Arnesen zal het wel verkloot hebben. Voor zijn tijd deed Ploegsma dat altijd.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wie was er bij PSV eigenlijk verantwoordelijk voor het wegsturen van KJH ?
KJH zelf.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef okee6 het volgende:
Arnesen zal het wel verkloot hebben. Voor zijn tijd deed Ploegsma dat altijd.
Ik zou het heel zuur vinden als Kuijt niet meemocht. Ik kan het me ook niet voorstellen. Hij is ook op rechts inzetbaar (waar alleen Castelen kan anders, en dan zou ik zeker iets achter de hand houden...).quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Gelderland het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28345
Het AD zegt juist dat Huntelaar en Van Nistelrooij het onderling moeten uitvechten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Gelderland het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28345
Maw: elk medium zegt weer iets anders...quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het AD zegt juist dat Huntelaar en Van Nistelrooij het onderling moeten uitvechten.
Mwaaah dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat van Nistelrooy zomaar eens kind van de rekening kan worden.
Dat hoop je. Van Basten heeft al enkele keren aangegeven dat Ruud een zekerheidje is en dat Klaas-Jan (nog) tekort komt buiten de 16.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud gaat gewoon mee. Van hem verwacht ik veel, vooral na al die perikelen in Manchester. Dat laatste kan ook tegen hem werken. Hopelijk kan hij zijn opgekropte frustraties omzetten in louter positieve daden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
denk ik niet. dan hebben we helemaal geen snelle spits meer want vennegoor en huntelaar zijn beide niet bepaald snel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Vennegoor speelt prima de laatste wedstrijden. Scoorde nog twee keer tegen NAC.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Hoe is de vorm van VoH eigenlijk? Ik heb zo'n beetje alle samenvattingen wel gezien maar VoH is me daarin nooit echt opgevallen..
Nou, bij mij niet. Interesseert me geen biet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De pleuris breekt los onder de Ajax-fans als ie VoH meeneemt en KJH thuislaat natuurlijk.
Nee hoor hij heeft in voetbal insite gezegd dat niemand een zekerheidje is, en ook Ruud niet. En bovendien komt van Nistelrooy ook te kort buiten de 16. De training zal het dus moeten uitwijzen (anders had hij Huntelaar net zo goed thuis kunnen laten).quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat hoop je. Van Basten heeft al enkele keren aangegeven dat Ruud een zekerheidje is en dat Klaas-Jan (nog) tekort komt buiten de 16.
De pleuris breekt los onder de Ajax-fans als ie VoH meeneemt en KJH thuislaat natuurlijk.
MvBasten zei gisteren tegen de Engelse media:quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft in voetbal insite gezegd dat niemand een zekerheidje is, en ook Ruud niet. En bovendien komt van Nistelrooy ook te kort buiten de 16. De training zal het dus moeten uitwijzen (anders had hij Huntelaar net zo goed thuis kunnen laten).
Maar goed het maakt voor mij voor de rest niet uit of hij mee gaat of niet. Ik zou het alleen jammer vinden voor Klaas-Jan zelf.
quote:Dutch boss Marco van Basten said: “It can only be good for us that a great striker of the calibre of Ruud feels hurt and angry prior to appearing in the World Cup finals.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |