Ter ere waarvan?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heerlijk uit eten geweest met mijn ouders!
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Mijn vorige avatar was KD en die heb ik nu nog steeds.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarvoor had je vast een andere avatar.
Mijn ouders hebben dit jaar een kroonjaar, maar ik geloof niet dat ze er veel aan willen doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen zijn ze 29 jaar getrouwd, maar vandaag waren ze allebei niet aan het werk
Ja, die komt me bekender voor.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Mijn vorige avatar was KD en die heb ik nu nog steeds.
Of bedoel je Wallie-Wallie?
[afbeelding]!
Mijn ouders doen er ook niet veel aan. Ik vond het alleen wel een leuk idee om ze op een etentje te trakteren. Hoefde ik tenminste ook niet zelf te kokenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dit jaar een kroonjaar, maar ik geloof niet dat ze er veel aan willen doen.
Eddy Wally-Wallyquote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Mijn vorige avatar was KD en die heb ik nu nog steeds.
Of bedoel je Wallie-Wallie?
[afbeelding]!
Och, je moest eens weten.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die komt me bekender voor.
Maar ik vind houden van wel heel erg erg.
Ik mis nu een smilie die in verwarring van links naar rechts en weer terug kijkt.quote:
Ik mis al heel lang een smiley die een wenkbrauw optrektquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis nu een smilie die in verwarring van links naar rechts en weer terug kijkt.
Och, die beeld ik me dan wel in.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis nu een smilie die in verwarring van links naar rechts en weer terug kijkt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis al heel lang een smiley die een wenkbrauw optrekt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die maar dan in FOK!stijlquote:
Doe het dan zo: "Huh?"quote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis al heel lang een smiley die een wenkbrauw optrekt.
Dat deed ik expres.quote:
Nee, want het is meer een achterdochtig/verdenkend/argwanend gevoel wat ik over wil brengen. En dat lukt me nu niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om een reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, oké, Tha_Erik. Dan, is, het, goed.
Zo is het leven.quote:
Die had ik niet gezien. Hij is wel beter dan die van mij, want dat lampje op het einde had niet gemoeten.quote:
Forum Romanum toevallig?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien. Hij is wel beter dan die van mij, want dat lampje op het einde had niet gemoeten.
't Is nog steeds niet die ik in mijn geheugen heb, trouwens. Uit een vorig leven op een ander forum.
Oeh, het leek even alsof ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Romanum toevallig?
[afbeelding]
Dat is al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh, het leek even alsof ik moest lachen.![]()
Deze kijkt ook heen en weer:quote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh, het leek even alsof ik moest lachen.![]()
Dat is dus Bupa, in een struik andijvie!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze kijkt ook heen en weer:
[afbeelding]
Ja, maar meer spiedend. Niet in verwarring over hoe dit op te vatten of nu te reageren.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze kijkt ook heen en weer:
[afbeelding]
Oh, ik begrijp precies hoe die smiley moet kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar meer spiedend. Niet in verwarring over hoe dit op te vatten of nu te reageren.
Ja, zulke, maar dan in de goedkope uitvoering.quote:
Dus ik kom paranoïde op jou over?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een smiley met argwaan dus.... beetje paranoïde.
Nee, maar zo'n smiley bedoel je toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ik kom paranoïde op jou over?
Dat ging over mijn wenkbrauwsmiley, denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ik kom paranoïde op jou over?
't Was een grapje.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n smiley bedoel je toch?
Ja, en toen werd ik heel erg boos en heel humeurig.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je lekker mee wilt LPT'en, maar dat om voor jou onduidelijke redenen iedereen je lijkt te negeren.
![]()
(ne-géé-ren, niet né-ge-ren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |