Nu dus weer welquote:Op donderdag 27 april 2006 10:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
(Op de een of ander manier wil TMX hem niet uploaden)
Ik vond de demo echt kut. En dat Starforce oid staat me niet aan, maar dat schijnt ook in TMN te zitten?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
TM Sunrise lag op de deurmat
Ben benieuwd hoe leuk het is....
starforce?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vond de demo echt kut. En dat Starforce oid staat me niet aan, maar dat schijnt ook in TMN te zitten?
D'r zit weer een typisch Fir3fly-kutstuk © in idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus weer wel
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=159935#auto
Op ebay gekocht voor 5 pondquote:Op donderdag 27 april 2006 17:46 schreef e-wok het volgende:
waar heb je em gekocht? hoe duur?
Whehe, zal ik dat dit keer toch maar veranderen?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
D'r zit weer een typisch Fir3fly-kutstuk © in idd.
Daarnaast vind ik 't wel een leuke baan.
Dat download wat beterquote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus weer wel
Duurde hier al een eeuwigheid voor ik het spel uberhaupt in kwam. Ligt aan TM zelf denk ik :/quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef JumperJack het volgende:
server was opeens unofficial
gerestart
server vloog er helemaal uit![]()
heb sunrise ook al een paar maanden, ideaal toen ik 2 weken zonder inet zatquote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
TM Sunrise lag op de deurmat
Ben benieuwd hoe leuk het is....
Zou je nog even willen wachten met deze kree? Ik wil er nog wat aan sleutelen, anders is ie zo weer wegquote:Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef kree het volgende:
En nieuwe tracks, uit het topic en via de mail en nog een paar met een hoge rating op tm-exchange:
$w$f00$sBurning $z$w$f0f$iDesire.Challenge(2).Gbx
Ok laat maar weten als ie klaar isquote:Op donderdag 27 april 2006 20:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zou je nog even willen wachten met deze kree? Ik wil er nog wat aan sleutelen, anders is ie zo weer weg
Nee, 2 van de beste tracks van de serverquote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef kree het volgende:
Volgende tracks gaan van de server:
--
DivineIntervention 157 10.6
Thunderbold 126 10.5
--
Deze mogen er bets opblijven van mij, ze warenb in iedergeval mooi enzo.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef kree het volgende:
Volgende tracks gaan van de server:
--
Forgotten 17 10.2
TurnTurnSpook 90 10.1
Draakje's Nightmare 98 10.1
AO Julie and Candy II 20 10
Threshold 46 7.2
>SpeedUP^ 48 7
CrossOver 10 6.7
--
Heb ze erbij gezetquote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef e-wok het volgende:
laat ze maar weg, ik weet 2 coole tracks:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=144247#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=125099#auto
deze aub op de server
Mijn nieuwe track kan er ook wel bij nuquote:
Had maar 10 votes omdat 'ie lately niet laadde. Das wel jammer idd. Maargoed, m'n nieuwe staat er nu op, dus das wel oke.quote:
Ik kan niet zeggen dat dat er mooi uit zag anders, wat een lelijke kleurencombinatiequote:Op vrijdag 28 april 2006 09:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kleuren nog even:
Ik vind de blauwe kleur erg geslaagd
Het witte daarentegen is wat saai
Zelf een licht oranje kleurtje, wet de code zo niet uit m'n hoofd en heb ook geen screen bij de hand
die julie & candy die eraf is gehaald is alleen de verkeerde versie die niet wou laden. julie & candy staat namelijk nog wel gewoon tussen de records!!! (op mijn naam, en waar mijn record nml stond was de nieuwe...quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Had maar 10 votes omdat 'ie lately niet laadde. Das wel jammer idd. Maargoed, m'n nieuwe staat er nu op, dus das wel oke.
Daarom vote ik ook nooit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:23 schreef Tackleberry het volgende:
Het voten heeft duidelijk zijn voor- en nadelen...
Dan zou je dus júist moeten voten als je een baan okee vindt. Is het beeld ook niet zo vertekend achteraf..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daarom vote ik ook nooit.
Meestal voten alleen de klagers waardoor er een enorm vertekent beeld ontstaat![]()
Ja das waar maar aangezien ik ook niet 'negatief' vote maakt het in principe niet uit. Als ik dan juist alleen maar 'positief' vote wordt het beeld weer vertekendquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan zou je dus júist moeten voten als je een baan okee vindt. Is het beeld ook niet zo vertekend achteraf..
begrijp het, maar als je op een baan zit die je leuk vind, maar die klagers helemaal de grond in boren, kun je volgens mij toch beter voten om het verkeerde beeld weer een beetje goed te krijgenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja das waar maar aangezien ik ook niet 'negatief' vote maakt het in principe niet uit. Als ik dan juist alleen maar 'positief' vote wordt het beeld weer vertekend![]()
quote:Track ................... Votes ...... Score
Crazy Slalom ......... 5 ............... 1
Ik zie dat mijn baan op een 15.1 staat na 8 stemmen. Valt redelijk in de smaak dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:05 schreef Tackleberry het volgende:
Er staat weer een flinke lading klotebanen op als je het mij vraagt...
Hmm dat zou lastig zijn, aangezien de trackrecords enzo in een mysql database staan die in princiepe los staat van de Tm server.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, is het mogelijk dat iemand anders ook toegang krijgt tot het banen verwijderen/toevoegen? Of is dat uberhaupt niet mogelijk? Is misschien wel handig namelijk aangezien jij niet altijd tijd hebt.
dan moet ie weer op de serverquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:59 schreef kree het volgende:
AO Julie & Candy is er wel af, ben alleen vergeten hem uit de database (waarvan uit de records en de scores komen) te halen.
Zal dat zo nog even doen
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn nieuwe track kan er ook wel bij nu
Ah oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm dat zou lastig zijn, aangezien de trackrecords enzo in een mysql database staan die in princiepe los staat van de Tm server.
Die moet ik dus ook elke keer handmatig aanpassen. Ik doe dat nu via het lokale netwerk.
Het is helaas niet zo dat alles via een paar klikjes mogelijk is
Dus voorlopig doe ik het zelf nog wel even![]()
waarom weebquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:15 schreef e-wok het volgende:
- coconut kan er af
- weeb eigenlijk ook (sorry wiebel)
[..]
danke
tnx!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:04 schreef kree het volgende:
Hier alle tracks die op de server hebben gestaan.
http://145.53.67.246/~nations/archive.tgz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |