SOW DJEEZquote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry JJ, maar ik kon het niet laten om het Black Velvet record nog een keer aan te vallen....![]()
Ah, even rust van al dat gepimp van jouquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
helemaal bijgekomen... ga nu slapie doen![]()
![]()
Jaaa ikquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog meer testrijders voor m'n track btw?
Ik zal vanmiddag even checken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef ikbenLoKi het volgende:
Heeft er iemand mijn maps al gereden?
Of is er geen belangstelling?
Ja, laten we er nog een kleurenkermis van gaan maken ook...quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef JumperJack het volgende:
vind voor de clankleuren dit ook wel mooi:
[Fok!] in het donkerblauw
eerste helft van de nick in het lichtblauw
tweede helft van de nick wit
![]()
Oranje vind ik niksquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ja, laten we er nog een kleurenkermis van gaan maken ook...
[Wit!]Oranje, simpel, doch doeltreffend
om eerlijk te zijn vind ik dat te nederlands... we blijven toch fok!kersquote:
Hebben we 't over dezelfde cut? Ik bedoel in de laatste loop, als je zegmaar tussendoor springt en 1 loop overslaat. Moet je wel geluk hebben dat je goed land tho...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef JumperJack het volgende:
@evil_koekje: snijd die kutcut dan echt veel af...denk echt niet veel meer dan een tiende ofzo
![]()
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.quote:ik zal dat donkerblauw-lichtblauw-wit wel ff proberen en dan op de server komen... en totdat er nog geen kleuren vaststaan blijf ik nog ff wide![]()
Kun je dan een screen maken JJ, kunnen degene die nu niet op de server zitten (stages/werk/etc) hun oordeel ook gevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
[..]
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.
ik ben ook aan het werk hoor. dit zijn alleen ff korte pauzes hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kun je dan een screen maken JJ, kunnen degene die nu niet op de server zitten (stages/werk/etc) hun oordeel ook geven![]()
lolz ik ken alleen maar de cut aan het begin die eerste loop, waar je gelijk doorheen kunt vliegen. dit is dus eigenlijk gedaan zonder cut... waar zit die andere cut dan, begreep je verhaal nml niet helemaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hebben we 't over dezelfde cut? Ik bedoel in de laatste loop, als je zegmaar tussendoor springt en 1 loop overslaat. Moet je wel geluk hebben dat je goed land tho...
[..]
Das wel een leuke combi idd. Ik vind wide echt lelijk overigens.
ben je n00b? zo ja, dan moet ik je negerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef ikbenLoKi het volgende:
Er werd mij verteld dat Fok heel gezellig was, maarruh - ik merk er tot nu toe weinig van.
Alleen onder elkaar kletsen en n00bs negeren? Zo voelt het iig.![]()
wij zijn idd geen clan die wedstrijden houden. we hebben een eigen server die kree host, waar iedereen erg blij mee is. we kletsen, hebben lol op de server en vinden het tof om TMN te spelen en records te rijdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef ikbenLoKi het volgende:
Er werd mij verteld dat Fok heel gezellig was, maarruh - ik merk er tot nu toe weinig van.
Alleen onder elkaar kletsen en n00bs negeren? Zo voelt het iig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |