quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:
@Vamperotica, als je de weg ziet dan zie je de weg. Ik ga er later op in, het gevecht kan zwaar zijn maar als je iedere dag ook maar 1 overwinning boekt, dan is dat richting de toekomst al meegenomen omdat iedere overwinning telt. Zelfs de kleinste overwinning telt en is van langdurig effect. Nu blijven doorzetten en kleine overwinningen boeken kan straks later zorgen dat je een hero wordtEn slechte tijden, als straks goede tijden komen met wat geluk, dan geniet je ook meer daarvan. En denk maar zo, alles komt goed. De toekomst is gemaakt om goed te worden. Dat weet ik gewoon. En als ik dat weet, dan weet ik dat
De toekomst is gewoon gemaakt om goed te worden voor alles en iedereen.
![]()
![]()
@Displission, ik stop nu ook om met jou te praten. Je voert een net te hoge toon en daar heb ik geen zin in. Ik wilde bijna zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Maar goed, ik heb daar geen zin in. Dus ik ga het over leuke dingen hebben.
Dat jij alle medicatie overboord wilt gooien is je goed recht. Als het fout afloopt dan kom je daar zelf wel achter.
Laat mij dan in mijn waarde als je even het fatsoen hebt. En kom vooral niet aanzetten dat ik moet stoppen met medicatie. Je moet je verstand beter gebruiken. Je gaat toch ook een hart-patient niet zeggen dat ze de medicatie achterwege moeten laten?
En nu stop ik ermee.
Ik heb geen zin in ruzies en menings-verschillen. Ik wil in balans blijven
Als bepaalde mensen al dan niet bewust een foute toon aanslaan zoals displission, dan kan ik de hele conversatie af. Omdat ik mijn energie nuttig wil besteden ook. Mensen die wel in balans zijnKan van displission begrijpen dat hij zich op zijn tenen getrapt voelt, dan moet hij maar niet op de tenen getrapt voelen en zijn beheersing bewaren. Het draait ook om beheersing en dan verlies ik nu 2 procent mijn beheersing. Maar dat is om even aan te geven hoe ik behandeld wil worden. Ik wil rustig contact, bedaard contact ook.
En dan is het bij Vamperotica anders, die komt tenminste niet met een vechters-instelling richting mijn adres. Daar ben ik dus echt niet van gediend.
Ik wil het hier leuk houden. En over het ventileren van mijn mening in het echt, dat doe ik ook genoeg in het echte leven. Ik werk de hele dag aan mezelf en dus echt niet alleen online mocht je dat denken. Dat ik nu veel online ben dat is gewoon werken. Keihard werken. Nu keihard werken en straks keihard genieten.
Het komt niet zomaar aanwaaien![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef displission het volgende:
Hey the Shining..nee niet gezien..plot lijkt me wel ok..asian screen right?
opgezwolle was goeeeeedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef gaai het volgende:
Dus.......geen Kane voor mij gisteraaf........'t was toch wel héél druk en shorty is toch nog wel een tikje te short.......ik heb nu nog spierpijn van hem de hele tijd te tillen.......
Maar Ali B. hebben we gezien en Pete Philly& Perquisite (ga aanstaande vrijdag weer heen als ze in Hedon spelen hier ) en 's avonds nog Opgezwolle gezien.......
Gezellige dag was het!![]()
G'middag overigens........![]()
Lees eerst eens de Tripitaka en bezin voor je begint. Dat zijn de geschriften van boeddhisme, zoiets als de bijbel is voor christendom of koran voor islam. http://www.accesstoinsight.org/. Of misschien eerst leren mediteren want een rusteloze geest kan geen inzichten ontvangen, Vipassana is eenvoudig om te leren (http://www.simsara.nl/beoefening.html).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis zo dat ik zelf de wijsheid in me hebIk wil boeddah worden
Het hoogste van het hoogste bereiken
En niet om op te scheppen, ik leg gewoon de lat graag hoger en hoger
Ben niet snel tevreden. Ben nu wel tevreden, maar ik wil vooruitgang boeken. Steeds meer vooruitgang. Ben nu tevreden met wat ik heb, maar door vooruitgang te willen boeken, blijf ik een doel behouden in het leven, en door een doel te blijven behouden, blijft die tevredenheid dus ook. Dus tevredenheid en verlangen zijn aan elkaar verbonden ook. Hier kan tevredenheid niet bestaan zonder verlangen. En zo wil ik tot het einde van de tijden een doel behouden. Over 1000000000000 jaar wil ik nog doelen hebben. Mocht ik in leven zijn, maar dan ben ik zeker nog in leven. Het eeuwige levenIk ga niet dood
![]()
Ik reageerde alleen hierop dromenvanger..dat was het enige..ik kan het wel helemaal uit gaan leggen..doe ik niet geen zin in..of ik ergens mee zit..?? Daar kan en wil ik wel antwoord op geven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Displission nog even, je maakt je erg druk lijkt het wel. Alsof je overal en nergens bent. Je loopt tegen muren heb ik het idee. Niet dat het met medicatie te maken heeft. Maar je zit volgens mij dus echt ergens mee.
Met een productie als die van vandaag verdien je dat ook wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Laatste biertje nu
En dan koffie. Bier is lekker en opent even mijn denken
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Met een productie als die van vandaag verdien je dat ook wel.![]()
![]()
![]()
Zo te zien luister je ook weleens naar Gordon. (kon ik maar even bij je zijn)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Jennifer Lopez - If you had my love
Ik weet beter. Ik heb echte foto's gezien waar ze aan het zwembad zat en toen dacht ik van..." Kon ik maar bij je zijn nu".
Gordon nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zo te zien luister je ook weleens naar Gordon. (kon ik maar even bij je zijn)![]()
![]()
Je bent je pilletje weer vergeten, hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Daar heb je onze R_ON
Die altijd het spoor bijster is
Altijd verdwaald.
Wanneer vind je je pad RON
Komt er nog wat van???
Of blijf je dwalen???
Laat dat dwalen maar aan geesten over. Dwalen is niet voor mensen weg gelegd.
R_ON is zo'n persoon waar je totaal niet op kunt bouwen
Altijd verdwaald en totaal niet te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |