Het lijkt me sterk dat R_ON een kloon van Bupa is... RunderscoreOn stelde toch geen intieme vragen over andijvie?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of er één van misschien in Showchat post, of hier, of hier een ban heeft voor gestalk en gespam misschien?
Onder andere, ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En koketteer je ermee op fora en partijen.
Croupouque!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet welke users je allemaal kent.
Noem ze allemaal eens op. Dan kan ik kijken of er een kloon van mij tussenstaat.
Welterusten!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga naar bed, nu alle complottheorieën gaan komen.
Dag, dag.
Hmm, er hebben wel eens klonen van mij in ShowChat gepost!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of er één van misschien in Showchat post, of hier, of hier een ban heeft voor gestalk en gespam misschien?
Ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger dan ik zelf dacht..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
(Met het verboden forum bedoel ik niet WGR natuurlijk, al denken jullie dat)
Namen, meneer, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, er hebben wel eens klonen van mij in ShowChat gepost!
Het is ook alemaal een schuilmantel.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat R_ON een kloon van Bupa is... RunderscoreOn stelde toch geen intieme vragen over andijvie?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger dan ik zelf dacht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is er niet.
PS Heb je het boek "This perfect day" gelezen? Geloof dat het van Ira Levin was, maar dat weet ik nu niet zeker. Daar hadden ze het ook over zo'n plek.quote:
Ik heb ze alleen van horen zeggen... zit er zelf nietquote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laten we het er niet meer over hebben. Dadelijk zitten we er nog!![]()
Vraag je dat aan jezelf?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
PS Heb je het boek "This perfect day" gelezen? Geloof dat het van Ira Levin was, maar dat weet ik nu niet zeker. Daar hadden ze het ook over zo'n plek.
Fuckstuck, die vieze stok gaan ze zelf maar ophalenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
Erik, woonde jij niet in Eindhoven? Zo ja, dan is dit misschien DE kans voor je, om de Fokstok in handen te krijgen!
Haha, nou nou...rustig aan Erik!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fuckstuck, die vieze stok gaan ze zelf maar ophalen.
Nee... aan het fotosoepen voor een Onzintopic dat ik wil openen...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef LXIV het volgende:
Ben je iets aan het schrijven?
Ben je je onderwerpenlijstje van de TTKLPT's aan het bijhouden?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef LXIV het volgende:
Ik ben door de oude topics aan het struinen. Even iets zoeken...
Leuk! Laat ons op TTK ook weten wanneer het af is!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... aan het fotosoepen voor een Onzintopic dat ik wil openen...
Nee, daar ben ik helaas nog niet aan toegekomen!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
Doei Christiaan
[..]
Ben je je onderwerpenlijstje van de TTKLPT's aan het bijhouden?
Het is zo goed als af nu!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk! Laat ons op TTK ook weten wanneer het af is!
Nee, ik ben je nog steeds aan het negerenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
Zit iedereen mijn Onzintopic te lezen nu dat het zo stil wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |