Dan komt Pi-air in aanmerkingquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
VoH, verzwik gewoon je enkel ofzo op de training. Probleem opgelost.
opperste concentratie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is de blik van gedrevenheid
Haha, het Van Basten-scenario van '88 is natuurlijk de ultieme droomquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Gelderland het volgende:
hij zal Marco overtuigenMarco prikkelt hem en stelt hem als VtheMan niet goed speelt gewoon op in de basis hoor
Netzoals bij Marco in '88 .... eerst prikkelen van te voren, dán prikkelen op de bank en dan KNALLEN
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat uitgerekend Van Basten zelf dat scenario gaat tenietdoen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, het Van Basten-scenario van '88 is natuurlijk de ultieme droom![]()
Huntelaar struikel eens over je niet gestrikte veters. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
VoH, verzwik gewoon je enkel ofzo op de training. Probleem opgelost.
Net als Ball deed afgelopen zondag?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Huntelaar struikel eens over je niet gestrikte veters. Probleem opgelost.
aan de ene kant wél , aan de andere kant, als hij veel belangrijke goals maakt... isie voor Ajax alleen dít jaar nog houdtbaarquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, het Van Basten-scenario van '88 is natuurlijk de ultieme droom![]()
Wat waren ze mooi he! Ik ben overtuigd hoor...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef BadRabbit het volgende:
Twee assists van KJH vandaag op de training
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat waren ze mooi he! Ik ben overtuigd hoor...
Congrats!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |