idd ja.. er staan als het moet heet datquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Had hij nou tot gisteren nooit tegen PSV gescoord?
Idd, bewuste quote was ongeveer:quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) nietquote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Badabingea het volgende:
Met Huntelaar heb je niet eens een zogenaamd breekijzer nodig. Dus Vennehoer kan lekker een vakantie boeken.
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) niet![]()
Gaan we weer.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Badabingea het volgende:
Ja, echt heel vreemd.
Van Basten die persoonlijk naar het huis van Vennegoor gaat, aanbelt met een paar Oranje klompen en een riek. en dan glimlachend zegt: "Sorry Jan, maar ik vind Klaas toch net ietsje beter"quote:Op maandag 8 mei 2006 17:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.
wat voor kleur zijn de letters?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar kan zich echt wel ondergeschikt maken als breekijzer. VenneGoor moet oprotten
Heb btw EINDELIJk mijn Huntelaar shirt binnen (NL-uit met rugnummer 9)
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
Jawel maar die heeft daar niks over te zeggen lijkt me.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?
De pinch-hittre mythe: je hebt mensen die er in geloven en zij die dat niet doenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Als Van Basten voor een echt breekijzer kiest, en dat lijkt hij te doen, kan ie beter voor Vennegoor gaan. Als ie dat niet doet, moet ie VoH thuislaten en Huntelaar (of Makaay) meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |