quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ah, da's dan weer heel wat anders. Je was een jonge moeder. Nog steeds dus
Dat dus!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
En aan sommige studies heb je helemaal niks, dus daar mis je weinig aan.
Oh, maar wat heb je dan in die tussentijd gedaan? Ik dacht dat je na je middelbare school moeder werd. (Als je daar niks over wilt vertellen, moet je dat zeggen hoor)quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:Valt wel mee hoor, ik was 28 toen ik moeder werd en dat is nu al zo'n twaalfeneenhalfjaar geleden.
Voordat ik moeder werd, heb ik altijd gewerkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar wat heb je dan in die tussentijd gedaan? Ik dacht dat je na je middelbare school moeder werd. (Als je daar niks over wilt vertellen, moet je dat zeggen hoor)
Haha, je hebt nog gelijk ook. Alhoewel... misschien heeft hij die sociale vaardigheden wel, maar hij kan ze nauwelijks gebruiken. En hij is ook wel rijk, denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
Claudia wordt de vrouwelijke Stephen Hawkings
Een openhartige bekentenis over mijn seksuele fantasiën. Ik had opeens ontzettende behoefte die met jullie te delen.quote:
De vraag is natuurlijk wél of genialiteit je echt gelukkig maakt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, als je geen sociale vaardigheden hebt, doet je goede uiterlijk er toch al niet meer toe. Rijkdom is relevant in zoverre je in een redelijk land als Nederland geboren wordt, maar als je geniaal bent, kom je d'r ook wel. En wat gezondheid betreft: liever kort en heftig leven dan lang en middelmatig.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een openhartige bekentenis over mijn seksuele fantasiën. Ik had opeens ontzettende behoefte die met jullie te delen.
Gelukkig kon ik het net op tijd weer verwijderen!![]()
Sterker nog, in het algemeen correleren de genoemde factoren ook nog eens!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig is het geen kwestie van punten verdelen en is het in ieder geval in theorie mogelijk het allemaal te hebben.
Ah, maar dan heb je dus wel bewust gekozen om te gaan werken en niet te studeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voordat ik moeder werd, heb ik altijd gewerkt.
Voor het hoogste geluk is intelligentie een noodzakelijke voorwaarde.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
De vraag is natuurlijk wél of genialiteit je echt gelukkig maakt.
Volmaakte schoonheid, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:12 schreef LXIV het volgende:
Maar als jullie, de dames, mochten kiezen tussen volmaakte schoonheid en een lekker wijf zijn, wat twee héél verschillende zaken zijn, wat zouden julie dán kiezen?
De gelukkigste mensen die ik ken zijn de mongooltjes die vlakbij mijn huis wonen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor het hoogste geluk is intelligentie een noodzakelijke voorwaarde.
Ik vind 'intelligentie' veiliger dan 'genialiteit'. Bij dat laatste heb ik dan weer een negatieve associatie; gekke professor, eenzaamheid, sociaal incapabel... maar het zijn maar associaties. Ik zou veel liever 'gewoon' heel intelligent willen zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wél of genialiteit je echt gelukkig maakt.
Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
De gelukkigste mensen die ik ken zijn de mongooltjes die vlakbij mijn huis wonen.
Dat is niet mijn definitie van 'het hoogste geluk'.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
De gelukkigste mensen die ik ken zijn de mongooltjes die vlakbij mijn huis wonen.
Drie.quote:Naar mijn idee veroorzaakt een werkelijk hoge intelligentie vaak eenzaamheid. Hoeveel mensen ken je waarmee je écht kunt praten over wat je bezielt?
Waarom zou iemand liever het tweede kiezen?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:12 schreef LXIV het volgende:
Maar als jullie, de dames, mochten kiezen tussen volmaakte schoonheid en een lekker wijf zijn, wat twee héél verschillende zaken zijn, wat zouden julie dán kiezen?
Nou ja, je zou het kunnen zien als een keuze tussen intellectuele en zinnelijke bevrediging. Er zit een groot verschil tussen iemand die je bewondert en iemand waar je op geilt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom zou iemand liever het tweede kiezen?
Ja, poeh. Intelligentie, dat is toch weer middelmaat. Daar heb je weinig last van. Heel intelligent is natuurlijk wel fijn, je kunt een goede baan krijgen, legt makkelijk sociale contacten, hebt jezelf onder controle. Als je te-le-vi-sie gaat kijken wordt het al weer wat moeilijker.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind 'intelligentie' veiliger dan 'genialiteit'. Bij dat laatste heb ik dan weer een negatieve associatie; gekke professor, eenzaamheid, sociaal incapabel... maar het zijn maar associaties. Ik zou veel liever 'gewoon' heel intelligent willen zijn.
Om in de smaak te vallen bij de andere kunne natuurlijk!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou iemand liever het tweede kiezen?
Als het over zelfverwezelijking gaat niet nee. Dat klopt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van 'het hoogste geluk'.
[..]
Drie.
Met iemand die volmaakte schoonheid bezit kun je dezelfde dingen doen als met een lekker wijf.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, je zou het kunnen zien als een keuze tussen intellectuele en zinnelijke bevrediging. Er zit een groot verschil tussen iemand die je bewondert en iemand waar je op geilt.
Ik had niet verwacht dat je dat zomaar zou begrijpen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef LXIV het volgende:
Als het over zelfverwezelijking gaat niet nee. Dat klopt.
En dat kan met volmaakte schoonheid niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Om in de smaak te vallen bij de andere kunne natuurlijk!
Met een minder mooie vrouw ook. Zelfs met een lelijke!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met iemand die volmaakte schoonheid bezit kun je dezelfde dingen doen als met een lekker wijf.
Een vrouw die "Fountainhead" zo een geweldig boek vindt, had het niet anders kunnen bedoelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je dat zomaar zou begrijpen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:24 schreef LXIV het volgende:
Een vrouw die "Fountainhead" zo een geweldig boek vindt, had het niet anders kunnen bedoelen.
DO2, ik heb ongeveer 2 seconden over dat postje nagedacht. 20 is gemiddeld, meer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik vind het toch lastig, hoor.
Het zou prettig zijn als je er een meetlat naast kon leggen.
Want betekent een waarde van '0 gezondheid' niet dat je ter plekke dood neervalt?
En '0 schoonheid' . Ben je dan zo lelijk dat je alleen 's nachts over straat kan?
Of, in het geval van intelligentie,
dat je niet eens zelf je broek aan kan trekken, omdat dat nu eenmaal te ingewikkeld is?
En 5? Wat betekent 5?
Betekent dat, in het geval van gezondheid,
dat je de rest van je leven zonder benen in een rolstoel zit?
Of dat ademen een moeizaam proces is? Of?
En 10? En 30? En 80?
Precies, dus waar hebben we het over? Zelfs de lelijkste vrouwen worden wel eens geneukt, om het maar eens heel plat te zeggen. Daar hoef je echt geen lekker wijf voor te zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met een minder mooie vrouw ook. Zelfs met een lelijke!
In dat geval is het voor Claudia nu Game over, sorry Claudia.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Want betekent een waarde van '0 gezondheid' niet dat je ter plekke dood neervalt?
Het kan toch ook allebei? Intelligente mensen zijn niet per definitie ongeil (of hoe zeg je datquote:Op woensdag 26 april 2006 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
Geilt hij op je, dan had je liever dat hij je intellect bewonderde.
frigidequote:Op woensdag 26 april 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het kan toch ook allebei? Intelligente mensen zijn niet per definitie ongeil (of hoe zeg je dat).
Nee, ik bedoelde meer afstotelijk eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
Dat is trouwens niet wat je bedoeld. "sexueel onaantrekkelijk" bedoel ik.
Ik heb het hierboven al gezegd, maar dan andersom dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga hem niet inkoppen.
Ja, daar kan ik niets mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
DO2, ik heb ongeveer 2 seconden over dat postje nagedacht. 20 is gemiddeld, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |