quote:HAND IN HAND, KAMERADEN
ALTIJD JALOERS, OP NUMMER ÉÉN
GEEN BEKERS OF SCHAHAALEN,
AJAX IS GEMEEN
Amen, bij ajax heeft hij nog niets te zoeken... Die paar wedstrijden dat hij wel goed speelt weegt niet op tegen de slechte die hij speelt...quote:Op maandag 24 april 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gun hem een mooie club in het buitenland.
Mwah, ok, misschien iets meer dan de laatste 2, maar meestal is het nog steeds veel geren en weinig rendement...quote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef devv05 het volgende:
Rosales speelt al wat langer prima wedstrijden, maar Boukhari moet gewoon blijven. Al is het maar voor de breedte, je kunt toch niet alleen toppers op de bank hebben en zn inzet vind ik bewonderenswaardig.
Maar het hele team speelde kut, en Rosales ook. Nu alles wat meer gaat draaien zie je ook dat ie het een stuk beter doet, net als de rest van het team.quote:Op maandag 24 april 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ok, misschien iets meer dan de laatste 2, maar meestal is het nog steeds veel geren en weinig rendement...
Maar Boukhari kan gewoon nuttig zijn als hij juist gebruikt wordt. En als hij naar Willem2 zou gaan ofzo zal je zien dat hij er 3 inhangt tegen Ajax volgend seizoen.
Tis alleen jammer dat hij pas de laatste wedstrijden goed rendeerd en hij iimo altijd de zwakste schakel in het spel is (behalve de laatste 2 wedstrijden)quote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef devv05 het volgende:
Rosales speelt al wat langer prima wedstrijden, maar Boukhari moet gewoon blijven. Al is het maar voor de breedte, je kunt toch niet alleen toppers op de bank hebben en zn inzet vind ik bewonderenswaardig.
1e helft wel. Eind 1e helft begin hij zich een beetje te herstellenquote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dan wel alleen de samenvatting gezien maar speelde Urby niet een beetje slecht?
DB meldde ook dat Urby Emanuelson een echte diesel is, eerste kwartier moet hij altijd nog even warmdraaien. Ook mooi dat DB ruim een uur na de wedstrijd terugkwam, hele tijd op het logo op zijn borst slaan. Een echte Ajacied, dat valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dan wel alleen de samenvatting gezien maar speelde Urby niet een beetje slecht?
Er is ook geen trainer die zoveel krediet van de aanhang heeft. Maargoed verlies je woensdag met 0-2 dan is hij weer een eikel met domme wissels. Zo werkt het nou eenmaalquote:Op maandag 24 april 2006 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB meldde ook dat Urby Emanuelson een echte diesel is, eerste kwartier moet hij altijd nog even warmdraaien. Ook mooi dat DB ruim een uur na de wedstrijd terugkwam, hele tijd op het logo op zijn borst slaan. Een echte Ajacied, dat valt niet te ontkennen.
Yep, lekker verdedigen hoorquote:
Als assistent dan?quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
DB heeft verschrikkelijk veel krediet, als Ajacied welteverstaan en niet als trainer/coach. Misschien is het beter om DB uit zijn lijden te verlossen, hem weer aan te stellen als hoofd-opleidingen?
Zo denk ik er ook over, prima dat deze twee wedstrijden goed zijn verlopen maar ik zie het zo weer anders gaan onder zijn bewind. Hij heeft (nog) niet niet de kwaliteiten om een neerwaartse spiraal snel te kantelen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Persoonlijk heb ik ook niets tegen Blind, alleen hij mist tactisch inzicht en gogme...
zelfde geld voor boukari...quote:Op maandag 24 april 2006 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, prima dat deze twee wedstrijden goed zijn verlopen maar ik zie het zo weer anders gaan onder zijn bewind. Hij heeft (nog) niet niet de kwaliteiten om een neerwaartse spiraal snel te kantelen.
quote:Komende twee seizoenen ook playoffs
Maandag 24 april, door SV, Amsterdam, 10.36u GMT+01.00, Soccernews
De komende twee seizoen zal de KNVB de playoffs in de eredivisie handhaven. Dit meldde KNVB-voorzitter Henk Kesler vandaag in de Nederlandse media.
'Zeventien clubs hebben voorgestemd en je weet van tevoren bij de play-offs dat er ook verliezers zijn. De enige die kan klagen is misschien AZ, aangezien zij het Champions League-ticet mislopen. Misschien dat we daar voor komend seizoen eens over na moeten denken', aldus Kesler.
quote:
quote:'Als FC Groningen de voorronde van de CL haalt, denk ik dat de UEFA dit snel afschaft'
AZ-aanvaller en toekomstig Ajacied Kenneth Perez denkt dat de play-offs geen lang leven hebben (Langs de Lijn)
Hij was erg wisselvallig met een aantal HELE slechte wedstrijden, maar goed, welke Ajacied had dat niet??quote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij was het hele seizoen al niet slecht.
bitch pleasequote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij was het hele seizoen al niet slecht.
Niet overdrijven, Boukhari is zker niet de slechtste voetballer van Ajaxquote:Op maandag 24 april 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bitch pleaseBoukari is de meest slechte voetballer die ajax op dit moment heeft, dat hij nu toevallig 3 goede matches speelt in een jaar is gewoon te weinig...
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!quote:Op maandag 24 april 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bitch pleaseBoukari is de meest slechte voetballer die ajax op dit moment heeft, dat hij nu toevallig 3 goede matches speelt in een jaar is gewoon te weinig...
Ik was er niet, maar bij RTVNH lieten ze dat van oa Boukhari enzo zien en dat was echtquote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!
En Jasza, zat je nou in trein 1 of 2, gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |