Ik weet het niet hoor, na die persconferentie van vanmiddag..quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar Van Gaal probeert het nog een jaartje bij AZ.
Wat zei hij?quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, na die persconferentie van vanmiddag..
Hij deed een perfecte imitatie van een hele slechte verliezer.quote:
Hmm. Nou, voor mij mag hij tekenen voor zijn clubquote:Op zondag 23 april 2006 23:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje neerbuigend over de trainer van Groningen en liep ze een beetje af te zeiken
quote:425 Feyenoord-fans opgepakt
Yup. Kakkerlakken kunnen zich zeer snel en onopvallend vermenigvuldigenquote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef Nashje het volgende:
425. Het waren er net 200 als ik het goed heb?
Hij zei dat AZ volgend jaar niet nog zo'n jaar zonder prijs mee moest maken, anders zou zoiets blijven spoken in Alkmaar. Denk dat hij daar wat wil winnen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, na die persconferentie van vanmiddag..
Ik ga hem kopen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef vinnie06 het volgende:
7-2!!!!!!!!!!!!!! Al iets bekend over dvd's? of wachten ze voor wat er met groningen gebeurt, strax brengen die er ook nog een uit als ze winnen. wat me erg stug lijkt, maarja de bal is rond
![]()
Blind op AT5, ik voel met je mee ouwe, maar jaxie zit diepgodenzoon!
Did al gemeld?quote:Aston Villa - Ajax eye Hendrie swoop
23 Apr 2006 18:31
Ajax have been linked with a summer move for Aston Villa star Lee Hendrie after the midfielder revealed he had an 'interesting' option.
Hendrie looks certain to move on in the summer in the search of a fresh challenge and a whole host of clubs are showing an interest in the midfielder who has made just nine starts for the Midlands club this season.
The 28-year-old has been pushed out of the starting line-up by loan star James Milner and if the Newcastle ace signs on a permanent basis then Hendrie will be on the move.
Clubs such as Portsmouth, Wolves and Southampton have expressed an interest but it looks as though Hendrie could have a more interesting proposition on the cards with Ajax said to be keen.
"I have had a couple of shouts," Hendrie revealed when quizzed over his future.
"And one of them is very interesting."
A fee of £750,000 should be enough to wrap up a move and Villa boss David O'Leary will not stand in his way if another club do come in with an offer.
quote:Blind geëmotioneerd door steunbetuiging Ajax-fans 23 april 2006
Danny Blind Na de dubbele zege op Feyenoord in de play-offs voor plaatsing voor de voorronde van de Champions League hebben de Ajax-supporters zich massaal achter trainer Danny Blind geschaard. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 kon Blind zijn tranen maar ternauwernood bedwingen toen de meegereisde Ajax-aanhang hem hartstochtelijk toezong met de kreet 'Danny moet blijven'.
De coach beëindigde het interview met AT5 uit voorzorg. Op zijn beurt maakte Blind ook veel complimenten. Zo prees de oefenmeester het spel van zijn jonge defensie en doelman. Ook Tomás Galásek, Angelos Charisteas en Nourdin Boukhari konden op zijn waardering rekenen. Zelfs scheidsrechter Ruud Bossen kreeg van Blind een compliment.
Ik zeg dat F'noord een inruilactie moet organiseren: Ruil nu je DVD in voor korting op een te gekke "Kuijt moet blijven" t-shirt.quote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef jna het volgende:
Die dvd grappen beginnen nu wel vervelend te worden tenzij iemand orgineel gaat doen.
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 april 2006 00:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zeg dat F'noord een inruilactie moet organiseren: Ruil nu je DVD in voor korting op een te gekke "Kuijt moet blijven" t-shirt.
zo goed?![]()
http://uk.sports.yahoo.com/fo/profiles/4218.htmlquote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken heel die Hendrie niet. Iemand die wat info kan geven?
Niemand, het is 100% realiteitquote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef vinnie06 het volgende:
wie maakt er grappen?
Was in Studio voetbal. Misschien morgen even kijken bij uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat filmpje van Blind ergens te zien?
maar nogmaals ik maak geen grappen was gewoon benieuwd of er al wat bekend was en of ze het echt gaan doen, maarja na 7-2 kan ik er wel omlachenquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Beter dan:" Wanneer komt de dvd
"
Eh?quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef WEST het volgende:
Dirk bedankt Dirk Bedankt Dirk Dirk bedankt![]()
![]()
Liever voorronde CL dan de bekerquote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Nu effe rustig aan doen tot 7 mei (geef Groningen maar Champions League). DIe beker moeten we pakken!
Mwah, ik vind het raar dat ze zo op die jongen reageren. Hij speelt zeker niet slecht!quote:
Hij speelde aardig vandaag moet ik toegeven, maar hij heeft de uitstraling van een Kuyt of Van Bommel totaal niet. Dan word je een stuk eerder uitgefloten als je in een dip zit. En eerlijk is eerlijk, bij de ene club gebeurt dat wat sneller dan bij de andere.quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het raar dat ze zo op die jongen reageren. Hij speelt zeker niet slecht!
Foute instelling denk ik zo, wij zijn Ajax, kleine Duitse clubs is iets voor Feyenoord. Wat is er nou mooier om van een grote Europese club te winnen? Als we van bv. Kaiserlautern zouden winnen doet me dat nou echt niet veel.quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
mja ik twijfel eigenlijk een beetje. Wie weet heb je gewoon iets te zoeken in de cl volgend jaar met Stam, Perez en de voorhoede die er al staat + overige aankopen verrassingen etc.
Maar een jaar uefa cup met vage clubjes is ook niet zo'n ramp. Al ish et financieel natuurlijk ook minder.
Maar eens wat kleinere Duitse en Engelse clubs treffen vind ik wel mooi.
Op tv misschien niet. Maar als je op pad bent heb je een zeer leuke dagquote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef Mr.Mills het volgende:
Als we van bv. Kaiserlautern zouden winnen doet me dat nou echt niet veel.
Hij heeft het over de trips.quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Foute instelling denk ik zo, wij zijn Ajax, kleine Duitse clubs is iets voor Feyenoord. Wat is er nou mooier om van een grote Europese club te winnen? Als we van bv. Kaiserlautern zouden winnen doet me dat nou echt niet veel.
De samenvatting gaf niet bepaald een goed beeld van de wedstrijd. Vind ik, tenminstequote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef vinnie06 het volgende:
oh wat een heerlijke samenvatting toch![]()
die pass van Huntelaar![]()
Daarom even de wedstrijd downloadenquote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De samenvatting gaf niet bepaald een goed beeld van de wedstrijd. Vind ik, tenminste.
Je kan toch tegenwoordig alles downloaden?quote:Op maandag 24 april 2006 00:44 schreef vinnie06 het volgende:
wedstrijd downloaden? hoe wat waar?
Qua spel en herrie zeker niet, als je aan 'scorebordjournalistiek' gaat doen wel.quote:Op maandag 24 april 2006 00:53 schreef M0NTANA het volgende:
Gruwelijk vermaakt in de Kuip, de ultieme vernedering van Feyenoord?
Haha, "ok".quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Qua spel en herrie zeker niet, als je aan 'scorebordjournalistiek' gaat doen wel.
Jij denkt te kunnen oordelen over de wedstrijd op basis van een samenvattinkje van John 'laten we nog een goal overslaan' de Mol's Talpa?quote:Op maandag 24 april 2006 01:06 schreef vinnie06 het volgende:
ja, 7-2 gewoon helemaal weggespeeld mooie uitgespeelde kansen en dan scorebordjournalistiek durven zeggen en in de samenvatting hoor ik alleen ajax hoor: HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
Ik heb het over bijvoorbeeld PSVquote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef vinnie06 het volgende:
hij heeft geen goal overgeslagen hoor, of hoop je nog steeds dat feyenoord er stiekum 5 extra had gemaakt?
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en op een kwartiertje na was Ajax dominant.quote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij denkt te kunnen oordelen over de wedstrijd op basis van een samenvattinkje van John 'laten we nog een goal overslaan' de Mol's Talpa?
Van de eerste wedstrijd heb ik alleen de samenvatting gezien, dus daar kan ik niets over zeggen. Vandaag is Feyenoord op geen enkel moment van de mat gespeeld door Ajax, maar ja, als je die bal er niet in trapt win je nietquote:Op maandag 24 april 2006 01:13 schreef twi het volgende:
Feyenoord begon beide wedstrijden sterk, maar nadat ze achter kwamen waren ze eigenlijk nergens meer. Enige noemenswaardige kans (daarna) voor de 0-3 was die buitenspel-kopbal van Kalou.
Vinnie heeft het over wegspelen. Jij zegt dominant. Is heel wat anders.quote:Op maandag 24 april 2006 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en op een kwartiertje na was Ajax dominant.
Het uitvak toen de wedstrijd al afgelopen wasquote:Op maandag 24 april 2006 00:53 schreef M0NTANA het volgende:
Gruwelijk vermaakt in de Kuip, de ultieme vernedering van Feyenoord?
Ik vond het wel mooi. Bijna het hele legioen bleef achter de ploeg staan, ook na de 0-3. Er werd alleen even gejuichd toen bleek dat Bosschaart in de rust was gewisseldquote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef X-fi het volgende:
Hoor ze juichen bij de 1-3 en 2-4
En het stadion muziek op de achtegrond
Dat is zo.quote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vinnie heeft het over wegspelen. Jij zegt dominant. Is heel wat anders.
quote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vinnie heeft het over wegspelen. Jij zegt dominant. Is heel wat anders.
Dat werd van te voren ook wel verwacht, dat Feyenoord agressief zou starten. Maar na de 0-1 heeft Ajax de rest van de wedstrijd gedomineerd.quote:Op maandag 24 april 2006 01:40 schreef Sloggi het volgende:
Ajax werd trouwens wel weggespeeld in het eerste kwartier. De rest van de pot was echter pet.
de afscheid?quote:Op maandag 24 april 2006 03:51 schreef PLAE@ het volgende:
Jaszi dat uitkaartgedoe kwam ik van de week tegen op ajax.nl geloof ik.
Je moet er redelijk snel bij zijn geloof ik. Ergens half mei ofzo
Lijkt mij niet leuk om het Ajax-vak te zien juichen na de 1-3 en 2-4 en ook het overnemen van jullie goaltune was grappig, verder heel veel ludieke nummers, de ene nog ludieker dan de ander! In het Ajax-vak was het feest, mijn dag kon niet meer kapot. Jammer van het lange wachten, we hadden veel eerder moeten doorbreken. In rus nog even vanaf het trappenhuis wat kneusjes aanschouwd, die in de bosjes door de ME neergekuppeld werden, té grappig gewoon!quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Qua spel en herrie zeker niet, als je aan 'scorebordjournalistiek' gaat doen wel.
Was jij er gisteren ook bij? Trein 1 of 2? Nourdin Boukhari was ook lachen, wat een clown!quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het uitvak toen de wedstrijd al afgelopen was![]()
er komt wel een seizoens dvd uit, daar zullen deze wedstrijden wel op staan...quote:
quote:feyenoord besluit het clublied te veranderen
De clubleiding van de gefrustreerde voetbalclub uit Rotterdam-zuid heeft naar buiten gebracht dat er enkele wijzigingen zullen worden doorgevoerd in het clublied. Volgens een woordvoerder is het oude clublied behoorlijk achterhaald en bestaat er binnen de kakkerlakken aanhang behoefte aan nieuw zangrepertoire. De 1.600 Ajacieden die in de Kuip De Klassieker hebben bijgewoond hebben dat eveneens kunnen horen (of beter uitgedrukt: vooral niet gehoord).
Het refrein van het nieuwe clublied van feyenoord luidt als volgt:
HAND IN HAND, KAMERADEN
ALTIJD JALOERS, OP NUMMER ÉÉN
GEEN BEKERS OF SCHAHAALEN,
AJAX IS GEMEEN
Vanaf maandag zal er in de feyenoord fanshop een speciale kennismakings dvd verkrijgbaar zijn, zodat de kakkerlakken aanhang tijdens de lange zomerstop alvast kennis kan maken met het nieuwe clublied en thuis kan oefenen met zingen. Voor slechts 4,10 euro is een uniek dvd pakket verkrijgbaar. Naast de dvd met het nieuwe clublied krijgen de kopers een dvd met instructiemateriaal hoe om te gaan met pesten. De clubleiding hoopt dat deze dvd bijdraagt aan het verwerken van het trauma dat de vandaag aanwezige kakkerlakken supporters hebben opgelopen door de pesterige liedjes vanuit het uitvak.
Tot slot bevat het pakket nog een derde dvd die de feyenoord fanshop sinds enige dagen aan de straatstenen niet meer kwijt kan.
quote:
quote:HAND IN HAND, KAMERADEN
ALTIJD JALOERS, OP NUMMER ÉÉN
GEEN BEKERS OF SCHAHAALEN,
AJAX IS GEMEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |