quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles gratis
Maar ik begin met die tap-installatie.
Eerst wil ik die krijgen zonder te kopen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:24 schreef Koewam het volgende:
Alsof ze daar intrappen... je moet er namelijk nog steeds een vergunning voor hebben dacht ik.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Voor een tap-installatie is géén vergunning nodig.
Om er bier mee te verkopen wel....
Maar Jupiler heeft waarschijnlijk wel de redelijke verwachting dat je met die tap ook bier wilt gaan verkopen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
assumtion is the mother of all fuck upsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar Jupiler heeft waarschijnlijk wel de redelijke verwachting dat je met die tap ook bier wilt gaan verkopen.
en dan snel verhuizenquote:spreek ik met meneer jupiler?
ja, hallo, ik ben voorzitter van studentenvereniging de olijke zuipers.
Wij openen binnenkort onze nieuwe societeit, en willen eigenlijk overstappen naar jupiler bier.
Kunnen we niet een tijdje een jupiler tap in ons studentenhuis zetten, voor testdoeleinden.
Ik zal u de jaarcijfers van onze vereniging over 2005 opsturen, dan zult u zien dat wij een behoorlijke bieromzet hebben, dus wellicht is dit een mooie kans voor u.
jupiler?...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef Oversight het volgende:
Verzin hier een manier om er één gratis te bemachtigen
Dromenvanger heeft erom gevraagd!!
[..]
TS begint:
Hallo, met jupiler?
Ik heb een kroeg maar nog geen jupiler tap-installatie.
Stuur er eens gauw één op?
...gooit er een verloren p tussenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
assumtion is the mother of all fuck ups
Diploma Sociale Hygiene doet ook een hoopquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Assumptionquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
assumtion is the mother of all fuck ups
Goede inderdaad. Heb je een gratis tap, maar heb je ook niet veel aan als je het bier er bij moet kopen.quote:
Daarom ook het bier niet vergetenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goede inderdaad. Heb je een gratis tap, maar heb je ook niet veel aan als je het bier er bij moet kopen.
Das mooiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:10 schreef Woutey het volgende:
wij hebben al een Grolsch tap in onze huiskroeg
Tuut tuut.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Dromenvanger, ho maar weer. Je draait weer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |