STICKY CLANKLEURENquote:Door JumperJack in deel 9 geschreven voor het maken van een lange naam met meerdere kleuren/wide/narrow/italic etc.
stap voor stap:
- start TMN op
- ga naar profile
- als het goed is staat daar jouw eigen account (logisch )
- ga naar internet
- druk op "show all servers"
- druk op "advanced"
- druk op "account"
- vul bij je nick de te lange naam in
- join een server. jouw te lange naam doet het goed
- sluit TMN af
- start TMN op
- ga naar internet
- ga weer naar "account"
- daar staat je te lange nickname, maar wanneer je een server joined staat er TOCH de nickname die in "profile" staat
- neem nu weer het tabblad account in internet voor je
- haal het allereerste (dollar)teken weg, en typ datzelfde teken opnieuw in. dus maar één teken weghalen en terugzetten
- join een server
- en voilà, je te lange nickname doet het nu wel, door alleen één teken we te halen en weer terug te zetten!!!
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn ) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken
dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:
[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype
voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken
ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien
dit zijn dan de codes:
$w$fff[Fok!]$f00-nickname-
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:05 schreef Tackleberry het volgende:
Dat wide mag je meteen schrappen, verspilling van beeldscherm-ruimte (en nickname-ruimte). Bovendien zal ik mijn nickname elke keer opnieuw in moeten vullen, daar heb ik dus echt geen zin in!
[Fok!]Nickname zou ideaal zijn, Fok!Nickname zou ook nog kunnen, maar of ik het dan alsnog iedere keer opnieuw moet invullen
Arme ZIggyziggyziggy, die zal helemaal typerietus krijgen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:58 schreef Oldbie het volgende:
Als we dan echt Fok! kleuren in moeten voeren ga ik voor blauw en geel.
Fok! logo is blauw en vroeger (voor de users met oude layout, nog steeds) was de achtergrondkleur van Fok! altijd geel.
Vandaar blauw/geel
quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
Nog iets over de kleuren combi, ik zou voor de tag ( [Fok!] ) voor Fok-blauw gaan met oranje nickname. Al die standaard kleuren zijn wel genoeg gebruikt IMO door andere clans.
Ik ben niet zo'n voorstander van zulke drastische maatregelen. Er moeten nl. ook mensen in de marge zijn...quote:
ik ben, nu het dus wel makkelijk is om wide en meerdere kleuren te doen, er toch voor om idd [Fok!] in het wit, en de nick in een andere kleur te doen, en dan ook wide...quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
STICKY CLANKLEUREN
Wat doen we hiermee? Genoemde suggesties in deel 9:
is dat widegebeuren NIET alleen omdat er dan minder zicht is voor anderen, of is er nog een andere reden???quote:Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef Tackleberry het volgende:
Als we dat kleurengebeuren (he, dat rijmt) er tóch door gaan drammen, dan lijkt me Blauw-Oranje wel okay. Hoewel het blauwe wel minder goed leesbaar is denk ik... Wit kan dan ook.
Belangrijkste is dat het WIDE gebeuren NIET gebruikt gaat worden...
Ook omdat bijna iedereen dat gebruikt kun je je onderscheiden door het NIET te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:00 schreef JumperJack het volgende:
is dat widegebeuren NIET alleen omdat er dan minder zicht is voor anderen, of is er nog een andere reden???![]()
![]()
Ik heb al een kleuren combinatiequote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
Wide ben ik ook geen voorstander van, lijkt ook niet mooi vind ik. Valt wel op natuurlijk![]()
Dan heb ik persoonlijk liever Italic.
@tK --> Maak jij die poll ff dan![]()
Ohja jij bent die #Zr gastquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik heb al een kleuren combinatie
Maar voor je een poll maakt, zou ik ingame ff wat screenshots maken hoe het er uit komt te zien
Echt welquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
Fok!-teamleden lijst is volgens mij nog verre van up-to-date.
Ik sta er nl nog niet bij
tvp
Is goed, dan zal ik regelmatig wat posten hierquote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef RedFever007 het volgende:
Hmm het aantal sigs wordt zo wel erg langIs het wellicht een idee om alleen regelmatige bezoekers van dit topic een sig vermelding in de vorm van een plaatje te geven en de niet regelmatige bezoekers een link?
AMD-XP ik wacht even af wat de rest van mijn [insert willekeurig woord] plan vind voordat ik je sig in de OP toevoeg.
bezoekers kan/moet/mag ook worden gelezen als posters![]()
Zou je [Fok!]Band_weebel ook willen toevoegen als Fok!teamlid?quote:
Dit staat in de openingspostquote:Op maandag 24 april 2006 15:45 schreef shibble het volgende:
Fok! team leden
he kom je daarbij als je lid bent via die site:o
zo ja: ik ben lid van het team
zo nee: hoe kan je erby komen?
Dus ja je bent lid van het team. Maar het heeft verder geen enkel effect, we hebben geen team website oid hoor...quote:Het Fok! Team
Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam
dan scroll je naar beneden en vul je in:
Team: [Fok!]
Password: 12345
Klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder!
Haha nee gelukkig nietquote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dit staat in de openingspost
[..]
Dus ja je bent lid van het team. Maar het heeft verder geen enkel effect, we hebben geen team website oid hoor...
quequote:Op maandag 24 april 2006 16:09 schreef -skippybal- het volgende:
Is er al een mogelijkheid om die gare Starforce er uit slopen??
Die klote beveiliging die erop zit. Ja beveiliging op een gratis spelquote:
Haha maar wat is je probleem nu precies? Wat kun je nu niet dat je we zou willen kunnen dan??quote:Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die klote beveiliging die erop zit. Ja beveiliging op een gratis spel![]()
En die boycot ik dus, terwijl het wel een leuk spel is![]()
vetquote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dit staat in de openingspost
[..]
Dus ja je bent lid van het team. Maar het heeft verder geen enkel effect, we hebben geen team website oid hoor...
WTF doet die afbeelding in dit topic?quote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef ikbenLoKi het volgende:
Hallo!
Ik ben lid van FOK! geworden, nadat iemand (ben zijn naam even kwijt) de tijd nam om mij alle shortcuts te laten zijn in de FOK! server.
Ik zie jullie wel op de server!
[afbeelding]
Spelen dus. En ik wil dat die beveiliging er uit gaatquote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha maar wat is je probleem nu precies? Wat kun je nu niet dat je we zou willen kunnen dan??![]()
Als je een baan ECHT niets snapt: vraag even of je met iemand mee mag kijken. Ram vervolgens op ESC en kies voor Spectator. Klik degene aan die je wil 'begluren' en kijk hoe het moet...quote:Op maandag 24 april 2006 17:29 schreef Sloper het volgende:
Kan iemand mij misschien een beetje opweg helpen met dit spel? Ik wordt door iedereen voorbij geracet en 7vd10 keer haal ik de finish niet eens omdat ik niet begrijp waar ik naartoe moet? Iemand wat newbie-tips?
Ik zie een grote wallride...quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
M'n nieuwe track is af.
[afbeelding]
Klik
Wie wil 'm testrijden?
Hij is redelijk tricky, maar als je 'm eenmaal onder de knie hebt zou 'ie lekker moeten gaan.Heb ook voor 't eerst een intro proberen te maken met de Mediatracker... 't is wel iets, maar niet echt geweldig.
't Gaat om de baan anyway, dus have fun.
Op zich een leuke track, maar helaas teveel gericht op het (bijna) perfect rijden. Vooral die sprong over start/finish is niet te halen als je ook maar een klein foutje maakt (bijvoorbeeld bij die eerste van de twee turbo's daarvoor)... Dat maakt hem volledig ongeschikt voor de Fok!server in ieder geval.quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
M'n nieuwe track is af.
[afbeelding]
Klik
Wie wil 'm testrijden?
Hij is redelijk tricky, maar als je 'm eenmaal onder de knie hebt zou 'ie lekker moeten gaan.Heb ook voor 't eerst een intro proberen te maken met de Mediatracker... 't is wel iets, maar niet echt geweldig.
't Gaat om de baan anyway, dus have fun.
Als je nu eens linkt naar de track in plaats van de hoofdpagina... Je moet de koppeling gebruiken die ze bovenaan de pagina neergooien, bij external link...quote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef JonKeL het volgende:
Ik post hier een track voor Lindsay/weebel.
Klik
Tnkx ik zag al dat ie nog niet aangepast was maar had even geen tijd om de OP aan te passen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb even de OP op de wiki bijgewerkt, daar stond de oude versie nog op. Meteen even de link naar dit deel toegevoegd.
Voor die sprong móet je echt die 2 turbo´s hebben idd. Dus in de bocht omhoog rechts blijven. Verder valt 'ie toch wel mee, dat je perfect moet rijden?quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Op zich een leuke track, maar helaas teveel gericht op het (bijna) perfect rijden. Vooral die sprong over start/finish is niet te halen als je ook maar een klein foutje maakt (bijvoorbeeld bij die eerste van de twee turbo's daarvoor)... Dat maakt hem volledig ongeschikt voor de Fok!server in ieder geval.
Ik ben overigens op een 59.73 uitgekomen, het kan vast nog sneller, maar goed.
Dit hoort zo denk ik, het is gewoon een leuk iets dat Fok!team maar meer dan zien hoeveelste je team staat kan je er volgens mij niet mee.quote:Op maandag 24 april 2006 17:51 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen,
Ik ben tijdje afwezig geweest, ik heb ooit het Fok team gejoined, maar in het spel zie ik daar niks van terug. Hoort dit zo of is er misschien iets fout gegaan?
hehe ik mis de optie "maakt mij niet uit" lees het intresseerd me nietquote:Op maandag 24 april 2006 18:15 schreef JumperJack het volgende:
als iedereen even zijn idee voor de kleurencombinatie snel geeft, dan maak ik er wel ff een poll van![]()
hier alvast de poll voor wide/niet wide dit omdat ik pas van 3 mensen heb gehoord (inc myself) of ze wide of niet willen. tackle wil iig niet wide...
Poll: Moeten de nicks van het [Fok!] team wide zijn of niet?wide niet wide
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom die turbo op die plaats dan? Leg die verderop neer, dan ben je ook van dat probleem af.quote:Op maandag 24 april 2006 18:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor die sprong móet je echt die 2 turbo´s hebben idd. Dus in de bocht omhoog rechts blijven. Verder valt 'ie toch wel mee, dat je perfect moet rijden?
quote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
hehe ik mis de optie "maakt mij niet uit" lees het intresseerd me niet![]()
Dat kan wel, maar dan krijg je op de heenweg een turbo tegen, niet echt fijn. Of ik zou het stuk na die loop die d'r voor zit moeten veranderen. Daar ben ik al wel wat mee bezig geweest, maar zonder resultaat.quote:Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Waarom die turbo op die plaats dan? Leg die verderop neer, dan ben je ook van dat probleem af.
Dat je op dat andere wegdek beland bedoel je? Of dat je die raakt iig. Heb ik expres gedaan, maar kan d'r zo uit natuurlijk.quote:Die sprong over een trackdeel NA de wallride is ook irirant als je een foutje hebt gemaakt, daar ging ik in het begin heel vaak de fout in...
Volgensmij laadt Julie and Candy II niet meer oid. Hij zou na Treshold moeten komen maar dan komt 'ie niet. Ik heb ook al een vernieuwde versie gemaild btw, dus als je dat zou kunnen updaten?quote:Op maandag 24 april 2006 18:14 schreef kree het volgende:
Ik zal vanavond even een lijstje met tracks plaatsen, die ik van plan ben op de server te zetten.
Kunnen jullie even kijken of er echt tracks bij zitten die niet op de server moeten
Evenals mijn Multiply, die komt wel in de tracklist voor, maar ik heb hem nog niet op de server gezienquote:Op maandag 24 april 2006 19:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij laadt Julie and Candy II niet meer oid. Hij zou na Treshold moeten komen maar dan komt 'ie niet. Ik heb ook al een vernieuwde versie gemaild btw, dus als je dat zou kunnen updaten?
Sorry, is gefikstquote:Op maandag 24 april 2006 17:57 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als je nu eens linkt naar de track in plaats van de hoofdpagina... Je moet de koppeling gebruiken die ze bovenaan de pagina neergooien, bij external link...
Zou jou wel iets moeten uitmaken, het is namenlijk server vervuilingquote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
hehe ik mis de optie "maakt mij niet uit" lees het intresseerd me niet![]()
Ik vind 'm kut. Sorry maar d'r is meer slecht dan goed aan. Begin is sort of PF maar als je gewoon gas geeft knal je tegen een checkpoint.quote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef JonKeL het volgende:
Ik post hier een track voor Lindsay/weebel.
Klik
quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry JJ, maar ik kon het niet laten om het Black Velvet record nog een keer aan te vallen....![]()
Sodeju...quote:Op maandag 24 april 2006 22:19 schreef JumperJack het volgende:
Bumpy Heights (very sorry tackle...)
bumpy met 11 honderdsten verbeterd... was gelijk de eerste poging van de rondequote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Sodeju...
Ben je een beetje bijgekomen? Je 'klinkt' nogal hyper... Tijd voor een pilletje...
SOW DJEEZquote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry JJ, maar ik kon het niet laten om het Black Velvet record nog een keer aan te vallen....![]()
Ah, even rust van al dat gepimp van jouquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
helemaal bijgekomen... ga nu slapie doen![]()
![]()
Jaaa ikquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog meer testrijders voor m'n track btw?
Ik zal vanmiddag even checken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef ikbenLoKi het volgende:
Heeft er iemand mijn maps al gereden?
Of is er geen belangstelling?
Ja, laten we er nog een kleurenkermis van gaan maken ook...quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef JumperJack het volgende:
vind voor de clankleuren dit ook wel mooi:
[Fok!] in het donkerblauw
eerste helft van de nick in het lichtblauw
tweede helft van de nick wit
![]()
Oranje vind ik niksquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ja, laten we er nog een kleurenkermis van gaan maken ook...
[Wit!]Oranje, simpel, doch doeltreffend
om eerlijk te zijn vind ik dat te nederlands... we blijven toch fok!kersquote:
Hebben we 't over dezelfde cut? Ik bedoel in de laatste loop, als je zegmaar tussendoor springt en 1 loop overslaat. Moet je wel geluk hebben dat je goed land tho...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef JumperJack het volgende:
@evil_koekje: snijd die kutcut dan echt veel af...denk echt niet veel meer dan een tiende ofzo
![]()
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.quote:ik zal dat donkerblauw-lichtblauw-wit wel ff proberen en dan op de server komen... en totdat er nog geen kleuren vaststaan blijf ik nog ff wide![]()
Kun je dan een screen maken JJ, kunnen degene die nu niet op de server zitten (stages/werk/etc) hun oordeel ook gevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
[..]
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.
ik ben ook aan het werk hoor. dit zijn alleen ff korte pauzes hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kun je dan een screen maken JJ, kunnen degene die nu niet op de server zitten (stages/werk/etc) hun oordeel ook geven![]()
lolz ik ken alleen maar de cut aan het begin die eerste loop, waar je gelijk doorheen kunt vliegen. dit is dus eigenlijk gedaan zonder cut... waar zit die andere cut dan, begreep je verhaal nml niet helemaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hebben we 't over dezelfde cut? Ik bedoel in de laatste loop, als je zegmaar tussendoor springt en 1 loop overslaat. Moet je wel geluk hebben dat je goed land tho...
[..]
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.
ben je n00b? zo ja, dan moet ik je negerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef ikbenLoKi het volgende:
Er werd mij verteld dat Fok heel gezellig was, maarruh - ik merk er tot nu toe weinig van.
Alleen onder elkaar kletsen en n00bs negeren? Zo voelt het iig.![]()
wij zijn idd geen clan die wedstrijden houden. we hebben een eigen server die kree host, waar iedereen erg blij mee is. we kletsen, hebben lol op de server en vinden het tof om TMN te spelen en records te rijdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef ikbenLoKi het volgende:
Er werd mij verteld dat Fok heel gezellig was, maarruh - ik merk er tot nu toe weinig van.
Alleen onder elkaar kletsen en n00bs negeren? Zo voelt het iig.![]()
Hou het simpel, daar ben ik zelf ook achter gekomenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ben je n00b? zo ja, dan moet ik je negeren
ik dacht iig aan deze codes:quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
goeie
![]()
Is er trouwens behoefte om in clanverband tegen andere clans te rijden?
Kleuren al bekend? JJ waar blijft die screenshotof de kleurencodes, kijk ik zelf ff
![]()
Misschien vindt niet iedereen jouw tracks leuk, maar ik houd wel van een uitdaging!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben weer met een baan bezig, maar ik denk dat ik deze maar voor mezelf hou, aangezien er iets inzit dat de Fokkers niet zo leuk zouden vinden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Klik
Dus zou iemand nog even willen nachecken of 'ie nu beter is? En of 'ie dan serverwaardig is? Thnx.
Is iemand zo snel dat 'ie tegen dat checkpoint voor de grote wallride aan knalt? Dan heb ik een probleem namelijk...
Ik vind hem lekker uitdagend, alleen die laatste wallride vind ik enorm kut. Maar dat ligt aan mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
* Doet een zeer onopvallend kuchje*
[..]
Sure check de OP voor infoquote:Op woensdag 26 april 2006 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan je nog fok team joinen??
btw, evil koekje ga jij nog racen?, herken je van vorige potje
idd twee is meer dan genoeg, en dan moet je ook niet van die felle kleuren nemen..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sure check de OP voor info![]()
@JJ ik vind drie kleuren combi's in 1 naam een beetje teveel van het goede. Twee is meer dan genoeg
ben ik het idd ook mee eens hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sure check de OP voor info![]()
@JJ ik vind drie kleuren combi's in 1 naam een beetje teveel van het goede. Twee is meer dan genoeg
En hebben we het dan over de standaard kleuren of iets lichter of donkerder bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- wit + groen
- wit + rood
- wit + blauw
- wit + geel
[knipknip]
- wit + donkerblauw
- oranje + blauw
- wit + persoonlijke favo kleur (rood/groen/geel/blauw)
- ...
- ...
zelf ben ik wel voor de laatste, maar als het te verwarrend wordt voor de eerste![]()
en als iemand zelf een combi heeft bedacht, wil deze dan even dit lijstje wat hier 3 regels bovenstaat ff kopieren en zijn eigen erbij zetten, zodat er uiteindelijk een poll van te maken is![]()
dan hebben we het over de meest standaard kleuren, want anders lijkt het alsof er gewoon is afgesproken: Fok! in het wit en zoek de rest zelf maar uitquote:Op woensdag 26 april 2006 10:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En hebben we het dan over de standaard kleuren of iets lichter of donkerder bijvoorbeeld?
Ik vind het idee van [Fok!] in wit en de nick zelf kiezen een goed idee trouwens![]()
Geen mooie baan, loopt totaal niet soepel. Nou kan dat soms goed zijn maar hier niet. En bochten na een (hoekig) heuveltje is niet fijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef ikbenLoKi het volgende:
Heeft er iemand mijn maps al gereden?
Of is er geen belangstelling?
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef e-wok het volgende:
Een aantal mensen is het inmiddels bekend, sommige mensen niet:
Er zit een cut in Dutch Delught: draai bij de laatste halfpipe en spring naar de finish.
Ben benieuwd wie het lukt
zie tmx voor een replay:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=14089#auto
In de doofpot stoppen word moeilijk denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...![]()
Jij was van plan om die cut voor 'jezelf' te houdenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef JumperJack het volgende:
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...![]()
zeker nietquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Jij was van plan om die cut voor 'jezelf' te houden
Heb hem even handmatig op de volgende track gezet.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:24 schreef JumperJack het volgende:
BELANGRIJK
er is iets mis met de server. je joint hem, hij wil niet beginnen met aftellen, en op een gegeven moment zegt ie: "Match was interruped, returning to menus [ok]"
![]()
[Rood]Witquote:Op woensdag 26 april 2006 13:53 schreef JumperJack het volgende:
[Fok!] in het rood
eerste helft nick in wit, tweede helft in blauw
![]()
ik zie dat je nog niet hebt gemerkt dat je record op black velvet weg isquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe baan willen testen? En dan vooral de eerste looping, want daar voorzie ik misschien problemen
Klik
(onderaan staat de download-link, rightclick, save as)
Ik krijg m niet gedownloadquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe baan willen testen? En dan vooral de eerste looping, want daar voorzie ik misschien problemen
Klik
(onderaan staat de download-link, rightclick, save as)
$dff[Fok!]$04cDuurtlangquote:Op woensdag 26 april 2006 17:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
Duurtlang, welke code gebruik je voor jouw kleur blauw?
Ik heb em inmiddels met succes gedaan. Het is erg moeilijk, maar te doen. Er is overigens ook een versie zonder cut, misschien wel een idee om die te installeren:quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef e-wok het volgende:
Een aantal mensen is het inmiddels bekend, sommige mensen niet:
Er zit een cut in Dutch Delught: draai bij de laatste halfpipe en spring naar de finish.
Ben benieuwd wie het lukt
zie tmx voor een replay:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=14089#auto
idd. ik ga hem ook gebruiken, zijn er nu al 6 die hem gebruikenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ondertussen Wit-Lichtblauw. Met de codes $fff en $08f
Dat ziet er dan als volgt uit:
[afbeelding]
Zoals te zien is zijjn d'r al meerdere mensen die 'm gebruiken.
en band weebel kan die nog in de OP???quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef e-wok het volgende:
nieuwe fok leden:
djoszee
oddball
muusers
kan iemand deze toevoegen?
Doe mij er ook maar bij dan. Want ik kan me niet aanmelden via die site dus dan maar zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef e-wok het volgende:
en natuurlijk:
Leroy
dus:
Djoszee
Oddball
muusers
band weebel
spoook
Leroy
in de op zetten, ik heb de wiki aangepast. ik weet niet of iedereen zich via de tmn site heeft aangemeld, maar dat moet niks uitmaken toch? Ook stond vliegje er nog niet bij...
Rechts klikken, Save As (of Oplsaan als)quote:Op woensdag 26 april 2006 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik krijg m niet gedownload![]()
De "Click here to download" link brengt me steeds naar dezelfde page
Das een oude, en die is er al eens af gevote..quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
Dankje JJ, maar ik zie liever mijn nieuwe track: Remembered op de server....Kree??quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
lol. kon mijn eigen tussentijd niet meer smurfen tussen al dat smurfenblauw![]()
iig. weer een record erbijop die track van draakje
enne... ForgotteN van Oldbie en die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
die heb ik nog niet gespeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 07:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dankje JJ, maar ik zie liever mijn nieuwe track: Remembered op de server....Kree??
het spijt me dat ik eigenlijk niet weet wie jij bentquote:Op donderdag 27 april 2006 09:50 schreef muzas het volgende:
Jeej het topic gevonden.... Ik zie dat mijn naam hier al geroepen werd met de leus dat ik in de OP moet 14.gif!!!
Ik vind die smurfenkleurencombi wel koel!
Dat is inderdaad al een hele oude, en hij is inderdaad ook niet al te bestquote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
en die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het spijt me dat ik eigenlijk niet weet wie jij bentband weebel of snokje of...
muzas, muusers, tis eigenlijk wel logischquote:
De ge-update versie van Julie and Candy II staat er nu iig op. Dus als die er 2 keer op staat weet ik zo niet welke je moet verwijderen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:42 schreef kree het volgende:
Gisteren na het restarten van de server is er een wat oudere tracklist op de server gekomen volgens mij.
Ik weet nog niet of ik vanavond moet werken maar zo niet dan zal ik het vanavond wel aanpassen
Eindelijk!quote:Your team ranking:
You belong to the [Fok!] team.
En maar stug vol blijven houden dat die website alleen bij jou niet werkte....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Eindelijk!heb zo'n 100 keer met 't verkeerde password geprobeerd
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eindelijk!heb zo'n 100 keer met 't verkeerde password geprobeerd
Nee m'n eigen password om in te loggen. TM is 't enige waarvoor ik dat pw gebruik namelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat ww was toch 12345
![]()
Nee dat is inderdaad nogal lastig te onthouden![]()
Oh dat password, in dat geval hou ik me stil aangzien ik die ook ooit vergeten wasquote:Op donderdag 27 april 2006 14:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee m'n eigen password om in te loggen. TM is 't enige waarvoor ik dat pw gebruik namelijk.Verder gebruik ik andere.
Domme actie anyway.
Hint: Het begint met een O en eindigt op peningspost!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef RedFever007 het volgende:
Oh dat password, in dat geval hou ik me stil aangzien ik die ook ooit vergeten was![]()
![]()
Haha nee die van mij is andersquote:Op donderdag 27 april 2006 14:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hint: Het begint met een O en eindigt op peningspost!
Dat mag wel alleen kan ik de OP niet meer aanpassen. Als jij Ik heb je sig in de wikiOP gezet, komt hij de volgende keer erwel in te staanquote:Op donderdag 27 april 2006 15:16 schreef muzas het volgende:
[afbeelding]
En ik heb me bij het team aangemeld...
Zou ik met sig en al in de OP mogen... gezien ik iedere dag wel op de Fok!server kom?
heb jou nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Silentuz het volgende:
[afbeelding]
die ook maar gelijk gemaakt
Nu dus weer welquote:Op donderdag 27 april 2006 10:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
(Op de een of ander manier wil TMX hem niet uploaden)
Ik vond de demo echt kut. En dat Starforce oid staat me niet aan, maar dat schijnt ook in TMN te zitten?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
TM Sunrise lag op de deurmat
Ben benieuwd hoe leuk het is....
starforce?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vond de demo echt kut. En dat Starforce oid staat me niet aan, maar dat schijnt ook in TMN te zitten?
D'r zit weer een typisch Fir3fly-kutstuk © in idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus weer wel
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=159935#auto
Op ebay gekocht voor 5 pondquote:Op donderdag 27 april 2006 17:46 schreef e-wok het volgende:
waar heb je em gekocht? hoe duur?
Whehe, zal ik dat dit keer toch maar veranderen?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
D'r zit weer een typisch Fir3fly-kutstuk © in idd.
Daarnaast vind ik 't wel een leuke baan.
Dat download wat beterquote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus weer wel
Duurde hier al een eeuwigheid voor ik het spel uberhaupt in kwam. Ligt aan TM zelf denk ik :/quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef JumperJack het volgende:
server was opeens unofficial
gerestart
server vloog er helemaal uit![]()
heb sunrise ook al een paar maanden, ideaal toen ik 2 weken zonder inet zatquote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
TM Sunrise lag op de deurmat
Ben benieuwd hoe leuk het is....
Zou je nog even willen wachten met deze kree? Ik wil er nog wat aan sleutelen, anders is ie zo weer wegquote:Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef kree het volgende:
En nieuwe tracks, uit het topic en via de mail en nog een paar met een hoge rating op tm-exchange:
$w$f00$sBurning $z$w$f0f$iDesire.Challenge(2).Gbx
Ok laat maar weten als ie klaar isquote:Op donderdag 27 april 2006 20:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zou je nog even willen wachten met deze kree? Ik wil er nog wat aan sleutelen, anders is ie zo weer weg
Nee, 2 van de beste tracks van de serverquote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef kree het volgende:
Volgende tracks gaan van de server:
--
DivineIntervention 157 10.6
Thunderbold 126 10.5
--
Deze mogen er bets opblijven van mij, ze warenb in iedergeval mooi enzo.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef kree het volgende:
Volgende tracks gaan van de server:
--
Forgotten 17 10.2
TurnTurnSpook 90 10.1
Draakje's Nightmare 98 10.1
AO Julie and Candy II 20 10
Threshold 46 7.2
>SpeedUP^ 48 7
CrossOver 10 6.7
--
Heb ze erbij gezetquote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef e-wok het volgende:
laat ze maar weg, ik weet 2 coole tracks:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=144247#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=125099#auto
deze aub op de server
Mijn nieuwe track kan er ook wel bij nuquote:
Had maar 10 votes omdat 'ie lately niet laadde. Das wel jammer idd. Maargoed, m'n nieuwe staat er nu op, dus das wel oke.quote:
Ik kan niet zeggen dat dat er mooi uit zag anders, wat een lelijke kleurencombinatiequote:Op vrijdag 28 april 2006 09:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kleuren nog even:
Ik vind de blauwe kleur erg geslaagd
Het witte daarentegen is wat saai
Zelf een licht oranje kleurtje, wet de code zo niet uit m'n hoofd en heb ook geen screen bij de hand
die julie & candy die eraf is gehaald is alleen de verkeerde versie die niet wou laden. julie & candy staat namelijk nog wel gewoon tussen de records!!! (op mijn naam, en waar mijn record nml stond was de nieuwe...quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Had maar 10 votes omdat 'ie lately niet laadde. Das wel jammer idd. Maargoed, m'n nieuwe staat er nu op, dus das wel oke.
Daarom vote ik ook nooit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:23 schreef Tackleberry het volgende:
Het voten heeft duidelijk zijn voor- en nadelen...
Dan zou je dus júist moeten voten als je een baan okee vindt. Is het beeld ook niet zo vertekend achteraf..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daarom vote ik ook nooit.
Meestal voten alleen de klagers waardoor er een enorm vertekent beeld ontstaat![]()
Ja das waar maar aangezien ik ook niet 'negatief' vote maakt het in principe niet uit. Als ik dan juist alleen maar 'positief' vote wordt het beeld weer vertekendquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan zou je dus júist moeten voten als je een baan okee vindt. Is het beeld ook niet zo vertekend achteraf..
begrijp het, maar als je op een baan zit die je leuk vind, maar die klagers helemaal de grond in boren, kun je volgens mij toch beter voten om het verkeerde beeld weer een beetje goed te krijgenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja das waar maar aangezien ik ook niet 'negatief' vote maakt het in principe niet uit. Als ik dan juist alleen maar 'positief' vote wordt het beeld weer vertekend![]()
quote:Track ................... Votes ...... Score
Crazy Slalom ......... 5 ............... 1
Ik zie dat mijn baan op een 15.1 staat na 8 stemmen. Valt redelijk in de smaak dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:05 schreef Tackleberry het volgende:
Er staat weer een flinke lading klotebanen op als je het mij vraagt...
Hmm dat zou lastig zijn, aangezien de trackrecords enzo in een mysql database staan die in princiepe los staat van de Tm server.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, is het mogelijk dat iemand anders ook toegang krijgt tot het banen verwijderen/toevoegen? Of is dat uberhaupt niet mogelijk? Is misschien wel handig namelijk aangezien jij niet altijd tijd hebt.
dan moet ie weer op de serverquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:59 schreef kree het volgende:
AO Julie & Candy is er wel af, ben alleen vergeten hem uit de database (waarvan uit de records en de scores komen) te halen.
Zal dat zo nog even doen
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn nieuwe track kan er ook wel bij nu
Ah oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm dat zou lastig zijn, aangezien de trackrecords enzo in een mysql database staan die in princiepe los staat van de Tm server.
Die moet ik dus ook elke keer handmatig aanpassen. Ik doe dat nu via het lokale netwerk.
Het is helaas niet zo dat alles via een paar klikjes mogelijk is
Dus voorlopig doe ik het zelf nog wel even![]()
waarom weebquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:15 schreef e-wok het volgende:
- coconut kan er af
- weeb eigenlijk ook (sorry wiebel)
[..]
danke
tnx!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:04 schreef kree het volgende:
Hier alle tracks die op de server hebben gestaan.
http://145.53.67.246/~nations/archive.tgz
coconut was wel een ongelooflijk wazige track. echt een prima voorbeeld wat er kan gebeuren wanneer gereedschap in 'verkeerde handen' komtquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:38 schreef JumperJack het volgende:
lol. record op Coconut gereden... gelijk ff de cut gevonden![]()
![]()
![]()
en weebel. Weeb is helemaal niet van de server. heb er zojuist een record gereden, dus hij staat er nog op![]()
Ik heb de tracks even gereden en ik heb natuurlijk een meningquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef e-wok het volgende:
knip
Klopt je kunt nu weer oneindig punten scorenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:36 schreef JumperJack het volgende:
als ik in TMN op Inet druk, zegt hij: error 12xxx you wont be able to play in the official modeligt de ladder er weer eens een keer uit ofzo
![]()
en ik heb gehoord dat de originele puntentelling weer terug is. dat de begrenzing tot 99.99 eraf is gehaald. das in bepaalde opzichten goed nieuws![]()
![]()
nog ainquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef e-wok het volgende:
Graag zou ik de volgende tracks op de server zien (een kleine uitleg toegevoegd):
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=31985#auto
Oddworld: Een lekker vloeiende racetrack met een paar toffe camera standpunten. Niet al te moeilijk. De author score is te evenaren
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=29822#auto
Japan Style: Een racetrack met een tricky einde. Duurt niet al te lang (+/- 30-35 seconden) en is prima te doen
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=128008#auto
'Fury: Een track van irondragons. Deze is nog niet op de server geweest. Hij is moeilijker dan de tracks die we van hem zijn gewend, maar uitstekend te doen (beter dan low!). Echt een toffe track zonder boosters!
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=8504#auto
Greyshades: van onze grote vriend andey (divine intervention geloof ik) Lekker racetrack van 42 seconden.
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=39497#auto
Euphoria: ook van andey, maar moeilijker dan greyshades. Een uitdaging is altijd welkom toch?
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=2740#auto
Formula Fun: wederom van andey (nu houd ik op hoor) deze baan is erg kort, maar wel leuk. Zie maar... Misschien is ie ook al op de server geweest
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=111820#auto
=x=Files: woooow, deze track is moeilijk! Maar echt een opluchting en een adrenaline als je em gehaald hebt. Dit moet na een poging of 5 ook wel te doen zijn. Wederom een track van 45 seconden. Aanrader!
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=71370#auto
Race Arena: Een lekker vloeiende racetrack van andree. 45 sec.
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=97476#auto
Attack Speed: Lekker racetrack 45 secs. Moeilijk maar te doen.
statistics zijn weer bijgewerktquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zoals iemand eerder opmerkte, de statistics kloppen idd niet meer. Ik reed vanmiddag 52:nogwat @ sixtyniner, maar d'r staat nogsteeds 54:nogwat.
Bedankt voor de reviewsquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef e-wok het volgende:
ongeveer 2 uur bezig geweest met het uitzoeken van +/- 70 tracks. Ik download vaak tracks en dan speel ik ze een paar keer. Nu heb ik alles uitgezocht en in mappen verdeeld: speed (zoals DD) race (zoals sixtyniner) tech (zoals white humps) en PF (zoals billy badluck)
Aangezien ik toch een poos bezig was, heb ik alle tracks gescand op 'fokserver-waardigheid'. Hierbij heb ik gekeken naar de duur en de eenvoud van de tracks.
Graag zou ik de volgende tracks op de server zien (een kleine uitleg toegevoegd):
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=31985#auto
Oddworld: Een lekker vloeiende racetrack met een paar toffe camera standpunten. Niet al te moeilijk. De author score is te evenaren
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=29822#auto
Japan Style: Een racetrack met een tricky einde. Duurt niet al te lang (+/- 30-35 seconden) en is prima te doen
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=128008#auto
'Fury: Een track van irondragons. Deze is nog niet op de server geweest. Hij is moeilijker dan de tracks die we van hem zijn gewend, maar uitstekend te doen (beter dan low!). Echt een toffe track zonder boosters!
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=8504#auto
Greyshades: van onze grote vriend andey (divine intervention geloof ik) Lekker racetrack van 42 seconden.
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=39497#auto
Euphoria: ook van andey, maar moeilijker dan greyshades. Een uitdaging is altijd welkom toch?
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=2740#auto
Formula Fun: wederom van andey (nu houd ik op hoor) deze baan is erg kort, maar wel leuk. Zie maar... Misschien is ie ook al op de server geweest
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=111820#auto
=x=Files: woooow, deze track is moeilijk! Maar echt een opluchting en een adrenaline als je em gehaald hebt. Dit moet na een poging of 5 ook wel te doen zijn. Wederom een track van 45 seconden. Aanrader!
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=71370#auto
Race Arena: Een lekker vloeiende racetrack van andree. 45 sec.
- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=97476#auto
Attack Speed: Lekker racetrack 45 secs. Moeilijk maar te doen.
Ik ben niet erg goed in het geven van uitleg bij een trackMijn tip is dan ook om ze gewoon op de server te zetten, en de voting af te wachten
Zou je even willen wachten met Trans Canada Highway verwijderen? Hij heeft nu maar een 9, maar ik wil 'm even updaten omdat ie op enkele punten nog niet helemaal duidelijk is. Dan scoort ie wel hoger hoop ik.quote:Op zondag 30 april 2006 15:20 schreef kree het volgende:
Vanavond ga ik ook weer een paar laagscorende tracks van de server halen
invalid key krijg ikquote:
Ik dus ook niet. Komt wel weer goed lijkt me.quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Silentuz het volgende:
[..]
alleen de ladder? ik kom het hele online gedeelte niet in :/
Forgotten is eraf....Remembered staat er nu opquote:Op zondag 30 april 2006 22:46 schreef JumperJack het volgende:
die nieuwste track van firefly, burning desire is trouwens wel goed![]()
en nog een paar anderen zijn ook erg leuk... zoals Forgotten van oldbie en die brown stains van ganjarider![]()
Die PF-start kan er wel uit vind ik, scheelt al 10 seconden ongeveer. Dan is 't wel een mooie tijd. Verder wel een redelijk leuke baan.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Oldbie het volgende:
Feli JJ
Mijn derde baan is in de maak. hij is wat langer: ca 1:15 a 1:20 maar hij is weer lekker snel:
Warp 6
Hij is still under construction dus nog niet gereed voor de server.
Ik hoor het wel.....
Ik zat ook al te twijfelen over de start....verder niet te saai? Ik vind hem zelf matigjes.....ik moet er nog wat aan sleutelen vind ik zelfquote:Op zondag 30 april 2006 23:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die PF-start kan er wel uit vind ik, scheelt al 10 seconden ongeveer. Dan is 't wel een mooie tijd. Verder wel een redelijk leuke baan.
Naja 't is niet echt een spannende baan oid. Maar je rijdt er wel lekker doorheen.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te twijfelen over de start....verder niet te saai? Ik vind hem zelf matigjes.....ik moet er nog wat aan sleutelen vind ik zelf
Hahaquote:Op zondag 30 april 2006 22:27 schreef JumperJack het volgende:
nou, ikke nu in frankrijk![]()
trackmania nations wel meegenomen, maar of dat gaat werken met een 5 kbps verbindingvolgens mij de editor niet eens
![]()
maar iig trackmania ligt er nu dus toch uit... niet te missen dus![]()
en draakje, veel plezier met het terugpakken van het rec op blue spirit![]()
irritant he, dat er geen mt in die loop zit :/quote:Op maandag 1 mei 2006 02:00 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Hahadie reed ik eerst een keer sneller om vervolgens bij de laatste looping ergens tegenop te knallen
![]()
niet te geloven. al de tweede keer dat dit gebeurt... ik ben weg, en gelijk doet trackmania het niet meerquote:Op maandag 1 mei 2006 12:34 schreef M.Ram het volgende:
Is er al meer informatie beschikbaar ivm de Ladder die er voor de 2de dag uit ligt??
ik vind ze niet veel toevoegen, maar dat komt misschien door het gebrek aan scenery. Als ik moet kiezen vind ik 1 het mooiste, omdat je daar toch echt wel hard gaat.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef Fallen_Angel het volgende:
Alle speed en destroy tracks van deze gast (1 t/m 3) zijn zooo briljant. Zelfs Ganjarider waardeert ze met een 10Serieus, dit zou een geweldige toevoeging zijn voor de FOK server
niet echtquote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef jorryt het volgende:
Is het een leuk spel?
Wat bedoel je koekjequote:Op zondag 30 april 2006 16:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
Peder, wil je stoppen met restarten, de server is kwijt.
Jij (Peder neem ik aan?) restarte een race, en toen klapte de server d'r opeens uit oid.quote:
Mweh, er staan wat mij betreft voorlopig genoeg Ganja banen opquote:Op maandag 1 mei 2006 18:41 schreef e-wok het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=167693#auto
mischien iets voor op de server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |