Dat klopt, maar dat geeft dus alleen maar het belachelijke van die hele play-offs aan. Het is dus mogelijk dat een team dat over een jaar veel meer punten heeft dan de nummer zes en als tweede is geeindigt geen europees voetbal speelt, een zeer kwalijke zaak.quote:Op zondag 23 april 2006 22:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wil niet trollen maar dat is dankzij Ajax, stel je voor dat jullie nu nog 2 wedstrijden tegen AZ moesten spelen....
Dirk-Kuijt, kom op joh, zak nou niet onder je normaal al zo bedroevend lage niveau....quote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lig je al met je harde pik in je handen voor de tv?
Grapje moet kunnen toch?quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt, kom op joh, zak nou niet onder je normaal al zo bedroevend lage niveau....
Het klonk eerder diep en diep gefrustreerdquote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?![]()
Een keer wat anders dan een grap over een dvd.
Das waarquote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?![]()
Een keer wat anders dan een grap over een dvd.
Ik moest er om lachenquote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lig je al met je harde pik in je handen voor de tv?
Groningen gaat eraan! Als we Feyenoord kunnen overrompelen (heerlijk)quote:Op zondag 23 april 2006 23:07 schreef Suijk het volgende:
Alles op een radiootje gevolgd vandaag, leuke uitslag.
En ik vrees nu Groningen, gek zeg.
maarja, ze voelen de voorrondes wel hoor. Onderschat ze nietquote:Op zondag 23 april 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Groningen in de ArenA is altijd winst, ik maak me er niet echt druk om
Doe ik niet, maar misschien word de druk wel te groot voor ze en het seizoen is wel erg lang voor ze.quote:Op zondag 23 april 2006 23:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
maarja, ze voelen de voorrondes wel hoor. Onderschat ze niet
We zien het wel op woensdagquote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar misschien word de druk wel te groot voor ze en het seizoen is wel erg lang voor ze.
Als hij aanblijft als trainer dan hoop ik voor hem dat hij een prachtig seizoen beleeft met Ajax volgens jaar, het is hem wel gegundquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef twi het volgende:
Schitterend, schitterende beelden van Blind. Hij heeft toch emotie
Of juist niet omdat ze geen wedstrijdritme meer hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
We zien het wel op woensdag.
PSV maakt wel een voordeel hiervan ben ik bang voor de cup op 7 mei
Uiteraard, maar ondanks dat ik dit geweldig vind, en het idee van een succesvolle trainer Blind bij Ajax adoreer, heb ik er niet het vertrouwen in.quote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als hij aanblijft als trainer dan hoop ik voor hem dat hij een prachtig seizoen beleeft met Ajax volgens jaar, het is hem wel gegund![]()
Oké. Maar de benen worden moe hoor. En dan daarna nog een WKquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of juist niet omdat ze geen wedstrijdritme meer hebben![]()
Ik ook niet, maar dat kan ook niet echt na zo'n seizoenquote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ondanks dat ik dit geweldig vind, en het idee van een succesvolle trainer Blind bij Ajax adoreer, heb ik er niet het vertrouwen in.
Als Ten Cate of Van Gaal kan komen, prima, anders mag Blind van mij blijven zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 23:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan ook niet echt na zo'n seizoen
Iddquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ten Cate of Van Gaal kan komen, prima, anders mag Blind van mij blijven zitten.
Van Gaal trainen en Ten Cate assistent. Amenquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ten Cate of Van Gaal kan komen, prima, anders mag Blind van mij blijven zitten.
Waarom zou Ten Cate assistent worden bij Ajax wanneer hij dat is bij een veel en veel grotere club en met veel meer (kans op) succes?quote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Van Gaal trainen en Ten Cate assistent. Amen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |