Klopt die zin wel? Ik krijg 'm niet begrepen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Zo vaak als discussie wel niet spaak lopen omdat men de kernbegrippen niet duidelijk gedefinieerd zijn.![]()
Jemig ja, twee kapitale fouten, zeg!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt die zin wel? Ik krijg 'm niet begrepen..
Ironie in een discussie is leuk.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk is ironie leuker dan 'discussiëren' vinden jullie ook niet?
"wel niet"?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jemig ja, twee kapitale fouten, zeg!
Zo vaak als discussies wel niet spaak lopen omdat men de kernbegrippen niet duidelijk gedefinieerd zijn heeft.
Bedoel je niet 'overmatig'?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het voermatig gebruiken van smileys niet bijdraagt in de daadwerkelijke kracht daarvan.
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk is ironie leuker dan 'discussiëren' vinden jullie ook niet?
Dat is mijn standaard typefout. "Voer" typen in plaats van "over"quote:
Da's een stijlfiguur.quote:
Ok.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's een stijlfiguur.
Wie denk je wel niet dat je bent!
Hou nou toch gauw even op, ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Taal is ook gewoon tof, alleen ben ik er niet zo goed in..
Wat nú weer?quote:
Betekent dat nou dat er geen heffing rust op Chinese schoenen zolang niemand ze gepast heeft, of is de heffing niet ongepast?quote:Heffing op Chinese schoenen niet ongepast
Racist.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lot heeft besloten dat ik van een klein bakje M&M's alleen de bruine over hield, ik deed het niet expres.
Ik heb geen huiswerk. Heel VWO 5 is naar Berlijn. Mijn reis naar Parijs is niet doorgegaan doordat er te weinig aanmeldingen waren, dus nu moet ik met een select gezelschap de dag zelfstandig studerend doorbrengen. Erg saai en niks te doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef k_man het volgende:
Wat moet jij nou weer Erik? Is je huiswerk al af?
Tolerantiequote:
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef k_man het volgende:
Precies. Onderbewust heeft Erik dus een duidelijke afkeer van bruin.
Erik heeft vast alleen groene, rode en gele vriendjes.
En je mocht niet alsnog naar Berlijn mee? Wat suf.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk. Heel VWO 5 is naar Berlijn. Mijn reis naar Parijs is niet doorgegaan doordat er te weinig aanmeldingen waren, dus nu moet ik met een select gezelschap de dag zelfstandig studerend doorbrengen. Erg saai en niks te doen.
En dan moet je per sé op school komen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk. Heel VWO 5 is naar Berlijn. Mijn reis naar Parijs is niet doorgegaan doordat er te weinig aanmeldingen waren, dus nu moet ik met een select gezelschap de dag zelfstandig studerend doorbrengen. Erg saai en niks te doen.
Jazeker, anders moet ik de uren dubbel inhalenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En dan moet je per sé op school komen?
Wat een kutschool heb je danquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, anders moet ik de uren dubbel inhalen.
Jawel, maar dat was eigenlijk te duurquote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef k_man het volgende:
[..]
En je mocht niet alsnog naar Berlijn mee? Wat suf.
Wat is dat voor school joh?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was eigenlijk te duur. Aangezien er ook nog een reis naar Rome aankomt, en nog een reis naar China.
Wow! Da's dan weer wél chill. Wij gaan alleen één keer in de vierde naar Rome OF Barcelone OF Athene OF Tjechië. Andere scholen gaan elk jaar en skiën enzo. Skiën met school, dat lijkt me über.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was eigenlijk te duur. Aangezien er ook nog een reis naar Rome aankomt, en nog een reis naar China.
Als je dan zo nodig iemand moet quoten, quote het dan wel goed, Bupa.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
'per se'
Dat had ik als gymnasiast moeten wetenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
'per se'
Nee, want die zijn zogenaamd nonstop met school bezig in Berlijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
En moeten de mensen die nu in Berlijn zijn hun uren ook nog een keer inhalen?
Dat is toch ook heel educatief?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
En moeten de mensen die nu in Berlijn zijn hun uren ook nog een keer inhalen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dan zo nodig iemand moet quoten, quote het dan wel goed, Bupa.
Rome is met tekenen, en China is niet met school, maar een uitwisselingsproject met een orkest waar ik in meespeelquote:
Hij zegt toch ook ALS.quote:
Zeg ik dat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |