Geen leuk plaatje voor in de opquote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is niet moeders mooiste, maar daar ben je ook geen voetballer voor![]()
Hij is wel dodelijk
Op de bank ja, als Dirkie scoordquote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef Stefkuh het volgende:
genoeg uiterlijke oordelen, Kay-Jay gaat mee naar Deutschland en 'gehts losssssssssss' !!!
"scoord"... "scoord"... ik lees het nog één keer... "scoord" ja... het staat er toch echt...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op de bank ja, als Dirkie scoord![]()
stam+dquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
"scoord"... "scoord"... ik lees het nog één keer... "scoord" ja... het staat er toch echt...
een God is hetquote:Op donderdag 27 april 2006 01:10 schreef vinnie06 het volgende:
ja hij maakt het niet makkelijk voor zichzelf, maar als hij niet 1 op 1 eindig ben ik wel teleurgesteld, maar nog steeds speler van het jaar
![]()
En de rest zijn voortaan Zonen van Klaas-Jan?quote:
Je moet als man knap, beroemd of rijk zijn, of een combinatie van factorenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef Bombardier het volgende:
M'n vriendin vindt 'm zo lief.![]()
Die gozer is toch gewoon lelijk.![]()
Ik vind KJH niet lelijk. Zn gebit heeft die niet mee, maar ik ken echt wel lelijkere mensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet als man knap, beroemd of rijk zijn, of een combinatie van factoren
ga dan naar het Hunk forum anders...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ga dan naar het Hunk forum anders...
Maar Klaas Jan heeft nog nooit tegen PSV kunnen scoren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
3x gescoord in 3 opeenvolgende klassiekers.(PSV telt daarin niet mee natuurlijk.
)
Hoog tijd dat dat zondag maar eens gaat gebeuren danquote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Klaas Jan heeft nog nooit tegen PSV kunnen scoren.
staat dat ook ergens waar je niet eerst een heel formulier moet invullen voordat je het kan downloaden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber
Helemaal niks in rotterdam.avi
Dat hoeft helemaal niet. Rechtsboven staat een downloadbutton.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
staat dat ook ergens waar je niet eerst een heel formulier moet invullen voordat je het kan downloaden?
Jepquote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef Badabingea het volgende:
Is zondag de Gatorade finale?
helemaal niks in rotterdam @ rapidsharequote:Op maandag 1 mei 2006 14:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Rechtsboven staat een downloadbutton.
Alleen het gaat nogal sloom en de download breekt na 10% af ofzo. Kan de uploader hem niet ff op putfile zetten ofzo.
hij is 0 kb bij mijquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef Nashje het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)l_huntelaar.wmv.html
Weet niet of je de selectie van Brazilië gezien hebt, maar áls we de finale al halen gaan we er dan uit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:11 schreef MociN het volgende:
En nu de Johan Cruyff Prijs binnen ... straks wereldkampioen met Oranje en dan het nieuwe seizoen ..
Wat een onzin, op een WK is alles mogelijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Weet niet of je de selectie van Brazilië gezien hebt, maar áls we de finale al halen gaan we er dan uit!![]()
Remember '74, toen was Nederland ook overduidelijk het sterkste elftal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin, op een WK is alles mogelijk![]()
Sjah...maar één ding is zeker. Nederland is niet de nieuwe wereldkampioenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin, op een WK is alles mogelijk![]()
Omdat er zoveel sterren lopen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Weet niet of je de selectie van Brazilië gezien hebt, maar áls we de finale al halen gaan we er dan uit!
Niets is zekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Sjah...maar één ding is zeker. Nederland is niet de nieuwe wereldkampioen
Als je de link kopieert en in de adresbalk plakt doen ze het wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:06 schreef Rhapsody het volgende:
kun je ze niet ff op een andere server mikken?
Deze doen het nu niet. (hotlinking enzo)
psies.. Tinypic is the real deal!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:15 schreef Trancelocator het volgende:
Imageshack = [afbeelding]
Mensen die nog altijd Imageshack gebruiken = [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het was ook maar een algemene opmerking tussendoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Badabingea het volgende:
Sorrie, maar ik had ze overgenomen van een andere site.
Ik gebruik zelf altijd www.xs.to ook een aanrader.
Excusé moi
En daarop voelde ik me aangesproken!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was ook maar een algemene opmerking tussendoor.![]()
Het verschil tussen KJH en RvN op het ogenblik was vandaag wel duidelijk. De ene de getergde spits die niet eens op de bank mag en de andere matchwinner ...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal niet makkelijk zijn om Ruud te passeren, maar KJH is wel superscherp. Jammer als je er geen gebruik van maakt.
had ie nog niet eerdre gedaan nee. nu 2 , netjes netjesquote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Doc het volgende:
Ik geloof dat dit de eerste keren waren dat-ie tegen PSV gescoord heeft ...
voh heb ik niet gezien deze wedstrijdquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef HomerJ het volgende:
Lijkt me nu ook duidelijk wie mee moet naar Duitsland, Huntelaar of Vennegoor of Hesselijk![]()
Van Basten zei juist dat hij wel in de speelstijl past, alleen was het de vraag of Oranje er aan toe kwam om die speelstijl ook daadwerkelijk toe te kunnen passen in de wedstrijd zelf.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
Van Basten was wel vrij duidelijk. Er zijn al zat centrumspitsen en hij past niet in de speelstijl. Jammer maar z'n kans komt nog wel.
Waarom niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Van Basten zei juist dat hij wel in de speelstijl past, alleen was het de vraag of Oranje er aan toe kwam om die speelstijl ook daadwerkelijk toe te kunnen passen in de wedstrijd zelf.
Nou, v.Nistelrooy vind ik ook niet echt veel aan. Doe dan maar Makaayquote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, maar het is nog maar de vraag of Oranje bv. Argentinie onder druk kan zetten hè. Als je constant op eigen helft blijft hangen heb je niet zoveel aan Huntelaar, dan heb je meer aan een v. Nistelrooy
Ajax heeft dit seizoen zijn tegenstanders allesbehalve onder druk gezet dus die theorie gaat niet echt op.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, maar het is nog maar de vraag of Oranje bv. Argentinie onder druk kan zetten hè. Als je constant op eigen helft blijft hangen heb je niet zoveel aan Huntelaar, dan heb je meer aan een v. Nistelrooy
Hee, een achtergebleven zuurpruimpje. Gek genoeg zei Van Basten dat hij wel degelijk in de speelstijl paste. Zou ook een beetje gek zijn he, als de beste tegen-een-bal-aanloper van dit moment niet in aanmerking zou komen voor een systeem wat draait op vleugelspitsenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
Van Basten was wel vrij duidelijk. Er zijn al zat centrumspitsen en hij past niet in de speelstijl. Jammer maar z'n kans komt nog wel.
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Had hij nou tot gisteren nooit tegen PSV gescoord?
precies, daar kan van Basten nu echt niet meer omheen. Van basten was ook heel snel bij hem na de wedstrijd gisterenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef erikh het volgende:
Huntelaar moet gewoon mee naar het WK, lijkt me nu toch wel overduidelijk. Die jongen is gewoon garantie voor doelpunten zo'n beetje. Wat een seizoen heeft die achter de rug zeg
Dus dan neem je ze alletwee mee, tegen moeilijke elftallen begin je met Nistelrooy, en mocht het goedgaan breng je klaas in, en vice versa. En dan laat je Kuijt lekker thuis.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Vond hiddink wel lachen.. wordt die beker onder je neus vandaan gehaald door nota bene iemand die om een plek in je elftal smeekte en weg werd gestuurd omdat ie niet goed genoeg was bevondenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Dat is sowieso altijd wel leuk. Zie Arveladze tegen Ajaxquote:Op maandag 8 mei 2006 10:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vond hiddink wel lachen.. wordt die beker onder je neus vandaan gehaald door nota bene iemand die om een plek in je elftal smeekte en weg werd gestuurd omdat ie niet goed genoeg was bevonden
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
idd ja.. er staan als het moet heet datquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Idd, bewuste quote was ongeveer:quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) nietquote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Badabingea het volgende:
Met Huntelaar heb je niet eens een zogenaamd breekijzer nodig. Dus Vennehoer kan lekker een vakantie boeken.
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) niet![]()
Gaan we weer.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Badabingea het volgende:
Ja, echt heel vreemd.
Van Basten die persoonlijk naar het huis van Vennegoor gaat, aanbelt met een paar Oranje klompen en een riek. en dan glimlachend zegt: "Sorry Jan, maar ik vind Klaas toch net ietsje beter"quote:Op maandag 8 mei 2006 17:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.
wat voor kleur zijn de letters?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar kan zich echt wel ondergeschikt maken als breekijzer. VenneGoor moet oprotten
Heb btw EINDELIJk mijn Huntelaar shirt binnen (NL-uit met rugnummer 9)
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
Jawel maar die heeft daar niks over te zeggen lijkt me.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?
De pinch-hittre mythe: je hebt mensen die er in geloven en zij die dat niet doenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Als Van Basten voor een echt breekijzer kiest, en dat lijkt hij te doen, kan ie beter voor Vennegoor gaan. Als ie dat niet doet, moet ie VoH thuislaten en Huntelaar (of Makaay) meenemen.
Arnesen zal het wel verkloot hebben. Voor zijn tijd deed Ploegsma dat altijd.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
KJH zelf.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef okee6 het volgende:
Arnesen zal het wel verkloot hebben. Voor zijn tijd deed Ploegsma dat altijd.
Ik zou het heel zuur vinden als Kuijt niet meemocht. Ik kan het me ook niet voorstellen. Hij is ook op rechts inzetbaar (waar alleen Castelen kan anders, en dan zou ik zeker iets achter de hand houden...).quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Gelderland het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28345
Het AD zegt juist dat Huntelaar en Van Nistelrooij het onderling moeten uitvechten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Gelderland het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28345
Maw: elk medium zegt weer iets anders...quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het AD zegt juist dat Huntelaar en Van Nistelrooij het onderling moeten uitvechten.
Mwaaah dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat van Nistelrooy zomaar eens kind van de rekening kan worden.
Dat hoop je. Van Basten heeft al enkele keren aangegeven dat Ruud een zekerheidje is en dat Klaas-Jan (nog) tekort komt buiten de 16.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud gaat gewoon mee. Van hem verwacht ik veel, vooral na al die perikelen in Manchester. Dat laatste kan ook tegen hem werken. Hopelijk kan hij zijn opgekropte frustraties omzetten in louter positieve daden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
denk ik niet. dan hebben we helemaal geen snelle spits meer want vennegoor en huntelaar zijn beide niet bepaald snel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Vennegoor speelt prima de laatste wedstrijden. Scoorde nog twee keer tegen NAC.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Hoe is de vorm van VoH eigenlijk? Ik heb zo'n beetje alle samenvattingen wel gezien maar VoH is me daarin nooit echt opgevallen..
Nou, bij mij niet. Interesseert me geen biet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De pleuris breekt los onder de Ajax-fans als ie VoH meeneemt en KJH thuislaat natuurlijk.
Nee hoor hij heeft in voetbal insite gezegd dat niemand een zekerheidje is, en ook Ruud niet. En bovendien komt van Nistelrooy ook te kort buiten de 16. De training zal het dus moeten uitwijzen (anders had hij Huntelaar net zo goed thuis kunnen laten).quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat hoop je. Van Basten heeft al enkele keren aangegeven dat Ruud een zekerheidje is en dat Klaas-Jan (nog) tekort komt buiten de 16.
De pleuris breekt los onder de Ajax-fans als ie VoH meeneemt en KJH thuislaat natuurlijk.
MvBasten zei gisteren tegen de Engelse media:quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft in voetbal insite gezegd dat niemand een zekerheidje is, en ook Ruud niet. En bovendien komt van Nistelrooy ook te kort buiten de 16. De training zal het dus moeten uitwijzen (anders had hij Huntelaar net zo goed thuis kunnen laten).
Maar goed het maakt voor mij voor de rest niet uit of hij mee gaat of niet. Ik zou het alleen jammer vinden voor Klaas-Jan zelf.
quote:Dutch boss Marco van Basten said: “It can only be good for us that a great striker of the calibre of Ruud feels hurt and angry prior to appearing in the World Cup finals.”
Mwoh, ik heb dat bij RvN eerder anders uit zien pakken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MvBasten zei gisteren tegen de Engelse media:
[..]
Wat dat betreft houd ik mijn hart vast voor met name Robben...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:51 schreef Radegast het volgende:
Van mij hoeft hij echt niet persé mee.
Straks wordt ie nog een halfjaar naar de tyfus geschopt door één of andere onhandige Ivoorkuster (hoe noem je die gasten eigenlijk?) Ivoriaan natuurlijk![]()
*Grinnik*quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen probleem, die ligt al voordat hij geraakt wordt.
scherp.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef RichyRich het volgende:
VoH moet gewoon lekker thuisblijven. Wie heeft er nou een breekijzer nodig als je elke wedstijd al in de eerste helft met 3-0 voor staat?
Jij dacht lekker radicaal: dan maar twee spitsen meequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef Nega het volgende:
Van Nistelrooy is wel een zekerheid dat ie meegaat. Dan heb je nog Kuijt en KlaasJan, en van hun wint KlaasJan het denk ik wel. Speelt goed, en scoort veel, en we moeten veel scoren op het WK, dus lijkt mij die keus wel duidelijk. En Vennegoor hoeft voor mij helemaal niet mee, wat heeft hij nou voor uitzonderlijks laten zien dit seizoen? Niks.
Klaas Jan speelt beterquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vennegoor speelt prima de laatste wedstrijden. Scoorde nog twee keer tegen NAC.
Echt weer een staaltje "scorebord journalistiek". Assists vergeten mee te tellen? Als je de assists en goals bij elkaar optelt komt Kuijt op meer uit. En kuijt kan ook nog eens op rechts uit de voeten en als de nood aan de man is ook nog op het middenveld.quote:
Kuijt gaat voor de 100% zeker mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef jna het volgende:
Kuyt moet ook gewoon mee hoor wat mij betreft.
Ach, een beetje proeven aan de oranje trainingen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan is het ook onzin om hem mee te laten trainen
Dan komt Pi-air in aanmerkingquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
VoH, verzwik gewoon je enkel ofzo op de training. Probleem opgelost.
opperste concentratie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is de blik van gedrevenheid
Haha, het Van Basten-scenario van '88 is natuurlijk de ultieme droomquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Gelderland het volgende:
hij zal Marco overtuigenMarco prikkelt hem en stelt hem als VtheMan niet goed speelt gewoon op in de basis hoor
Netzoals bij Marco in '88 .... eerst prikkelen van te voren, dán prikkelen op de bank en dan KNALLEN
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat uitgerekend Van Basten zelf dat scenario gaat tenietdoen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, het Van Basten-scenario van '88 is natuurlijk de ultieme droom![]()
Huntelaar struikel eens over je niet gestrikte veters. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
VoH, verzwik gewoon je enkel ofzo op de training. Probleem opgelost.
Net als Ball deed afgelopen zondag?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Huntelaar struikel eens over je niet gestrikte veters. Probleem opgelost.
aan de ene kant wél , aan de andere kant, als hij veel belangrijke goals maakt... isie voor Ajax alleen dít jaar nog houdtbaarquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, het Van Basten-scenario van '88 is natuurlijk de ultieme droom![]()
Wat waren ze mooi he! Ik ben overtuigd hoor...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef BadRabbit het volgende:
Twee assists van KJH vandaag op de training
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat waren ze mooi he! Ik ben overtuigd hoor...
Congrats!quote:
Minimaal 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef Radegast het volgende:
VoH of KJH.
Wat een gedoe hé? En dat voor een plaats op de bank gedurende drie wedstrijdjes.
Een pinchitter hoeft niet persé te scoren. Als hij maar onrust stookt en lange ballen door kopt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef Nega het volgende:
Ik zie trouwens VoH ook geen pinch hitter zijn. Pi-Air was een er 1, die kwam er in en scoorde. Maar Vennegoor scoort geeneens in een hele wedstrijd, hoeveel goals heb die nou gescoord dit seizoen? Kuijt moet wel gewoon mee, goede speler. En dan Van Nistelrooy, en KJH, maar Castelen bijvoorbeeld, die heeft het gewoon net niet, en dus niet goed genoeg.
Nee, maar alsnog, VoH zie ik niet in die rol, en een pinchitter moet er toch voor zorgen dat er nog een offensief komt, en er wordt gescoord, en ik zie VoH daar niet voor zorgen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een pinchitter hoeft niet persé te scoren. Als hij maar onrust stookt en lange ballen door kopt.
4e...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef X-fi het volgende:
[..]
Minimaal 3 wedstrijden. Het worden er uiteindelijk 7
U is zeer hopeloosquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en? Ga je daar zo'n heel plaatje voor fotoshoppen?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Babel thuislaten en Huntelaar meenemen.
hij kan het wel, maar hij heeft nog niks laten zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
Jammer dat Babel zo onderschat wordt hier.
Ik heb goede hoop van de toekomst, zie echt wel dat er iets inzit, maar dat laat hij op dit moment iig onvoldoende zien, vandaarquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
Hij staat over het algemeen niet eens in de basis bij Ajax en dan zou hij mee moeten naar het WKquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
quote:Huntelaar heeft er dit seizoen al vijftig inliggen
11/5/2006 12:10
Klaas-Jan Huntelaar is in Noordwijk druk bezig een plek af te dwingen in de WK-selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft al gezegd maximaal drie centrumspitsen mee te nemen naar Duitsland en niet naar naam te kijken maar naar de vorm in het trainingskamp.
Met Huntelaars vorm zat het dit seizoen meer dan goed. De 22-jarige Achterhoeker kende een verbijsterend trefzeker jaar. In de 52 officiële wedstrijden die hij speelde voor Ajax, SC Heerenveen en Jong-Oranje maakte hij maar liefst vijftig doelpunten.
Kader Duels Goals
Eredivisie 31 33
Play-offs 4 2
Gatorade Cup 4 6
UEFA Cup 6 2
Champions League 2 1
Jong-Oranje 5 6
---- ---- +
Totaal 52 50
Huntelaar is van de vier kandidaten voor een WK-ticket de enige die nog geen enkele interland voor het grote Oranje heeft gespeeld.
Ruud van Nistelrooy heeft zijn waarde met 25 goals in 49 interlands meer dan bewezen. Van Basten weet ook al min of meer wat hij heeft aan Dirk Kuijt (4 goals, 16 caps) en Jan Vennegoor of Hesselink (geen goals in 6 duels).
Huntelaar heeft wél bewezen zich prettig te voelen in het shirt van Oranje. Dit seizoen had hij een belangrijke rol bij Jong-Oranje, dat zich grotendeels dankzij zijn treffers plaatste voor het EK. Hij maakte er zes in vijf wedstrijden.
Dat zeg ik niet, maar veel mensen verkondigen hier dat ie niet goed is. En dat is mijns inziens niet zo. Als hij wat meer speelminuten zou krijgen zou hij zijn talent beter kunnen laten zien, want het is echt een geweldige speler.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij staat over het algemeen niet eens in de basis bij Ajax en dan zou hij mee moeten naar het WK?
Tegen spelers als Lamey wel, ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:11 schreef -Wolf- het volgende:
Babel zorgt altijd wel voor dreiging als hij erin komt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:29 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
In andere wedstrijden ook hoor.
Maar het is ook een kwestie van willen zien.
Maar het is ook een kwestie van het in hem willen zien
Tegen Jong Oranje?quote:
Bespeur ik hier een lichte vorm van frustratie/jaloezie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus man, jullie zijn echt een stel kontekruipers zeg. Om alles wat met Huntelaar te maken heeft krijgen jullie een harde pik![]()
Jaloeziequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte vorm van frustratie/jaloezie?
Waarom heet jij eigenlijk Dirk-Kuijt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaloezie![]()
Jullie lijken net een stel debielen die helemaal idolaat zijn van een persoon
Dat jij altijd weer over een harde pik begint zegt meer iets over jou dan over ons.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus man, jullie zijn echt een stel kontekruipers zeg. Om alles wat met Huntelaar te maken heeft krijgen jullie een harde pik![]()
Dat jouw vriendin het telkens over Jan Smit heeft zegt helemaal veel over jou.quote:Huntelaar dit Huntelaar dat![]()
Jullie lijken mijn vriendin wel, die is precies hetzelfde als het om Jan Smit gaat
Zegt iemand met zo'n username.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaloezie![]()
Jullie lijken net een stel debielen die helemaal idolaat zijn van een persoon
Dat het bij jullie telkens over Huntelaar gaat zegt veel over jullie geaardheidquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Dat jouw vriendin het telkens over Jan Smit heeft zegt helemaal veel over jou.![]()
Ja en? Ik kruip niet in Kuijt zijn kont. Als Huntelaar in de basis staat in een oefenduel worden de meeste al helemaal gek. Kom op manquote:
dat jij vaste poster in het Ajax-forum bent zegt toch ook niets volgens jouwquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het bij jullie telkens over Huntelaar gaat zegt veel over jullie geaardheid![]()
Dus als we het over de beste aankoop van Ajax in jaren hebben, zijn we meteen homo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het bij jullie telkens over Huntelaar gaat zegt veel over jullie geaardheid![]()
jij bent echt zo'n mongool hé, vind je 't gek dat je vriendin geil wordt van Jan Smit....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en? Ik kruip niet in Kuijt zijn kont. Als Huntelaar in de basis staat in een oefenduel worden de meeste al helemaal gek. Kom op man![]()
Eerlijk gezegd ben ik bedeeld met een clitoris.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand met als username Dirk-Kuijt met een vriendin die idolaat is van Jan Smitquote:Huntelaar dit Huntelaar dat![]()
Jullie lijken mijn vriendin wel, die is precies hetzelfde als het om Jan Smit gaat
Dat ik benieuwd ben naar de opstelling heeft niets met Huntelaar te maken maar met de interesse in het hele team.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n mongool hé, vind je 't gek dat je vriendin geil wordt van Jan Smit....![]()
1 iemand zegt dat hij in de basis staat de ander vraagt waar het te volgen.....dat zjin 2 personen die 'wat' enthausiast zijn.....
![]()
Ja, dat was ik. ik vroeg dus naar de bron van dat nieuws (als in: "waar zijn die nieuwtjes te volgen?)quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n mongool hé, vind je 't gek dat je vriendin geil wordt van Jan Smit....![]()
1 iemand zegt dat hij in de basis staat de ander vraagt waar het te volgen.....dat zjin 2 personen die 'wat' enthausiast zijn.....
![]()
Oh ja, dat wil ik ook graag wetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat ik benieuwd ben naar de opstelling heeft niets met Huntelaar te maken maar met de interesse in het hele team.![]()
scorebord journilastiek, kijk ook us naar het aantal assists.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat jij vaste poster in het Ajax-forum bent zegt toch ook niets volgens jouw![]()
En Huntelaar heeft er wat meer ingelegd dan Dirkie Kuyt.... en ook van die persoon zijn sommie mensen fan...![]()
![]()
Ja daar heb je gelijk in, Kuyt geeft dalijk 12 assist op Huntelaarquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
scorebord journilastiek, kijk ook us naar het aantal assists.
haha, is dat belangrijk voor een spits?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand laten scoren is idd niet belangrijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
haha, is dat belangrijk voor een spits?
alleen maar omdat kuyt homotje af en toe een assist geeft
Dat zeker bij Dirk Kuijt. Maar daar hebben we het dus niet over in dit topic.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Courtesy of Dirk-Kuijt.quote:
Snap jij niet wat van Basten heeft gezegt? Huntelaar is goed in de 16 als je op de helft van de tegenstander speelt. Op het WK heb je sterke tegenstanders. Daar speel je niet constant op de helft van de tegenstander. Wat denk je tegen jong oranje te doen? Juist op de helft van de tegenstander voetballen. Dus deze wedstrijd zegt niks.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef Gelderland het volgende:
zijn vrienden van Jong Oranje laten hem gewoon 3x scorenDan gaatie helemaal zeker mee
![]()
Ja, van Basten laat deze wedstrijd voor niks plaats vinden.. gaat toch nergens omquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Snap jij niet wat van Basten heeft gezegt? Huntelaar is goed in de 16 als je op de helft van de tegenstander speelt. Op het WK heb je sterke tegenstanders. Daar speel je niet constant op de helft van de tegenstander. Wat denk je tegen jong oranje te doen? Juist op de helft van de tegenstander voetballen. Dus deze wedstrijd zegt niks.
VOH scoort nooit in oranje waarom erbij nemen??quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik vrees dat Huntelaar gaat afvallen inderdaad.
Ik zou liever VoH op zien rotten, maargoed. Dat interview op het jeugdjournaal is trouwens niet echt serieus te nemen he
Omdat hij een pins-hittur is, en das heel belangrijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
VOH scoort nooit in oranje waarom erbij nemen??
maar als je de tegenstander de hele tijd op jouw helft speelt is dat toch niet belangrijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Omdat hij een pins-hittur is, en das heel belangrijk!![]()
Jonge jonge jonge.... snap jij het dan echt niet? Kuijt is voor op de rechter flank. Niet direct voor in de spits. Maar als het nodig is kan hij er goed uit de voeten. Huntelaar kan niet op rechts....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dit wordt zijn toernooi. Het is eigenlijk zonde dat Kuijt er is op dit moment. Die voegt wel een hoop toe qua vechtlust. Nu Huntelaar er is is hij enigzins overboden
Als Van Basten en zijn staf er een beetje aan werkt kunnen Kuijt, Nistelrooij en Huntelaar makkelijk de taken van VoH (die van pins-hitturquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dit wordt zijn toernooi. Het is eigenlijk zonde dat Kuijt er is op dit moment. Die voegt wel een hoop toe qua vechtlust. Nu Huntelaar er is is hij enigzins overboden
Daar stoor ik me ook aan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind het ook idd raar dat het in het Huntelaar topic maar steeds weer over Huntelaar gaat.![]()
Is dat de einduitslag?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef jna het volgende:
0-0 dus. Nouja dan winnen we het jeugd ek maar![]()
quote:Oranje niet voorbij Jong Oranje
Het Nederlands elftal heeft donderdag in Katwijk niet van Jong Oranje kunnen winnen. Het oefenduel eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.
Bondscoach Marco van Basten miste nog enkele van zijn internationals. Jong Oranje, waar Foppe de Haan de scepter zwaait, speelt in mei het EK (Portugal).
Van de 'WK-twijfelgevallen' maakte John Heitinga de beste indruk. De verdediger van Ajax strooide met bruikbare passes en schoof indien mogelijk door naar het middenveld. Klaas-Jan Huntelaar kon niet aantonen waarom Van Basten hem mee naar het WK zou moeten nemen. Kew Jaliens, die eveneens behoorlijk speelde, viel uit met een wond aan zijn linkerbovenbeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |