Ik ben vrolijk... er komt alleen niet veel zinnigs uit mij vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef broer het volgende:
Ben ik dan echt de enige die gewoon vrolijk is?
Nú wel, ja, maar niet toen ik vanochtend op de fiets (met tegenwind) naar school fietste en ook niet op de terugweg (wederom met tegenwind)quote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de zon schijnt uitbundig, Erik!![]()
En niets van taalquote:Op woensdag 26 april 2006 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij weet kennelijk niets van autisme.
Wel grappig dat RM-rf zo diep op dat autisme ingaat. Terwijl het voor mij eerder gaat om het hekelen van taalpurisme, waar de TS dan ongelukkigerwijs een slechte kwalificatie voor heeft uitgekozen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, inderdaad. TS heeft niet helemaal door wat autisme inhoudt.
Wie weetquote:Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van plan om in TLP te blijven?
Ik doe nooit stom, ik ben altijd vol vreugde en liefdequote:
Nee!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef broer het volgende:
Ben ik dan echt de enige die gewoon vrolijk is?
Echt wel!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Da's toch niet normaal, altijd maar vrolijk zijn.
En je zegt ook zinnige dingen, maar iedereen struikelt over elkaar heen en de TS reageert alleen maar als hij daar zin in heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het, en ben het ook erg met je eens. Ik probeer ook zinnige dingen te zeggen, maar het wil niet altijd even goed lukken
.
Nozelquote:Op woensdag 26 april 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je zegt ook zinnige dingen, maar iedereen struikelt over elkaar heen en de TS reageert alleen maar als hij daar zin in heeft.
En hij is niet erg nozel.![]()
Wie kan mij helpen? Ingevult.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat? Heb ik iets gedaan?
Verdomme!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdomme!
Bah, ik haat het als ik fouten maak.
(Het verbeteren zit me niet zo dwars, maar juist de fouten zelf)
Ik ben van mening dat het voermatig gebruiken van smileys niet bijdraagt in de daadwerkelijke kracht daarvan.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef Bupatih het volgende:!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef BaajGuardian het volgende:
nou iig hartelijk bedankt voor je tijd Johan_de_With, we hebben weer veel van je geleerd
(vooral dat je graag forum battles speelt)
de conclusie van dit topic lijkt mij duidelijk.
Taalpuristen vinden het moeilijk om context in acht te nemen(en er uberhaupt in te denken)
en het blijft een Fixatie vergelijkbaar met autisme.
de groeten
Klopt die zin wel? Ik krijg 'm niet begrepen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Zo vaak als discussie wel niet spaak lopen omdat men de kernbegrippen niet duidelijk gedefinieerd zijn.![]()
Jemig ja, twee kapitale fouten, zeg!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt die zin wel? Ik krijg 'm niet begrepen..
Ironie in een discussie is leuk.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk is ironie leuker dan 'discussiëren' vinden jullie ook niet?
"wel niet"?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jemig ja, twee kapitale fouten, zeg!
Zo vaak als discussies wel niet spaak lopen omdat men de kernbegrippen niet duidelijk gedefinieerd zijn heeft.
Bedoel je niet 'overmatig'?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het voermatig gebruiken van smileys niet bijdraagt in de daadwerkelijke kracht daarvan.
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk is ironie leuker dan 'discussiëren' vinden jullie ook niet?
Dat is mijn standaard typefout. "Voer" typen in plaats van "over"quote:
Da's een stijlfiguur.quote:
Ok.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's een stijlfiguur.
Wie denk je wel niet dat je bent!
Hou nou toch gauw even op, ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Taal is ook gewoon tof, alleen ben ik er niet zo goed in..
Wat nú weer?quote:
Betekent dat nou dat er geen heffing rust op Chinese schoenen zolang niemand ze gepast heeft, of is de heffing niet ongepast?quote:Heffing op Chinese schoenen niet ongepast
Racist.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lot heeft besloten dat ik van een klein bakje M&M's alleen de bruine over hield, ik deed het niet expres.
Ik heb geen huiswerk. Heel VWO 5 is naar Berlijn. Mijn reis naar Parijs is niet doorgegaan doordat er te weinig aanmeldingen waren, dus nu moet ik met een select gezelschap de dag zelfstandig studerend doorbrengen. Erg saai en niks te doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef k_man het volgende:
Wat moet jij nou weer Erik? Is je huiswerk al af?
Tolerantiequote:
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef k_man het volgende:
Precies. Onderbewust heeft Erik dus een duidelijke afkeer van bruin.
Erik heeft vast alleen groene, rode en gele vriendjes.
En je mocht niet alsnog naar Berlijn mee? Wat suf.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk. Heel VWO 5 is naar Berlijn. Mijn reis naar Parijs is niet doorgegaan doordat er te weinig aanmeldingen waren, dus nu moet ik met een select gezelschap de dag zelfstandig studerend doorbrengen. Erg saai en niks te doen.
En dan moet je per sé op school komen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk. Heel VWO 5 is naar Berlijn. Mijn reis naar Parijs is niet doorgegaan doordat er te weinig aanmeldingen waren, dus nu moet ik met een select gezelschap de dag zelfstandig studerend doorbrengen. Erg saai en niks te doen.
Jazeker, anders moet ik de uren dubbel inhalenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En dan moet je per sé op school komen?
Wat een kutschool heb je danquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, anders moet ik de uren dubbel inhalen.
Jawel, maar dat was eigenlijk te duurquote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef k_man het volgende:
[..]
En je mocht niet alsnog naar Berlijn mee? Wat suf.
Wat is dat voor school joh?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was eigenlijk te duur. Aangezien er ook nog een reis naar Rome aankomt, en nog een reis naar China.
Wow! Da's dan weer wél chill. Wij gaan alleen één keer in de vierde naar Rome OF Barcelone OF Athene OF Tjechië. Andere scholen gaan elk jaar en skiën enzo. Skiën met school, dat lijkt me über.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was eigenlijk te duur. Aangezien er ook nog een reis naar Rome aankomt, en nog een reis naar China.
Als je dan zo nodig iemand moet quoten, quote het dan wel goed, Bupa.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
'per se'
Dat had ik als gymnasiast moeten wetenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
'per se'
Nee, want die zijn zogenaamd nonstop met school bezig in Berlijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
En moeten de mensen die nu in Berlijn zijn hun uren ook nog een keer inhalen?
Dat is toch ook heel educatief?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
En moeten de mensen die nu in Berlijn zijn hun uren ook nog een keer inhalen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dan zo nodig iemand moet quoten, quote het dan wel goed, Bupa.
Rome is met tekenen, en China is niet met school, maar een uitwisselingsproject met een orkest waar ik in meespeelquote:
Hij zegt toch ook ALS.quote:
Zeg ik dat danquote:
Nu andersom nogquote:
blablablaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, blijf eens doorpraten. Ik dacht dat het druk was hier.
Pessimist.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:58 schreef k_man het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Daarna zal ik je wellicht weer met mijn aanwezigheid kunnen verblijden.
Ja, het schijnt de gewoonte te zijn dat het pas echt hard gaat hier als ik er niet ben. Maar ik leg me daar niet zomaar bij neer.quote:
Sprak hij. En het was druk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, ik was even weg.
Laat het weer druk zijn. [afbeelding]
Kan je ook over water lopen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, ik was even weg.
Laat het weer druk zijn. [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Vooral als het in bevroren toestand is.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Vooral als het in bevroren toestand is.
Hallo, A-E!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Laat mij jullie verblijden met mijn vrolijkheid.
NO WAI!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Het is 20:30
Joh!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Het is 20:30
Zulks een dijenkletser.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Klopt, het is ook niet waar.
Leg uit.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn stom.
Ik ook niet.quote:Ik ben niet vrolijk.
Ik ook niet, maar het is hier geen therapeutische praathoek.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn stom. Ik ben niet vrolijk.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij zegt toch ook ALS.
quote:
quote:
Jullie doen niet lief tegen elkaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Je weet best wat ik bedoel.
Is dát het probleem?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie doen niet lief tegen elkaar.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dát het probleem?
Gekkie.Ik houd van Erik. En dat weet hij best.
!
En iedereen houdt van Bupa, amen.quote:Ik houd van iedereen.
Ho, ho, ik ken heul die Bupa niet, hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
[..]
En iedereen houdt van Bupa, amen..
Excuus.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ken heul die Bupa niet, hoor.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ken heul die Bupa niet, hoor.![]()
Van mijn part zeg je Strontknikker, hij hoort het toch niet aan zijn kant van de computer.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
En de uitspraak van Bupatih is zo raar.
Ik wil geen Boepattie zeggen
Dan heb je zeker sinds kort een andere avatar.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Nou breekt mijn klomp.
![]()
!
Ik heb heel vaak (lees: soms) gepost in die mierenneuk-topics in TTK!En elke keer was jij erbij.
Doe eens F5 en kijk nog eens, en dan nog eens, en dan nog eensquote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heb je zeker sinds kort een andere avatar.
Ik heb vijf verschillende avatars die na elke refresh veranderen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heb je zeker sinds kort een andere avatar.
Och, wyccie, jij mag me Boepsiefloepsie noemen, hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
En de uitspraak van Bupatih is zo raar.
Ik wil geen Boepattie zeggen
SPUIT 11quote:Op woensdag 26 april 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb vijf verschillende avatars die na elke refresh veranderen.
Daarvoor had je vast een andere avatar.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb vijf verschillende avatars die na elke refresh veranderen.
Jolijt en vertier alom!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heerlijk uit eten geweest met mijn ouders!
Ter ere waarvan?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heerlijk uit eten geweest met mijn ouders!
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Mijn vorige avatar was KD en die heb ik nu nog steeds.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarvoor had je vast een andere avatar.
Mijn ouders hebben dit jaar een kroonjaar, maar ik geloof niet dat ze er veel aan willen doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen zijn ze 29 jaar getrouwd, maar vandaag waren ze allebei niet aan het werk
Ja, die komt me bekender voor.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Mijn vorige avatar was KD en die heb ik nu nog steeds.
Of bedoel je Wallie-Wallie?
[afbeelding]!
Mijn ouders doen er ook niet veel aan. Ik vond het alleen wel een leuk idee om ze op een etentje te trakteren. Hoefde ik tenminste ook niet zelf te kokenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dit jaar een kroonjaar, maar ik geloof niet dat ze er veel aan willen doen.
Eddy Wally-Wallyquote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Mijn vorige avatar was KD en die heb ik nu nog steeds.
Of bedoel je Wallie-Wallie?
[afbeelding]!
Och, je moest eens weten.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die komt me bekender voor.
Maar ik vind houden van wel heel erg erg.
Ik mis nu een smilie die in verwarring van links naar rechts en weer terug kijkt.quote:
Ik mis al heel lang een smiley die een wenkbrauw optrektquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis nu een smilie die in verwarring van links naar rechts en weer terug kijkt.
Och, die beeld ik me dan wel in.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis nu een smilie die in verwarring van links naar rechts en weer terug kijkt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis al heel lang een smiley die een wenkbrauw optrekt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die maar dan in FOK!stijlquote:
Doe het dan zo: "Huh?"quote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis al heel lang een smiley die een wenkbrauw optrekt.
Dat deed ik expres.quote:
Nee, want het is meer een achterdochtig/verdenkend/argwanend gevoel wat ik over wil brengen. En dat lukt me nu niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om een reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, oké, Tha_Erik. Dan, is, het, goed.
Zo is het leven.quote:
Die had ik niet gezien. Hij is wel beter dan die van mij, want dat lampje op het einde had niet gemoeten.quote:
Forum Romanum toevallig?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien. Hij is wel beter dan die van mij, want dat lampje op het einde had niet gemoeten.
't Is nog steeds niet die ik in mijn geheugen heb, trouwens. Uit een vorig leven op een ander forum.
Oeh, het leek even alsof ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Romanum toevallig?
[afbeelding]
Dat is al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh, het leek even alsof ik moest lachen.![]()
Deze kijkt ook heen en weer:quote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh, het leek even alsof ik moest lachen.![]()
Dat is dus Bupa, in een struik andijvie!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze kijkt ook heen en weer:
[afbeelding]
Ja, maar meer spiedend. Niet in verwarring over hoe dit op te vatten of nu te reageren.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze kijkt ook heen en weer:
[afbeelding]
Oh, ik begrijp precies hoe die smiley moet kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar meer spiedend. Niet in verwarring over hoe dit op te vatten of nu te reageren.
Ja, zulke, maar dan in de goedkope uitvoering.quote:
Dus ik kom paranoïde op jou over?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een smiley met argwaan dus.... beetje paranoïde.
Nee, maar zo'n smiley bedoel je toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ik kom paranoïde op jou over?
Dat ging over mijn wenkbrauwsmiley, denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ik kom paranoïde op jou over?
't Was een grapje.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n smiley bedoel je toch?
Ja, en toen werd ik heel erg boos en heel humeurig.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je lekker mee wilt LPT'en, maar dat om voor jou onduidelijke redenen iedereen je lijkt te negeren.
![]()
(ne-géé-ren, niet né-ge-ren)
Nooitquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je lekker mee wilt LPT'en, maar dat om voor jou onduidelijke redenen iedereen je lijkt te negeren.
![]()
(ne-géé-ren, niet né-ge-ren)
Vind je dat grappig?!quote:
Wie zegt dat wyccie het beter heeft dan die smiley [insert smiley met opgetrokken wenkbrauw]?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je dat grappig?!Hè? Nou?! Een beetje iemand uitlachen die het wat minder goed heeft dan jij!
Bah! Hoe durf je?! En dan ook nog bij zo'n weerloze smiley!
Ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie zegt dat wyccie het beter heeft dan die smiley [insert smiley met opgetrokken wenkbrauw]?
Nu mis ik ook die smiley die een wenkbrauw optrekt.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je dat grappig?!Hè? Nou?! Een beetje iemand uitlachen die het wat minder goed heeft dan jij!
Die smilie was gelukkig nog wel met liefde door mij gemaakt!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog reply's op je postjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en toen werd ik heel erg boos en heel humeurig.
Jij weet helemaal niks! Misschien eet ik wel door een rietje en heb ik maar 1 neusgat en geen navel!quote:
Meneer, er wordt toch gereplied op je posts? Maar je replied alleen niet terugquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog reply's op je postjes.
Plons, de gekke kikker! Vertel ons een verhaaaaaaaal!!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks! Misschien eet ik wel door een rietje en heb ik maar 1 neusgat en geen navel!
Oh ja...ik vind je kikkeravatar de leukste.
Eva was de enige vrouw op aarde die geen navel had.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks! Misschien eet ik wel door een rietje en heb ik maar 1 neusgat en geen navel!
Nu wel ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meneer, er wordt toch gereplied op je posts? Maar je replied alleen niet terug.
Ik weet dat dát niet waar is, wyccie.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Boven aan de pagina ookal. Wel opletten, hoorquote:
Ja, nu. Maar ook niet altijd.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog reply's op je postjes.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Lucille het volgende:
Bram_Duikelaar is een week weg uit WGR. Blijkbaar is hij vergeten dat er een mailafspraak was over de manier waarop hij FOK!kers wil waarschuwen tegen de lelijke woonmarkt.
Zal ik deze dan maar bereageren?quote:
Maar krijg je dan hie ook geen ban voor omdat je doorpost onder een kloonquote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
Ik (kloon Bram_Duikelaar) heb mijn eerste BAN gekregen!
![]()
[..]
En een andere visie als een mod op de invloed van de rente op de woningmarkt
Je weet wat ze met de eigenaren van klonen doen he... of mensen die onder een andere naam doorposten?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
Ik (kloon Bram_Duikelaar) heb mijn eerste BAN gekregen!
![]()
[..]
En een andere visie als een mod op de invloed van de rente op de woningmarkt
Het hebben van klonen is toch niet verboden? Bijna iedereen heeft toch wel een kloon? Ik dacht dat alleen relklonen, dus klonen speciaal aangemaakt om te zieken, verboden waren?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat ze met de eigenaren van klonen doen he... of mensen die onder een andere naam doorposten?![]()
![]()
Ohw, dan is het goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het hebben van klonen is toch niet verboden? Bijna iedereen heeft toch wel een kloon? Ik dacht dat alleen relklonen, dus klonen speciaal aangemaakt om te zieken, verboden waren?
Ik heb 4 entiteiten, maar ik rel nooit, laat altijd iedereen in zijn waarde, spam niet etc. Dus al mijn klonen houden zich altijd keurig aan de regels.
De ban geldt natuurlijk alleen maar voor WGR. Dus waarom zou ik hier niet mogen posten?
Volgens mij kan dat ook helemaal niet. Ze controleren toch op IP-nr?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohw, dan is het goed.
Kloons hebben mag, maar doorposten in een geband deel mag niet niet.
Wij zijn te rechtschapen voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.
Gewoon voor de lol. Om een beetje te geinen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou soms best een kloon willen.
Ken ik er een paar vanquote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er negen. Ofzo.
Ik zou er haast paranoïde van worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er negen. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan? Om daar te klagen over de in mijn ogen volstrekt onrechtmatige, ban?The End Times are wild
Och, in het dagelijkse leven bezit ik ook enkele 'klonen'.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er haast paranoïde van worden.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef LXIV het volgende:
Zal ik nu naarVoor je het weet heb je een algehele ban aan je broek hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan? Om daar te klagen over de in mijn ogen volstrekt onrechtmatige, ban?.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik weet niet welke users je allemaal kent.quote:
Eigenlijk ben jij een heel gek mens.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, in het dagelijkse leven bezit ik ook enkele 'klonen'.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef LXIV het volgende:
Zal ik nu naarNee, doe dat maar niet. Voor je het weet wordt je geband van het hele forum! En dat willen we niet hebben. Je wordt hier dan wel genegeerd, maar we willen je niet kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan? Om daar te klagen over de in mijn ogen volstrekt onrechtmatige, ban?
Deze was ik nog aan het zoeken voor jou:![]()
Daar ben ik ook achter gekomen. Nu heb ik er mee leren leven.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij een heel gek mens.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet. Voor je het weet wordt je geband van het hele forum! En dat willen we niet hebben. Je wordt hier dan wel genegeerd, maar we willen je niet kwijt.
Deze was ik nog aan het zoeken voor jou: [afbeelding]
Nee, ik bedoel of er één van misschien in Showchat post, of hier, of hier een ban heeft voor gestalk en gespam misschien?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet welke users je allemaal kent.
Noem ze allemaal eens op. Dan kan ik kijken of er een kloon van mij tussenstaat.
En koketteer je ermee op fora en partijen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ben ik ook achter gekomen. Nu heb ik er mee leren leven.
Het lijkt me sterk dat R_ON een kloon van Bupa is... RunderscoreOn stelde toch geen intieme vragen over andijvie?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of er één van misschien in Showchat post, of hier, of hier een ban heeft voor gestalk en gespam misschien?
Onder andere, ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En koketteer je ermee op fora en partijen.
Croupouque!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet welke users je allemaal kent.
Noem ze allemaal eens op. Dan kan ik kijken of er een kloon van mij tussenstaat.
Welterusten!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga naar bed, nu alle complottheorieën gaan komen.
Dag, dag.
Hmm, er hebben wel eens klonen van mij in ShowChat gepost!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of er één van misschien in Showchat post, of hier, of hier een ban heeft voor gestalk en gespam misschien?
Ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger dan ik zelf dacht..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
(Met het verboden forum bedoel ik niet WGR natuurlijk, al denken jullie dat)
Namen, meneer, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, er hebben wel eens klonen van mij in ShowChat gepost!
Het is ook alemaal een schuilmantel.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat R_ON een kloon van Bupa is... RunderscoreOn stelde toch geen intieme vragen over andijvie?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger dan ik zelf dacht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is er niet.
PS Heb je het boek "This perfect day" gelezen? Geloof dat het van Ira Levin was, maar dat weet ik nu niet zeker. Daar hadden ze het ook over zo'n plek.quote:
Ik heb ze alleen van horen zeggen... zit er zelf nietquote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laten we het er niet meer over hebben. Dadelijk zitten we er nog!![]()
Vraag je dat aan jezelf?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
PS Heb je het boek "This perfect day" gelezen? Geloof dat het van Ira Levin was, maar dat weet ik nu niet zeker. Daar hadden ze het ook over zo'n plek.
Fuckstuck, die vieze stok gaan ze zelf maar ophalenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
Erik, woonde jij niet in Eindhoven? Zo ja, dan is dit misschien DE kans voor je, om de Fokstok in handen te krijgen!
Haha, nou nou...rustig aan Erik!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fuckstuck, die vieze stok gaan ze zelf maar ophalen.
Nee... aan het fotosoepen voor een Onzintopic dat ik wil openen...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef LXIV het volgende:
Ben je iets aan het schrijven?
Ben je je onderwerpenlijstje van de TTKLPT's aan het bijhouden?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef LXIV het volgende:
Ik ben door de oude topics aan het struinen. Even iets zoeken...
Leuk! Laat ons op TTK ook weten wanneer het af is!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... aan het fotosoepen voor een Onzintopic dat ik wil openen...
Nee, daar ben ik helaas nog niet aan toegekomen!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
Doei Christiaan
[..]
Ben je je onderwerpenlijstje van de TTKLPT's aan het bijhouden?
Het is zo goed als af nu!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk! Laat ons op TTK ook weten wanneer het af is!
Nee, ik ben je nog steeds aan het negerenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
Zit iedereen mijn Onzintopic te lezen nu dat het zo stil wordt?
Dan gooi ik deze op slot!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben je nog steeds aan het negeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |