En de rest zijn voortaan Zonen van Klaas-Jan?quote:
Je moet als man knap, beroemd of rijk zijn, of een combinatie van factorenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef Bombardier het volgende:
M'n vriendin vindt 'm zo lief.![]()
Die gozer is toch gewoon lelijk.![]()
Ik vind KJH niet lelijk. Zn gebit heeft die niet mee, maar ik ken echt wel lelijkere mensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet als man knap, beroemd of rijk zijn, of een combinatie van factoren
ga dan naar het Hunk forum anders...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ga dan naar het Hunk forum anders...
Maar Klaas Jan heeft nog nooit tegen PSV kunnen scoren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
3x gescoord in 3 opeenvolgende klassiekers.(PSV telt daarin niet mee natuurlijk.
)
Hoog tijd dat dat zondag maar eens gaat gebeuren danquote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Klaas Jan heeft nog nooit tegen PSV kunnen scoren.
staat dat ook ergens waar je niet eerst een heel formulier moet invullen voordat je het kan downloaden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber
Helemaal niks in rotterdam.avi
Dat hoeft helemaal niet. Rechtsboven staat een downloadbutton.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
staat dat ook ergens waar je niet eerst een heel formulier moet invullen voordat je het kan downloaden?
Jepquote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef Badabingea het volgende:
Is zondag de Gatorade finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |