Nooitquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je lekker mee wilt LPT'en, maar dat om voor jou onduidelijke redenen iedereen je lijkt te negeren.
![]()
(ne-géé-ren, niet né-ge-ren)
Vind je dat grappig?!quote:
Wie zegt dat wyccie het beter heeft dan die smiley [insert smiley met opgetrokken wenkbrauw]?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je dat grappig?!Hè? Nou?! Een beetje iemand uitlachen die het wat minder goed heeft dan jij!
Bah! Hoe durf je?! En dan ook nog bij zo'n weerloze smiley!
Ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie zegt dat wyccie het beter heeft dan die smiley [insert smiley met opgetrokken wenkbrauw]?
Nu mis ik ook die smiley die een wenkbrauw optrekt.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je dat grappig?!Hè? Nou?! Een beetje iemand uitlachen die het wat minder goed heeft dan jij!
Die smilie was gelukkig nog wel met liefde door mij gemaakt!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog reply's op je postjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en toen werd ik heel erg boos en heel humeurig.
Jij weet helemaal niks! Misschien eet ik wel door een rietje en heb ik maar 1 neusgat en geen navel!quote:
Meneer, er wordt toch gereplied op je posts? Maar je replied alleen niet terugquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog reply's op je postjes.
Plons, de gekke kikker! Vertel ons een verhaaaaaaaal!!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks! Misschien eet ik wel door een rietje en heb ik maar 1 neusgat en geen navel!
Oh ja...ik vind je kikkeravatar de leukste.
Eva was de enige vrouw op aarde die geen navel had.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks! Misschien eet ik wel door een rietje en heb ik maar 1 neusgat en geen navel!
Nu wel ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meneer, er wordt toch gereplied op je posts? Maar je replied alleen niet terug.
Ik weet dat dát niet waar is, wyccie.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Boven aan de pagina ookal. Wel opletten, hoorquote:
Ja, nu. Maar ook niet altijd.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog reply's op je postjes.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Lucille het volgende:
Bram_Duikelaar is een week weg uit WGR. Blijkbaar is hij vergeten dat er een mailafspraak was over de manier waarop hij FOK!kers wil waarschuwen tegen de lelijke woonmarkt.
Zal ik deze dan maar bereageren?quote:
Maar krijg je dan hie ook geen ban voor omdat je doorpost onder een kloonquote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
Ik (kloon Bram_Duikelaar) heb mijn eerste BAN gekregen!
![]()
[..]
En een andere visie als een mod op de invloed van de rente op de woningmarkt
Je weet wat ze met de eigenaren van klonen doen he... of mensen die onder een andere naam doorposten?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
Ik (kloon Bram_Duikelaar) heb mijn eerste BAN gekregen!
![]()
[..]
En een andere visie als een mod op de invloed van de rente op de woningmarkt
Het hebben van klonen is toch niet verboden? Bijna iedereen heeft toch wel een kloon? Ik dacht dat alleen relklonen, dus klonen speciaal aangemaakt om te zieken, verboden waren?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat ze met de eigenaren van klonen doen he... of mensen die onder een andere naam doorposten?![]()
![]()
Ohw, dan is het goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het hebben van klonen is toch niet verboden? Bijna iedereen heeft toch wel een kloon? Ik dacht dat alleen relklonen, dus klonen speciaal aangemaakt om te zieken, verboden waren?
Ik heb 4 entiteiten, maar ik rel nooit, laat altijd iedereen in zijn waarde, spam niet etc. Dus al mijn klonen houden zich altijd keurig aan de regels.
De ban geldt natuurlijk alleen maar voor WGR. Dus waarom zou ik hier niet mogen posten?
Volgens mij kan dat ook helemaal niet. Ze controleren toch op IP-nr?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohw, dan is het goed.
Kloons hebben mag, maar doorposten in een geband deel mag niet niet.
Wij zijn te rechtschapen voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.
Gewoon voor de lol. Om een beetje te geinen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou soms best een kloon willen.
Ken ik er een paar vanquote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er negen. Ofzo.
Ik zou er haast paranoïde van worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er negen. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan? Om daar te klagen over de in mijn ogen volstrekt onrechtmatige, ban?The End Times are wild
Och, in het dagelijkse leven bezit ik ook enkele 'klonen'.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er haast paranoïde van worden.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef LXIV het volgende:
Zal ik nu naarVoor je het weet heb je een algehele ban aan je broek hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan? Om daar te klagen over de in mijn ogen volstrekt onrechtmatige, ban?.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik weet niet welke users je allemaal kent.quote:
Eigenlijk ben jij een heel gek mens.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, in het dagelijkse leven bezit ik ook enkele 'klonen'.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef LXIV het volgende:
Zal ik nu naarNee, doe dat maar niet. Voor je het weet wordt je geband van het hele forum! En dat willen we niet hebben. Je wordt hier dan wel genegeerd, maar we willen je niet kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan? Om daar te klagen over de in mijn ogen volstrekt onrechtmatige, ban?
Deze was ik nog aan het zoeken voor jou:![]()
Daar ben ik ook achter gekomen. Nu heb ik er mee leren leven.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij een heel gek mens.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet. Voor je het weet wordt je geband van het hele forum! En dat willen we niet hebben. Je wordt hier dan wel genegeerd, maar we willen je niet kwijt.
Deze was ik nog aan het zoeken voor jou: [afbeelding]
Nee, ik bedoel of er één van misschien in Showchat post, of hier, of hier een ban heeft voor gestalk en gespam misschien?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet welke users je allemaal kent.
Noem ze allemaal eens op. Dan kan ik kijken of er een kloon van mij tussenstaat.
En koketteer je ermee op fora en partijen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ben ik ook achter gekomen. Nu heb ik er mee leren leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |