Je hoort het niet alleen, je ziet het ook. Ze zullen het wel missen dat ze aan elkaars neusje kunnen kriebelenquote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Je hoort trouwens wel dat ie veel met Nigel de Jong omgaat.
Schoppen tegen een wand gaat niet helpen jongensquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat deze nog een topic meekan.
[afbeelding]
P W N D ! ! !
Zou helemaal leuk zijn als die voorste gast z'n enkel dubbel zou gaan tegen die glaswandquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
P W N D ! ! !
quote:Ajax haalt nog een talent van DOVO
Volgens de website Highlow.nl, versterkt Ajax zich volgend seizoen naast Vito Wormgoor ook met diens clubgenoot, Patrick van de Berkt. Hij is eveneens afkomstig van DOVO.
Van de Berkt is een 16-jarige middenvelder die al eens in het eerste elftal van DOVO speelde. Bij Ajax zal zowel Wormgoor als Van de Berkt moeten starten in de A1, met kans op speelminuten in Jong Ajax.
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
P W N D ! ! !
Meldingen@knvb.nl?quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?
Zou zonde zijn, het levert vermakelijke beelden op.quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?
haha dat zou wel een hele vette actie zijn, heeft iemand hier een filmpje oid van?quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Domenica het volgende:
Gingen de ajax supporters nou die goaltune bij feyenoord zingen?![]()
Idd, hoorde ik ookquote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Domenica het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef DeeBee het volgende:
is het nu al definitief dat er eerst thuis tegen Groningen wordt gespeeld?![]()
quote:Volgende wedstrijd
Ajax - FC Groningen
Play-offs
Woensdag 26 april
Ik hoorde dat ook op de radio volgens mij, bij de 1-4.quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Domenica het volgende:
Hij is lekker snel, heeft een aardige balbehandeling en heeft een lekker schot. Alleen zijn voorzetten zijn vaak kut maar wie weet heeft hij daar hard aan gewerkt. Ik denk dat hij het wel kan hoor, alleen mitea heeft heel veel vertouwen etc nodig om zn niveau te halen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
haha dat zou wel een hele vette actie zijn, heeft iemand hier een filmpje oid van?
Wat ziet iedereen trouwens in Mitea? Ik vind hem absoluut niet geschikt voor het Ajax niveau. Enige voordeel is dat hij een klassieke links buiten is
Jep kloptquote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook op de radio volgens mij, bij de 1-4.![]()
laaalalalaalaaaalalalalalalaaaalalalalalaaaa la la la la la laaaaaaa la la lalalalalalaaaaa lala laaaa.quote:
lalalalalalalalalala lalalalaa laa lala laaaaaaquote:
ik had hier de samenvatting bekeken. Daar hoorde ik het:quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
haha dat zou wel een hele vette actie zijn, heeft iemand hier een filmpje oid van?
Was hier eerst absoluut geen voorstander van, maar na de afgelopen weken moeten we iemand als Nourdin gewoon achter de hand houden, fantastische gozerquote:"RTVNH: Ajax doet Boukhari aanbieding"
Volgens RTVNH doet Ajax Nourdin Boukhari een nieuwe aanbieding. Dat zou een beloning zijn voor zijn constante spel van de afgelopen weken. Eerder mocht Boukhari nog vertrekken bij Ajax.
Nu opeens wel?quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Miteaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een geweldig team hebben we toch.
en zoveel linksbuitens zijn er niet dus hij heeft van mij 100% vertrouwen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Hij is lekker snel, heeft een aardige balbehandeling en heeft een lekker schot. Alleen zijn voorzetten zijn vaak kut maar wie weet heeft hij daar hard aan gewerkt. Ik denk dat hij het wel kan hoor, alleen mitea heeft heel veel vertouwen etc nodig om zn niveau te halen.
Nee hij zegt dat we een geweldig team hebben. Niks over heldenteam.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Het hele jaar is het kut en met wint de eerste serie van play-off wedstrijden nogal geflatteerd en opeens is het weer een heldenteam?
ff afwachten he.quote:
Joh, dat zien we dan volgend seizoen wel.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Het hele jaar is het kut en met wint de eerste serie van play-off wedstrijden nogal geflatteerd en opeens is het weer een heldenteam? Kom zeg, je speelde net iets beter dan een dramatisch Feyenoord, maar zo kom je de voorondes niet eens door man, als je al van Groningen wint. Ik snap dat je blij bent met de overwinning, was ik ook geweest als de situatie omgekeerd was, maar dit......
Sarcasme, overdrijven enzoquote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Het hele jaar is het kut en met wint de eerste serie van play-off wedstrijden nogal geflatteerd en opeens is het weer een heldenteam? Kom zeg, je speelde net iets beter dan een dramatisch Feyenoord, maar zo kom je de voorondes niet eens door man, als je al van Groningen wint. Ik snap dat je blij bent met de overwinning, was ik ook geweest als de situatie omgekeerd was, maar dit......
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een handige speler die je goed kan gebruiken op de bank en nooit mekkert. Aanvallend is hij goed alleen verdedigend maakt hij fouten, waardoor hij nooit basisspeler zou worden.
En ook met het terkort aan middenvelders wat volgend seizoen zal ontstaan, is het zeker geen verkeerde actie om Boukhari alsnog een contract aan te bieden.
Hebben we volgend jaar niet meer nodig. Echt niet verlengen dat contract.quote:
Doet het niet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Houniet het volgende:
www.de12deman.nl daar kan je als het goed is alles vinden over Ajax in de Play Offs.
site doet het nietquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Houniet het volgende:
www.de12deman.nl daar kan je als het goed is alles vinden over Ajax in de Play Offs.
Charisteas moet ook bij naam genoemd worden.quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sarcasme, overdrijven enzoLees mijn andere posts maar over Boukhari en Blind, dan snap je het wel weer.
Maar Mitea is natuurlijk wel een heldNet als Rosenberg. En Huntelaar. En Vermaelen. En Rosales. En Stekelenburg. En Heitinga. En Urby. En Ed. En Sneijder. En iedereeeeeeen.
Ik had al gezocht maar nog niets gevonden..quote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef Steve.Porter het volgende:
heeft er nog iemand beelden van AT5? waarin je een geëmotioneerde Blind ziet
Zoek het woordje "sarcasme" maar eens op in de Van Dale....quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
I will survive.quote:
Als het sarcasme is, dan oke, maar zo komt die reactie niet op mij over, en aangezien met hier al naa de 1e wedstrijd riep dat de CL gehaald was en dergelijke leek het me niet vreemd dat het team nu opeens wel weer goed gevonden wordt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoek het woordje "sarcasme" maar eens op in de Van Dale....
Idd, echt fantastisch bezig de laatste tijd in zijn invalbeurten!quote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef HomerJ het volgende:Charisteas
Hij moet echt blijven, ongelofelijk die inzet. Ideale Pinchhitter
Dat 3e doelpunt was vreselijk mooi, Charisteas ruimde de bal op, gaf de pass, rende buiten om en gaf de assist![]()
hij verdiend wel iets meer als pinchhitter zijn bij ajax vind ikquote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef HomerJ het volgende:Charisteas
Hij moet echt blijven, ongelofelijk die inzet. Ideale Pinchhitter
Dat 3e doelpunt was vreselijk mooi, Charisteas ruimde de bal op, gaf de pass, rende buiten om en gaf de assist![]()
Tegen Grunn in de basis!quote:Op zondag 23 april 2006 22:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
hij verdiend wel iets meer als pinchhitter zijn bij ajax vind ik![]()
Ik wil niet trollen maar dat is dankzij Ajax, stel je voor dat jullie nu nog 2 wedstrijden tegen AZ moesten spelen....quote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als het sarcasme is, dan oke, maar zo komt die reactie niet op mij over, en aangezien met hier al naa de 1e wedstrijd riep dat de CL gehaald was en dergelijke leek het me niet vreemd dat het team nu opeens wel weer goed gevonden wordt.
Jullie hebben wel op het juiste moment gepiekt trouwens, dat is wel een verdienste en voor Feyenoord, ach op de beschamende doelcijfers na is er niets verloren, UC gaat nog steeds gespeeld worden.....
quote:'ik heb een mooie dvd, maar wat moet ik er nu mee he-hooo hehooo'...
Lig je al met je harde pik in je handen voor de tv?quote:Op zondag 23 april 2006 22:48 schreef Jasza het volgende:
Zometeen bij Cafe de Sport een reportage over The Hunter
quote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lig je al met je harde pik in je handen voor de tv?
Dat klopt, maar dat geeft dus alleen maar het belachelijke van die hele play-offs aan. Het is dus mogelijk dat een team dat over een jaar veel meer punten heeft dan de nummer zes en als tweede is geeindigt geen europees voetbal speelt, een zeer kwalijke zaak.quote:Op zondag 23 april 2006 22:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wil niet trollen maar dat is dankzij Ajax, stel je voor dat jullie nu nog 2 wedstrijden tegen AZ moesten spelen....
Dirk-Kuijt, kom op joh, zak nou niet onder je normaal al zo bedroevend lage niveau....quote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt, kom op joh, zak nou niet onder je normaal al zo bedroevend lage niveau....
Het klonk eerder diep en diep gefrustreerdquote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?![]()
Een keer wat anders dan een grap over een dvd.
Das waarquote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?![]()
Een keer wat anders dan een grap over een dvd.
Ik moest er om lachenquote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Groningen gaat eraan! Als we Feyenoord kunnen overrompelen (heerlijk)quote:Op zondag 23 april 2006 23:07 schreef Suijk het volgende:
Alles op een radiootje gevolgd vandaag, leuke uitslag.
En ik vrees nu Groningen, gek zeg.
maarja, ze voelen de voorrondes wel hoor. Onderschat ze nietquote:Op zondag 23 april 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Groningen in de ArenA is altijd winst, ik maak me er niet echt druk om
Doe ik niet, maar misschien word de druk wel te groot voor ze en het seizoen is wel erg lang voor ze.quote:Op zondag 23 april 2006 23:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
maarja, ze voelen de voorrondes wel hoor. Onderschat ze niet
We zien het wel op woensdagquote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar misschien word de druk wel te groot voor ze en het seizoen is wel erg lang voor ze.
Als hij aanblijft als trainer dan hoop ik voor hem dat hij een prachtig seizoen beleeft met Ajax volgens jaar, het is hem wel gegundquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef twi het volgende:
Schitterend, schitterende beelden van Blind. Hij heeft toch emotie
Of juist niet omdat ze geen wedstrijdritme meer hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
We zien het wel op woensdag.
PSV maakt wel een voordeel hiervan ben ik bang voor de cup op 7 mei
Uiteraard, maar ondanks dat ik dit geweldig vind, en het idee van een succesvolle trainer Blind bij Ajax adoreer, heb ik er niet het vertrouwen in.quote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als hij aanblijft als trainer dan hoop ik voor hem dat hij een prachtig seizoen beleeft met Ajax volgens jaar, het is hem wel gegund![]()
Oké. Maar de benen worden moe hoor. En dan daarna nog een WKquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of juist niet omdat ze geen wedstrijdritme meer hebben![]()
Ik ook niet, maar dat kan ook niet echt na zo'n seizoenquote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ondanks dat ik dit geweldig vind, en het idee van een succesvolle trainer Blind bij Ajax adoreer, heb ik er niet het vertrouwen in.
Als Ten Cate of Van Gaal kan komen, prima, anders mag Blind van mij blijven zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 23:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan ook niet echt na zo'n seizoen
Iddquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ten Cate of Van Gaal kan komen, prima, anders mag Blind van mij blijven zitten.
Van Gaal trainen en Ten Cate assistent. Amenquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ten Cate of Van Gaal kan komen, prima, anders mag Blind van mij blijven zitten.
Waarom zou Ten Cate assistent worden bij Ajax wanneer hij dat is bij een veel en veel grotere club en met veel meer (kans op) succes?quote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Van Gaal trainen en Ten Cate assistent. Amen
Ik weet het niet hoor, na die persconferentie van vanmiddag..quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar Van Gaal probeert het nog een jaartje bij AZ.
Wat zei hij?quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, na die persconferentie van vanmiddag..
Hij deed een perfecte imitatie van een hele slechte verliezer.quote:
Hmm. Nou, voor mij mag hij tekenen voor zijn clubquote:Op zondag 23 april 2006 23:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje neerbuigend over de trainer van Groningen en liep ze een beetje af te zeiken
quote:425 Feyenoord-fans opgepakt
Yup. Kakkerlakken kunnen zich zeer snel en onopvallend vermenigvuldigenquote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef Nashje het volgende:
425. Het waren er net 200 als ik het goed heb?
Hij zei dat AZ volgend jaar niet nog zo'n jaar zonder prijs mee moest maken, anders zou zoiets blijven spoken in Alkmaar. Denk dat hij daar wat wil winnen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, na die persconferentie van vanmiddag..
Ik ga hem kopen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef vinnie06 het volgende:
7-2!!!!!!!!!!!!!! Al iets bekend over dvd's? of wachten ze voor wat er met groningen gebeurt, strax brengen die er ook nog een uit als ze winnen. wat me erg stug lijkt, maarja de bal is rond
![]()
Blind op AT5, ik voel met je mee ouwe, maar jaxie zit diepgodenzoon!
Did al gemeld?quote:Aston Villa - Ajax eye Hendrie swoop
23 Apr 2006 18:31
Ajax have been linked with a summer move for Aston Villa star Lee Hendrie after the midfielder revealed he had an 'interesting' option.
Hendrie looks certain to move on in the summer in the search of a fresh challenge and a whole host of clubs are showing an interest in the midfielder who has made just nine starts for the Midlands club this season.
The 28-year-old has been pushed out of the starting line-up by loan star James Milner and if the Newcastle ace signs on a permanent basis then Hendrie will be on the move.
Clubs such as Portsmouth, Wolves and Southampton have expressed an interest but it looks as though Hendrie could have a more interesting proposition on the cards with Ajax said to be keen.
"I have had a couple of shouts," Hendrie revealed when quizzed over his future.
"And one of them is very interesting."
A fee of £750,000 should be enough to wrap up a move and Villa boss David O'Leary will not stand in his way if another club do come in with an offer.
quote:Blind geëmotioneerd door steunbetuiging Ajax-fans 23 april 2006
Danny Blind Na de dubbele zege op Feyenoord in de play-offs voor plaatsing voor de voorronde van de Champions League hebben de Ajax-supporters zich massaal achter trainer Danny Blind geschaard. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 kon Blind zijn tranen maar ternauwernood bedwingen toen de meegereisde Ajax-aanhang hem hartstochtelijk toezong met de kreet 'Danny moet blijven'.
De coach beëindigde het interview met AT5 uit voorzorg. Op zijn beurt maakte Blind ook veel complimenten. Zo prees de oefenmeester het spel van zijn jonge defensie en doelman. Ook Tomás Galásek, Angelos Charisteas en Nourdin Boukhari konden op zijn waardering rekenen. Zelfs scheidsrechter Ruud Bossen kreeg van Blind een compliment.
Ik zeg dat F'noord een inruilactie moet organiseren: Ruil nu je DVD in voor korting op een te gekke "Kuijt moet blijven" t-shirt.quote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef jna het volgende:
Die dvd grappen beginnen nu wel vervelend te worden tenzij iemand orgineel gaat doen.
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 april 2006 00:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zeg dat F'noord een inruilactie moet organiseren: Ruil nu je DVD in voor korting op een te gekke "Kuijt moet blijven" t-shirt.
zo goed?![]()
http://uk.sports.yahoo.com/fo/profiles/4218.htmlquote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken heel die Hendrie niet. Iemand die wat info kan geven?
Niemand, het is 100% realiteitquote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef vinnie06 het volgende:
wie maakt er grappen?
Was in Studio voetbal. Misschien morgen even kijken bij uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat filmpje van Blind ergens te zien?
maar nogmaals ik maak geen grappen was gewoon benieuwd of er al wat bekend was en of ze het echt gaan doen, maarja na 7-2 kan ik er wel omlachenquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Beter dan:" Wanneer komt de dvd
"
Eh?quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef WEST het volgende:
Dirk bedankt Dirk Bedankt Dirk Dirk bedankt![]()
![]()
Liever voorronde CL dan de bekerquote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Nu effe rustig aan doen tot 7 mei (geef Groningen maar Champions League). DIe beker moeten we pakken!
Mwah, ik vind het raar dat ze zo op die jongen reageren. Hij speelt zeker niet slecht!quote:
Hij speelde aardig vandaag moet ik toegeven, maar hij heeft de uitstraling van een Kuyt of Van Bommel totaal niet. Dan word je een stuk eerder uitgefloten als je in een dip zit. En eerlijk is eerlijk, bij de ene club gebeurt dat wat sneller dan bij de andere.quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het raar dat ze zo op die jongen reageren. Hij speelt zeker niet slecht!
Foute instelling denk ik zo, wij zijn Ajax, kleine Duitse clubs is iets voor Feyenoord. Wat is er nou mooier om van een grote Europese club te winnen? Als we van bv. Kaiserlautern zouden winnen doet me dat nou echt niet veel.quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
mja ik twijfel eigenlijk een beetje. Wie weet heb je gewoon iets te zoeken in de cl volgend jaar met Stam, Perez en de voorhoede die er al staat + overige aankopen verrassingen etc.
Maar een jaar uefa cup met vage clubjes is ook niet zo'n ramp. Al ish et financieel natuurlijk ook minder.
Maar eens wat kleinere Duitse en Engelse clubs treffen vind ik wel mooi.
Op tv misschien niet. Maar als je op pad bent heb je een zeer leuke dagquote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef Mr.Mills het volgende:
Als we van bv. Kaiserlautern zouden winnen doet me dat nou echt niet veel.
Hij heeft het over de trips.quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Foute instelling denk ik zo, wij zijn Ajax, kleine Duitse clubs is iets voor Feyenoord. Wat is er nou mooier om van een grote Europese club te winnen? Als we van bv. Kaiserlautern zouden winnen doet me dat nou echt niet veel.
De samenvatting gaf niet bepaald een goed beeld van de wedstrijd. Vind ik, tenminstequote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef vinnie06 het volgende:
oh wat een heerlijke samenvatting toch![]()
die pass van Huntelaar![]()
Daarom even de wedstrijd downloadenquote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De samenvatting gaf niet bepaald een goed beeld van de wedstrijd. Vind ik, tenminste.
Je kan toch tegenwoordig alles downloaden?quote:Op maandag 24 april 2006 00:44 schreef vinnie06 het volgende:
wedstrijd downloaden? hoe wat waar?
Qua spel en herrie zeker niet, als je aan 'scorebordjournalistiek' gaat doen wel.quote:Op maandag 24 april 2006 00:53 schreef M0NTANA het volgende:
Gruwelijk vermaakt in de Kuip, de ultieme vernedering van Feyenoord?
Haha, "ok".quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Qua spel en herrie zeker niet, als je aan 'scorebordjournalistiek' gaat doen wel.
Jij denkt te kunnen oordelen over de wedstrijd op basis van een samenvattinkje van John 'laten we nog een goal overslaan' de Mol's Talpa?quote:Op maandag 24 april 2006 01:06 schreef vinnie06 het volgende:
ja, 7-2 gewoon helemaal weggespeeld mooie uitgespeelde kansen en dan scorebordjournalistiek durven zeggen en in de samenvatting hoor ik alleen ajax hoor: HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
Ik heb het over bijvoorbeeld PSVquote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef vinnie06 het volgende:
hij heeft geen goal overgeslagen hoor, of hoop je nog steeds dat feyenoord er stiekum 5 extra had gemaakt?
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en op een kwartiertje na was Ajax dominant.quote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij denkt te kunnen oordelen over de wedstrijd op basis van een samenvattinkje van John 'laten we nog een goal overslaan' de Mol's Talpa?
Van de eerste wedstrijd heb ik alleen de samenvatting gezien, dus daar kan ik niets over zeggen. Vandaag is Feyenoord op geen enkel moment van de mat gespeeld door Ajax, maar ja, als je die bal er niet in trapt win je nietquote:Op maandag 24 april 2006 01:13 schreef twi het volgende:
Feyenoord begon beide wedstrijden sterk, maar nadat ze achter kwamen waren ze eigenlijk nergens meer. Enige noemenswaardige kans (daarna) voor de 0-3 was die buitenspel-kopbal van Kalou.
Vinnie heeft het over wegspelen. Jij zegt dominant. Is heel wat anders.quote:Op maandag 24 april 2006 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en op een kwartiertje na was Ajax dominant.
Het uitvak toen de wedstrijd al afgelopen wasquote:Op maandag 24 april 2006 00:53 schreef M0NTANA het volgende:
Gruwelijk vermaakt in de Kuip, de ultieme vernedering van Feyenoord?
Ik vond het wel mooi. Bijna het hele legioen bleef achter de ploeg staan, ook na de 0-3. Er werd alleen even gejuichd toen bleek dat Bosschaart in de rust was gewisseldquote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef X-fi het volgende:
Hoor ze juichen bij de 1-3 en 2-4
En het stadion muziek op de achtegrond
Dat is zo.quote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vinnie heeft het over wegspelen. Jij zegt dominant. Is heel wat anders.
quote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vinnie heeft het over wegspelen. Jij zegt dominant. Is heel wat anders.
Dat werd van te voren ook wel verwacht, dat Feyenoord agressief zou starten. Maar na de 0-1 heeft Ajax de rest van de wedstrijd gedomineerd.quote:Op maandag 24 april 2006 01:40 schreef Sloggi het volgende:
Ajax werd trouwens wel weggespeeld in het eerste kwartier. De rest van de pot was echter pet.
de afscheid?quote:Op maandag 24 april 2006 03:51 schreef PLAE@ het volgende:
Jaszi dat uitkaartgedoe kwam ik van de week tegen op ajax.nl geloof ik.
Je moet er redelijk snel bij zijn geloof ik. Ergens half mei ofzo
Lijkt mij niet leuk om het Ajax-vak te zien juichen na de 1-3 en 2-4 en ook het overnemen van jullie goaltune was grappig, verder heel veel ludieke nummers, de ene nog ludieker dan de ander! In het Ajax-vak was het feest, mijn dag kon niet meer kapot. Jammer van het lange wachten, we hadden veel eerder moeten doorbreken. In rus nog even vanaf het trappenhuis wat kneusjes aanschouwd, die in de bosjes door de ME neergekuppeld werden, té grappig gewoon!quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Qua spel en herrie zeker niet, als je aan 'scorebordjournalistiek' gaat doen wel.
Was jij er gisteren ook bij? Trein 1 of 2? Nourdin Boukhari was ook lachen, wat een clown!quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het uitvak toen de wedstrijd al afgelopen was![]()
er komt wel een seizoens dvd uit, daar zullen deze wedstrijden wel op staan...quote:
quote:feyenoord besluit het clublied te veranderen
De clubleiding van de gefrustreerde voetbalclub uit Rotterdam-zuid heeft naar buiten gebracht dat er enkele wijzigingen zullen worden doorgevoerd in het clublied. Volgens een woordvoerder is het oude clublied behoorlijk achterhaald en bestaat er binnen de kakkerlakken aanhang behoefte aan nieuw zangrepertoire. De 1.600 Ajacieden die in de Kuip De Klassieker hebben bijgewoond hebben dat eveneens kunnen horen (of beter uitgedrukt: vooral niet gehoord).
Het refrein van het nieuwe clublied van feyenoord luidt als volgt:
HAND IN HAND, KAMERADEN
ALTIJD JALOERS, OP NUMMER ÉÉN
GEEN BEKERS OF SCHAHAALEN,
AJAX IS GEMEEN
Vanaf maandag zal er in de feyenoord fanshop een speciale kennismakings dvd verkrijgbaar zijn, zodat de kakkerlakken aanhang tijdens de lange zomerstop alvast kennis kan maken met het nieuwe clublied en thuis kan oefenen met zingen. Voor slechts 4,10 euro is een uniek dvd pakket verkrijgbaar. Naast de dvd met het nieuwe clublied krijgen de kopers een dvd met instructiemateriaal hoe om te gaan met pesten. De clubleiding hoopt dat deze dvd bijdraagt aan het verwerken van het trauma dat de vandaag aanwezige kakkerlakken supporters hebben opgelopen door de pesterige liedjes vanuit het uitvak.
Tot slot bevat het pakket nog een derde dvd die de feyenoord fanshop sinds enige dagen aan de straatstenen niet meer kwijt kan.
quote:
quote:HAND IN HAND, KAMERADEN
AJAX IS GEMEEN
quote:HAND IN HAND, KAMERADEN
AJAX IS GEMEEN
Amen, bij ajax heeft hij nog niets te zoeken... Die paar wedstrijden dat hij wel goed speelt weegt niet op tegen de slechte die hij speelt...quote:Op maandag 24 april 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gun hem een mooie club in het buitenland.
Mwah, ok, misschien iets meer dan de laatste 2, maar meestal is het nog steeds veel geren en weinig rendement...quote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef devv05 het volgende:
Rosales speelt al wat langer prima wedstrijden, maar Boukhari moet gewoon blijven. Al is het maar voor de breedte, je kunt toch niet alleen toppers op de bank hebben en zn inzet vind ik bewonderenswaardig.
Maar het hele team speelde kut, en Rosales ook. Nu alles wat meer gaat draaien zie je ook dat ie het een stuk beter doet, net als de rest van het team.quote:Op maandag 24 april 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ok, misschien iets meer dan de laatste 2, maar meestal is het nog steeds veel geren en weinig rendement...
Maar Boukhari kan gewoon nuttig zijn als hij juist gebruikt wordt. En als hij naar Willem2 zou gaan ofzo zal je zien dat hij er 3 inhangt tegen Ajax volgend seizoen.
Tis alleen jammer dat hij pas de laatste wedstrijden goed rendeerd en hij iimo altijd de zwakste schakel in het spel is (behalve de laatste 2 wedstrijden)quote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef devv05 het volgende:
Rosales speelt al wat langer prima wedstrijden, maar Boukhari moet gewoon blijven. Al is het maar voor de breedte, je kunt toch niet alleen toppers op de bank hebben en zn inzet vind ik bewonderenswaardig.
1e helft wel. Eind 1e helft begin hij zich een beetje te herstellenquote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dan wel alleen de samenvatting gezien maar speelde Urby niet een beetje slecht?
DB meldde ook dat Urby Emanuelson een echte diesel is, eerste kwartier moet hij altijd nog even warmdraaien. Ook mooi dat DB ruim een uur na de wedstrijd terugkwam, hele tijd op het logo op zijn borst slaan. Een echte Ajacied, dat valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dan wel alleen de samenvatting gezien maar speelde Urby niet een beetje slecht?
Er is ook geen trainer die zoveel krediet van de aanhang heeft. Maargoed verlies je woensdag met 0-2 dan is hij weer een eikel met domme wissels. Zo werkt het nou eenmaalquote:Op maandag 24 april 2006 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB meldde ook dat Urby Emanuelson een echte diesel is, eerste kwartier moet hij altijd nog even warmdraaien. Ook mooi dat DB ruim een uur na de wedstrijd terugkwam, hele tijd op het logo op zijn borst slaan. Een echte Ajacied, dat valt niet te ontkennen.
Yep, lekker verdedigen hoorquote:
Als assistent dan?quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
DB heeft verschrikkelijk veel krediet, als Ajacied welteverstaan en niet als trainer/coach. Misschien is het beter om DB uit zijn lijden te verlossen, hem weer aan te stellen als hoofd-opleidingen?
Zo denk ik er ook over, prima dat deze twee wedstrijden goed zijn verlopen maar ik zie het zo weer anders gaan onder zijn bewind. Hij heeft (nog) niet niet de kwaliteiten om een neerwaartse spiraal snel te kantelen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Persoonlijk heb ik ook niets tegen Blind, alleen hij mist tactisch inzicht en gogme...
zelfde geld voor boukari...quote:Op maandag 24 april 2006 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, prima dat deze twee wedstrijden goed zijn verlopen maar ik zie het zo weer anders gaan onder zijn bewind. Hij heeft (nog) niet niet de kwaliteiten om een neerwaartse spiraal snel te kantelen.
quote:Komende twee seizoenen ook playoffs
Maandag 24 april, door SV, Amsterdam, 10.36u GMT+01.00, Soccernews
De komende twee seizoen zal de KNVB de playoffs in de eredivisie handhaven. Dit meldde KNVB-voorzitter Henk Kesler vandaag in de Nederlandse media.
'Zeventien clubs hebben voorgestemd en je weet van tevoren bij de play-offs dat er ook verliezers zijn. De enige die kan klagen is misschien AZ, aangezien zij het Champions League-ticet mislopen. Misschien dat we daar voor komend seizoen eens over na moeten denken', aldus Kesler.
quote:
quote:'Als FC Groningen de voorronde van de CL haalt, denk ik dat de UEFA dit snel afschaft'
AZ-aanvaller en toekomstig Ajacied Kenneth Perez denkt dat de play-offs geen lang leven hebben (Langs de Lijn)
Hij was erg wisselvallig met een aantal HELE slechte wedstrijden, maar goed, welke Ajacied had dat niet??quote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij was het hele seizoen al niet slecht.
bitch pleasequote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij was het hele seizoen al niet slecht.
Niet overdrijven, Boukhari is zker niet de slechtste voetballer van Ajaxquote:Op maandag 24 april 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bitch pleaseBoukari is de meest slechte voetballer die ajax op dit moment heeft, dat hij nu toevallig 3 goede matches speelt in een jaar is gewoon te weinig...
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!quote:Op maandag 24 april 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bitch pleaseBoukari is de meest slechte voetballer die ajax op dit moment heeft, dat hij nu toevallig 3 goede matches speelt in een jaar is gewoon te weinig...
Ik was er niet, maar bij RTVNH lieten ze dat van oa Boukhari enzo zien en dat was echtquote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!
En Jasza, zat je nou in trein 1 of 2, gisteren?
van die mooi weer voetballers hebben we er al zat, daarbij komt dat als hij weg is jeugd ook nog een kans kan krijgen, je hebt iemand nog daar die de kar kan trekken en juist op slechte momenten een team beter kan maken..quote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!
En Jasza, zat je nou in trein 1 of 2, gisteren?
noem eens een slechtere dan ?quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Boukhari is zker niet de slechtste voetballer van Ajax![]()
Anastasiouquote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
noem eens een slechtere dan ?
Wat dat betreft is het een topper natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik vind zijn klein beetje gemene trekjes jegens de andere clubs gewoon leuk.
maar dan gaat ie weer mopperen dat hij op de bank zit... kortom: hij kan beter weg gaan en een leuke middenmoter uit spanje gaan verblijden...quote:Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Hij hoeft ook geen BASIS plek te hebben!
Alleen als je ziet hoe het met de blessures zit altijd kan een gemotiveerde Boukhari die moet vechten voor zijn plek best nuttig zijn..
Nu heeft ie noodgedwongen tevaak een basisplaats en dat wordt hij laks. Maar zet hem op de bank en je hebt er wel iets aan..
Ik denk dat ananas voor ajax meer waarde heeft dan boukari...quote:
Ja, dat houdt een groep ook scherp hoor.. Lekker een beetje clubgevoel uitstralen naar de fans, of het nou echt is of nietquote:Op maandag 24 april 2006 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het een topper natuurlijk.
Kreeg het gewoon helemaal warm van binnen toen hij naar de lege tribunes in de Kuip wees gisteren. Schitterend!
Topscorer voor Ajax in de CL geloof ik, zo slecht is ie dus ook weer niet. Ik zet mn geld in op Timiselaquote:
Denk het nietquote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat ananas voor ajax meer waarde heeft dan boukari...
Denk het welquote:
Juan Francisco Garcia (Juanfran)quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
noem eens een slechtere dan ?
geen contractspeler van ajax...quote:
Ja maar je had het over de voetballerquote:Op maandag 24 april 2006 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Denk het welTis ook neit voor neits dat het halve topic ananas wil behouden voor de jeugd van Ajax...
En dat vind ik dus onzin. Je kunt zeggen wat je wilt over Boukhari, maar ik heb hem NOOIT horen zeuren. Zeker niet na die totale afgang van het publiek toen hij werd uitgefloten.quote:Op maandag 24 april 2006 11:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar dan gaat ie weer mopperen dat hij op de bank zit... kortom: hij kan beter weg gaan en een leuke middenmoter uit spanje gaan verblijden...
is ananas dan geen voetballer meer?quote:
Jawel maar wat jij zegt is wel waar, maar dat is de persoon Ananas en niet de voetballerquote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is ananas dan geen voetballer meer?
welnee, waarom is ie uitgeleent aan NAC geweest? hij wilde elke wedstrijd spelen en dat kan niet bij ajax, er zijn nu eenmaal betere alternatieven. Valt me trouwens wel op dat veel die riepen dat hij op moest rotten nu bijdraaien. 2 mooie wedstrijden maakt voor mij nog geen nieuw contract...quote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef twi het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin. Je kunt zeggen wat je wilt over Boukhari, maar ik heb hem NOOIT horen zeuren. Zeker niet na die totale afgang van het publiek toen hij werd uitgefloten.
Ben tegenstander van Boukhari die elke week speelt, maar een Boukhari op de bank hebben is niet zo erg. Alleen vind ik 'm veel te sympathiek om 'm op de bank te zetten.
Juanfran zou een van de betere spelers zijn van dit Ajax, wanneer 'ie genoeg motivatie zou hebben om zich in te zetten. Ik heb 'm soms briljant zien verdedigen, heel nonchalant, maar gelijk met een enorm zekere uitstraling.quote:
Dus moet Nourdin blijven, en Danny weggaanquote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat Blind ook niet echt greep op Nourdin heeft eigenlijk. Soms moet hij gewoon voor de simpele oplossing kiezen, maar dat dringt nog niet altijd tot hem door.
Ja, als ik Blind gisteren zag, schitterend natuurlijk, met het uitpubliek. Ik denk dat hij zich heeft verkeken op de verantwoordelijkheid en dat hij als assistent bijvoorbeeld wel goed werk zou doen. Een beetje in de luwte en toch belangrijk.quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus moet Nourdin blijven, en Danny weggaan.
Grygera gaat, en je wilt 3-4-3 spelen?quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
Doel: Stekelenburg (Gentenaar)
Rechtsback: Heitinga (Boakye)
Centrale verdediger: Stam (Grygera)
Linksback: Vermaelen (Schilder)
Defensieve middenvelder: Maduro (...)
Rechtshalf: ... (Sarpong)
Linkshalf: Emanuelson (...)
Tien: Sneijder (Boukhari)
Rechtsbuiten: Rosales (Rosenberg)
Spits: Huntelaar (Babel)
Linksbuiten: Perez (Mitea)
Zo zie ik de selectie van komend seizoen, tussen haakjes het schaduw-elftal.
Blind zal alleen assistent kunnen worden onder Van Gaal. En Louis blijft bij AZ.quote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, als ik Blind gisteren zag, schitterend natuurlijk, met het uitpubliek. Ik denk dat hij zich heeft verkeken op de verantwoordelijkheid en dat hij als assistent bijvoorbeeld wel goed werk zou doen. Een beetje in de luwte en toch belangrijk.
Grygera is nog niet weg, die profiteert liever van zijn transfervrije status in de zomer van 2007.quote:Op maandag 24 april 2006 11:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Grygera gaat, en je wilt 3-4-3 spelen?
Aldus Johan Cruijff, nou die play-offs blijven nog wel een tijdje dusquote:Het gaat om het team en publiek dat daarop reageert
24 april 2006
Hoewel het nog steeds te vroeg is om een definitief oordeel over de play-offs te geven, vallen de eerste effecten niet tegen. Vooral de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord en AZ en Groningen waren echte duels waarin het erop of eronder was. Ze werden in een soort van Europacupsfeer gespeeld en dat betekent toch een extra ervaring voor met name de jongere spelers.
Wat dat betreft zit er in de play-offs veel meer strijd dan in de nacompetitie, waar op een gegeven moment een of twee ploegen voor spek en bonen meedoen en zo het verdere verloop kunnen beïnvloeden. Het knock-outsysteem van de play-offs staat dat gelukkig niet toe.
Daardoor heeft het een positief effect op de spelers, een positief effect op de fans en uiteindelijk ook op de club en de sponsors. Ik zeg het bewust in deze volgorde, omdat voor mij het voetbal en het publiek de beslissende factoren zijn in het bepalen van een keuze. Zo'n besluit moet altijd gebaseerd zijn op de sport en niet op de voorkeur van een bestuur of sponsor. Het gaat om het elftal dat in het veld staat en het publiek dat daarop reageert. Als je daarom een keuze maakt die primair positief voor de sport is, dan slaat dat vaak sneller bij het publiek aan en hebben de club en sponsor er vanzelf baat bij. Hun voordeel komt dus vanzelf wel.
Natuurlijk begrijp ik dat AZ en Feyenoord nu enorm balen. Maar ja, zij hadden wel te maken met twee tegenstanders die in de Europacupsfeer wilden overleven. Dat blijkt zelfs iets anders te zijn dan een gewone competitiewedstrijd. Dat heeft AZ waarschijnlijk toch iets onderschat.
Hoe het precies in dergelijke alles-of-niets-situaties werkt heeft vooral Ajax laten zien. Want binnen een grote club sluimert nu eenmaal altijd het moeten winnen op de momenten waarop het ertoe doet. De zogenaamde noodzaak van het moeten winnen, dat vaak dan ook lukt, zoals Feyenoord nu heeft ondervonden.
Gezien ook de toeschouwersaantallen bij de andere play-offwedstrijden mag je daarom nu al van een succes spreken. Terwijl in een normale competitie de belangstelling voor het voetbal afneemt, zitten de tribunes nu bij vrijwel alle wedstrijden goed vol. Over deze impuls kan dus geen twijfel bestaan. Omdat er veel toeschouwers gekomen zijn, komt er meer geld binnen en stijgt het prestige. Een positieve ontwikkeling.
Dat laatste geldt ook voor onze trainers in het buitenland. Allereerst wil ik Co Adriaanse feliciteren met zijn kampioenschap met FC Porto. De manier waarop hij dit heeft gedaan verdient alle lof en hij draagt daarmee bij aan het positieve imago dat de Nederlandse trainers momenteel in de wereld hebben.
Wat dat betreft mogen we niet mopperen. Eerst het Nederlands elftal, dat zich als beste land voor het WK gekwalificeerd heeft, dan Barcelona-Benfica en AC Milan-Barcelona met veel Nederlanders, Co Adriaanse kampioen met FC Porto en natuurlijk Martin Jol, die met Tottenham Hotspur weer uitstekend presteerde tegen Arsenal. Bovendien betreffen het coaches die vrijwel allemaal de Nederlandse manier van voetballen uitdragen. Een goede zaak
Huntelaar is al toegevoegdquote:Op maandag 24 april 2006 12:16 schreef Nashje het volgende:
Boukhari moet gewoon blijven. Een man met leuk karakter, zeurt nooit en in een goed draaiend elftal een uitstekende speler.
Het is trouwens wel tijd dat Emanuelson en Huntelaar aan het OP-plaatje worden toegevoegd.
Ja, volle tribunes echt..quote:Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aldus Johan Cruijff, nou die play-offs blijven nog wel een tijdje dus
Dat viel idd nog wel mee. Ook de ArenA was niet echt vol, net als de kuip.quote:Op maandag 24 april 2006 12:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, volle tribunes echt..
Met name bij Roda JC zat het stadion tot de nok toe gevuld!
2 keer nog welquote:Op maandag 24 april 2006 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
nou gefeliciteerd dan he
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=2209100&last=more
bekende bezoeker @ me site
PSV en PSV?quote:Op maandag 24 april 2006 12:29 schreef Nashje het volgende:
Wie spelen er eigenlijk om de JC schaal?
helemaal niets in Eindhoven! Dat winnen jullie nooit man!quote:
Ajax en psvquote:Op maandag 24 april 2006 12:29 schreef Nashje het volgende:
Wie spelen er eigenlijk om de JC schaal?
qua wedstrijdritme is het wel goed voor ajax dat ze de playoffs spelen. De PSV spelers zijn allemaal al bezig met vakanties boeken e.d.quote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal niets in Eindhoven! Dat winnen jullie nooit man!
Dat bekt goed zeg.quote:Het refrein van het nieuwe clublied van feyenoord luidt als volgt:
HAND IN HAND, KAMERADEN
AJAX IS GEMEEN
Je weet dat de Knvb veel naar hem luistertquote:Op maandag 24 april 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
Omdat JC het zegt? Sure.
quote:Rini Coolen se perfila como el sustituto de Ten Cate
En Holanda circula el nombre del ex entrenador del Twente, de 39 años
24/04/06 03:00 h.El nombre de Rini Coolen, técnico neerlandés de 39 años que actalmente está en paro, se está barajando en Holanda como posible sustituto de Ten Cate de cara a la temporada 2006-07. Cabe recordar que el actual segundo entrenador azulgrana, que aterrizó en el Camp Nou en verano de 2003 a petición de Frank Rijkaard, ya tiene decidido dejar el Barça en verano para volver a ejercer de técnico en jefe; su posible destino podría ser el Ajax, mejor posicionado para ficharle que el PSV Eindhoven.
Coolen, que dejó el Twente tras el último parón invernal, podría relevarle en 'Can Barça'. Rini jugó en Go Ahead Eagles, Heracles, De Graafschap y AZ. Como técnico asistente ha dirigido a Heracles y Twente, entre 1999 y verano de 2004, cuando debutó como primer entrenador de dicho equipo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |