Mwoh, ik heb dat bij RvN eerder anders uit zien pakken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MvBasten zei gisteren tegen de Engelse media:
[..]
Wat dat betreft houd ik mijn hart vast voor met name Robben...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:51 schreef Radegast het volgende:
Van mij hoeft hij echt niet persé mee.
Straks wordt ie nog een halfjaar naar de tyfus geschopt door één of andere onhandige Ivoorkuster (hoe noem je die gasten eigenlijk?) Ivoriaan natuurlijk![]()
*Grinnik*quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen probleem, die ligt al voordat hij geraakt wordt.
scherp.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef RichyRich het volgende:
VoH moet gewoon lekker thuisblijven. Wie heeft er nou een breekijzer nodig als je elke wedstijd al in de eerste helft met 3-0 voor staat?
Jij dacht lekker radicaal: dan maar twee spitsen meequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef Nega het volgende:
Van Nistelrooy is wel een zekerheid dat ie meegaat. Dan heb je nog Kuijt en KlaasJan, en van hun wint KlaasJan het denk ik wel. Speelt goed, en scoort veel, en we moeten veel scoren op het WK, dus lijkt mij die keus wel duidelijk. En Vennegoor hoeft voor mij helemaal niet mee, wat heeft hij nou voor uitzonderlijks laten zien dit seizoen? Niks.
Klaas Jan speelt beterquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vennegoor speelt prima de laatste wedstrijden. Scoorde nog twee keer tegen NAC.
Echt weer een staaltje "scorebord journalistiek". Assists vergeten mee te tellen? Als je de assists en goals bij elkaar optelt komt Kuijt op meer uit. En kuijt kan ook nog eens op rechts uit de voeten en als de nood aan de man is ook nog op het middenveld.quote:
Kuijt gaat voor de 100% zeker mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef jna het volgende:
Kuyt moet ook gewoon mee hoor wat mij betreft.
Ach, een beetje proeven aan de oranje trainingen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan is het ook onzin om hem mee te laten trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |