Nee, niet aan de hand maar in de handquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan weten we vanaf nu precies wat er aan de hand was.... als Mirage klaagt over spierpijn
![]()
Dat is dan in de hand geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, niet aan de hand maar in de hand![]()
Heb jij weer gelijk in, maar dan geweest he, die paar minuten stelt dan ook niks voorquote:
Zeg scheet, je weet nou toch wel dat je vrij bent iedere zeikstraal even met mij door te verbinden ?quote:
als ik je zie zal ik zwaaien..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef gaai het volgende:
Het bevrijdingsfestival!
![]()
We beginnen bij Ali B. ( voor de kinderen) en eindigen bij Kane ( voor mama
)........ow jah en de man wil graag Opgezwolle zien........
Tussendoor ffkes naar huis......kindertjes heel even op bed mikken ( voor de vorm hèik weet best dat ze niet gaan slapen )......Kane komt pas 's avonds laat.......
Maar zo eerst nog even een uurtje sporten ( body-attack ) dan voel ik me minder schuldig als ik ga lopen snacken in de stad, vanmiddag.........![]()
Barra![]()
slaap wandelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg scheet, je weet nou toch wel dat je vrij bent iedere zeikstraal even met mij door te verbinden ?
En iets anders.... hoe laat had ik jou aan de foon ?
Dat was toch nog voordat je ging werken ?
Heeeel vreemnd, maar ik heb toen toch maar meteen de fles gemaakt en gegeven en nu heb ik het idee dat ik tijd kwijt ben
Het was opeens half 10 !!
Dus, hoe laat was het nou dat ik jou sprak ?
(note: ik ben niet weer gaan liggen ofzo)
Word ik nou gek of is mijn klokje in de war ?
Zou het niet zo kunnen zijn dat je lekker met A samen in slaap gedoezeld bentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:
Het besef lijkt niet zozeer weg... een paar uur zelf gewoon..
Ik begon namelijk een fles te maken, heb hem gegeven en daar ergens is de tijd verdwenen ?
Voeden neemt ongeveer een half uur in beslag (incl klaarmaken etc)
Als het goed is ben ik daar rond half 7 mee begonnen als het idd voor werktijd was dat ik Oversight sprak.
Dan mis ik dus 3 uur min een half uur, want de fles zat in het kind maar het was opeens half 10 dat ik nog met A in mijn armen zat.
Het kind lijkt er in ieder geval wel happy mee te zijn, want hij strááált en lacht !!
OMFG the aliens are comming the aliens are comming.... nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:
Het besef lijkt niet zozeer weg... een paar uur zelf gewoon..
Ik begon namelijk een fles te maken, heb hem gegeven en daar ergens is de tijd verdwenen ?
Voeden neemt ongeveer een half uur in beslag (incl klaarmaken etc)
Als het goed is ben ik daar rond half 7 mee begonnen als het idd voor werktijd was dat ik Oversight sprak.
Dan mis ik dus 3 uur min een half uur, want de fles zat in het kind maar het was opeens half 10 dat ik nog met A in mijn armen zat.
Het kind lijkt er in ieder geval wel happy mee te zijn, want hij strááált en lacht !!
Liggend lijkt mij dat logisch, maar zittend ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat je lekker met A samen in slaap gedoezeld bent![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMFG the aliens are comming the aliens are comming.... nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!:o:o
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!:o:o
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef Mirage het volgende:
Liggend lijkt mij dat logisch, maar zittend ?
G in een luier met grote blauwe veiligheidsspeld en een kanten mutsje met strik dan ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat beeld krijg ik voorlopig niet meer van mijn netvlies....
Het zou kunnen. Als je kort slaapt (Een uur of paar uur of zoiets) kan het zijn dat je wakker wordt zonder opgemerkt te hebben dat je hebt geslapen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Liggend lijkt mij dat logisch, maar zittend ?
Ik ga wel uit van zoiets, maar vreeeeemd
Waar ga je heen???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Mirage het volgende:
Weet je wat ik ga doen, een lading kleren strijken voor de kindjes.
Ze gaan allemaal uit logeren.
één vertrekt vandaag al.
Ikzelf vertrek ook vandaag![]()
En morgen worden de andere twee een nachtje weggebracht.
Moet natuurlijk wel alles even klaarmaken om te voorkomen dat manlief's hoofd om gaat lopen![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
G in een luier met grote blauwe veiligheidsspeld en een kanten mutsje met strik dan ?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oversight wanneer is ons mannen weekend!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar ik begin met die tap-installatie.
Eerst wil ik die krijgen zonder te kopen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik denk dat we op 1 juni vast vertrekken naar 2 juni, en dan blijven hangen tot 3 juni...
Goed planquote:
goeiemorgen metroquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, even door de ellelange posts van drommenvanger heen naar beneden gescrolt![]()
Goedemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
ik vind het geen dag om te werken vandaag maar moet dat toch![]()
maar heb me wel 2 uur verslapenkort dagje dus
![]()
wie is er nog meer aan het werk? Oversight en Barra denk ik?
good morning mate.. how is your life?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, even door de ellelange posts van drommenvanger heen naar beneden gescrolt![]()
Goedemorgen allemaal
goed goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
good morning mate.. how is your life?
Geen enkele dag is een dag om te werken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
ik vind het geen dag om te werken vandaag maar moet dat toch![]()
Hoe bedoel je...al?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMFG the aliens are comming the aliens are comming.... nu heeft lieve mirage al een analprobe gekregen!!:o:o
Hieeeerheeeenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe bedoel je...al?![]()
Jij gaat er van uit dat ze die komende nacht pas krijgt?
Ik ben errrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |