Niet kunnen vrijen met Do2?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:01 schreef LXIV het volgende:
Wyccie, het is onze lotsbestemming!
Neem een aspirientje, en misschien wil LX je het nog een keer vragen.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou een treurige zaak zijn.
Het was een algemene opmerking over welke uitdrukking mijn voorkeur had. Geen verzoek hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neem een aspirientje, en misschien wil LX je het nog een keer vragen.
Ooooooohquote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking over welke uitdrukking mijn voorkeur had. Geen verzoek hoor!![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is iig na-apen. Toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik ben weer eens te laat, he. Story of my life.
Maar ik weet nog steeds niet wat het is.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef LXIV het volgende:
Pejoratief. Dat woord is vanavond al eerder gevallen!
Volgens mij is er geen logische uitleg. Opeens besloot men dat er een koppelteken moet staan in plaats van een trema. Heb ik gehoord.quote:Ik ga ook voor na-apen. Volgens mij is dat conform de nieuwe spelling.
wyccie, leg eens uit!
quote:
Die knipoog brengt mij dusdanig in verwarring dat ik geen antwoord meer durf te geven.quote:
Kijk eens wat hoger!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die knipoog brengt mij dusdanig in verwarring dat ik geen antwoord meer durf te geven.
Een uitdrukking met een negatieve bijbetekenis.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik weet nog steeds niet wat het is.
[..]
Nee, ik had iets ge-edit.quote:
Aha! Weer wat geleerd. En nog on topic ookquote:Op woensdag 26 april 2006 01:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een uitdrukking met een negatieve bijbetekenis.
Je kunt bijvoorbeeld in plaats van na-apen ook imiteren gebruiken. Dat is neutraal.
Het tegenovergestelde van een eufemisme, zeg maar!
Gelukkig. Dan kan ik ook te bed!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Maar Brabanders praten wel raar.
Ik ga nu toch ook maar écht slapen, ik begin ook al hoofdpijn te krijgen.
Welterusten LX
Maar jij was er welquote:Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, 't gaat hard.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, een tijdje, maar toen niet meer. En het ging gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |