Op zich een leuke track, maar helaas teveel gericht op het (bijna) perfect rijden. Vooral die sprong over start/finish is niet te halen als je ook maar een klein foutje maakt (bijvoorbeeld bij die eerste van de twee turbo's daarvoor)... Dat maakt hem volledig ongeschikt voor de Fok!server in ieder geval.quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
M'n nieuwe track is af.
[afbeelding]
Klik
Wie wil 'm testrijden?
Hij is redelijk tricky, maar als je 'm eenmaal onder de knie hebt zou 'ie lekker moeten gaan.Heb ook voor 't eerst een intro proberen te maken met de Mediatracker... 't is wel iets, maar niet echt geweldig.
't Gaat om de baan anyway, dus have fun.
Als je nu eens linkt naar de track in plaats van de hoofdpagina... Je moet de koppeling gebruiken die ze bovenaan de pagina neergooien, bij external link...quote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef JonKeL het volgende:
Ik post hier een track voor Lindsay/weebel.
Klik
Tnkx ik zag al dat ie nog niet aangepast was maar had even geen tijd om de OP aan te passen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb even de OP op de wiki bijgewerkt, daar stond de oude versie nog op. Meteen even de link naar dit deel toegevoegd.
Voor die sprong móet je echt die 2 turbo´s hebben idd. Dus in de bocht omhoog rechts blijven. Verder valt 'ie toch wel mee, dat je perfect moet rijden?quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Op zich een leuke track, maar helaas teveel gericht op het (bijna) perfect rijden. Vooral die sprong over start/finish is niet te halen als je ook maar een klein foutje maakt (bijvoorbeeld bij die eerste van de twee turbo's daarvoor)... Dat maakt hem volledig ongeschikt voor de Fok!server in ieder geval.
Ik ben overigens op een 59.73 uitgekomen, het kan vast nog sneller, maar goed.
Dit hoort zo denk ik, het is gewoon een leuk iets dat Fok!team maar meer dan zien hoeveelste je team staat kan je er volgens mij niet mee.quote:Op maandag 24 april 2006 17:51 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen,
Ik ben tijdje afwezig geweest, ik heb ooit het Fok team gejoined, maar in het spel zie ik daar niks van terug. Hoort dit zo of is er misschien iets fout gegaan?
hehe ik mis de optie "maakt mij niet uit" lees het intresseerd me nietquote:Op maandag 24 april 2006 18:15 schreef JumperJack het volgende:
als iedereen even zijn idee voor de kleurencombinatie snel geeft, dan maak ik er wel ff een poll van![]()
hier alvast de poll voor wide/niet wide dit omdat ik pas van 3 mensen heb gehoord (inc myself) of ze wide of niet willen. tackle wil iig niet wide...
Poll: Moeten de nicks van het [Fok!] team wide zijn of niet?wide niet wide
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom die turbo op die plaats dan? Leg die verderop neer, dan ben je ook van dat probleem af.quote:Op maandag 24 april 2006 18:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor die sprong móet je echt die 2 turbo´s hebben idd. Dus in de bocht omhoog rechts blijven. Verder valt 'ie toch wel mee, dat je perfect moet rijden?
quote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
hehe ik mis de optie "maakt mij niet uit" lees het intresseerd me niet![]()
Dat kan wel, maar dan krijg je op de heenweg een turbo tegen, niet echt fijn. Of ik zou het stuk na die loop die d'r voor zit moeten veranderen. Daar ben ik al wel wat mee bezig geweest, maar zonder resultaat.quote:Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Waarom die turbo op die plaats dan? Leg die verderop neer, dan ben je ook van dat probleem af.
Dat je op dat andere wegdek beland bedoel je? Of dat je die raakt iig. Heb ik expres gedaan, maar kan d'r zo uit natuurlijk.quote:Die sprong over een trackdeel NA de wallride is ook irirant als je een foutje hebt gemaakt, daar ging ik in het begin heel vaak de fout in...
Volgensmij laadt Julie and Candy II niet meer oid. Hij zou na Treshold moeten komen maar dan komt 'ie niet. Ik heb ook al een vernieuwde versie gemaild btw, dus als je dat zou kunnen updaten?quote:Op maandag 24 april 2006 18:14 schreef kree het volgende:
Ik zal vanavond even een lijstje met tracks plaatsen, die ik van plan ben op de server te zetten.
Kunnen jullie even kijken of er echt tracks bij zitten die niet op de server moeten
Evenals mijn Multiply, die komt wel in de tracklist voor, maar ik heb hem nog niet op de server gezienquote:Op maandag 24 april 2006 19:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij laadt Julie and Candy II niet meer oid. Hij zou na Treshold moeten komen maar dan komt 'ie niet. Ik heb ook al een vernieuwde versie gemaild btw, dus als je dat zou kunnen updaten?
Sorry, is gefikstquote:Op maandag 24 april 2006 17:57 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als je nu eens linkt naar de track in plaats van de hoofdpagina... Je moet de koppeling gebruiken die ze bovenaan de pagina neergooien, bij external link...
Zou jou wel iets moeten uitmaken, het is namenlijk server vervuilingquote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
hehe ik mis de optie "maakt mij niet uit" lees het intresseerd me niet![]()
Ik vind 'm kut. Sorry maar d'r is meer slecht dan goed aan. Begin is sort of PF maar als je gewoon gas geeft knal je tegen een checkpoint.quote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef JonKeL het volgende:
Ik post hier een track voor Lindsay/weebel.
Klik
quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry JJ, maar ik kon het niet laten om het Black Velvet record nog een keer aan te vallen....![]()
Sodeju...quote:Op maandag 24 april 2006 22:19 schreef JumperJack het volgende:
Bumpy Heights (very sorry tackle...)
bumpy met 11 honderdsten verbeterd... was gelijk de eerste poging van de rondequote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Sodeju...
Ben je een beetje bijgekomen? Je 'klinkt' nogal hyper... Tijd voor een pilletje...
SOW DJEEZquote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry JJ, maar ik kon het niet laten om het Black Velvet record nog een keer aan te vallen....![]()
Ah, even rust van al dat gepimp van jouquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
helemaal bijgekomen... ga nu slapie doen![]()
![]()
Jaaa ikquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog meer testrijders voor m'n track btw?
Ik zal vanmiddag even checken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef ikbenLoKi het volgende:
Heeft er iemand mijn maps al gereden?
Of is er geen belangstelling?
Ja, laten we er nog een kleurenkermis van gaan maken ook...quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef JumperJack het volgende:
vind voor de clankleuren dit ook wel mooi:
[Fok!] in het donkerblauw
eerste helft van de nick in het lichtblauw
tweede helft van de nick wit
![]()
Oranje vind ik niksquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ja, laten we er nog een kleurenkermis van gaan maken ook...
[Wit!]Oranje, simpel, doch doeltreffend
om eerlijk te zijn vind ik dat te nederlands... we blijven toch fok!kersquote:
Hebben we 't over dezelfde cut? Ik bedoel in de laatste loop, als je zegmaar tussendoor springt en 1 loop overslaat. Moet je wel geluk hebben dat je goed land tho...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef JumperJack het volgende:
@evil_koekje: snijd die kutcut dan echt veel af...denk echt niet veel meer dan een tiende ofzo
![]()
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.quote:ik zal dat donkerblauw-lichtblauw-wit wel ff proberen en dan op de server komen... en totdat er nog geen kleuren vaststaan blijf ik nog ff wide![]()
Kun je dan een screen maken JJ, kunnen degene die nu niet op de server zitten (stages/werk/etc) hun oordeel ook gevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
[..]
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.
ik ben ook aan het werk hoor. dit zijn alleen ff korte pauzes hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kun je dan een screen maken JJ, kunnen degene die nu niet op de server zitten (stages/werk/etc) hun oordeel ook geven![]()
lolz ik ken alleen maar de cut aan het begin die eerste loop, waar je gelijk doorheen kunt vliegen. dit is dus eigenlijk gedaan zonder cut... waar zit die andere cut dan, begreep je verhaal nml niet helemaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hebben we 't over dezelfde cut? Ik bedoel in de laatste loop, als je zegmaar tussendoor springt en 1 loop overslaat. Moet je wel geluk hebben dat je goed land tho...
[..]
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.
ben je n00b? zo ja, dan moet ik je negerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef ikbenLoKi het volgende:
Er werd mij verteld dat Fok heel gezellig was, maarruh - ik merk er tot nu toe weinig van.
Alleen onder elkaar kletsen en n00bs negeren? Zo voelt het iig.![]()
wij zijn idd geen clan die wedstrijden houden. we hebben een eigen server die kree host, waar iedereen erg blij mee is. we kletsen, hebben lol op de server en vinden het tof om TMN te spelen en records te rijdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef ikbenLoKi het volgende:
Er werd mij verteld dat Fok heel gezellig was, maarruh - ik merk er tot nu toe weinig van.
Alleen onder elkaar kletsen en n00bs negeren? Zo voelt het iig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |