Correctie: aapjes als huisgenoten...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Aapjes als huisdier.
* Tha_Erik afkeurend kijkt...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon mannetjeskat. Ik dacht weer vreemde dingen.![]()
Ik heb een studentenkrediet, mag 900 rood staan. Dus elke keer als ik iets kocht, was het niet van mijn eigen geld. Dat voelt een beetje vreemd, voelde me er een beetje schuldig over. Na een paar jaar wen je daar aan. Maar het is heel fijn als je dan nu weer iets kunt kopen met je eigen geld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de min staan doe ik ook (niet meer), dat alleen al geeft me een rijk gevoel.
Die was daar toch al immuun voor?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Dat soort katers laat ik aan Do2 over.
Het valt dan ook niet altijd mee he, om gelukkig te zijn...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeker! Daarom zei ik ook dat geld alleen niet gelukkig maakt. Er zijn zoveel bijkomende factoren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Katten vind ik eng. Ze zijn me te slim en volgens mij komt er een tijd dat ze de mensheid uitroeien. Ik denk door heel ijzig te staren, zoals katten dat zo goed kunnen... *ril*...
Daarom heb ik er bewust voor gekozen om geen limiet te mogen hebben, wel zo veilig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een studentenkrediet, mag 900 rood staan. Dus elke keer als ik iets kocht, was het niet van mijn eigen geld. Dat voelt een beetje vreemd, voelde me er een beetje schuldig over. Na een paar jaar wen je daar aan. Maar het is heel fijn als je dan nu weer iets kunt kopen met je eigen geld.
Nee... financieel hoef ik me gen zorgen te maken... alleen zijn er wat aanvullende voorwaarden niet vervuld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt dan ook niet altijd mee he, om gelukkig te zijn...
Jij hebt ze door...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Katten vind ik eng. Ze zijn me te slim en volgens mij komt er een tijd dat ze de mensheid uitroeien. Ik denk door heel ijzig te staren, zoals katten dat zo goed kunnen... *ril*...
Ik zou het liefst een redelijk goed uiterlijk hebben en redelijk rijk zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou liever een perfect uiterlijk hebben dan stinkend rijk zijn.
Katten zijn lief!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn middelmaat is eigenlijk te grootquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
Middelmaat.
Als er schoonheid is komt de rijkdom vaak vanzelf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
Alles op zijn tijd moet je maar denken... geduld wordt rijkelijk beloond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... financieel hoef ik me gen zorgen te maken... alleen zijn er wat aanvullende voorwaarden niet vervuld.
Ik moest wel, anders kon ik niet studerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daarom heb ik er bewust voor gekozen om geen limiet te mogen hebben, wel zo veilig.
Beiden zou ik eerlijk gezegd niet willen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik niet voor de studie koos...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest wel, anders kon ik niet studeren![]()
Tschüß!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ga jullie trouwens weer verlaten! Het is de hoogste tijd om naar bed te gaan, en ik wil eerst nog even mijn boek uitlezen... tot morgen!
Je bent gelijk gaan werken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik niet voor de studie koos...
Nou... je hebt er exemplaren tussenzitten hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen, maar eigenlijk is niemand de middelmaat. Helemaal niemand.
Ik dacht lang dat ik wel redelijk tot de middelmaat behoorde, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... je hebt er exemplaren tussenzitten hoor...
Ik heb een studieschuld én ik stond heel erg roodquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt ook een studieschuld hebben zonder rood te staan, hoor.![]()
Ik dacht juist dat ik uniek was, maar ik ben gewoon zoals iedereen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht lang dat ik wel redelijk tot de middelmaat behoorde, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet zo is.
En met die gedachte ga ik jullie verlaten om mijn nestje op te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:52 schreef LXIV het volgende:
Stel nu dat je aan het begin van je leven zou staan, en je zou 100 "credits" mogen verdelen over verschillende eigenschappen of voorwaarden:
20 Intelligentie
25 Schoonheid
20 Gezondheid
15 Rijkdom (in een rijk nest geboren worden)
20 Sociale vaardigheden
Hoe zouden jullie het verdelen? 20 is gemiddeld.
Welterusten DaMart!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Welterusten DaMart
[..]
Je bent gelijk gaan werken?
"TS begint" gaat in dit geval niet opquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
Wat ik ga doen, verklap ik op het laatst!
Ah, da's dan weer heel wat anders. Je was een jonge moeder. Nog steeds dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat ook niet... alhoewel, ook wel... maar in eerste instantie heb ik me de afgelopen jaren op de opvoeding van Jip gericht.. tot nu zo'n beetje. Nu is hij groot genoeg om het ook overdag zonder mij te redden en ga ik weer fulltime werken.
mijn studieplannen heb ik vorig jaar laten varen... het is het me niet waard om zoveel geld en tijd te gaan investeren in iets wat ik uiteindelijk ook zelf hoop te kunnen bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |