voh heb ik niet gezien deze wedstrijdquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef HomerJ het volgende:
Lijkt me nu ook duidelijk wie mee moet naar Duitsland, Huntelaar of Vennegoor of Hesselijk![]()
Van Basten zei juist dat hij wel in de speelstijl past, alleen was het de vraag of Oranje er aan toe kwam om die speelstijl ook daadwerkelijk toe te kunnen passen in de wedstrijd zelf.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
Van Basten was wel vrij duidelijk. Er zijn al zat centrumspitsen en hij past niet in de speelstijl. Jammer maar z'n kans komt nog wel.
Waarom niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Van Basten zei juist dat hij wel in de speelstijl past, alleen was het de vraag of Oranje er aan toe kwam om die speelstijl ook daadwerkelijk toe te kunnen passen in de wedstrijd zelf.
Nou, v.Nistelrooy vind ik ook niet echt veel aan. Doe dan maar Makaayquote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, maar het is nog maar de vraag of Oranje bv. Argentinie onder druk kan zetten hè. Als je constant op eigen helft blijft hangen heb je niet zoveel aan Huntelaar, dan heb je meer aan een v. Nistelrooy
Ajax heeft dit seizoen zijn tegenstanders allesbehalve onder druk gezet dus die theorie gaat niet echt op.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, maar het is nog maar de vraag of Oranje bv. Argentinie onder druk kan zetten hè. Als je constant op eigen helft blijft hangen heb je niet zoveel aan Huntelaar, dan heb je meer aan een v. Nistelrooy
Hee, een achtergebleven zuurpruimpje. Gek genoeg zei Van Basten dat hij wel degelijk in de speelstijl paste. Zou ook een beetje gek zijn he, als de beste tegen-een-bal-aanloper van dit moment niet in aanmerking zou komen voor een systeem wat draait op vleugelspitsenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
Van Basten was wel vrij duidelijk. Er zijn al zat centrumspitsen en hij past niet in de speelstijl. Jammer maar z'n kans komt nog wel.
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Had hij nou tot gisteren nooit tegen PSV gescoord?
precies, daar kan van Basten nu echt niet meer omheen. Van basten was ook heel snel bij hem na de wedstrijd gisterenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef erikh het volgende:
Huntelaar moet gewoon mee naar het WK, lijkt me nu toch wel overduidelijk. Die jongen is gewoon garantie voor doelpunten zo'n beetje. Wat een seizoen heeft die achter de rug zeg
Dus dan neem je ze alletwee mee, tegen moeilijke elftallen begin je met Nistelrooy, en mocht het goedgaan breng je klaas in, en vice versa. En dan laat je Kuijt lekker thuis.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Vond hiddink wel lachen.. wordt die beker onder je neus vandaan gehaald door nota bene iemand die om een plek in je elftal smeekte en weg werd gestuurd omdat ie niet goed genoeg was bevondenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Dat is sowieso altijd wel leuk. Zie Arveladze tegen Ajaxquote:Op maandag 8 mei 2006 10:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vond hiddink wel lachen.. wordt die beker onder je neus vandaan gehaald door nota bene iemand die om een plek in je elftal smeekte en weg werd gestuurd omdat ie niet goed genoeg was bevonden
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
idd ja.. er staan als het moet heet datquote:Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
Idd, bewuste quote was ongeveer:quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Van Basten heeft ook gezegd dat Huntelaar er 12 gaat scoren op het WK. Oke dat was voor het jeugdjournaal, maar die gaat dus echt wel mee he.
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) nietquote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Badabingea het volgende:
Met Huntelaar heb je niet eens een zogenaamd breekijzer nodig. Dus Vennehoer kan lekker een vakantie boeken.
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
D'r stond net in een ander topic dat Vennegoor een zekerheidje was, en Huntelaar (nog) niet![]()
Gaan we weer.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Badabingea het volgende:
Ja, echt heel vreemd.
Van Basten die persoonlijk naar het huis van Vennegoor gaat, aanbelt met een paar Oranje klompen en een riek. en dan glimlachend zegt: "Sorry Jan, maar ik vind Klaas toch net ietsje beter"quote:Op maandag 8 mei 2006 17:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt VoH op 15 mei van een lachende Marco te horen dat hij er toch niet bij zit. Om hem mentaal te breken.
wat voor kleur zijn de letters?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar kan zich echt wel ondergeschikt maken als breekijzer. VenneGoor moet oprotten
Heb btw EINDELIJk mijn Huntelaar shirt binnen (NL-uit met rugnummer 9)
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
Jawel maar die heeft daar niks over te zeggen lijkt me.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Willy vd Kuijlen? of is die daar geen jeugdtrainer?
De pinch-hittre mythe: je hebt mensen die er in geloven en zij die dat niet doenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Als Van Basten voor een echt breekijzer kiest, en dat lijkt hij te doen, kan ie beter voor Vennegoor gaan. Als ie dat niet doet, moet ie VoH thuislaten en Huntelaar (of Makaay) meenemen.
Arnesen zal het wel verkloot hebben. Voor zijn tijd deed Ploegsma dat altijd.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
KJH zelf.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef okee6 het volgende:
Arnesen zal het wel verkloot hebben. Voor zijn tijd deed Ploegsma dat altijd.
Ik zou het heel zuur vinden als Kuijt niet meemocht. Ik kan het me ook niet voorstellen. Hij is ook op rechts inzetbaar (waar alleen Castelen kan anders, en dan zou ik zeker iets achter de hand houden...).quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Gelderland het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28345
Het AD zegt juist dat Huntelaar en Van Nistelrooij het onderling moeten uitvechten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Gelderland het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28345
Maw: elk medium zegt weer iets anders...quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het AD zegt juist dat Huntelaar en Van Nistelrooij het onderling moeten uitvechten.
Mwaaah dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat van Nistelrooy zomaar eens kind van de rekening kan worden.
Dat hoop je. Van Basten heeft al enkele keren aangegeven dat Ruud een zekerheidje is en dat Klaas-Jan (nog) tekort komt buiten de 16.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud gaat gewoon mee. Van hem verwacht ik veel, vooral na al die perikelen in Manchester. Dat laatste kan ook tegen hem werken. Hopelijk kan hij zijn opgekropte frustraties omzetten in louter positieve daden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
denk ik niet. dan hebben we helemaal geen snelle spits meer want vennegoor en huntelaar zijn beide niet bepaald snel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Vennegoor speelt prima de laatste wedstrijden. Scoorde nog twee keer tegen NAC.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Hoe is de vorm van VoH eigenlijk? Ik heb zo'n beetje alle samenvattingen wel gezien maar VoH is me daarin nooit echt opgevallen..
Nou, bij mij niet. Interesseert me geen biet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De pleuris breekt los onder de Ajax-fans als ie VoH meeneemt en KJH thuislaat natuurlijk.
Nee hoor hij heeft in voetbal insite gezegd dat niemand een zekerheidje is, en ook Ruud niet. En bovendien komt van Nistelrooy ook te kort buiten de 16. De training zal het dus moeten uitwijzen (anders had hij Huntelaar net zo goed thuis kunnen laten).quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat hoop je. Van Basten heeft al enkele keren aangegeven dat Ruud een zekerheidje is en dat Klaas-Jan (nog) tekort komt buiten de 16.
De pleuris breekt los onder de Ajax-fans als ie VoH meeneemt en KJH thuislaat natuurlijk.
MvBasten zei gisteren tegen de Engelse media:quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft in voetbal insite gezegd dat niemand een zekerheidje is, en ook Ruud niet. En bovendien komt van Nistelrooy ook te kort buiten de 16. De training zal het dus moeten uitwijzen (anders had hij Huntelaar net zo goed thuis kunnen laten).
Maar goed het maakt voor mij voor de rest niet uit of hij mee gaat of niet. Ik zou het alleen jammer vinden voor Klaas-Jan zelf.
quote:Dutch boss Marco van Basten said: “It can only be good for us that a great striker of the calibre of Ruud feels hurt and angry prior to appearing in the World Cup finals.”
Mwoh, ik heb dat bij RvN eerder anders uit zien pakken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MvBasten zei gisteren tegen de Engelse media:
[..]
Wat dat betreft houd ik mijn hart vast voor met name Robben...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:51 schreef Radegast het volgende:
Van mij hoeft hij echt niet persé mee.
Straks wordt ie nog een halfjaar naar de tyfus geschopt door één of andere onhandige Ivoorkuster (hoe noem je die gasten eigenlijk?) Ivoriaan natuurlijk![]()
*Grinnik*quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen probleem, die ligt al voordat hij geraakt wordt.
scherp.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef RichyRich het volgende:
VoH moet gewoon lekker thuisblijven. Wie heeft er nou een breekijzer nodig als je elke wedstijd al in de eerste helft met 3-0 voor staat?
Jij dacht lekker radicaal: dan maar twee spitsen meequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef Nega het volgende:
Van Nistelrooy is wel een zekerheid dat ie meegaat. Dan heb je nog Kuijt en KlaasJan, en van hun wint KlaasJan het denk ik wel. Speelt goed, en scoort veel, en we moeten veel scoren op het WK, dus lijkt mij die keus wel duidelijk. En Vennegoor hoeft voor mij helemaal niet mee, wat heeft hij nou voor uitzonderlijks laten zien dit seizoen? Niks.
Klaas Jan speelt beterquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vennegoor speelt prima de laatste wedstrijden. Scoorde nog twee keer tegen NAC.
Echt weer een staaltje "scorebord journalistiek". Assists vergeten mee te tellen? Als je de assists en goals bij elkaar optelt komt Kuijt op meer uit. En kuijt kan ook nog eens op rechts uit de voeten en als de nood aan de man is ook nog op het middenveld.quote:
Kuijt gaat voor de 100% zeker mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef jna het volgende:
Kuyt moet ook gewoon mee hoor wat mij betreft.
Ach, een beetje proeven aan de oranje trainingen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan is het ook onzin om hem mee te laten trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |