Niets is zekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Sjah...maar één ding is zeker. Nederland is niet de nieuwe wereldkampioen
Als je de link kopieert en in de adresbalk plakt doen ze het wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:06 schreef Rhapsody het volgende:
kun je ze niet ff op een andere server mikken?
Deze doen het nu niet. (hotlinking enzo)
psies.. Tinypic is the real deal!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:15 schreef Trancelocator het volgende:
Imageshack = [afbeelding]
Mensen die nog altijd Imageshack gebruiken = [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het was ook maar een algemene opmerking tussendoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Badabingea het volgende:
Sorrie, maar ik had ze overgenomen van een andere site.
Ik gebruik zelf altijd www.xs.to ook een aanrader.
Excusé moi
En daarop voelde ik me aangesproken!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was ook maar een algemene opmerking tussendoor.![]()
Het verschil tussen KJH en RvN op het ogenblik was vandaag wel duidelijk. De ene de getergde spits die niet eens op de bank mag en de andere matchwinner ...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal niet makkelijk zijn om Ruud te passeren, maar KJH is wel superscherp. Jammer als je er geen gebruik van maakt.
had ie nog niet eerdre gedaan nee. nu 2 , netjes netjesquote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Doc het volgende:
Ik geloof dat dit de eerste keren waren dat-ie tegen PSV gescoord heeft ...
voh heb ik niet gezien deze wedstrijdquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef HomerJ het volgende:
Lijkt me nu ook duidelijk wie mee moet naar Duitsland, Huntelaar of Vennegoor of Hesselijk![]()
Van Basten zei juist dat hij wel in de speelstijl past, alleen was het de vraag of Oranje er aan toe kwam om die speelstijl ook daadwerkelijk toe te kunnen passen in de wedstrijd zelf.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
Van Basten was wel vrij duidelijk. Er zijn al zat centrumspitsen en hij past niet in de speelstijl. Jammer maar z'n kans komt nog wel.
Waarom niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Van Basten zei juist dat hij wel in de speelstijl past, alleen was het de vraag of Oranje er aan toe kwam om die speelstijl ook daadwerkelijk toe te kunnen passen in de wedstrijd zelf.
Nou, v.Nistelrooy vind ik ook niet echt veel aan. Doe dan maar Makaayquote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, maar het is nog maar de vraag of Oranje bv. Argentinie onder druk kan zetten hè. Als je constant op eigen helft blijft hangen heb je niet zoveel aan Huntelaar, dan heb je meer aan een v. Nistelrooy
Ajax heeft dit seizoen zijn tegenstanders allesbehalve onder druk gezet dus die theorie gaat niet echt op.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, maar het is nog maar de vraag of Oranje bv. Argentinie onder druk kan zetten hè. Als je constant op eigen helft blijft hangen heb je niet zoveel aan Huntelaar, dan heb je meer aan een v. Nistelrooy
Hee, een achtergebleven zuurpruimpje. Gek genoeg zei Van Basten dat hij wel degelijk in de speelstijl paste. Zou ook een beetje gek zijn he, als de beste tegen-een-bal-aanloper van dit moment niet in aanmerking zou komen voor een systeem wat draait op vleugelspitsenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
Van Basten was wel vrij duidelijk. Er zijn al zat centrumspitsen en hij past niet in de speelstijl. Jammer maar z'n kans komt nog wel.
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Had hij nou tot gisteren nooit tegen PSV gescoord?
precies, daar kan van Basten nu echt niet meer omheen. Van basten was ook heel snel bij hem na de wedstrijd gisterenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef erikh het volgende:
Huntelaar moet gewoon mee naar het WK, lijkt me nu toch wel overduidelijk. Die jongen is gewoon garantie voor doelpunten zo'n beetje. Wat een seizoen heeft die achter de rug zeg
Dus dan neem je ze alletwee mee, tegen moeilijke elftallen begin je met Nistelrooy, en mocht het goedgaan breng je klaas in, en vice versa. En dan laat je Kuijt lekker thuis.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Vond hiddink wel lachen.. wordt die beker onder je neus vandaan gehaald door nota bene iemand die om een plek in je elftal smeekte en weg werd gestuurd omdat ie niet goed genoeg was bevondenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Dat is sowieso altijd wel leuk. Zie Arveladze tegen Ajaxquote:Op maandag 8 mei 2006 10:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vond hiddink wel lachen.. wordt die beker onder je neus vandaan gehaald door nota bene iemand die om een plek in je elftal smeekte en weg werd gestuurd omdat ie niet goed genoeg was bevonden
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
idd ja.. er staan als het moet heet datquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Idd, bewuste quote was ongeveer:quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) nietquote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Badabingea het volgende:
Met Huntelaar heb je niet eens een zogenaamd breekijzer nodig. Dus Vennehoer kan lekker een vakantie boeken.
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) niet![]()
Gaan we weer.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Badabingea het volgende:
Ja, echt heel vreemd.
Van Basten die persoonlijk naar het huis van Vennegoor gaat, aanbelt met een paar Oranje klompen en een riek. en dan glimlachend zegt: "Sorry Jan, maar ik vind Klaas toch net ietsje beter"quote:Op maandag 8 mei 2006 17:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.
wat voor kleur zijn de letters?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar kan zich echt wel ondergeschikt maken als breekijzer. VenneGoor moet oprotten
Heb btw EINDELIJk mijn Huntelaar shirt binnen (NL-uit met rugnummer 9)
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
Jawel maar die heeft daar niks over te zeggen lijkt me.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?
De pinch-hittre mythe: je hebt mensen die er in geloven en zij die dat niet doenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Als Van Basten voor een echt breekijzer kiest, en dat lijkt hij te doen, kan ie beter voor Vennegoor gaan. Als ie dat niet doet, moet ie VoH thuislaten en Huntelaar (of Makaay) meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |