scorebord journilastiek, kijk ook us naar het aantal assists.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat jij vaste poster in het Ajax-forum bent zegt toch ook niets volgens jouw![]()
En Huntelaar heeft er wat meer ingelegd dan Dirkie Kuyt.... en ook van die persoon zijn sommie mensen fan...![]()
![]()
Ja daar heb je gelijk in, Kuyt geeft dalijk 12 assist op Huntelaarquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
scorebord journilastiek, kijk ook us naar het aantal assists.
haha, is dat belangrijk voor een spits?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand laten scoren is idd niet belangrijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
haha, is dat belangrijk voor een spits?
alleen maar omdat kuyt homotje af en toe een assist geeft
Dat zeker bij Dirk Kuijt. Maar daar hebben we het dus niet over in dit topic.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Courtesy of Dirk-Kuijt.quote:
Snap jij niet wat van Basten heeft gezegt? Huntelaar is goed in de 16 als je op de helft van de tegenstander speelt. Op het WK heb je sterke tegenstanders. Daar speel je niet constant op de helft van de tegenstander. Wat denk je tegen jong oranje te doen? Juist op de helft van de tegenstander voetballen. Dus deze wedstrijd zegt niks.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef Gelderland het volgende:
zijn vrienden van Jong Oranje laten hem gewoon 3x scorenDan gaatie helemaal zeker mee
![]()
Ja, van Basten laat deze wedstrijd voor niks plaats vinden.. gaat toch nergens omquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Snap jij niet wat van Basten heeft gezegt? Huntelaar is goed in de 16 als je op de helft van de tegenstander speelt. Op het WK heb je sterke tegenstanders. Daar speel je niet constant op de helft van de tegenstander. Wat denk je tegen jong oranje te doen? Juist op de helft van de tegenstander voetballen. Dus deze wedstrijd zegt niks.
VOH scoort nooit in oranje waarom erbij nemen??quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik vrees dat Huntelaar gaat afvallen inderdaad.
Ik zou liever VoH op zien rotten, maargoed. Dat interview op het jeugdjournaal is trouwens niet echt serieus te nemen he
Omdat hij een pins-hittur is, en das heel belangrijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
VOH scoort nooit in oranje waarom erbij nemen??
maar als je de tegenstander de hele tijd op jouw helft speelt is dat toch niet belangrijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Omdat hij een pins-hittur is, en das heel belangrijk!![]()
Jonge jonge jonge.... snap jij het dan echt niet? Kuijt is voor op de rechter flank. Niet direct voor in de spits. Maar als het nodig is kan hij er goed uit de voeten. Huntelaar kan niet op rechts....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dit wordt zijn toernooi. Het is eigenlijk zonde dat Kuijt er is op dit moment. Die voegt wel een hoop toe qua vechtlust. Nu Huntelaar er is is hij enigzins overboden
Als Van Basten en zijn staf er een beetje aan werkt kunnen Kuijt, Nistelrooij en Huntelaar makkelijk de taken van VoH (die van pins-hitturquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dit wordt zijn toernooi. Het is eigenlijk zonde dat Kuijt er is op dit moment. Die voegt wel een hoop toe qua vechtlust. Nu Huntelaar er is is hij enigzins overboden
Daar stoor ik me ook aan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind het ook idd raar dat het in het Huntelaar topic maar steeds weer over Huntelaar gaat.![]()
Is dat de einduitslag?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef jna het volgende:
0-0 dus. Nouja dan winnen we het jeugd ek maar![]()
quote:Oranje niet voorbij Jong Oranje
Het Nederlands elftal heeft donderdag in Katwijk niet van Jong Oranje kunnen winnen. Het oefenduel eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.
Bondscoach Marco van Basten miste nog enkele van zijn internationals. Jong Oranje, waar Foppe de Haan de scepter zwaait, speelt in mei het EK (Portugal).
Van de 'WK-twijfelgevallen' maakte John Heitinga de beste indruk. De verdediger van Ajax strooide met bruikbare passes en schoof indien mogelijk door naar het middenveld. Klaas-Jan Huntelaar kon niet aantonen waarom Van Basten hem mee naar het WK zou moeten nemen. Kew Jaliens, die eveneens behoorlijk speelde, viel uit met een wond aan zijn linkerbovenbeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |