Geloof me..... dat doen niet alleen kleine heerschapjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
![]()
had een zeker klein heerschapje ze toevallig naar beneden gegooid ?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geloof me..... dat doen niet alleen kleine heerschapjes.
Ik keek net even in de dakgoot en ik geloof dat er een zeker iemand is die hier een dakgoot ban moet krijgen. Heeft ie 2 bans tegelijk
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik keek net even in de dakgoot en ik geloof dat er een zeker iemand is die hier een dakgoot ban moet krijgen. Heeft ie 2 bans tegelijk
Niet meer gebruikte spullen, 2 lege blikjes, een leeg glas. En er kan meer onder liggen maar dat kan ik niet zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
wat lag er allemaal in de dakgoot dan?
Je zou het ook kunnen stimuleren. Er zijn een hoop mensen die een dakgoot hebben terwijl ze er nooit in zitten..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij zit er niet in. Hij dumpt er alleen zijn afvalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen stimuleren. Er zijn een hoop mensen die een dakgoot hebben terwijl ze er nooit in zitten..
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet meer gebruikte spullen, 2 lege blikjes, een leeg glas. En er kan meer onder liggen maar dat kan ik niet zien.
Maar nu weet ik hoe dat gaat als de kamer wordt opgeruimd![]()
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo deed ik dat ook ongeveer vroegah..alles onder het bed vegen of in een kast gooien. Lekker snel
![]()
Ik ook niet hoor. Ik heb altijd van die periodes. Maar ik beheers het wel beter dan vroeger gelukkig, toen was het altijd een pestbende bij me thuis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik ben nog steeds geen fantastische huisvrouw. Zal ik ook nooit worden, denk ik.
Dus echt een fantastisch voorbeeld heeft ie aan mij nou ook weer niet.
Maar hij is de helft van de tijd bij mijn moeder en die is vreselijk netjes. Dus daar krijgt ie het voorbeeld dan weer wel.
En hij doet het nog thuis ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij zit er niet in. Hij dumpt er alleen zijn afval
Wat lijk jij eng veel op mij...brrrrrrquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb altijd van die periodes. Maar ik beheers het wel beter dan vroeger gelukkig, toen was het altijd een pestbende bij me thuis.
Tegenwoordig heb ik het redelijk onder controle.
Daar ben ik nu al jaaaaaren mee bezig...Met dat onder controlle krijgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb altijd van die periodes. Maar ik beheers het wel beter dan vroeger gelukkig, toen was het altijd een pestbende bij me thuis.
Tegenwoordig heb ik het redelijk onder controle.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Samen met Bas een ham-kaas criossantjes gehaald en kleine boodschapjes gedaan, zometeen crossen in het bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |