Rechts klikken, Save As (of Oplsaan als)quote:Op woensdag 26 april 2006 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik krijg m niet gedownload![]()
De "Click here to download" link brengt me steeds naar dezelfde page
Das een oude, en die is er al eens af gevote..quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
Dankje JJ, maar ik zie liever mijn nieuwe track: Remembered op de server....Kree??quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
lol. kon mijn eigen tussentijd niet meer smurfen tussen al dat smurfenblauw![]()
iig. weer een record erbijop die track van draakje
enne... ForgotteN van Oldbie en die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
die heb ik nog niet gespeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 07:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dankje JJ, maar ik zie liever mijn nieuwe track: Remembered op de server....Kree??
het spijt me dat ik eigenlijk niet weet wie jij bentquote:Op donderdag 27 april 2006 09:50 schreef muzas het volgende:
Jeej het topic gevonden.... Ik zie dat mijn naam hier al geroepen werd met de leus dat ik in de OP moet 14.gif!!!
Ik vind die smurfenkleurencombi wel koel!
Dat is inderdaad al een hele oude, en hij is inderdaad ook niet al te bestquote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef JumperJack het volgende:
en die nieuwe track van firefly (CrossOver) zijn echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het spijt me dat ik eigenlijk niet weet wie jij bentband weebel of snokje of...
muzas, muusers, tis eigenlijk wel logischquote:
De ge-update versie van Julie and Candy II staat er nu iig op. Dus als die er 2 keer op staat weet ik zo niet welke je moet verwijderen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:42 schreef kree het volgende:
Gisteren na het restarten van de server is er een wat oudere tracklist op de server gekomen volgens mij.
Ik weet nog niet of ik vanavond moet werken maar zo niet dan zal ik het vanavond wel aanpassen
Eindelijk!quote:Your team ranking:
You belong to the [Fok!] team.
En maar stug vol blijven houden dat die website alleen bij jou niet werkte....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Eindelijk!heb zo'n 100 keer met 't verkeerde password geprobeerd
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eindelijk!heb zo'n 100 keer met 't verkeerde password geprobeerd
Nee m'n eigen password om in te loggen. TM is 't enige waarvoor ik dat pw gebruik namelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat ww was toch 12345
![]()
Nee dat is inderdaad nogal lastig te onthouden![]()
Oh dat password, in dat geval hou ik me stil aangzien ik die ook ooit vergeten wasquote:Op donderdag 27 april 2006 14:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee m'n eigen password om in te loggen. TM is 't enige waarvoor ik dat pw gebruik namelijk.Verder gebruik ik andere.
Domme actie anyway.
Hint: Het begint met een O en eindigt op peningspost!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef RedFever007 het volgende:
Oh dat password, in dat geval hou ik me stil aangzien ik die ook ooit vergeten was![]()
![]()
Haha nee die van mij is andersquote:Op donderdag 27 april 2006 14:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hint: Het begint met een O en eindigt op peningspost!
Dat mag wel alleen kan ik de OP niet meer aanpassen. Als jij Ik heb je sig in de wikiOP gezet, komt hij de volgende keer erwel in te staanquote:Op donderdag 27 april 2006 15:16 schreef muzas het volgende:
[afbeelding]
En ik heb me bij het team aangemeld...
Zou ik met sig en al in de OP mogen... gezien ik iedere dag wel op de Fok!server kom?
heb jou nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Silentuz het volgende:
[afbeelding]
die ook maar gelijk gemaakt
Nu dus weer welquote:Op donderdag 27 april 2006 10:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
(Op de een of ander manier wil TMX hem niet uploaden)
Ik vond de demo echt kut. En dat Starforce oid staat me niet aan, maar dat schijnt ook in TMN te zitten?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
TM Sunrise lag op de deurmat
Ben benieuwd hoe leuk het is....
starforce?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vond de demo echt kut. En dat Starforce oid staat me niet aan, maar dat schijnt ook in TMN te zitten?
D'r zit weer een typisch Fir3fly-kutstuk © in idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus weer wel
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=159935#auto
Op ebay gekocht voor 5 pondquote:Op donderdag 27 april 2006 17:46 schreef e-wok het volgende:
waar heb je em gekocht? hoe duur?
Whehe, zal ik dat dit keer toch maar veranderen?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
D'r zit weer een typisch Fir3fly-kutstuk © in idd.
Daarnaast vind ik 't wel een leuke baan.
Dat download wat beterquote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus weer wel
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=159935#auto
Duurde hier al een eeuwigheid voor ik het spel uberhaupt in kwam. Ligt aan TM zelf denk ik :/quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef JumperJack het volgende:
server was opeens unofficial
gerestart
server vloog er helemaal uit![]()
heb sunrise ook al een paar maanden, ideaal toen ik 2 weken zonder inet zatquote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
TM Sunrise lag op de deurmat
Ben benieuwd hoe leuk het is....
Zou je nog even willen wachten met deze kree? Ik wil er nog wat aan sleutelen, anders is ie zo weer wegquote:Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef kree het volgende:
En nieuwe tracks, uit het topic en via de mail en nog een paar met een hoge rating op tm-exchange:
$w$f00$sBurning $z$w$f0f$iDesire.Challenge(2).Gbx
Ok laat maar weten als ie klaar isquote:Op donderdag 27 april 2006 20:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zou je nog even willen wachten met deze kree? Ik wil er nog wat aan sleutelen, anders is ie zo weer weg
Nee, 2 van de beste tracks van de serverquote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef kree het volgende:
Volgende tracks gaan van de server:
--
DivineIntervention 157 10.6
Thunderbold 126 10.5
--
Deze mogen er bets opblijven van mij, ze warenb in iedergeval mooi enzo.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef kree het volgende:
Volgende tracks gaan van de server:
--
Forgotten 17 10.2
TurnTurnSpook 90 10.1
Draakje's Nightmare 98 10.1
AO Julie and Candy II 20 10
Threshold 46 7.2
>SpeedUP^ 48 7
CrossOver 10 6.7
--
| Forum Opties | |
|---|---|