Als assistent dan?quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
DB heeft verschrikkelijk veel krediet, als Ajacied welteverstaan en niet als trainer/coach. Misschien is het beter om DB uit zijn lijden te verlossen, hem weer aan te stellen als hoofd-opleidingen?
Zo denk ik er ook over, prima dat deze twee wedstrijden goed zijn verlopen maar ik zie het zo weer anders gaan onder zijn bewind. Hij heeft (nog) niet niet de kwaliteiten om een neerwaartse spiraal snel te kantelen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Persoonlijk heb ik ook niets tegen Blind, alleen hij mist tactisch inzicht en gogme...
zelfde geld voor boukari...quote:Op maandag 24 april 2006 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, prima dat deze twee wedstrijden goed zijn verlopen maar ik zie het zo weer anders gaan onder zijn bewind. Hij heeft (nog) niet niet de kwaliteiten om een neerwaartse spiraal snel te kantelen.
quote:Komende twee seizoenen ook playoffs
Maandag 24 april, door SV, Amsterdam, 10.36u GMT+01.00, Soccernews
De komende twee seizoen zal de KNVB de playoffs in de eredivisie handhaven. Dit meldde KNVB-voorzitter Henk Kesler vandaag in de Nederlandse media.
'Zeventien clubs hebben voorgestemd en je weet van tevoren bij de play-offs dat er ook verliezers zijn. De enige die kan klagen is misschien AZ, aangezien zij het Champions League-ticet mislopen. Misschien dat we daar voor komend seizoen eens over na moeten denken', aldus Kesler.
quote:
quote:'Als FC Groningen de voorronde van de CL haalt, denk ik dat de UEFA dit snel afschaft'
AZ-aanvaller en toekomstig Ajacied Kenneth Perez denkt dat de play-offs geen lang leven hebben (Langs de Lijn)
Hij was erg wisselvallig met een aantal HELE slechte wedstrijden, maar goed, welke Ajacied had dat niet??quote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij was het hele seizoen al niet slecht.
bitch pleasequote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij was het hele seizoen al niet slecht.
Niet overdrijven, Boukhari is zker niet de slechtste voetballer van Ajaxquote:Op maandag 24 april 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bitch pleaseBoukari is de meest slechte voetballer die ajax op dit moment heeft, dat hij nu toevallig 3 goede matches speelt in een jaar is gewoon te weinig...
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!quote:Op maandag 24 april 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bitch pleaseBoukari is de meest slechte voetballer die ajax op dit moment heeft, dat hij nu toevallig 3 goede matches speelt in een jaar is gewoon te weinig...
Ik was er niet, maar bij RTVNH lieten ze dat van oa Boukhari enzo zien en dat was echtquote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!
En Jasza, zat je nou in trein 1 of 2, gisteren?
van die mooi weer voetballers hebben we er al zat, daarbij komt dat als hij weg is jeugd ook nog een kans kan krijgen, je hebt iemand nog daar die de kar kan trekken en juist op slechte momenten een team beter kan maken..quote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wanneer Ajax slecht speelt, is Nourdin Boukhari altijd de slechtste, maar in een goeddraaiend Ajax (volgend jaar weer?) kan hij makkelijk mee, perfect dus voor de breedte. Daarbij ook erg volwassen in zijn reactie op kritiek van publiek, gisteren in de Kuip was hij de grootste gangmaker van de spelers! Echt genoten van zijn one-man-show!
En Jasza, zat je nou in trein 1 of 2, gisteren?
noem eens een slechtere dan ?quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Boukhari is zker niet de slechtste voetballer van Ajax![]()
Anastasiouquote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
noem eens een slechtere dan ?
Wat dat betreft is het een topper natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik vind zijn klein beetje gemene trekjes jegens de andere clubs gewoon leuk.
maar dan gaat ie weer mopperen dat hij op de bank zit... kortom: hij kan beter weg gaan en een leuke middenmoter uit spanje gaan verblijden...quote:Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Hij hoeft ook geen BASIS plek te hebben!
Alleen als je ziet hoe het met de blessures zit altijd kan een gemotiveerde Boukhari die moet vechten voor zijn plek best nuttig zijn..
Nu heeft ie noodgedwongen tevaak een basisplaats en dat wordt hij laks. Maar zet hem op de bank en je hebt er wel iets aan..
Ik denk dat ananas voor ajax meer waarde heeft dan boukari...quote:
Ja, dat houdt een groep ook scherp hoor.. Lekker een beetje clubgevoel uitstralen naar de fans, of het nou echt is of nietquote:Op maandag 24 april 2006 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het een topper natuurlijk.
Kreeg het gewoon helemaal warm van binnen toen hij naar de lege tribunes in de Kuip wees gisteren. Schitterend!
Topscorer voor Ajax in de CL geloof ik, zo slecht is ie dus ook weer niet. Ik zet mn geld in op Timiselaquote:
Denk het nietquote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat ananas voor ajax meer waarde heeft dan boukari...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |