisch depressieve, alles goed??"

En dan zal ik zeggen " Alles goed, na de diepste dalen en de hoogste pieken zit ik in balans op een hoge stemming".

Ze noemen het wel ziekte, en het staat dan wel in DSM IV. Maar ik zie het als een geschenk uit de hemel.

Wat mij in mei is gebeurt, dat is het mooiste ooit. Die depressies zijn het mooiste ooit. Ik heb geleerd om van het leven te genieten nu En ik heb een laag eelt op de ziel, mijn ziel kan tegen een stootje. Ik ben geen groentje meer Ik ben blauw

Nee, ik zie het dus zo in.

Over medicatie, je kunt er uren over praten. Jij hebt jou kijk erop en ik heb mijn kijk erop. En ik wil niet stoppen ermee, ik durf zelfs niet te stoppen ermee.

1 dag overslaan is al taboe. Omdat mijn hersens in conditie gehouden moeten worden. Dan zie ik het als top-sport. Daar drinken ze ook sport-drank. En laat mij dan maar lekker die coctail nodig hebben van medicatie.

Zo blijf ik tenminste op het spoor en knal ik niet tegen een andere trein aan

Ik zie mezelf dus niet als ziek Ik zie vele kansen overal Zolang de depressie niet daar is en zolang de manie niet daar is, dan is het sowieso lekker leven met die "ziekte". Dan is het niet eens een ziekte meer.

Ik ben ook niet ziek. Ik heb rekening te houden met het een en ander. Ik heb mezelf in de gaten te houden ook. Maar zo heeft ieder mens rekening te houden met zaken en ook heeft ieder mens zichzelf onder controle te houden ook.

Dat onder controle houden gaat steeds beter nu En dan kun je dat als hokje zien. Ik zie het als mijn veilige haven. Mijn domein. Mijn schip. Ik zie het als mijn kasteel. Ik heb gewoon verstand te gebruiken hier.

En als de hersens roet in het eten gooien, dan zorg ik dat die hersens meewerken en laat ik van mijn part wat medicatie erin gaan.

Hersens Je moest eens weten Ik wil niet weten hoe het allemaal werkt. Ik ben altijd nieuwsgierig en een keer lag er tijdens het wachten een boek van de psychiatrie daar. Ik was even aan het bladeren in dat boek van zeker 900 pagina's. Allemaal termen en begrippen en stoffen en nog meer.

Het is een chemische fabriek. DSM als bedrijf moet ook goed geregeld zijn. Maar de hersens zijn gewoon complexer dan wat dan ook.

Ik wil zeker zelf controle hebben erop, dat zou mooi zijn. Maar ik zie het dus echt niet dat ik niet trots mag zijn omdat ik een middel gebruik.

Tis niet zo dat ik minder mens ben nu. Misschien verstandiger. Maar niet minder
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:56:16 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37600338
Even koffie

Zometeen even sigaretten kopen

Displission het is ook niet bedoeld om jou te bekeren. Ik hoop ook niet dat je mij wilt bekeren.

Mensen van medicatie afpraten is gewoon niet goed. Je gaat dan tegen regels in van het verstandige.

Mensen die geestelijk niet in orde zijn aan medicatie helpen is misschien beter. Mensen steun geven als ze het denken niet onder controle hebben.

En heb je het denken niet onder controle, dan is dat puur en alleen de hersens die op hoge snelheid draaien. Nogmaals die impulsen allemaal. Dat hele verkeer en dan die stoffen en nog meer.

Het brein is gewoon een organistische computer die gewoon 1000000 keer beter kan functioneren dan een pentium 4.

Een pentium 4 is niets vergeleken met het menselijke brein

Mensen hebben de ultieme computer in het hoofd zitten

Nu nog een zaak om gebruik te maken van die computer zoals het hoort. Ik wilde bijna zeggen, misbruik maken van de capaciteiten van de computer. Maar de capaciteiten van de computer optimaal benutten is al goed genoeg

OK COMPUTER
pi_37600481
Had iemand deze film gister gezien toevallig?

http://mtv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1828&Itemid=67

quote:
Op de vijftiende van de afnemende maan in de elfde maanmaand van 1869 verlaat Mak de boeddhistische tempel waar hij verpleegd is. Hij gaat terug naar zijn huis op de rivier Prakanong. Mak moest het jaar ervoor zijn vrouw Nak verlaten om in de oorlog te vechten. Hij kan dan ook niet wachten om weer naar zijn geliefde terug te keren. Bij zijn terugkomst vindt hij haar met hun pasgeboren babyzoontje. Ze settelen zich al snel en leiden vervolgens een gelukkig leven. Mak is de koning te rijk, totdat enkele dorpelingen Mak benaderen en vertellen dat er iets met Nang Nak is voorgevallen terwijl hij weg was. Langzaam komt hij achter de waarheid...
Was echt een leuke film, alhoewel ik echt nooit had verwacht dat MTV zoiets zou uitzenden
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:10:46 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37600663
Niet gezien

Ik heb niet altijd het geduld om films helemaal af te kijken. Dan wil ik meteen het verhaal in 2 minuten binnen krijgen

Klinkt wel okey die film

Ben nu 30 minuten weg, even lekker rustig naar de sigaretten-winkel lopen

En dan ga ik straks rustig verder

Displission nog even, je maakt je erg druk lijkt het wel. Alsof je overal en nergens bent. Je loopt tegen muren heb ik het idee. Niet dat het met medicatie te maken heeft. Maar je zit volgens mij dus echt ergens mee.

Je kunt me altijd mailen als je verder wilt praten over hulp-verlening en over hokjes-gedrag en nog meer. Anders schrijven we hier af en toe verder Ik schrijf liever op het forum en heb ook vrij weinig te verbergen ook. Je mag alles weten behalve mijn pin-code

Kan ik mijn ervaring vertellen van de afgelopen 6 jaar.

Ik ervaar totaal geen hokje namelijk. Ik zit soms nog vast af en toe maar dat komt vanzelf wel goed nog Ik weet de uitgang steeds beter te vinden. Ook in het hoofd Mijn denken weet zich steeds beter een weg te banen en weet precies welke kant het op moet gaan

Ben even weg

Tot straks
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:14:36 #210
91333 displission
pi_37600758
Hey the Shining..nee niet gezien..plot lijkt me wel ok..asian screen right?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:18:26 #211
91333 displission
pi_37600842
Luister DV als je het persoonlijk wilt maken en gaat zeggen hoe ik me voel..ben ik klaar met jouw..! Jij kunt absoluut niet weten wat ik voel..of iig denken wat ik voel..of impliceren dat ik tegen muren aanloop. Ik kan me wel druk gaan maken over al jouw gedachtes..maar ik heb tenminste nog zoiets van..laat maar..dat is niet aan mij om daar wat over te zeggen..en nee ik ga je niet mailen..ik ventileer mijn gedachtes in het dagelijks leven..en in hoeverre ik erover praat met iemand die ik ken..of iemand waar ik gewoon even mee kan praten..whatever..mensen kunnen ook bij mij aankomen met hun problemen..ik zal luisteren..whatever..
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:18:33 #212
139452 gaai
zwarte poes
pi_37600843
Dus.......geen Kane voor mij gisteraaf........ 't was toch wel héél druk en shorty is toch nog wel een tikje te short.......ik heb nu nog spierpijn van hem de hele tijd te tillen.......
Maar Ali B. hebben we gezien en Pete Philly& Perquisite ( ga aanstaande vrijdag weer heen als ze in Hedon spelen hier ) en 's avonds nog Opgezwolle gezien.......
Gezellige dag was het!

G'middag overigens........
*I just realized.....i don't care*
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:46:28 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37601510
@Vamperotica, als je de weg ziet dan zie je de weg. Ik ga er later op in, het gevecht kan zwaar zijn maar als je iedere dag ook maar 1 overwinning boekt, dan is dat richting de toekomst al meegenomen omdat iedere overwinning telt. Zelfs de kleinste overwinning telt en is van langdurig effect. Nu blijven doorzetten en kleine overwinningen boeken kan straks later zorgen dat je een hero wordt En slechte tijden, als straks goede tijden komen met wat geluk, dan geniet je ook meer daarvan. En denk maar zo, alles komt goed. De toekomst is gemaakt om goed te worden. Dat weet ik gewoon. En als ik dat weet, dan weet ik dat De toekomst is gewoon gemaakt om goed te worden voor alles en iedereen.

@Displission, ik stop nu ook om met jou te praten. Je voert een net te hoge toon en daar heb ik geen zin in. Ik wilde bijna zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Maar goed, ik heb daar geen zin in. Dus ik ga het over leuke dingen hebben.

Dat jij alle medicatie overboord wilt gooien is je goed recht. Als het fout afloopt dan kom je daar zelf wel achter.

Laat mij dan in mijn waarde als je even het fatsoen hebt. En kom vooral niet aanzetten dat ik moet stoppen met medicatie. Je moet je verstand beter gebruiken. Je gaat toch ook een hart-patient niet zeggen dat ze de medicatie achterwege moeten laten?

En nu stop ik ermee.

Ik heb geen zin in ruzies en menings-verschillen. Ik wil in balans blijven

Als bepaalde mensen al dan niet bewust een foute toon aanslaan zoals displission, dan kan ik de hele conversatie af. Omdat ik mijn energie nuttig wil besteden ook. Mensen die wel in balans zijn Kan van displission begrijpen dat hij zich op zijn tenen getrapt voelt, dan moet hij maar niet op de tenen getrapt voelen en zijn beheersing bewaren. Het draait ook om beheersing en dan verlies ik nu 2 procent mijn beheersing. Maar dat is om even aan te geven hoe ik behandeld wil worden. Ik wil rustig contact, bedaard contact ook.

En dan is het bij Vamperotica anders, die komt tenminste niet met een vechters-instelling richting mijn adres. Daar ben ik dus echt niet van gediend.

Ik wil het hier leuk houden. En over het ventileren van mijn mening in het echt, dat doe ik ook genoeg in het echte leven. Ik werk de hele dag aan mezelf en dus echt niet alleen online mocht je dat denken. Dat ik nu veel online ben dat is gewoon werken. Keihard werken. Nu keihard werken en straks keihard genieten.

Het komt niet zomaar aanwaaien

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 13:55:24 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:12:02 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602076
Over patient zijn

Ik ben patient en client bij de mondriaan zorg. Ik ben nog altijd onder behandeling. Maar het gaat goed. De gesprekken gaan goed. Alles gaat goed. Je kunt dat zien als zwakte dat ik op gesprek ga om te vertellen wat ik de hele dag doe uitspoken en denk. Soms ervaar ik het ook als belemmering als ik daar weer zit te wachten op het gesprek. Maar als het goed gaat dan gaat het goed. Dan gaat het over slaap-ritme en bezigheden en nog meer. Maar goed. Dat half uurtje per 2 maanden maakt niet uit.

Maar ze houden gewoon een oogje in het zeil. Als ik daar alles op tafel gooi dan vertellen ze ook over de film a beautifull mind. Ze zeggen dat ik niet gek ben. Ze zeggen dat altijd tegen mij.

Kom ik aanzetten dat ik 5 uur achter elkaar met cijfers heb liggen werken, dan gaan ze vraagtekens zetten. Dat is dan handig als je die back-up hebt. Schrijf ik op fok! dat ik de hele dag aan het cijferen ben, dan wordt daar anders naar gekeken. Ook familie kijkt daar anders tegen aan en iedereen kijkt daar anders tegenaan. Mensen zijn dan niet kritisch genoeg. En tevens ben ik te eigenwijs om zomaar wat aan te nemen van iemand Ik moet een vertrouwenspersoon hebben waar ik serieus naar luister en waar ik zaken van aanneem als waarheid. En dat vind ik daar dus. Vertrouwen onderling dus ook. En het is gewoon werken en werken en werken.

Ik heb die hulp vaak voor amateuren uitgemaakt maar dat is niet zo. Ze gaan met mij praten over waarom ik dingen doe en of het wel goed is. Of ik niet de realiteit verlies door wat ik allemaal doe.

Ook toen ik het had over de zon en de maan die van invloed zijn op mensen. Dan gaan ze vraagtekens stellen of dat wel goed is. Maar het is niet zo dat ze mij kunnen verbieden tot onderzoeken

Als ik op onderzoek uitga dan doe ik dat toch. Ik ga compleet mijn eigen weg. Daarom zeg ik ook, ik ben niet in een hokje gestopt. Ik kan vrij zijn en vrij doen wat ik wil. Ik ervaar dus ook geen belemmeringen.

Maar ik heb dus het geluk dat ik de ideale medicatie en hulp heb nu. Heb jaren moeten werken om een goede band te krijgen met de hulp. Ik zie ze als staf van mij. Zoals bedrijven ook een staf hebben dat advies geeft. Het is tevens een soort advies-orgaan voor mij.

En in de toekomst hoef ik maar eens per 2 maanden te komen. Bakje koffie erbij, luchtig praten. En vaak is het ook lachen en ouwehoeren. Het is gewoon niet serieus altijd.

En dan heb ik weer wat van mezelf laten zien

Kan nog verder gaan over biologische aspecten aan het ziekten-beeld en dat slaat meteen op displission zijn afkeer voor medicatie. En zijn schrijven dat je het met eigen kracht kunt doen.

Als het biologisch niet goed in elkaar steekt, dan moet je toch bijna superman heten wil je het goed doen. En doe je het goed zonder meds als je biologische systeem niet in balans is en de chemie niet in balans is. Dan ben je de hele dag bezig met balans handhaven.

In mijn geval zijn het een deel de medicijnen die de ultieme balans handhaven. De medicijnen handhaven de balans en het evenwicht, en ik kan lekker verder zoeken en vinden

Tis gewoon een steuntje in de rug. Beslis ik om medicatie overboord te gooien, dan ben ik de hele dag bezig met vechten tegen gedachtes en gevoelens. En daar heb ik dus echt geen zin in.

Wie weet.....ik denk dus dat er ooit 1 middel komt. En wie weet is het straks een middel dat ieder mens eenmalig inneemt.

Ieder mens zal waarschijnlijk in zekere mate te maken hebben met een kleine afwijking in het evenwicht. Zelfs de grootste monnik in het boeddisme zoals ik zei. Zelfs de meest ontspannen persoon is niet ontspannen zoals ontspannen moet zijn.

Dus dan ga ik ervan uit dat er misschien ooit een pilletje komt. Dan koop je 1 keer een pilletje bij het kruidvat of de DA. En dan ben je de rest van je leven verlost.

Dan heeft de wetenschap gezorgd voor verlossing en dan is het niet eens Christus geweest die met de toverstaf sloeg

En dit bericht is in totale beheersing geschreven

Alles onder controle
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:15:13 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602151
Moest even van mijn hart

Sorry mede-ouwehoerders, in de toekomst zal ik minder lang schrijven maar ik moet het kwijt. En het is voor mij altijd een opluchting als het uit het hoofd en de ziel is

Dan ga ik nu even roken en verder denken over de mooie toekomst.

A whole new world

De toekomst

Ik weet nu al dat het vet heavy heftig wordt
pi_37602239
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:
@Vamperotica, als je de weg ziet dan zie je de weg. Ik ga er later op in, het gevecht kan zwaar zijn maar als je iedere dag ook maar 1 overwinning boekt, dan is dat richting de toekomst al meegenomen omdat iedere overwinning telt. Zelfs de kleinste overwinning telt en is van langdurig effect. Nu blijven doorzetten en kleine overwinningen boeken kan straks later zorgen dat je een hero wordt En slechte tijden, als straks goede tijden komen met wat geluk, dan geniet je ook meer daarvan. En denk maar zo, alles komt goed. De toekomst is gemaakt om goed te worden. Dat weet ik gewoon. En als ik dat weet, dan weet ik dat De toekomst is gewoon gemaakt om goed te worden voor alles en iedereen.

@Displission, ik stop nu ook om met jou te praten. Je voert een net te hoge toon en daar heb ik geen zin in. Ik wilde bijna zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Maar goed, ik heb daar geen zin in. Dus ik ga het over leuke dingen hebben.

Dat jij alle medicatie overboord wilt gooien is je goed recht. Als het fout afloopt dan kom je daar zelf wel achter.

Laat mij dan in mijn waarde als je even het fatsoen hebt. En kom vooral niet aanzetten dat ik moet stoppen met medicatie. Je moet je verstand beter gebruiken. Je gaat toch ook een hart-patient niet zeggen dat ze de medicatie achterwege moeten laten?

En nu stop ik ermee.

Ik heb geen zin in ruzies en menings-verschillen. Ik wil in balans blijven

Als bepaalde mensen al dan niet bewust een foute toon aanslaan zoals displission, dan kan ik de hele conversatie af. Omdat ik mijn energie nuttig wil besteden ook. Mensen die wel in balans zijn Kan van displission begrijpen dat hij zich op zijn tenen getrapt voelt, dan moet hij maar niet op de tenen getrapt voelen en zijn beheersing bewaren. Het draait ook om beheersing en dan verlies ik nu 2 procent mijn beheersing. Maar dat is om even aan te geven hoe ik behandeld wil worden. Ik wil rustig contact, bedaard contact ook.

En dan is het bij Vamperotica anders, die komt tenminste niet met een vechters-instelling richting mijn adres. Daar ben ik dus echt niet van gediend.

Ik wil het hier leuk houden. En over het ventileren van mijn mening in het echt, dat doe ik ook genoeg in het echte leven. Ik werk de hele dag aan mezelf en dus echt niet alleen online mocht je dat denken. Dat ik nu veel online ben dat is gewoon werken. Keihard werken. Nu keihard werken en straks keihard genieten.

Het komt niet zomaar aanwaaien
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37602262
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef displission het volgende:
Hey the Shining..nee niet gezien..plot lijkt me wel ok..asian screen right?

Plot is idd erg goed! Vanavond herhaling om 00:00, goed tijdstip voor een spookverhaal
pi_37602299
Lieve DV....

Ik denk dat Dis je alleen wil behoeden voor fouten/ gevoelens die hij zelf heeft mee ( moeten) maken....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:31:58 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602468
Tis zo dat ik zelf de wijsheid in me heb Ik wil boeddah worden Het hoogste van het hoogste bereiken En niet om op te scheppen, ik leg gewoon de lat graag hoger en hoger Ben niet snel tevreden. Ben nu wel tevreden, maar ik wil vooruitgang boeken. Steeds meer vooruitgang. Ben nu tevreden met wat ik heb, maar door vooruitgang te willen boeken, blijf ik een doel behouden in het leven, en door een doel te blijven behouden, blijft die tevredenheid dus ook. Dus tevredenheid en verlangen zijn aan elkaar verbonden ook. Hier kan tevredenheid niet bestaan zonder verlangen. En zo wil ik tot het einde van de tijden een doel behouden. Over 1000000000000 jaar wil ik nog doelen hebben. Mocht ik in leven zijn, maar dan ben ik zeker nog in leven. Het eeuwige leven Ik ga niet dood

Ik zal nooit meer sterven En dat is een feit Ik ga de heilige graal uitvinden met voorzichtigheid. Niet de duurste beker nemen maar de goedkoopste beker opvijzelen. De meest goedkope beker nemen symbolisch gezien en van dat goedkope prul het mooiste van het mooiste maken Zo blijft ook het doel aanwezig. Neem ik symbolisch gezien meteen de duurste en meest perfecte beker, dan is dat verlangen weg en dan is het doel weg. En zolang er geen doel meer is, dan is de heilige graal weg

Ik hoef geen mensen die me vertellen dat ik moet stoppen met medicatie. Is sowieso een taboe. Kan zijn dat displission het goed bedoeld, maar iets gedaan met een goede intentie kan slecht zijn. Verstand gebruiken is beter. Weten wat verstandig is. En zeker niet voor anderen denken. Advies proberen te geven, een voorzet geven. Een steentje opwerpen. Iets ter sprake brengen. Maar dan wel tactisch. Misschien was ik bij displission niet tactisch genoeg bezig toen ik zei dat hij soms verdwaald overkomt hier. Moeten ze mij ook niet zeggen op bepaalde momenten. Want dan word ik ook pissig.

Dan zal ik displission ook zijn eigen pad laten bewandelen. Wie weet is displission wel een super mens en kan hij zonder een perfect leven hebben. Daar ga ik dus vanuit. Als displission weet dat hij het kan, dan ga ik hem echt niet vertellen dat hij het moet laten.

Maar ik verwacht dan ook geen bemoeienis met mijn manier van aanpak.

Ik was trouwens net even buiten. En ik merkte twijfel op. Ik twijfelde maar twijfelen is niet toegestaan. Zodra ik twijfel verlies ik kracht en ik mag geen kracht verliezen.

Als ik praat over mondriaan zorg en dat ik soms in de gaten wordt gehouden dan is dat geen zwakte. Over een tijd is het toch verleden tijd. Het is kortdurende zorg. Maar goed, hoe dat zit weet ik niet.

Ik ga nog altijd uit van een wonder dat gaat gebeuren. En wonderen gebeuren straks nog wel.

Over fouten, niemand hoeft mij op mijn fouten te wijzen, ik ben het verstand zelver en weet verdomde goed dat fouten gemaakt zijn om van te leren. En ik leer iedere dag van mijn fouten. Ik beheers mezelf ook beter zoals ik zei.

Zoals het een man betaamt ook. Een man moet sterk zijn. Een man moet stabiel zijn. Labiliteit mag niet naar voren komen als je een echte man bent

En ik wil dus een echte man zijn. En dan elimineer ik alles dat staat voor labiliteit.

En dat is dan geen grootspraak. Ik ben nog altijd een kind tegelijk. Maar ik wil dus sterk zijn

En twijfel heeft niets met kracht te maken. Twijfel net dus, en 1 moment van twijfel zorgt dat het kaartenhuis in elkaar zakt. Het maakt niet uit dat het een kaartenhuis is. Het gaat om de fundamenten die gelegd worden ook. Onderaan de basis moet twijfel en onzekerheid weg. Dan staat het kaartenhuis als een blok.

En nogmaals. Het is niet zo serieus. Als ik even tegen displission inga, dan hoort dat erbij.

Ik zal erover ophouden nu.

Twijfel moet weg, alle twijfel moet weg. Een toekomst mag geen twijfel bevatten, mijn toekomst dus. Recht door zee, en als een rots in de branding

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 14:37:27 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:48:40 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602781
Ik stop nu

Hand displission Vrienden ????

Heb geen zin in gezeik vandaag.

Ik ga me verder richten op het boeddisme.

Kwam net erachter dat Christenen luie mensen zijn. Die gaan dan wel netjes naar de kerk op iedere zondag en doen netjes wat de bijbel zegt. Maar er zijn culturen die echt inzet tonen om geluk na te streven. Ik wil niet te hard oordelen maar het is even mijn mening erop. Dan zie ik Christenen allemaal rituelen uitvoeren en ondertussen zijn ze geen ene cent verder gekomen. Dat geloof zet gewoon geen zoden aan de dijk, het is tijdsversplilling als je het mij vraagt. Als die mensen die iedere zondag naar de kerk gaan gewoon eens dat uur besteden om zelf inzicht te verschaffen. Dan zijn ze een stuk verder.

Christenen denken volgens mij echt dat het geluk komt aanwaaien als ze maar in God geloven.

Slaat volgens mij echt nergens op. Die denken dat ze gelukkig worden als ze maar in Jezus geloven of in Christus. Als ze maar hard genoeg geloven. Ze moeten dan ook Jezus voetsporen volgen of niet??? Maar waarom gaan ze niet hun eigen weg???

In mijn depressie wilde ik geloven als maar zijn kon. Heeft me geen ene sodemieter opgeleverd. Ik moest het werk zelf opknappen en dat is logisch.

Er is geen God die even met de staf zwaait.

Wil je als mens gelukkig zijn, worden en blijven. Dan zul je moeten werken, keihard moeten werken.

Wil je ultieme extase bereiken, dan moet je de weg weten tot die extase en moet je naar die extase toe willen werken. Je moet het willen, je moet het gewoon willen.

Heb je de wilskracht niet dan lukt het niet.

Ik ga wel ervan uit dat iedereen gelukkig kan zijn en ik geloof misschien in een ketting-reactie die kan plaats vinden, dat alles uit de lucht komt vallen. Zoals een boeddah beeld bestaat dat staat voor het geluk dat uit de lucht komt vallen. Maar dat is een hele andere manier.

De kerk, ik zal daar nooit meer een voet inzetten. Misschien nog een begrafenis maar dan ga ik gewoon demonstratief daarheen. Ik ga niet staan, ik ga niet knielen en ik ga niet bidden en amen zeggen. Ik zeg niets. Ik hou mijn mond.

Ik ga kijken naar het kille karakter van de kerk, misschien maak ik nog wat foto's stiekem. Om toch bezig te zijn. Maar mijn aandacht zal elders liggen. Niet in de dienst. Niet in de plechtige dienst. Want zo plechtig is die dienst helemaal niet als je het mij vraagt.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:51:32 #221
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_37602843
Net Gecrossed, beetje moe mja .
Zometeen naar lekker meiden kijken .
Ik zag er een fietsen maar die fietste weg, probeerde we achterna te fietsen maar toen kon ik haar niet meer vinden .

Byebye
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:52:40 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602865
Go Electro-Worm

Go for those girls
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:52:58 #223
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_37602874
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:53:58 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602898
Go Go Go Go

Bad boys Bad Boys, what you gonna do!!!!!!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:54:35 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37602918
Ik neem me een bit-burger alcohol-vrij

Ik zit helemaal in mijn element

Het lijkt wel een pret-paradijs hier

Weet je waarom ik het eeuwige leven heb

Omdat ik de dood doe uitstellen

Ik word ook niet ouder straks, omdat ik weet hoe ik de dood kan uitschakelen

Ik weet ook hoe het ouderdoms-proces uitgeschakeld moet worden straks

En als ik het denk te weten, dan laat ik het met plezier horen

Eeuwige jeugd
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:40:27 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37603710
Ik ga even bier kopen

Lekker biertjes drinken om het leven te vieren.

En dan breng ik een proost uit

" Een proost op het goede leven"

Lang leve het leven
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:47:55 #227
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37603864
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef gaai het volgende:
Dus.......geen Kane voor mij gisteraaf........ 't was toch wel héél druk en shorty is toch nog wel een tikje te short.......ik heb nu nog spierpijn van hem de hele tijd te tillen.......
Maar Ali B. hebben we gezien en Pete Philly& Perquisite ( ga aanstaande vrijdag weer heen als ze in Hedon spelen hier ) en 's avonds nog Opgezwolle gezien.......
Gezellige dag was het!

G'middag overigens........
opgezwolle was goeeeeed
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:07:14 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37604265
Opgezwolle, waar maken die muziek over

Ik bedoel dus, wat voor soort muziek en wat is de boodschap

Heb er wel van gehoord maar weet niet hoe het nu precies zit.

Kan het natuurlijk gaan opzoeken op het Goddelijke internet
pi_37604302
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis zo dat ik zelf de wijsheid in me heb Ik wil boeddah worden Het hoogste van het hoogste bereiken En niet om op te scheppen, ik leg gewoon de lat graag hoger en hoger
Ben niet snel tevreden. Ben nu wel tevreden, maar ik wil vooruitgang boeken. Steeds meer vooruitgang. Ben nu tevreden met wat ik heb, maar door vooruitgang te willen boeken, blijf ik een doel behouden in het leven, en door een doel te blijven behouden, blijft die tevredenheid dus ook. Dus tevredenheid en verlangen zijn aan elkaar verbonden ook. Hier kan tevredenheid niet bestaan zonder verlangen. En zo wil ik tot het einde van de tijden een doel behouden. Over 1000000000000 jaar wil ik nog doelen hebben. Mocht ik in leven zijn, maar dan ben ik zeker nog in leven. Het eeuwige leven Ik ga niet dood
Lees eerst eens de Tripitaka en bezin voor je begint. Dat zijn de geschriften van boeddhisme, zoiets als de bijbel is voor christendom of koran voor islam. http://www.accesstoinsight.org/. Of misschien eerst leren mediteren want een rusteloze geest kan geen inzichten ontvangen, Vipassana is eenvoudig om te leren (http://www.simsara.nl/beoefening.html).

Suc6 en veel leesplezier!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:09:39 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37604324
Zometeen lekker biertje

Ik ga vandaag feestje vieren hier op fok!

Even online feesten. Dat echte feest gaat ook nog wel los-barsten.

Een online feest kan ook leuk zijn, wegens gebrek aan beter nu

Party-time Excellent!!!!!!!!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:52:55 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37605419

Hoe stil hoe stil hoe stil is het hier.....

En dromenvanger zit aan het bier

Volgende week trakteer ik mijn ouders en broer op uit eten. Omdat ze altijd klaar stonden, kon je van vrienden niet altijd zeggen. Die vroegen hoe het ging, maar verder hadden ze niets te vragen. Maar daar kunnen ze niets aan doen. Het is ze vergeven. Of het echte vrienden waren "Alles goed, hoor je dan van zo'n persoon". En als je dan gaat vertellen dan luisteren ze volgens mij niet eens. Omdat veel mensen niet de gave hebben tot luisteren. Maar dat zij ze vergeven. Niet ieder mens kan zijn zintuigen optimaal benutten, daar heb je talent voor nodig

Ze zeggen wel van, vrienden voor het leven. Maar dat valt nog altijd te bezien

Als ik rijkdom verschaf dan zie ik wel wie gaat mee profiteren daarvan. En dan zie ik wel of de vriendschap loonde.

Dan heb je iemand die continu over zichzelf lult. En als je dan zelf iets zegt dan is het een totaal gebrek aan interesse. En maar lullen en maar lullen en maar lullen. En interesse in de ander, ho maar.

Hartje gelucht

Des-interesse van mensen dus Totale des-interesse. Lekker egoistisch bezig zijn en vooral aan jezelf denken.

Zo zitten mensen vaak in elkaar. Egoisten op en top.

En dan zijn er God zij dank, genoeg uitzonderingen op de regel

En nu weer leuk werken

Biertje

Net gesproken met het meisje achter de kassa. En dan vraag ik of ze niet kapot gaat van de warmte en dan ontstaat er een gesprek over airco en dat die winkel al 5 jaar bezig is met verhuizen. Gesprekken voeren zoals in Pulp Fiction. Dat mensen eens leren praten. Soms komt het over alsof mensen de tong verloren zijn.

En als ze dan kunnen praten, dan kunnen ze niet luisteren. Het is het ene uiterste of het andere uiterste.

Luisteren is net zo belangrijk. Ben je alleen maar bezig met, ikke ikke ikke. Dan ben je gewoon een egoist. Zoals ik die ene vriend dus nu doe analyseren. Het was altijd contact in eenrichtingsverkeer. Ik moest luisteren. En zelfs in de meest zware depressie was hij over zichzelf bezig.

En dat is geen steun. Totaal misfunctioneren op sociaal gebied noem ik dat.

En zo zijn er meer sociaal gestoorde mensen op deze planeet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 16:58:56 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:57:18 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37605541
Laat maar

Gewoon.......laat maar.

Komt goed. Iets in mijn hoofd zei me, dat ik het moet laten rusten

Dus ik rook me nog een sigaret

Lekker doorgaan

Kreeg net echt het advies in mijn hoofd dat ik gewoon het bericht moest verwijderen

En dan doe ik dat Mijn gidsen volg ik met plezier op. Een hele staf-organisatie achter me

Ben ff weg

Hopelijk komt er zometeen iemand binnen wandelen van jullie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 17:05:38 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:42:51 #233
91333 displission
pi_37608508
Is goed DV..was zelf ff weg(de stad in). Ben ook absoluut niet boos ofzow dromenvanger..ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen..het is ook niet mijn bedoeling om jouw van de medicijnen af te helpen, dat heb ik nooit gezegd..ik heb ook nooit gezegd dat je moet stoppen van mij. Ik gaf je alleen wat stof tot nadenken..that's all..
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:51:25 #234
91333 displission
pi_37608734
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Displission nog even, je maakt je erg druk lijkt het wel. Alsof je overal en nergens bent. Je loopt tegen muren heb ik het idee. Niet dat het met medicatie te maken heeft. Maar je zit volgens mij dus echt ergens mee.
Ik reageerde alleen hierop dromenvanger..dat was het enige..ik kan het wel helemaal uit gaan leggen..doe ik niet geen zin in..of ik ergens mee zit..?? Daar kan en wil ik wel antwoord op geven.
Soms wel, soms niet Als ik met een vriend de stad inga..en we komen wat anderen tegen..en gaan wat drinken op een terasje..: ik zit dan te relaxen.., en ik zit nergens mee..

Zit ik soms te denken..wat heb ik toch zin om een lekker avondje stappen met alle vrienden..en niemand kan dan: zit ik ergens mee..

dus vandaar, got it?

ps. maar waar het op neer komt dan is de vraag of ik wel ergens mee zit..als die avond niemand kan..ik ga dan "lekker" zelf en we zien wel wat er gebeurt..

[ Bericht 9% gewijzigd door displission op 06-05-2006 19:02:49 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:17:34 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37609376
Mooi zo

Stof tot nadenken is altijd lekker

Ik twijfelde ook vaker aan medicatie eerlijk gezegd. Ik twijfel soms nog steeds.

Maar ik merk gewoon dat het hier op de mm goed moet zijn. En die medicatie zorgt net ervoor dat het mm-werk in orde is. Als ik bezig ben met leven, dan moet het echt tot op de milli-meter passen Past het niet op de mm, dan is het niet goed. Ga ik praten over maat-werk. Dan is zelfs een milli-meter niet klein genoeg. Dan moet het zo klein zijn dat het niet waar te nemen valt. Het onzichtbare moet dan zelfs op de plek vallen en passen als een tiet. Als een tiet Zo zeggen ze dat wel eens. Het draait of past als een tiet. Past een tiet zo goed??? Mijn tieten wel

Ik kan best leven zonder medicatie wellicht, maar dan is het geen pas-werk meer

Over alleen erop uitgaan

Ga ik ook nog doen

Ik heb niemand nodig om plezier te maken, ik maak zo nieuwe vrienden. Mensen zijn okey

Mensen staan vaak genoeg open voor contact, alsof mensen schreeuwen om contact te leggen

Wat ik zei over die vrienden-groep. Dat hoort erbij. Die hele groep was ziek van binnen. Maar dat doet niet terzake.

Heb je te maken met groepen mensen, dan is er altijd wel een persoon die ziek is. En als er dan 20 mensen een afwijking hebben en foutief gedrag vertonen, dan neemt de ziekte van de hele groep grotere vormen aan. Maar dan gaat het om het hele sociale verkeer.

Ben geen remi

Ik ben sociaal

Ik heb gewoon zin om met mensen om te gaan Doet goed gewoon. Alleen is ook maar alleen.

En ik ben zeker geen allemans-vriendje. Als iemand mij totaal niet ligt, dan kijk ik zo'n persoon niet eens aan. Dan zie ik zo'n persoon als afval.

Dan noem ik het afval, want in principe is het ook afval.

Maar afval kun je nog altijd bewerken Maar dat afval moet zichzelf nog recyclen tot een beter product. Sommige mensen zijn laat van begrip. Kunnen ze ook niets aan doen. Ze zijn gewoon wat dommer geboren

Over medicatie even. Zodra ik zelf pas-werk kan gaan leveren, dan is inderdaad het medicijn niet meer sterk. Dan is het als een suiker-klontje zonder suiker.

En dan is het ook zo dat mijn lever het als water ziet.

Dus dan is het misschien zo dat ik er niets meer aan heb

Maar dat is voor de toekomst

De toekomst

Toch neem ik die medicatie nog in. Maakt geen sodemieter uit. Komt allemaal zo goed als een banaan in een hondenhok

ALLES KOMT GOED

En omdat alles goed komt, drink ik een biertje nog. Nog een paar biertjes en dan koffie.

En dan feest ik door
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:19:33 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37609433
Bon Jovi - It's my life

Staat op!!!!

It's my life, it's now or never..... I intend to live forever "

It's my life

zaterdag 6 mei 2006 @ 19:24:53 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37609590
Ik heb er zo'n zin in

Weet je wat het is

De toekomst is aan het schater-lachen.

De hele toekomst met alles erop en eraan die ligt in een deuk nu

De toekomst is verheugd

Ik voel het, ik voel het door mijn hele lichaam

Maar nog altijd in evenwicht displission

Ik ben wild, ik ben wilder dan wild. Maar ik draai niet meer door.

Ik draai nooit meer door

Ik ben wilder dan de wildste wildernis. Maar doordraaien gaat nooit en te nimmer meer gebeuren

Wat ik met evenwicht wil zeggen dat is dat ik niet meer mag doordraaien. Het gekkenhuis is niet waar ik thuis hoor. Dat is een hel. Ik zal nog vertellen over mijn week in de isoleer-cel. Ik zal alles op tafel gooien. Ik schaam me niet gewoon. Ik kan je al die verhalen vertellen van die inrichting. Het boeit niet meer, het is verleden tijd allemaal

Ik kan zo wild worden als maar zijn kan. Ik kan 1000000 weer-wolven zijn die op volle maan liggen te schreeuwen.

Het is zo dat ik gewoon....gezond ben

Born to be wild

Looking for adventure

En de toekomst die gewoon verheugd is

De toekomst man, je moest eens weten wat de toekomst allemaal wilt op dit moment. De toekomst heeft 100101010100110290192349012 meer plannen dan mij nu.

Ik heb plannen in mijn hoofd, de toekomst is nog erger dat wil je niet weten.

De plannen van de toekomst zijn even niet te omschrijven
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:29:37 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37609712
De isoleer-cel

Dat was me een tijd

Die isoleer-cel was bedoeld om je tot kalmte te brengen.

En ik was daar aan het zingen

Ik was de hele dag en nacht aan het zingen

Komen de toezichts-houders je ineens vertellen dat je stil moet zijn

Leuke tijden, ondanks die hel

Mocht ik nu belanden daar, dan zou ik dat hele instituut gek maken.

Dat deed ik toen al. Ik zat in de isoleer-cel en was bezig tegen de begeleider.

Ik wil je baas spreken, ik wil de hoogste baas spreken hier van dit instituut, ik pik dit niet, als jullie dit denken te mogen doen, dan belanden jullie in de hel, dan zorg ik zelf dat jullie in de hel belanden, vergeet niet dat meer wezens meekijken met wat jullie doen

Maar het is gewoon humor

" One flew over the chuckoo's nest "

En Displission, je hebt gelijk met dat hokjes gedoe. Ik moet dat niet vergeten. Ze proberen het inderdaad.

Ze vertelden mij eergisteren nog dat ik mijn wilde haren ga verliezen

Ik verlies mijn wilde horen nooit!!!!!! Mijn haren worden alleen nog maar wilder En dan pak ik meteen die hele instelling aan, ze gaan zich gedragen naar mijn wensen

De duivel is weer aanwezig in mij.

Ik ben de duivel
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:35:04 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37609892

Tijd voor sigaret

En dat gelul over kanker mogen ze ook in hun keel stoppen.

Als ik rook dan rook ik. En die teksten die verpesten het hele uiterlijk van het pakje.

Als ik een pakje marlboro of camel koop. Dan wil ik geen 100000 meter tekst in beeld over de schadelijke gevolgen. Die longen van mij kunnen wel tegen een stootje, en als het moet dan laat ik die longen zichzelf zuiveren. Dan rook ik tot mijn 1000000 miljardste levensjaar met plezier en als ontspanning. Dan rook ik door. Dus opzouten met die teksten. Ik wil een pakje marlboro dat heel is. En geen kleuter-instelling. Ik heb geen kleuter-juf nodig in mijn leven. Ook niet van de overheid. Ben volwassen genoeg

Laat mij genieten van mijn sigaret verdomme.

Ik weet zelf wat ik moet doen.

Ik heb niets of niemand nodig dus

En ik ben kalmer dan ooit

Maak je niet druk.

Jolanda had me een email gestuurd, volgens mij de vrouw van Danny. Dat ik te erg op dreef was. Maar ik ben wild gewoon. Wild vlees

Wilder dan wild. Maar wel onder controle

Hoewel het eens prettig kan zijn om de remmen eraf te gooien. Fout gaat het toch niet meer.

Born to be wild

En dan ga ik nu een sigaret roken, zonder aan kanker te denken. Ik rook die sigaret uit genot. Ik voel me niet ziek. Ik voel me gezond. En dan zeg ik ook nog erbij.

Lang leve de sigaretten

Laat de horeca vol sigaretten-rook hangen. Laat de mee-rokers betalen voor het genot

Mee-rokers zijn profiteurs, stiekem wel genieten van die lekkere rook-lucht, maar zelf een pakje sigaretten kopen .... ho maar

En geef nu toe. Sigaretten-lucht is gewoon lekker

Daar kun je niet tegenin gaan.

Sigaretten-lucht is lekker. Over en uit.

Verhaal afgesloten.

Zelfs Beatrix rookt sigaretten

Een wereld zonder sigaretten zal ook nooit gaan plaats vinden

Roken en gezond blijven daarentegen wel

Flink door-paffen en gezond zijn

Genieten van de rust van een sigaret. En van mijn part dat en dit.

En bier

En nu even roken

Dromenvanger gaat in galop. Tuuut tuuuuut.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 19:40:59 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:45:06 #240
91333 displission
pi_37610179
DV wat zou er gebeuren al wij elkaar irl tegenkomen? Ik bedoel..praat jij ook zoveel in het echte leven? Of alleen hier? Ik vind het af en toe wel fijn om mensen voor me te zien waar ik tegen praat. Heb je daar geen/wel behoefte aan? Weet ik niet hoor.. Of komt dat allemaal op zijn tijd..?? Ga je wel eens uit..heb je daar wel/niet behoefte aan? Misschien dat je wilt antwoorden op deze vragen..hoeft niet natuurlijk, maar gewoon uit interesse..van mijn kant..mij lijkt het af en toe ontzettend vermoeiend..al dat schrijven..wat je doet..niet dat ik er problemen mee heb hoor, je mag doen wat je wilt hier in zekere zin..en gelukkig maar
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:54:37 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37610429
In het echt ben ik hetzelfde

Maar ik ga niet meeten nu. Misschien pas over 3 jaar of eerder.

Ik volg het pad gewoon.

In het echt praat ik ook veel, ik ben zoals ik nu ben. Ik ben continu bezig met processen doorvoeren dus.

Een wandelende computer

Als ik iemand spreek op straat dan gooi ik wat in het "topic" en dan ga ik fokken. Ik noem het fokken maar je kunt het ook als werken zien.

En als ik bezig ben met fokken of werken, dan is dat input.

Ik verschil niet veel met hier. Vaak zeggen mensen dat ik mijn mond moet houden. En het maakt niet uit hoe je eruit ziet of wie je bent. Ik benader en behandel mensen altijd hetzelfde.

Ik wil vruchten afwerpen uit contact. Ik wil vooruitgaan in het leven. Altijd en overal.

Ik voel me gewoon ondernemer continu. Ben ook bezig met zaken doen.

Iedere invoering op welk gebied dan ook, werkt door. En dan doe ik mijn best om zoveel mogelijk goed te doen voor het algemene belang

En ik ben niet Jezus of Christus

Ik ben iemand die zich wilt inzetten voor een betere en vlottere maatschappij. Altijd ben ik bezig om verbetering na te streven.

Als mensen zich niet okey voelen, dan wil ik meteen die mensen op weg helpen. Als ik een proces zie dat niet klopt, dan wil ik dat verbeteren.

Als ik waar dan ook fouten zie, dan wil ik die fouten weg halen.

Ik kan er niet tegen als zaken niet goed geregeld zijn.

Ik ben een zaken-man ook. Maar een kind van binnen.

Ik vind het helemaal niet vermoeiend om hier aanwezig te zijn. Voor mij is dit voeding en vooruitgang. Ik ga zeker nog meeten met jullie hier als jullie een meeting organiseren.

Mocht ik ooit rijk worden, dan nodig ik jullie uit in mijn eigen paleis

Vol luxe en relaxte zaken.

En ik ga er dus vanuit dat ik rijk ga worden even Gemakshalve zeg ik nu, ik word de rijkste van aarde. En dan ga ik niet huilen als Bill Gates dat het een kwelling is dat je in de publiciteit staat.

Als ik rijk ga worden dan ben ik trots op rijkdom en benut ik die rijkdom efficiënt. Ik maak de grooste rijkdom nog rijker.

Ik vermenigvuldig rijkdom tot een macht die niet te omschrijven valt.

En ondertussen blijf ik normaal en sociaal en blijf ik gewoon mezelf. Ik ben gewoon normaal

Maar ik word me een potje rijk En al dat geld dat pomp ik in de economie nog. Zodat geld helemaal waardeloos gaat worden.

Mijn doel is om alles gratis te maken.

De media-markt zegt wel dat ze de goedkoopste zijn. Komen ze mij tegen als "concurrent" Dan kunnen mensen binnen lopen en spullen meenemen zonder af te rekenen.

Dat wordt mijn bedrijf dus

Alles gratis en voor niets

En dat is ook het streven en ondertussen volop genieten van iedere seconde
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:55:14 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37610437
Laatste biertje nu

En dan koffie. Bier is lekker en opent even mijn denken
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:06:10 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37610747
Ik ben dus een wandelende computer.

En zodra deze computer echt gaat functioneren gaat dromenvanger voor kerstman spelen

Ik zie het al voor me. Ik heb overal grote bedrijven die producten doet aanbieden tegen geen prijs.

Mensen krijgen het beste van het beste van het beste.

En hebben geen geld nodig.

De zwerver op de straat koopt zich een luxe out-fit en koopt zich een huis zonder te werken.

En dan is het plaats-gebrek ook nog even dat ter zake doet. Maar daar weet deze computer ook nog wel raad op.

Als iedereen overal een huis wilt, dan krijgt iedereen een huis.

Your wish is my command

Ik wil dus een bedrijf hebben, ik droom van een eigen bedrijf. Maar ik wil geen geld vragen of tegen-prestatie. Ik heb altijd een hekel gehad om geld te vragen voor een dienst.

Toen ik vroeger ging stappen was het leuk om een rondje te geven. Rondjes geven.

Een rondje van de zaak

En daar ga ik naartoe werken. Die hersens van mij die zijn net begonnen. Nog 1000000010101001010010101010010101010 keer meer te bereiken valt er. En dan zijn al die enen en nullen nog weinig gezegd.

Het is oneindig. Raken mijn hersen-cellen uitgeput, dan voer ik miljarden toe. Geen einde dus
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:08:18 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37610798
Het is digitaal allemaal
pi_37611442
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Laatste biertje nu

En dan koffie. Bier is lekker en opent even mijn denken
Met een productie als die van vandaag verdien je dat ook wel.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:09:38 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37612692
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Met een productie als die van vandaag verdien je dat ook wel.

Ik ben altijd productief

Nu koffie

Bier is op

En dat maakt niet uit. Ik wil niet zat worden, ik wil ontspannen dus ik drink van alles.

Als het maar leuk is

Ik ervaar soms echt iets van....

Het valt uit elkaar

Ik lijk uit elkaar te vallen in 1000101010101 miljard stukken Alsof mijn hele lichaam uit elkaar valt terwijl ik nog altijd weet wat ik doe. Mijn hele lichaam lijkt te veranderen soms

Maar ik drink me nog koffie.

Zometeen even Jennifer Lopez luisteren, die dame heb ik respect voor nog altijd Ik denk ook dat ik met haar ga trouwen, ook al word ik haar 100001ste man, met haar ga ik kinderen krijgen Zo denk ik dus. Als ze me niet leuk vindt, dan zorg ik wel dat ze me leuk gaat vinden En dan kan ik naar Dido gaan, maar dat is niet alles. Die is te saai.

Nu staat andere muziek op

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 21:16:20 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:14:39 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37612832
Jennifer Lopez - If you had my love

De eerste keer dat ik haar zag. En meteen dacht ik van.

" Dat is de vrouw waar ik het eeuwige leven mee inga"

En dan zie ik die foto's van haar zonder make-up als niet belangrijk.

Ik weet beter. Ik heb echte foto's gezien waar ze aan het zwembad zat en toen dacht ik van..." Kon ik maar bij je zijn nu".

Die foto's waren dus ook zonder make-up.

Maar sowieso, haar hele overkomen ook. En haar handelsgeest en haar ambities en alles.

Dat past gewoon bij mij.

Dus ik wil haar veroveren

Lukt het niet, dan is dat pech. Maar ik ga voor haar. Er is maar 1 iemand die echt mijn doel is. En dat is zij. Veel vrouwen maar goed....er zijn vrouwen en er zijn vrouwen De ene vrouw is de andere niet.

Op relatie gebied is zij mijn destiny nu.

En zo circuleren meer foto's van haar.

Ik ben verliefd op haar

Een vrouw met echte klasse die weet wat ze wilt

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-05-2006 21:19:41 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:28:41 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37613236
Weet je wat het is

Het is allemaal zo vanzelfsprekend Mijn hele bestaan is zo vanzelfsprekend allemaal. Alsof het natuurlijk is maar zo goed, zo goed, zo goed. Zo goed dat het niet te omschrijven valt. Ik kan het wel omschrijven hoe het voelt nu. Maar het is gewoon een wonder van de natuur Alsof de Goden meezitten continu

Ik heb al een relatie en dat is met Jennifer Lopez. Ik vul ook zometeen in mijn foto-boek in dat ik een relatie heb al. En het is een relatie. Ondanks haar vele vorige relaties. Het is een relatie gewoon. Vanaf het begin. En het begin is misschien wel duizenden jaren geleden.

Dat ze nu die ene man heeft, zegt totaal niets

Zo zijn er meer signalen doorgekomen. Ook van Kate Bush.

Maar goed....Jennifer Lopez. Ik zie haar als Cleopatra en dan ben ik Caesar. In moderne tijden

Ik ben ook een Koning. Zoals Jennifer Lopez zingt. Je bent mijn man, mijn koning en mijn kind. Ze zingt ook over " the one". En dan ben ik the one. Ik ben nummer 1. Ik voer alles aan. Mijn input bepaald het systeem. Hoe het systeem draait en rolt Als ik niet aanwezig ben, dan is er geen bestaan. Dan zakt alles in en dan is er niets meer. Ik hou de boel draaiende hier Zo is het gewoon. En dat zijn feiten En ik wil normaal zijn, ik wil niet arrogant zijn. Als ik stop met draaien en functioneren, dan stopt het universum met bestaan.

Ik ben nog altijd een kind, en dat kind zijn dat hou ik hoog.

Laat mij maar lekker spelen.

Alles komt goed

Jennifer Lopez als vrouw Dat is wat ik wil. En dan is er geen enkele plaats voor een andere vrouw.

Dido die mij probeert te veroveren in haar muziek, ik heb dat meteen in de gaten. Ze is het niet. Er is maar 1 vrouw.

En nee, ik heb het niet hoog in de bol. Het is zoals ik het schrijf
pi_37613352
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Jennifer Lopez - If you had my love

Ik weet beter. Ik heb echte foto's gezien waar ze aan het zwembad zat en toen dacht ik van..." Kon ik maar bij je zijn nu".
Zo te zien luister je ook weleens naar Gordon. (kon ik maar even bij je zijn)
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:34:28 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37613384
Ik ben nummer 1, en de rest volgt

Ik bepaal het tempo

En straks is het een lekker tempo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')