quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ben je n00b? zo ja, dan moet ik je negeren
ik dacht iig aan deze codes:quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
goeie
![]()
Is er trouwens behoefte om in clanverband tegen andere clans te rijden?
Kleuren al bekend? JJ waar blijft die screenshotof de kleurencodes, kijk ik zelf ff
![]()
Misschien vindt niet iedereen jouw tracks leuk, maar ik houd wel van een uitdaging!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben weer met een baan bezig, maar ik denk dat ik deze maar voor mezelf hou, aangezien er iets inzit dat de Fokkers niet zo leuk zouden vinden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Klik
Dus zou iemand nog even willen nachecken of 'ie nu beter is? En of 'ie dan serverwaardig is? Thnx.
Is iemand zo snel dat 'ie tegen dat checkpoint voor de grote wallride aan knalt? Dan heb ik een probleem namelijk...
Ik vind hem lekker uitdagend, alleen die laatste wallride vind ik enorm kut. Maar dat ligt aan mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
* Doet een zeer onopvallend kuchje*
[..]
Sure check de OP voor infoquote:Op woensdag 26 april 2006 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan je nog fok team joinen??
btw, evil koekje ga jij nog racen?, herken je van vorige potje
idd twee is meer dan genoeg, en dan moet je ook niet van die felle kleuren nemen..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sure check de OP voor info![]()
@JJ ik vind drie kleuren combi's in 1 naam een beetje teveel van het goede. Twee is meer dan genoeg
ben ik het idd ook mee eens hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sure check de OP voor info![]()
@JJ ik vind drie kleuren combi's in 1 naam een beetje teveel van het goede. Twee is meer dan genoeg
En hebben we het dan over de standaard kleuren of iets lichter of donkerder bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- wit + groen
- wit + rood
- wit + blauw
- wit + geel
[knipknip]
- wit + donkerblauw
- oranje + blauw
- wit + persoonlijke favo kleur (rood/groen/geel/blauw)
- ...
- ...
zelf ben ik wel voor de laatste, maar als het te verwarrend wordt voor de eerste![]()
en als iemand zelf een combi heeft bedacht, wil deze dan even dit lijstje wat hier 3 regels bovenstaat ff kopieren en zijn eigen erbij zetten, zodat er uiteindelijk een poll van te maken is![]()
dan hebben we het over de meest standaard kleuren, want anders lijkt het alsof er gewoon is afgesproken: Fok! in het wit en zoek de rest zelf maar uitquote:Op woensdag 26 april 2006 10:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En hebben we het dan over de standaard kleuren of iets lichter of donkerder bijvoorbeeld?
Ik vind het idee van [Fok!] in wit en de nick zelf kiezen een goed idee trouwens![]()
Geen mooie baan, loopt totaal niet soepel. Nou kan dat soms goed zijn maar hier niet. En bochten na een (hoekig) heuveltje is niet fijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef ikbenLoKi het volgende:
Heeft er iemand mijn maps al gereden?
Of is er geen belangstelling?
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef e-wok het volgende:
Een aantal mensen is het inmiddels bekend, sommige mensen niet:
Er zit een cut in Dutch Delught: draai bij de laatste halfpipe en spring naar de finish.
Ben benieuwd wie het lukt
zie tmx voor een replay:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=14089#auto
In de doofpot stoppen word moeilijk denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...![]()
Jij was van plan om die cut voor 'jezelf' te houdenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef JumperJack het volgende:
djeez. aangezien wij de enige op de server nu zijn die ervan af weten, laten we het nu gewoon "in de doofpot" stoppen... zo blijft één van de leukste tracks op de server ook één van de leukste...![]()
zeker nietquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Jij was van plan om die cut voor 'jezelf' te houden
Heb hem even handmatig op de volgende track gezet.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:24 schreef JumperJack het volgende:
BELANGRIJK
er is iets mis met de server. je joint hem, hij wil niet beginnen met aftellen, en op een gegeven moment zegt ie: "Match was interruped, returning to menus [ok]"
![]()
[Rood]Witquote:Op woensdag 26 april 2006 13:53 schreef JumperJack het volgende:
[Fok!] in het rood
eerste helft nick in wit, tweede helft in blauw
![]()
ik zie dat je nog niet hebt gemerkt dat je record op black velvet weg isquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe baan willen testen? En dan vooral de eerste looping, want daar voorzie ik misschien problemen
Klik
(onderaan staat de download-link, rightclick, save as)
Ik krijg m niet gedownloadquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe baan willen testen? En dan vooral de eerste looping, want daar voorzie ik misschien problemen
Klik
(onderaan staat de download-link, rightclick, save as)
$dff[Fok!]$04cDuurtlangquote:Op woensdag 26 april 2006 17:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
Duurtlang, welke code gebruik je voor jouw kleur blauw?
Ik heb em inmiddels met succes gedaan. Het is erg moeilijk, maar te doen. Er is overigens ook een versie zonder cut, misschien wel een idee om die te installeren:quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef e-wok het volgende:
Een aantal mensen is het inmiddels bekend, sommige mensen niet:
Er zit een cut in Dutch Delught: draai bij de laatste halfpipe en spring naar de finish.
Ben benieuwd wie het lukt
zie tmx voor een replay:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=14089#auto
idd. ik ga hem ook gebruiken, zijn er nu al 6 die hem gebruikenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ondertussen Wit-Lichtblauw. Met de codes $fff en $08f
Dat ziet er dan als volgt uit:
[afbeelding]
Zoals te zien is zijjn d'r al meerdere mensen die 'm gebruiken.
en band weebel kan die nog in de OP???quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef e-wok het volgende:
nieuwe fok leden:
djoszee
oddball
muusers
kan iemand deze toevoegen?
Doe mij er ook maar bij dan. Want ik kan me niet aanmelden via die site dus dan maar zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef e-wok het volgende:
en natuurlijk:
Leroy
dus:
Djoszee
Oddball
muusers
band weebel
spoook
Leroy
in de op zetten, ik heb de wiki aangepast. ik weet niet of iedereen zich via de tmn site heeft aangemeld, maar dat moet niks uitmaken toch? Ook stond vliegje er nog niet bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |