Ik ben vrolijk... er komt alleen niet veel zinnigs uit mij vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef broer het volgende:
Ben ik dan echt de enige die gewoon vrolijk is?
Nú wel, ja, maar niet toen ik vanochtend op de fiets (met tegenwind) naar school fietste en ook niet op de terugweg (wederom met tegenwind)quote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de zon schijnt uitbundig, Erik!![]()
En niets van taalquote:Op woensdag 26 april 2006 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij weet kennelijk niets van autisme.
Wel grappig dat RM-rf zo diep op dat autisme ingaat. Terwijl het voor mij eerder gaat om het hekelen van taalpurisme, waar de TS dan ongelukkigerwijs een slechte kwalificatie voor heeft uitgekozen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, inderdaad. TS heeft niet helemaal door wat autisme inhoudt.
Wie weetquote:Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van plan om in TLP te blijven?
Ik doe nooit stom, ik ben altijd vol vreugde en liefdequote:
Nee!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef broer het volgende:
Ben ik dan echt de enige die gewoon vrolijk is?
Echt wel!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Da's toch niet normaal, altijd maar vrolijk zijn.
En je zegt ook zinnige dingen, maar iedereen struikelt over elkaar heen en de TS reageert alleen maar als hij daar zin in heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het, en ben het ook erg met je eens. Ik probeer ook zinnige dingen te zeggen, maar het wil niet altijd even goed lukken
.
Nozelquote:Op woensdag 26 april 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je zegt ook zinnige dingen, maar iedereen struikelt over elkaar heen en de TS reageert alleen maar als hij daar zin in heeft.
En hij is niet erg nozel.![]()
Wie kan mij helpen? Ingevult.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat? Heb ik iets gedaan?
Verdomme!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdomme!
Bah, ik haat het als ik fouten maak.
(Het verbeteren zit me niet zo dwars, maar juist de fouten zelf)
Ik ben van mening dat het voermatig gebruiken van smileys niet bijdraagt in de daadwerkelijke kracht daarvan.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef Bupatih het volgende:!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef BaajGuardian het volgende:
nou iig hartelijk bedankt voor je tijd Johan_de_With, we hebben weer veel van je geleerd
(vooral dat je graag forum battles speelt)
de conclusie van dit topic lijkt mij duidelijk.
Taalpuristen vinden het moeilijk om context in acht te nemen(en er uberhaupt in te denken)
en het blijft een Fixatie vergelijkbaar met autisme.
de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |