In de doofpot stoppen word moeilijk denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...![]()
Jij was van plan om die cut voor 'jezelf' te houdenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef JumperJack het volgende:
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...![]()
zeker nietquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Jij was van plan om die cut voor 'jezelf' te houden
Heb hem even handmatig op de volgende track gezet.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:24 schreef JumperJack het volgende:
BELANGRIJK
er is iets mis met de server. je joint hem, hij wil niet beginnen met aftellen, en op een gegeven moment zegt ie: "Match was interruped, returning to menus [ok]"
![]()
[Rood]Witquote:Op woensdag 26 april 2006 13:53 schreef JumperJack het volgende:
[Fok!] in het rood
eerste helft nick in wit, tweede helft in blauw
![]()
ik zie dat je nog niet hebt gemerkt dat je record op black velvet weg isquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe baan willen testen? En dan vooral de eerste looping, want daar voorzie ik misschien problemen
Klik
(onderaan staat de download-link, rightclick, save as)
Ik krijg m niet gedownloadquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe baan willen testen? En dan vooral de eerste looping, want daar voorzie ik misschien problemen
Klik
(onderaan staat de download-link, rightclick, save as)
$dff[Fok!]$04cDuurtlangquote:Op woensdag 26 april 2006 17:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
Duurtlang, welke code gebruik je voor jouw kleur blauw?
Ik heb em inmiddels met succes gedaan. Het is erg moeilijk, maar te doen. Er is overigens ook een versie zonder cut, misschien wel een idee om die te installeren:quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef e-wok het volgende:
Een aantal mensen is het inmiddels bekend, sommige mensen niet:
Er zit een cut in Dutch Delught: draai bij de laatste halfpipe en spring naar de finish.
Ben benieuwd wie het lukt
zie tmx voor een replay:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=14089#auto
idd. ik ga hem ook gebruiken, zijn er nu al 6 die hem gebruikenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ondertussen Wit-Lichtblauw. Met de codes $fff en $08f
Dat ziet er dan als volgt uit:
[afbeelding]
Zoals te zien is zijjn d'r al meerdere mensen die 'm gebruiken.
en band weebel kan die nog in de OP???quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef e-wok het volgende:
nieuwe fok leden:
djoszee
oddball
muusers
kan iemand deze toevoegen?
Doe mij er ook maar bij dan. Want ik kan me niet aanmelden via die site dus dan maar zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef e-wok het volgende:
en natuurlijk:
Leroy
dus:
Djoszee
Oddball
muusers
band weebel
spoook
Leroy
in de op zetten, ik heb de wiki aangepast. ik weet niet of iedereen zich via de tmn site heeft aangemeld, maar dat moet niks uitmaken toch? Ook stond vliegje er nog niet bij...
Rechts klikken, Save As (of Oplsaan als)quote:Op woensdag 26 april 2006 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik krijg m niet gedownload![]()
De "Click here to download" link brengt me steeds naar dezelfde page
Das een oude, en die is er al eens af gevote..quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
Dankje JJ, maar ik zie liever mijn nieuwe track: Remembered op de server....Kree??quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
lol. kon mijn eigen tussentijd niet meer smurfen tussen al dat smurfenblauw![]()
iig. weer een record erbijop die track van draakje
enne... ForgotteN van Oldbie en die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
die heb ik nog niet gespeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 07:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dankje JJ, maar ik zie liever mijn nieuwe track: Remembered op de server....Kree??
het spijt me dat ik eigenlijk niet weet wie jij bentquote:Op donderdag 27 april 2006 09:50 schreef muzas het volgende:
Jeej het topic gevonden.... Ik zie dat mijn naam hier al geroepen werd met de leus dat ik in de OP moet 14.gif!!!
Ik vind die smurfenkleurencombi wel koel!
Dat is inderdaad al een hele oude, en hij is inderdaad ook niet al te bestquote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
en die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het spijt me dat ik eigenlijk niet weet wie jij bentband weebel of snokje of...
muzas, muusers, tis eigenlijk wel logischquote:
De ge-update versie van Julie and Candy II staat er nu iig op. Dus als die er 2 keer op staat weet ik zo niet welke je moet verwijderen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:42 schreef kree het volgende:
Gisteren na het restarten van de server is er een wat oudere tracklist op de server gekomen volgens mij.
Ik weet nog niet of ik vanavond moet werken maar zo niet dan zal ik het vanavond wel aanpassen
Eindelijk!quote:Your team ranking:
You belong to the [Fok!] team.
En maar stug vol blijven houden dat die website alleen bij jou niet werkte....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Eindelijk!heb zo'n 100 keer met 't verkeerde password geprobeerd
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eindelijk!heb zo'n 100 keer met 't verkeerde password geprobeerd
Nee m'n eigen password om in te loggen. TM is 't enige waarvoor ik dat pw gebruik namelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat ww was toch 12345
![]()
Nee dat is inderdaad nogal lastig te onthouden![]()
Oh dat password, in dat geval hou ik me stil aangzien ik die ook ooit vergeten wasquote:Op donderdag 27 april 2006 14:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee m'n eigen password om in te loggen. TM is 't enige waarvoor ik dat pw gebruik namelijk.Verder gebruik ik andere.
Domme actie anyway.
Hint: Het begint met een O en eindigt op peningspost!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef RedFever007 het volgende:
Oh dat password, in dat geval hou ik me stil aangzien ik die ook ooit vergeten was![]()
![]()
Haha nee die van mij is andersquote:Op donderdag 27 april 2006 14:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hint: Het begint met een O en eindigt op peningspost!
Dat mag wel alleen kan ik de OP niet meer aanpassen. Als jij Ik heb je sig in de wikiOP gezet, komt hij de volgende keer erwel in te staanquote:Op donderdag 27 april 2006 15:16 schreef muzas het volgende:
[afbeelding]
En ik heb me bij het team aangemeld...
Zou ik met sig en al in de OP mogen... gezien ik iedere dag wel op de Fok!server kom?
heb jou nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Silentuz het volgende:
[afbeelding]
die ook maar gelijk gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |