STICKY CLANKLEURENquote:Door JumperJack in deel 9 geschreven voor het maken van een lange naam met meerdere kleuren/wide/narrow/italic etc.
stap voor stap:
- start TMN op
- ga naar profile
- als het goed is staat daar jouw eigen account (logisch )
- ga naar internet
- druk op "show all servers"
- druk op "advanced"
- druk op "account"
- vul bij je nick de te lange naam in
- join een server. jouw te lange naam doet het goed
- sluit TMN af
- start TMN op
- ga naar internet
- ga weer naar "account"
- daar staat je te lange nickname, maar wanneer je een server joined staat er TOCH de nickname die in "profile" staat
- neem nu weer het tabblad account in internet voor je
- haal het allereerste (dollar)teken weg, en typ datzelfde teken opnieuw in. dus maar één teken weghalen en terugzetten
- join een server
- en voilà, je te lange nickname doet het nu wel, door alleen één teken we te halen en weer terug te zetten!!!
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn ) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken
dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:
[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype
voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken
ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien
dit zijn dan de codes:
$w$fff[Fok!]$f00-nickname-
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:05 schreef Tackleberry het volgende:
Dat wide mag je meteen schrappen, verspilling van beeldscherm-ruimte (en nickname-ruimte). Bovendien zal ik mijn nickname elke keer opnieuw in moeten vullen, daar heb ik dus echt geen zin in!
[Fok!]Nickname zou ideaal zijn, Fok!Nickname zou ook nog kunnen, maar of ik het dan alsnog iedere keer opnieuw moet invullen
Arme ZIggyziggyziggy, die zal helemaal typerietus krijgen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:58 schreef Oldbie het volgende:
Als we dan echt Fok! kleuren in moeten voeren ga ik voor blauw en geel.
Fok! logo is blauw en vroeger (voor de users met oude layout, nog steeds) was de achtergrondkleur van Fok! altijd geel.
Vandaar blauw/geel
quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
Nog iets over de kleuren combi, ik zou voor de tag ( [Fok!] ) voor Fok-blauw gaan met oranje nickname. Al die standaard kleuren zijn wel genoeg gebruikt IMO door andere clans.
Ik ben niet zo'n voorstander van zulke drastische maatregelen. Er moeten nl. ook mensen in de marge zijn...quote:
ik ben, nu het dus wel makkelijk is om wide en meerdere kleuren te doen, er toch voor om idd [Fok!] in het wit, en de nick in een andere kleur te doen, en dan ook wide...quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
STICKY CLANKLEUREN
Wat doen we hiermee? Genoemde suggesties in deel 9:
is dat widegebeuren NIET alleen omdat er dan minder zicht is voor anderen, of is er nog een andere reden???quote:Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef Tackleberry het volgende:
Als we dat kleurengebeuren (he, dat rijmt) er tóch door gaan drammen, dan lijkt me Blauw-Oranje wel okay. Hoewel het blauwe wel minder goed leesbaar is denk ik... Wit kan dan ook.
Belangrijkste is dat het WIDE gebeuren NIET gebruikt gaat worden...
Ook omdat bijna iedereen dat gebruikt kun je je onderscheiden door het NIET te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:00 schreef JumperJack het volgende:
is dat widegebeuren NIET alleen omdat er dan minder zicht is voor anderen, of is er nog een andere reden???![]()
![]()
Ik heb al een kleuren combinatiequote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
Wide ben ik ook geen voorstander van, lijkt ook niet mooi vind ik. Valt wel op natuurlijk![]()
Dan heb ik persoonlijk liever Italic.
@tK --> Maak jij die poll ff dan![]()
Ohja jij bent die #Zr gastquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik heb al een kleuren combinatie
Maar voor je een poll maakt, zou ik ingame ff wat screenshots maken hoe het er uit komt te zien
Echt welquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
Fok!-teamleden lijst is volgens mij nog verre van up-to-date.
Ik sta er nl nog niet bij
tvp
Is goed, dan zal ik regelmatig wat posten hierquote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef RedFever007 het volgende:
Hmm het aantal sigs wordt zo wel erg langIs het wellicht een idee om alleen regelmatige bezoekers van dit topic een sig vermelding in de vorm van een plaatje te geven en de niet regelmatige bezoekers een link?
AMD-XP ik wacht even af wat de rest van mijn [insert willekeurig woord] plan vind voordat ik je sig in de OP toevoeg.
bezoekers kan/moet/mag ook worden gelezen als posters![]()
Zou je [Fok!]Band_weebel ook willen toevoegen als Fok!teamlid?quote:
Dit staat in de openingspostquote:Op maandag 24 april 2006 15:45 schreef shibble het volgende:
Fok! team leden
he kom je daarbij als je lid bent via die site:o
zo ja: ik ben lid van het team
zo nee: hoe kan je erby komen?
Dus ja je bent lid van het team. Maar het heeft verder geen enkel effect, we hebben geen team website oid hoor...quote:Het Fok! Team
Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam
dan scroll je naar beneden en vul je in:
Team: [Fok!]
Password: 12345
Klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder!
Haha nee gelukkig nietquote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dit staat in de openingspost
[..]
Dus ja je bent lid van het team. Maar het heeft verder geen enkel effect, we hebben geen team website oid hoor...
quequote:Op maandag 24 april 2006 16:09 schreef -skippybal- het volgende:
Is er al een mogelijkheid om die gare Starforce er uit slopen??
Die klote beveiliging die erop zit. Ja beveiliging op een gratis spelquote:
Haha maar wat is je probleem nu precies? Wat kun je nu niet dat je we zou willen kunnen dan??quote:Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die klote beveiliging die erop zit. Ja beveiliging op een gratis spel![]()
En die boycot ik dus, terwijl het wel een leuk spel is![]()
vetquote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dit staat in de openingspost
[..]
Dus ja je bent lid van het team. Maar het heeft verder geen enkel effect, we hebben geen team website oid hoor...
WTF doet die afbeelding in dit topic?quote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef ikbenLoKi het volgende:
Hallo!
Ik ben lid van FOK! geworden, nadat iemand (ben zijn naam even kwijt) de tijd nam om mij alle shortcuts te laten zijn in de FOK! server.
Ik zie jullie wel op de server!
[afbeelding]
Spelen dus. En ik wil dat die beveiliging er uit gaatquote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha maar wat is je probleem nu precies? Wat kun je nu niet dat je we zou willen kunnen dan??![]()
Als je een baan ECHT niets snapt: vraag even of je met iemand mee mag kijken. Ram vervolgens op ESC en kies voor Spectator. Klik degene aan die je wil 'begluren' en kijk hoe het moet...quote:Op maandag 24 april 2006 17:29 schreef Sloper het volgende:
Kan iemand mij misschien een beetje opweg helpen met dit spel? Ik wordt door iedereen voorbij geracet en 7vd10 keer haal ik de finish niet eens omdat ik niet begrijp waar ik naartoe moet? Iemand wat newbie-tips?
Ik zie een grote wallride...quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
M'n nieuwe track is af.
[afbeelding]
Klik
Wie wil 'm testrijden?
Hij is redelijk tricky, maar als je 'm eenmaal onder de knie hebt zou 'ie lekker moeten gaan.Heb ook voor 't eerst een intro proberen te maken met de Mediatracker... 't is wel iets, maar niet echt geweldig.
't Gaat om de baan anyway, dus have fun.
Op zich een leuke track, maar helaas teveel gericht op het (bijna) perfect rijden. Vooral die sprong over start/finish is niet te halen als je ook maar een klein foutje maakt (bijvoorbeeld bij die eerste van de twee turbo's daarvoor)... Dat maakt hem volledig ongeschikt voor de Fok!server in ieder geval.quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
M'n nieuwe track is af.
[afbeelding]
Klik
Wie wil 'm testrijden?
Hij is redelijk tricky, maar als je 'm eenmaal onder de knie hebt zou 'ie lekker moeten gaan.Heb ook voor 't eerst een intro proberen te maken met de Mediatracker... 't is wel iets, maar niet echt geweldig.
't Gaat om de baan anyway, dus have fun.
Als je nu eens linkt naar de track in plaats van de hoofdpagina... Je moet de koppeling gebruiken die ze bovenaan de pagina neergooien, bij external link...quote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef JonKeL het volgende:
Ik post hier een track voor Lindsay/weebel.
Klik
Tnkx ik zag al dat ie nog niet aangepast was maar had even geen tijd om de OP aan te passen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb even de OP op de wiki bijgewerkt, daar stond de oude versie nog op. Meteen even de link naar dit deel toegevoegd.
Voor die sprong móet je echt die 2 turbo´s hebben idd. Dus in de bocht omhoog rechts blijven. Verder valt 'ie toch wel mee, dat je perfect moet rijden?quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Op zich een leuke track, maar helaas teveel gericht op het (bijna) perfect rijden. Vooral die sprong over start/finish is niet te halen als je ook maar een klein foutje maakt (bijvoorbeeld bij die eerste van de twee turbo's daarvoor)... Dat maakt hem volledig ongeschikt voor de Fok!server in ieder geval.
Ik ben overigens op een 59.73 uitgekomen, het kan vast nog sneller, maar goed.
Dit hoort zo denk ik, het is gewoon een leuk iets dat Fok!team maar meer dan zien hoeveelste je team staat kan je er volgens mij niet mee.quote:Op maandag 24 april 2006 17:51 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen,
Ik ben tijdje afwezig geweest, ik heb ooit het Fok team gejoined, maar in het spel zie ik daar niks van terug. Hoort dit zo of is er misschien iets fout gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |