Maar dan ben je dus doohood!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe dan maar 100 op sociale vaardigheid. Dan kan ik alles en iedereen naar mijn hand zetten.
Ik ben een kutwijf en heel koppig.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef LXIV het volgende:
Overigens denk ik dat karakter en doorzettingsvermogen uiteindelijk de beslissende factoren zijn.
Hee, je beseft toch wel dat je niet dood mag gaan hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar die staan er niet tussen!
Nooit?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, je beseft toch wel dat je niet dood mag gaan hè?
Ja, omdat ik het zeg.
Het eeuwige leven wens ik me niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het eeuwige leven. Dat is pas een reden om zelfmoord te plegen.
Een paar posts eerder heb je ook al een fout gemaakt, maar ik heb me ingehouden.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:40 schreef LXIV het volgende:
Met een 'd', want het succes ís verzekerd, en verzekert niet!
Nee, echt niet! Ik dacht gewoon aan gehakt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En dat zeg je met het besef dat het woensdag is, he...
Als jij er bent let ik er altijd extra op!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een paar posts eerder heb je ook al een fout gemaakt, maar ik heb me ingehouden.
Vind je mij ook een kutwijf?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jij er bent let ik er altijd extra op!
Woensdag gehaktdag.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Ik dacht gewoon aan gehakt.
Je bent niet bang voor me?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor! Hoe kom je erbij?
Je houdt me scherp, dat is alles.![]()
Echt fysieke pijn zelden.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
Auw!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat wanneer je een muziekje hoort, het gewoon pijn doet omdat het zo mooi is?
Is sex wel sex dan? Of is het seks? En wat is precies het verschil tussen die twee?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor me?Ik ben maar 3 turven hoog hoor. (Eigenlijk weet ik helemaal niet hoe hoog dat is).
En sexueel is in goed Nederlands eigenlijk seksueel.
Ja, echt fysiek, alsof iemand je hart even dichtknijpt.. Ik heb dat ook wel eens bij films. Vooral van die liefdesdrama's.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt fysieke pijn zelden.
Waar luisterde je naar?
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarbij, als iemand wyccie écht pijn wil doen,
zou ie haar niet uitmaken voor kutwijf, maar kudwijf.
Seks. Dit is Nederlands. Sex is engels.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is sex wel sex dan? Of is het seks? En wat is precies het verschil tussen die twee?
Dan heb ik hét dus altijd fout gedaan!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Seks. Dit is Nederlands. Sex is engels.
Onlangs heb ik nog Mahlers "Lied von der Erde" gedownloaded, op advies van een FOK!-topic. Dat vond ik goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand nog downloadtips?
Ik ben toch niet aan het monochatten hè?
Hihihi, ik zag het wel!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
'geslachtsgemeenschap'
Zie je wel, je vindt me ook al een kudwijfquote:Op woensdag 26 april 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs zeuren over typo's?
Voor alle zaken die enigzins schaamte op kunnen wekken hebben we hele lijsten met uitdrukkingen. Daar is ook een woord voor dat me nu niet te binnen schiet (niet 'pejoratief', maar voor het verschijnsel)quote:Op woensdag 26 april 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar dat zal ook wel de reden zijn waarom we er zoveel verschillende uitdrukkingen voor hebben.
Denk je niet?
Vrijen heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Seksen? Nee!
Vrijen? Nee!
Neuken? Nee!
Rampetampen? Nee!
Copuleren? Nee!
Wippen? Ja, lekker!
Toch niet levensmoe!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begin moe te worden...
Ik ben te lui om dat op te zoeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:58 schreef LXIV het volgende:
'pejoratief'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |