abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37128284
En hier praten we verder over Tom, Katie en Suri.

Het eerste familieportret.

En hier de babyfoto's, met dank aan vlindur:

[ Bericht 32% gewijzigd door cinnamongirl op 08-09-2006 12:25:16 ]
pi_37128385
Zijn er al foto's van de baby?
Whatever I want.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:08:29 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37128529
Wie is Rob Thomas, Lotte?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37128623
Zanger, ik gok dat hij ook bij die sekte zit.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:14:52 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37128729
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Zanger van Matchbox 20 meen ik.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37129008
quote:
Al sla je me dood, ik heb dit plaatje ook maar van Perez.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:30:58 #7
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_37129170
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Al sla je me dood, ik heb dit plaatje ook maar van Perez.
plagiaat
pi_37129209
Dat plaatje

Ik ben ook benieuwd hoe de baby er uit ziet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37130830
quote:
PROUD dad Tom Cruise last night said new baby daughter Suri was “gorgeous” – and praised fiancée Katie Holmes for giving birth in silence like a true Scientologist.
Cruise, 43, told pals he had been “jumping on couches” since Katie gave birth to the 7lb 7oz tot on Tuesday.
Speaking publicly for the first time since the birth, Tom said: “It’s a girl! It’s a girl! Her name is Suri and she’s gorgeous.”
And he praised his fiancée for staying silent during the birth saying: “Kate was, and is, an absolute champ.”
Cruise stroked Katie’s face and held her hand during the birth to help her stay silent in accordance with the wacky religion’s guidelines.
Katie, 27, managed to stifle her moans with the help of a pain-killing epidural injection.
Cruise also ordered medical staff to stay silent, meaning the delivery nurses had to make hand signals to tell Katie when to push.
The bizarre order was because Scientologists believe noise when a baby enters the world causes it suffering in later life.
However, Cruise did let Batman Begins star Katie have a pain-killing epidural shot, even though he is against the use of prescription drugs.
A source said: “Tom was determined to make Katie as comfortable as possible. He was holding her hand and stroking her face to soothe her during the delivery.
“Everybody in the room was told to stay silent and the nurses made hand signals. But Katie did indicate she wanted an epidural to help with the pain.
“Tom recorded the whole thing with a camera and said it was the most beautiful moment of his life.”
Cruise had spent thousands on preparing the couple’s Beverly Hills house for a home delivery. But Katie is thought to have insisted on going to hospital and Suri was reportedly born at the St John’s Health Center in Santa Monica.
Cruise’s spokesman Paul Bloch refused to confirm where the birth had taken place but said mother and baby were doing well at home.
The Sun can reveal that a few hours later Cruise made a secret visit to the Scientology HQ.
His black Ford Excursion people carrier was seen leaving his home for the short journey to the Church Of Scientology Center in Hollywood.
It is understood Cruise went to the Centre to confirm the facts about Suri’s birth to senior Scientologists.
A Scientology insider said: “Tom would have been required to report back about the birth, tell them if it was silent or not and if Katie was given drugs. He would have been asked to hand over notes and recordings to supervisors who will determine if anything traumatic happened to the mother and baby. If so, Katie will be given extra counselling — or auditing as the church calls it.”
Cruise cancelled his publicity tour for Mission: Impossible 3, which opens in a fortnight, to spend more time with Suri.
Katie’s parents, Martin and Kathy Holmes, are understood to have travelled to the couple’s mansion to see their new granddaughter.
And Katie’s aunt, Carol Zydorczyk, said from her home in Toledo, Ohio: “I can’t really comment but we are all delighted.”
Cruise, who has two adopted children from his marriage to Nicole Kidman — Isabella, 13, and Connor, 11 — plans to marry Katie in the summer.
And the new mum isn’t dragging her feet over getting back into shape for the ceremony.
She has already hired a personal trainer from BuffBrides.com
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 20 april 2006 @ 16:22:48 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_37130868
Bruine ogen komen ook wel eens voor, maar veel kids hebben idd blauwe ogen als ze geboren worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37130945
quote:
Was Rob Thomas niet van zo'n liedje, miss California?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_37131873
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Was Rob Thomas niet van zo'n liedje, miss California?

Dat was Dante Thomas of zoiets toch? Verschrikkelijk nummer overigens.
And you know I might
pi_37133553
Ow okee Close
pi_37133815
Tom Cruise mag van mij onder tram komen.
pi_37134081
quote:
And the new mum isn’t dragging her feet over getting back into shape for the ceremony.
She has already hired a personal trainer from BuffBrides.com
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_37134168
Rob Thomas is de zanger van Matchbox20.
Er waren een tijd geleden geruchten dat de vrouw van
Rob Thomas, hem en Tom Cruise samen in bed had betrapt.
Vandaar dat ie op de foto staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
pi_37135171
en heeft tom de placenta nou nog opgegeten?
pi_37135777
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]
Ze is gewoon platgespoten!
Dan is het vast veel makkelijker om stil te blijven!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:02:56 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37135855
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:58 schreef zeepsop het volgende:
Rob Thomas is de zanger van Matchbox20.
Er waren een tijd geleden geruchten dat de vrouw van
Rob Thomas, hem en Tom Cruise samen in bed had betrapt.
Vandaar dat ie op de foto staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ah, okay. Dat snijdt hout.
Aangezien de geruchten dat Tom Cruise (en John Travolta trouwens ook) gay is, ook al decennia de rondte doen.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:05:41 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_37135938
Wat een mafkees is t toch... een bevalling die in stilte moet plaatsvinden...
Nee, geef dan de moeder (en dus de baby) maar gewoon een verdoving... is vast een stuk gezonder dan het normale geschreeuw van de moeder tijdens de bevalling.

Weet wel zeker dat Katie en de baby "counseling" nodig hebben, alleen niet van Scientology.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:57:10 #21
4593 Marty
Digi-babe
pi_37152150
Ook van Perez
quote:
The Real Meaning Behind The Name "Suri"
Sure, the name may mean princess or red rose or alien baby in other languages, but there is a much deeper meaning to the selection by Tom Cruise and Katie Holmes of the name Suri for their new creature child.

Suri = Surrey, which is also a region of England, which is where the "deceased" L. Ron Hubbard's home is located and it is the headquarters of Scientology in the UK.

Coincidence??? We think not!
Ik vind Suri best wel een leuke naam, maar als dit waar is...
Forza Juve!
pi_37154412
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef Leandra het volgende:
Wat een mafkees is t toch... een bevalling die in stilte moet plaatsvinden...
Nee, geef dan de moeder (en dus de baby) maar gewoon een verdoving... is vast een stuk gezonder dan het normale geschreeuw van de moeder tijdens de bevalling.

Weet wel zeker dat Katie en de baby "counseling" nodig hebben, alleen niet van Scientology.
er is hier al honderd maal gezegd dat de moeder wel geluid mag maken tijdens de bevalling
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:09:12 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_37154804
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

er is hier al honderd maal gezegd dat de moeder wel geluid mag maken tijdens de bevalling
Misschien had je de post van KinkyGiraf niet helemaal gelezen???
quote:
Cruise stroked Katie’s face and held her hand during the birth to help her stay silent in accordance with the wacky religion’s guidelines.
Katie, 27, managed to stifle her moans with the help of a pain-killing epidural injection.
quote:
A Scientology insider said: “Tom would have been required to report back about the birth, tell them if it was silent or not and if Katie was given drugs. He would have been asked to hand over notes and recordings to supervisors who will determine if anything traumatic happened to the mother and baby. If so, Katie will be given extra counselling — or auditing as the church calls it.”
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_37157257
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

[..]
Ik heb Tom laatst zelf in een interview zien zeggen dat Katie dus wel zoveel herrie mag maken als ze wil maar de mensen er omheen gewoon niet, uit respect ofzoiets .
pi_37157379
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Leandra het volgende:

tja, als je eerder de verzinsels van één of andere journalist gelooft ( die er precies zelf bij was ), dan de dingen die op de websites van de scientology church zelf staan, en de woorden van cruise zelf die heeft gezegd dat de moeder zelf wel degelijk geluid mag maken...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:08:20 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37180548
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:28 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik heb Tom laatst zelf in een interview zien zeggen dat Katie dus wel zoveel herrie mag maken als ze wil maar de mensen er omheen gewoon niet, uit respect ofzoiets .
Wie weet is het wel zo simpel als: bij voorkeur moeder & mensen in de kamer zo stil mogelijk. Maar als de moeder geluid wil maken, dan mag dat.

Opgelost.

Ben benieuwd naar de eerste foto's van de kleine Suri. Met zulke knappe ouders moet het wel een mooi meisje zijn. Of op z'n minst opgroeien tot een mooie meid.
(Un)masking for the greater good.
pi_37180966
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:

Met zulke knappe ouders moet het wel een mooi meisje zijn. Of op z'n minst opgroeien tot een mooie meid.
Alleen jammer dat ze al vanaf haar geboorte in een sekte zit en volledig geindoctrineerd zal worden met dat zieke gedachtengoed
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:43:41 #28
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37181261
Wie weet stapt ze nog wel eens van d'r geloof af. 't Zal niet de eerste keer zijn.
Ach, hoe Suri opgroeit is verder onze zorg ook niet. Zolang we vanaf de zijlijn maar lekker mee kunnen kijken met haar leven en dat van haar ouders.
pi_37274815
quote:
Kidman feliciteert alleen Holmes met dochter

(Novum) - Nicole Kidman heeft alleen Katie Holmes gefeliciteerd met de geboorte van dochter Suri. Papa Tom Cruise hoefde niet op warme woorden te rekenen van zijn ex-vrouw na de geboorte van het meisje, dinsdag. De actrice en de acteur hebben ruzie over hun twee geadopteerde kinderen, de 13-jarige Isabella en de twee jaar jongere Connor. Dat meldt de filmsite IMDb.

Cruise stond erop dat zijn kinderen bij de bevalling van hun zusje aanwezig waren, maar Kidman weigerde daar toestemming voor te geven. De 38-jarige actrice vreesde dat het zien van een bevalling een traumatische ervaring zou zijn.

Kidman en Cruise trouwden in 1990 en scheidden elf jaar later, omdat Nicole de kinderen op katholieke wijze wilde opvoeden en niet in de door Cruise aangehangen Scientology-kerk. Een maand later kreeg ze een miskraam. Na haar breuk met Cruise had ze relaties met Lenny Kravitz en Russell Crowe. Haar huidige liefde is countryzanger Keith Urban.
  donderdag 27 april 2006 @ 15:12:05 #30
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37345933
Dus Nicole is wél zwanger geweest van Tom.
Daar gaan alle geruchten over onvruchtbaarheid, zullen we maar zeggen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:41:01 #31
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37368795
Ik mis foto's .
Whatever I want.
pi_37511445
Zijn er ook foto's van de baby ?
Dalijk is het 1 nepperij
pi_37516465
Tom heeft overigens Kate (zo heet ze nu ze een moeder is geworden), aan het werk gezet om haar oude figuurtje weer terug te krijgen voor hun huwelijk.

De vader van Kate (Katie) is hier niet zo heel blij mee overigens...

Bron :http://www.telegraaf.nl/prive/40775311/Vader_Kate_woedend_op_Tom_Cruise.html
pi_37516822
Dat geloof ik best dat hij daar niet zo blij mee is.

Ik dank dat ze zowiezo niet zo blij zijn met Tom
pi_37517840
Ik mag aannemen dat Katie zelf ook in haar trouwjurk wilt passen. Lijkt me dat de verhalen wat eenzijdig zijn.
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:51:10 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_37518181
Ik dacht dat ze al getrouwd waren? Of was dat ook weer zo'n geintje net zoals van die placenta?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37521315
Kate en Tom zijn vorig jaar juli getrouwd door de Scientology kerk, deze zomer gaan ze officieel voor de wet trouwen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:32:51 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37521619
Dat pa Holmes er niet blij mee is, kan ik begrijpen. Wie weet heeft ie er niet bij stilgestaan dat 't zws ook is wat zijn dochter graag wil? Welke vrouw wil nu niet mooi uitzien op haar trouwdag? Ik iig wél. Kan me voorstellen dat Katie dat ook wil.

Zover ik lees in de media beweert bijna iedereen bij hoog en laag dat Katie 'Kate' moet gaan heten van Tom, omdat hij dat zo mooi vindt. Vind het jammer dat Katie afschilderd wordt als een dom naief wicht wat zelf geen beslissingen kan nemen en alles doet om haar Tom te pleasen.

Een baby krijgen, trouwen, een ander geloof aannemen, haar namen veranderen. Staan de media die dit nieuws brengen er wel eens bij stil dat die meid alles behalve dom is en prima haar eigen beslissingen kan nemen?
't Lijkt er veel op dat ze vooral hangen op de slechte reputatie die Tom eerder had bij de media, en dat nu reflecteren op Katie.
Katie ligt aan zijn voeten en doet alles wat Tom wil. Ga toch weg, man. Ik geloof er helemaal niets van
pi_37570511
Paramount Pictures Fan Screening Of "Mission: Impossible III" - Arrivals

Wat ziet ze er anders uit, zeg!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:29:53 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37570865
Beetje boller gezicht. Maar da's niet zo gek. Ze heeft net een baby gebaard
pi_37570945
Ik vind dat ze er wel goed uitziet Ik ben wel benieuwd hoe het kleintje er uit ziet nu Ben benieuwd of we het nog te zien krijgen.
And you know I might
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:39:25 #42
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571152
ROB THOMAS zit niet bij Scientology
En Rob Thomas is ook niet Gay!!! Hij is straight en is juist verslaafd aan sex met zijn vrouw Marisol ( ) en overigens is hij de beste zanger van de hele wereld (zolang ie maar zingt bij Matchbox Twenty) en niet solo bezig is.

En jullie kennen hem wel... hij was die ene die zong... Smooth samen met Santana

Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:44:55 #43
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37571331
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
Dat zegt ook niemand toch? Of lees ik ergens overheen?
quote:
En jullie kennen hem wel... hij was die ene die zong... Smooth samen met Santana

[afbeelding]
Lekker nummer idd. Hoorde 'm vanmorgen nog.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:47:03 #44
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571397
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand toch? Of lees ik ergens overheen?
[..]

Lekker nummer idd. Hoorde 'm vanmorgen nog.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zanger, ik gok dat hij ook bij die sekte zit.
En het is inderdaad een heerlijke zomernummer
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:48:55 #45
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37571477
Oh dat. Joh, trek je er niets van aan. 't Is maar gokwerk, toch
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:49:50 #46
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571501
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef Natalie het volgende:
Oh dat. Joh, trek je er niets van aan. 't Is maar gokwerk, toch
Ja inderdaad. Phew.. Anders moet ik mijn tattoo met Matchbox Twenty gaan verwijderen
pi_37571526
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Phew.. Anders moet ik mijn tattoo met Matchbox Twenty gaan verwijderen

And you know I might
pi_37571574
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
En Rob Thomas is ook niet Gay!!! Hij is straight en is juist verslaafd aan sex met zijn vrouw Marisol ( ) en overigens is hij de beste zanger van de hele wereld (zolang ie maar zingt bij Matchbox Twenty) en niet solo bezig is.

[afbeelding]
Ja! Niks over Rob verdomme. Dé muzikant die iedereen horen wil . Beetje beweren dat hij bij sektes zit
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:53:25 #49
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571603
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:50 schreef rena het volgende:

[..]

vrijdag 5 mei 2006 @ 11:53:50 #50
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571612
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:52 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ja! Niks over Rob verdomme. Dé muzikant die iedereen horen wil . Beetje beweren dat hij bij sektes zit
Trouw met me Oh wacht, dat mag niet van mijn geloof
pi_37580605
Indeed Rob zit niet bij de scientology....had laatst wel een briljante opmerking dr over...mss eens opzoeken.
Er ging een tijdje teug het gerucht dat hij en Tom gay waren en dat Marisol en Katie zeg maar hun dekmantel waren. Ernstig in een scheur gelegen. Echt diegene die dat bedacht heeft duidelijk niet Rob & mari samen gezien.....dat kan gewoon niet gefaked zijn.

Rob rules
matchbox twenty rules
Tom Cruise sucked
pi_37892897

Kut voor d'r.
pi_37896154

Nog een reden waarom ik geen koters wil
And you know I might
pi_37904965
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat Rob Thomas gay is.
Alleen wat de geruchten waren en waarom ik dacht dat hij op de foto stond.
Zelf ben ik een enorme matchbox20 / Rob Thomas fan, dus ik zou nooit zeggen dat hij gay is. Dat zou zonde zijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:38:13 #55
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37905186
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kut voor d'r.
Nou ja... das heel normaal bij vrouwen tijdens de zwangerschap
En dat uit mijn mond als man
Overigens, het kan ook nog fotosoep zijn! Hele scherpe foto, maar toevallig net op die strepen is het niet zo scherp.
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:45:02 #56
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37905249
Ik wacht nog steeds op foto's van die koter
pi_37941484
Postnatale depressie voor Katie Holmes
Sinds de geboorte van haar dochtertje Suri, een maand geleden, is actrice Katie Holmes een emotioneel wrak. Dat zeggen vrienden van de actrice. Of Katie op veel begrip van de vader van haar kind kan rekenen is niet meteen duidelijk. Dat beweren intimi van het koppel

Vorig jaar ging Tom Cruise heftig tekeer tegen collega Brooke Shields. Shields onthulde dat ze last had gehad van een postnatale depressie en dat ze daarvoor medicijnen had geslikt. Cruise noemde Shields toen onder meer een “slapjanus''.

zijonline

Oke de bron is een beetje twijfelachtig Zou hij Katie ook vitamines adviseren en haar een slapjanus noemen als blijkt dat het niet helpt???
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:06:44 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37941609
Zou ie echt zó dom zijn?

(Al zou me dat niet eens veel verbazen)
pi_37957617
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij bestaat het hele kind niet eens
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 17:45:11 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37957664
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef rena het volgende:

Nog een reden waarom ik geen koters wil
wil je mijn buik zien? die is na 2 koters geheel streeploos gebleven
pi_37982126
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Ik ook
pi_38000295

Ellen DeGeneres, who promised viewers she would reveal a photo of Tom Cruise's newborn daughter Suri, whips out a chart of baby pictures and asks the new dad to identify which child looks most like his. Cruise picked the top left photo – but, making adjustments with a Sharpie, said Suri had more hair and fiancée Katie Holmes's lips.
Het is dus een lelijk kind
And you know I might
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:31:54 #63
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_38003077
Ik snap die Tom Cruise haat niet zo.
Scientology...nee dat zie ik ook niet zitten. Haat ik daarom Tom Cruise ? Nee want ik heb er geen last van. Zijn films worden er niet minder om. MI:3 was een zeer goede actiefilm.

Je moet dat wel los blijven zien.
En al die verhalen.....die Amerikaanse roddelpers (en de Nederlandse evenzo) mag vandaag nog uitegroeid worden. Stelletje eikels
A lapse of perception
pi_38018421
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef StunningCunt het volgende:
Scientology...nee dat zie ik ook niet zitten. Haat ik daarom Tom Cruise ? Nee want ik heb er geen last van. Zijn films worden er niet minder om. MI:3 was een zeer goede actiefilm.

En al die verhalen.....die Amerikaanse roddelpers (en de Nederlandse evenzo) mag vandaag nog uitegroeid worden. Stelletje eikels
Ach, het is denk ik door hoe hij op Brooke Shields' postnatale depressie reageerde en een heleboel mensen denken dan: ga zelf maar eens bevallen en dan horen we je wel weer.
Ook door hoe Katie volgens zijn (Scientology) inzicht moest bevallen, zo stil mogelijk/ze mocht niet schreeuwen en weet ik wat allemaal.
Of het nou grotendeels/allemaal geruchten zijn of niet, de meesten vinden het maar een raar mannetje.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:27:56 #65
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_38342001
quote:
Flinke ruzie Tom en Kate.

De relatie tussen Tom Cruise en Kate Holmes begint al scheuren te vertonen voordat ze elkaar hun ja-woord hebben gegeven. Volgens het Amerikaanse magazine Life & Style Weekly hadden de twee een flink ruzie, waarna Kate samen met hun dochter Suri naar haar ouders in Ohio vertrok. Vijf weken geleden beviel Kate en haar ouders hebben hun kleindochter nog nooit gezien. Tom en de familie van Kate leven al een tijdje op voet van oorlog met elkaar en de acteur zag het dan ook niet zitten om bij zijn schoonfamilie langs te gaan. De ouders van Kate zeggen dat Tom een hele verkeerde invloed op hun dochter heeft hij haar hersenspoelt. Volgens geruchten heeft Tom er bij Kate op aangedrongen niet naar haar ouders te gaan. Na deze woorden kregen Kate en Tom flink ruzie. Zij reageerde woest en besloot daarna zonder Tom naar haar ouders te gaan. Volgens vrienden van Kate begint ze steeds meer te twijfelen of ze nog wel moet doorgaan met Tom.

Tegen een goede vriendin zou ze zelfs al hebben toegegeven een 'grote fout' te hebben gemaakt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_38354866
Heeft ie nou al dat placenta opgegeten??? Giel Belen in ieder geval wel..!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 00:31:16 #67
15080 static
pi_38354970
Lekker belangrijk wat Giel doet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:04:29 #68
22273 Dizer
Save the beard!
pi_38360330
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef StunningCunt het volgende:

Volledig mee eens. . Waarom is John Travolta niet zo gehaat? Terwijl die gast nog veel langer bij scientology zit. En die gast maakt niet eens goede films meer.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:37:11 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38363416
Met betrekking tot die mogelijke ruzie tussen Tom en Katie:

Kan niet een eenvoudige verklaring zijn dat Tom het te druk heeft om visites af te leggen en Katie dus maar alleen met de baby naar haar ouders is gegaan?

Wie weet is Tom zelfs wel een tijdje op promotietour of heeft ie opnames en wilde Katie niet alleen thuiszitten en is naar haar ouders vertrokken.
pi_38368791
Waarom zijn haar ouders niet meteen naar de geboorte naar haar toegekomen?
Nou ja, we zullen waarschijnlijk nooit echt weten hoe het allemaal zit..
pi_38487024
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:31 schreef static het volgende:
Lekker belangrijk wat Giel doet.
zo lekker chagerijnig??
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:31:22 #72
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38685413
quote:
Magazine Discloses Tomkat's Pre-Nuptial Agreement

The celebrity gossip magazine Life & Style Weekly is publishing details of a prenuptial agreement between Tom Cruise and Katie Holmes that it says calls for Holmes to receive $3 million a year for the first 11 years that she is married to Cruise, at which point she becomes eligible to receive half of Cruise's fortune under California's community property law. The item was picked up by MSNBC.com's Jeannette Walls, who said that Cruise's representatives had declined to comment on it. No date has been set for the nuptials.
Ik wist niet dat er zo'n goeie business in dat trouwen zat
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:34:21 #73
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38691581
3 Miljoen per jaar? Da's niet slecht. Dan zit je gebeiteld, zolang je getrouwd blijft, that is.
pi_38769600
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef Hare het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n goeie business in dat trouwen zat
Alleen als je met Tom Cruise trouwt hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 juni 2006 @ 08:22:35 #75
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38770568
Ik begin me intussen af te vragen of dat kind wel bestaat.
pi_38770588
misschien zijn ze wel panisch om met het kind buiten te komen ivm de tabloids.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 juni 2006 @ 08:33:46 #77
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38770656
Waarschijnlijk wel, maar toch. Ze zullen toch eens met haar naar buiten moeten.
pi_38770738
Och, veel geld = waarschijnlijk groot huis + prachtige (goed omheinde) tuin. Die baby heeft niet door of ze nou op het terras van een villa in de frisse buitenlucht ligt te slapen of buiten dat terrein.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:24:51 #79
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38771321
Da's waar.
Waarheid is eigenlijk dat ik gewoon benieuwd ben naar een foto van die spruit
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:16:54 #80
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_38809664
Heeft iemand deze al gezien

Tom Cruise vermoordt Oprah

tja ik moest erom lachen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:18:41 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_38809718
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:16 schreef Takkembah het volgende:

tja ik moest erom lachen
Ja, die kennen we al. Blijft wel grappig natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:51:12 #82
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_39210837
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ellen DeGeneres, who promised viewers she would reveal a photo of Tom Cruise's newborn daughter Suri, whips out a chart of baby pictures and asks the new dad to identify which child looks most like his. Cruise picked the top left photo – but, making adjustments with a Sharpie, said Suri had more hair and fiancée Katie Holmes's lips.
Het is dus een lelijk kind
Bah Dus Katie heeft voor niets hevige striae gekregen
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_39216831
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:16 schreef Takkembah het volgende:

tja ik moest erom lachen
hehe ik kon hem nog niet maar hij is wel leuk
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:23:47 #84
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39782638
quote:
Onzichtbaar kind van Tom Cruise en Katie Holmes

Bijna drie maanden na de geboorte van Suri, dochter van Tom Cruise en Katie Holmes, heeft niemand deze baby nog gezien.

De media zet grote vraagtekens bij het bestaan van de kleine Suri. Het Amerikaanse blad US Weekly telt de dagen af. Al 84 dagen oud is Suri en nog geen foto voor in hun blad. Het Duitse Tv Station RTL heeft zelfs al een compositie tekening laten maken van hoe Suri er mogelijk uitziet. TMZ.com heeft wel de officiële geboorteakte gezien.

Will Smith
Suri is niet alleen voor de pers onzichtbaar. Ook huisvriend Will Smith heeft het kind van zijn vriend Tom Cruise nog niet gezien. De acteur en zijn vrouw Jada besloten maar eens langs te gaan bij de ouders van Suri. Dit hadden ze beter niet kunnen doen. Tom vertelde zijn vrienden dat Suri nog geen bezoek kan ontvangen.

Traumatisch
Arnold Robinson, de woordvoerder van Cruise, vertelde de pers dat Tom zelf bepaalt wanneer hij Suri aan de media laat zien en niet wanneer zij dat willen. “Volgens de Scientology zijn de eerste maanden van een baby de meest traumatische. Tom en Katie willen dus rust”, aldus de woordvoerder.

Celeb kids
Ondertussen laten andere beroemdheden vol trots hun pasgeboren baby zien. De dochter van actrice Brooke Shields is op dezelfde dag geboren als Suri. Twee weken na de geboorte showde Brooke haar mooiste bezit aan de media. Ook Brad Pitt en Angelina Jolie deelden hun vreugde over de geboorte van hun dochter met de pers.

Bron: RTL Boulevard
pi_39784204
Dit word zeker zo'n kind als die van Michael Jackson. Straks moet ze met mondkapjes op en doeken over het hoofd over straat omdat het anders wel eens een traumatische ervaring zou kunnen zijn...

Wat een onzin allemaal zeg. Zelfs je vrienden mogen je kind ziet zien..
Forza Juve!
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:43:39 #86
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39786965
Zo te lezen heeft het allemaal te maken met die kerk. Tom en Katie denken kennelijk dat hun kind ontzettend getraumatiseerd wordt van bezoek. Ik vraag me af of Katie haar kind zelf wel ziet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:45:25 #87
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_39787009
Ik vraag me af of dit hele verhaal waar is, zo ja... wat een freaks!
quote:
Tom vertelde zijn vrienden dat Suri nog geen bezoek kan ontvangen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:47:37 #88
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39787063
Is wat socialisering niet juist goed voor zo'n kind?
pi_39787129
Komt dat kind met een half jaar voor het eerst buiten, schrikt het zich te pletter van alle harde geluiden en al die rare bewegende dingen.

Nee, dat werkt. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:51:49 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39788982
Da's dus precies waar ik ook bang voor ben, MUUS.
pi_39801561
Het wordt weer tijd voor een gesprekje met Ophra Winfrey, kijken hoe hij nu weer reageert op alle vragen, als vrienden e.d. dat kind niet eens mogen zien, pfff wat een mafketel zeg.
pi_39802619
Suri: Mission Impossible
pi_39806127
Die vent is geïndoctrineerd bij het leven, en neemt Katie er lekker in mee (voor zover ze al niet de weg kwijt is).
Over Suri zwijg ik maar, ik heb nu al medelijden met dat kind.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:45:59 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39813210
Een foto schieten is waarschijnlijk ook niet goed voor kleine Suri
pi_39897976
En dan te bedenken dat Tom wilde dat zijn andere kinderen bij de bevalling zouden zijn, hoezo kindermishandeling.

Mama Nicole Kidman stak daar dus mooi even een stokje voor.
Pikant detail, ik las ergens dat Nicole alleen Katie feliciteerde met de geboorte van suri. (Tom dus niet)
  maandag 17 juli 2006 @ 15:44:54 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39909204
Dat laatste las/hoorde ik ook idd.

Ik zet intussen grote vraagtekens bij dat kind. Zijn het alleen die regeltjes van hun kerk waardoor zelfs goede vrienden de kleine niet mogen zien? Hadden Katies ouders die kleine wal ooit gezien?
Zou bijna denken dat er is mis is met Suri.
pi_39909978
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef Natalie het volgende:
Dat laatste las/hoorde ik ook idd.

Ik zet intussen grote vraagtekens bij dat kind. Zijn het alleen die regeltjes van hun kerk waardoor zelfs goede vrienden de kleine niet mogen zien? Hadden Katies ouders die kleine wal ooit gezien?
Zou bijna denken dat er is mis is met Suri.
Volgens mij hebben Kate's ouders hun kleindochter ook nog nooit mogen bewonderen.
Raar toch!

Hoe doet Kate het toch allemaal? Ik bedoel; Brit die liep ook gezellig te wandelen met beeb.
Ik snap niet dat het tot dusver geen 1 paparazzi is gelukt om Kate met Suri te fotograferen.
Waar zit ze met deze Cruise-telg?
Kwil dr zien!
pi_39910304
Het kind heeft waarschijnlijk nog nooit frisse lucht mogen ervaren. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 17 juli 2006 @ 17:07:57 #99
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39911768
Hoe groot de tuin ook is, het is toch niet gezond om zo'n kind totaal afgesloten van de buitenwereld opgesloten te houden? Lijkt mij niet tenminste...

Wandelen moet ze met die kleine. Frisse lucht, wennen aan geluiden.
  maandag 17 juli 2006 @ 17:42:27 #100
4593 Marty
Digi-babe
pi_39912879
TMZ heeft het geboortecertificaat te pakken gekregen. Maar zoals te lezen valt zijn er een paar vreemde feitjes.

http://cdn.digitalcity.com/tmz_documents/cruise_bc_8_5.pdf << Geb. Certificaat
quote:
The document, filed with the Los Angeles County Register-Recorder/County Clerk, was filed May 8, 2006. (Click on document to download) There are several interesting items of note:

First, St. John's Hospital has a policy of filing birth certificates within 10 days of birth. In this case, Suri was born on April 18 but the certificate was not filed until May 8, 20 days later. An official from the hospital told TMZ that the delay occurred because they needed a signature from the parents or a representative of the parents certifying birth, and that person did not come in until May 4. The person who signed is labeled "friend." The signature is not legible.

Also, the "Attendant or Certifier" who signed the certificate -- Anne Heffernan, RNC -- was not in the delivery room and did not see the baby. But a hospital rep tells TMZ that Heffernan is authorized to sign when the doctor is not available. A hospital rep said "normally the doctor signs" but it isn't a requirement.

Finally, the hospital rep said that the circumstances that triggered the eventual signing of the birth certificate were that Suri needed a passport and a birth certificate is a prerequisite to obtaining one.
Forza Juve!
  maandag 17 juli 2006 @ 20:09:42 #101
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39916905
't Moet binnen 10 dagen, en bij hen moest het 20 dagen duren? Tjonge... je kind is geboren, maar het vastleggen en ervoor te krabbelen vonden ze niet boeiend genoeg om te doen?
Je hebt hier 3 dagen, en ik geloof dat als je er langer de tijd voor neemt, je een boete aan je broek hebt hangen.
Wie weet moest kleine Suri eerst nog even gedoopt worden voor de kerk ofzo?

Maar goed, ze lijkt iig geboren te zijn.
pi_39917538
Katie Holmes was spotted this weekend in Telluride, Colo. taking a Saturday stroll around the wooded Cruise compound -- without Suri of course!

So why wouldn't Katie take her daughter Suri for a nature walk? Why bother taking a baby stroller to Colorado if you're never going to use it?

http://www.tmz.com/2006/07/17/suris-stroller-sighting
And you know I might
pi_39924777
Nou, voor mij hoeft het niet meer. Ik geloof best dat Suri Cruise bestaat, maar al die geheimzinnigheid eromheen vind ik nergens voor nodig. Ik geloof werkelijk dat het me niet meer interesseert hoe de dreumes eruit ziet.
Het levert Tom en co. trouwens alleen maar meer aandacht op, en dat vind ik ze niet waard. Bah.
pi_39924866
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit ziet Meneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
pi_39947681
Maar is toch raar dat ie juist die geruchten niet de kop in drukt door een fotootje pijs te geven: zijn we van al dat homo gezeik af. Voor nu dan.
pi_39947824
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit ziet Meneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
Mensen willen weten hoe Suri Cruise eruitziet omdat ze de dochter is van Tom Cruise en Katie Holmes. Simpel zat.
Only not for me
pi_39953882
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Mee eens, ik vind baby's nou ook niet zo bijster interessant. Op zich vind ik het wel leuk als ze iets ouder zijn, een peuter ofzo, want dan zie je ook echt trekjes van de ouders. Maar ik zit ook niet echt met smart te wachten op de babyfoto's.

en al is die geruchtenstroom of die baby nou echt is natuurlijk onzin, het is wel weer leuk om te volgen
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:50:49 #108
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39964852
Weet je wat het is? Juist het feit dat ze dat kind níet tonen maakt het interessant roddelvoer. Uiteindelijk gaat het me niet eens om Suri zelf maar de poeha er omheen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:51:13 #109
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40010063
quote:
Kind Tom Cruise en Katie Holmes bestaat!

De Amerikaanse tv-ster Leah Remini heeft het mysterie ontkracht: het kind van Tom Cruise en Katie Holmes bestaat echt.

Omdat de drie maanden oude baby nog nooit ergens is gesignaleerd, ontstonden de meest wilde verhalen over het bestaan van het kind.

Leah Remini heeft tegen het Amerikaanse tijdschrift US Weekly gezegd dat ze Suri een aantal weken geleden heeft gezien. ,,Ze heeft een normale lengte. Katie en Tom zijn normale ouders."

Gezien de beroemdheid van Cruise en zijn aanstaande vrouw is het ongebruikelijk dat er nog steeds geen foto's of filmpjes zijn van het kind. Actrice Brooke Shields beviel op dezelfde dag als Holmes, op 18 april. Van haar kind zijn al meerdere foto's verschenen in diverse media, net als van de eind mei geboren dochter van Angelina Jolie en Brad Pitt. Op de internetpagina van The Break.com wordt 100.000 dollar geboden voor de eerste foto van Suri met haar ouders.
Bron

Goh, íemand heeft 'r gezien
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:44:36 #110
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40012118
tjsa... ik moet steeds denken aan surimi als ik die naam zie...
denk dat als ze het zo volhouden het een eenkennig en contactgestoord kind word...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_40194075
volgens mij gaan we dat kind pas zien als ze een jaar of 2 is ofzo..
Babe In Totale Control of Herself
pi_40337249

Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.
pi_40338550
pi_40340021
  maandag 31 juli 2006 @ 00:50:31 #115
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40340212
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Netflier het volgende:
[[url=http://www.fifthavenuegazette.com/uploaded_images/tomcruise3-754005.jpg]afbeelding][/url]

Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.

Het is zo ongelooflijk stom en simpel dit, maar ik kan hier geen 20 seconden naar kijken zonder een smile van oor tot oor te hebben. Anti-dip filmpje van het jaar...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 07:10:18 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40342966
ik lig hier helemaal dubbel om dat filmpje.
zo is tom cruise wel leuk

off topic, ik heb ook van die buren. hun kind is nu anderhalf en hij heeft nog nooit in de tuin gezeten. ze gaat wel af en toe met de buggy een straatje om met het kind, maar gewoon achter in hun eigen tuin istie nog nooit geweest.
  maandag 31 juli 2006 @ 08:34:59 #117
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40343351
AMSTERDAM - Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, heeft de dochter van Katie Holmes en Tom Cruise gezien en is helemaal wég van de kleine Suri. "Ze is een van de liefste baby's die ik ooit heb gezien."

De Matrix-actrice ging onlangs op kraamvisite bij Tom en zijn verloofde en vertelt lyrisch: "Ze is een echte beauty en papa's kleine meisje. Ze heeft een lekkere bos met donker haar."

Bron: de Telegraaf
pi_40461065
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.

donderdag 3 augustus 2006 @ 21:41:25 #119
4180 Hare
Come fly with me!
pi_40463295
sick
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_40465987
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.
En dan vindt-ie het nog raar dat iedereen die zogenaamde placenta-grap serieus neemt. Jezus man, wat een wacko!

En volgens mij heeft hij wel degelijk moederkoek verorberd.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:40:27 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40471421
Ik vraag me echt serieus af of al deze verhalen waar zijn... Als de heer Cruise al zo geschift is (wat je bijna zou gaan denken), dan is mevrouw Holmes toch minstens zo getikt om zich dit allemaal maar aan te laten leunen?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:57:02 #122
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40471613
Jeps. Katie gaat er dan zelf in mee dan. Ze kan zo dat kind pakken en naar haar ouders gaan. Maar dat doet ze kennelijk niet. Ze wil kennelijk thuis bij Tom blijven. Prima. Haar keuze, hoor.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:12:27 #123
4593 Marty
Digi-babe
pi_40476163
quote:
Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz

Uitgegeven: 4 augustus 2006 11:30

AMSTERDAM - Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.

De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.

Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.

Stilte

Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
Bron

Een bijzondere baby...
Is dat niet gewoon een andere benaming voor een lelijke baby?

Het lijkt wel of de mensen (sterren) die uitgenodigd worden op audiëntie bij de paus mogen...
Forza Juve!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:42:45 #124
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40479197
Wat moet je van een baby zeggen? Een baby is een baby
Als je dan iets positiefs wil zeggen dan zegt men dat het een mooie of een bijzondere baby is.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:50:34 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40479426
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.

Ze ziet er ook erg slecht uit, en dat is niet alleen dat beetje babyvet na een bevalling.

Leuk stel!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:51:33 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40479451
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef Natalie het volgende:
Wat moet je van een baby zeggen? Een baby is een baby
Als je dan iets positiefs wil zeggen dan zegt men dat het een mooie of een bijzondere baby is.
Maar vaak wordt 'bijzonder' van stal gehaald als 'mooi' niet het geval is .
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:01:06 #127
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40479744
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Grin, ja, da's wel waar idd!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:56:21 #128
4593 Marty
Digi-babe
pi_40481596
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Precies!
Forza Juve!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:07:42 #129
15080 static
pi_40481990
quote:
Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz.

Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.

De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.

Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.

Stilte

Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:08:19 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40482012
Spuit 11 in tha house .
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:09:53 #131
15080 static
pi_40482067
Is het weer zo ver?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:10:20 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40482086
pi_40646609
Foto's van baby Suri verschijnen binnenkort
Uitgegeven op dinsdag 08 augustus 2006 om 15:29:34

(Novum) - Tom Cruise en Katie Holmes komen binnenkort met foto's van hun dochtertje Suri. Dat heeft een woordvoerder van het sterrenkoppel laten weten aan de Amerikaanse website MSNBC. Bijna vier maanden na de geboorte van Suri hebben buitenstaanders nog steeds geen glimp van de baby opgevangen.

Inmiddels zwelt de geruchtenstroom over het baby'tje aan. Zo wordt in verscheidene media gesuggereerd dat ze helemaal niet bestaat. Ook zijn er verhalen dat Cruise bang is voor de ontvoering van zijn oogappeltje. De meest gehoorde verklaring voor de terughoudendheid is echter de Scientology-leer die Cruise en Holmes aanhangen. De kerk acht stilte rond de geboorte van een kind gewenst.

De woordvoerder van het paar ontkent dat ze hun baby niet willen delen met de buitenwereld. "Het heeft niets met onwil te maken. Binnenkort komen ze naar buiten met foto's van Suri." De twee moeten volgens hem nog beslissen of ze de foto's exclusief aan een blad verkopen of dat ze door iedereen mogen worden geplaatst.

[Copyright 2006, Novum]

bron
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:59:17 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40650946
Ze gaan uit elkaar binnenkort.

KH zit gevangen en Tom heeft het kind nu al in z'n macht. Het is een ware hel.

Dit was een korte samenvatting van de laatste aflevering van Entertainment Tonight.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40685458
quote:
Beckhams mogen Suri zien
door onze redactie

AMSTERDAM - De Beckhams zijn door de trotse ouders Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27) uitgenodigd om baby Suri te komen bewonderen. Victoria en David moeten zich alleen wel aan een bizarre waslijst van regels houden.

"David en Victoria voelen zich vereerd. Ze schrokken wel van de lijst met regels waar ze zich aan moeten houden", weet een bron aan de Britse krant Daily Star te vertellen. "Zo mogen ze geen fotocamera meenemen, Suri mag niet aangeraakt worden en de Beckhams mogen absoluut niet in babytaal tegen haar praten. Het wordt een moeilijke opgave voor Victoria, ze is nou eenmaal gek op baby's."

Tom en Katie proberen nog steeds hun vier maanden oude baby angstvallig te verbergen voor de buitenwereld. Tot nu toe hebben alleen familieleden en een handjevol celebrities Suri geizen. De reden van dit alles is dat Tom een fervent aanhanger van de Scientology is. De Scientology Church verbiedt het om kinderen bloot te stellen aan teveel mensen en foto's zijn al helemaal uit den boze.
Bron: Telegraaf
pi_40685997
Het wordt steeds gekker met die lui. Mag Katie zelf haar kind wel aanraken of in lieve babytaal tegen haar dochter praten? Wat is dat voor rare sekte
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:30:25 #137
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40686077
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:24 schreef Natalie het volgende:
Het wordt steeds gekker met die lui. Mag Katie zelf haar kind wel aanraken of in lieve babytaal tegen haar dochter praten? Wat is dat voor rare sekte
Welcome to Scientology!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:14:41 #138
55900 GM
vind ik dan toch
pi_40692887
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:57 schreef Natalie het volgende:
Jeps. Katie gaat er dan zelf in mee dan. Ze kan zo dat kind pakken en naar haar ouders gaan. Maar dat doet ze kennelijk niet. Ze wil kennelijk thuis bij Tom blijven. Prima. Haar keuze, hoor.
Of bij Tom zn bankrekening.. dat kan ook nog. Mensen doen wel gekkere dingen voor minder geld.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:17:25 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40692984
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef GM het volgende:

[..]

Of bij Tom zn bankrekening.. dat kan ook nog. Mensen doen wel gekkere dingen voor minder geld.
Nou om geld hoeft ze zich niet zo druk te maken hoor.

Maar dit gaat nog een heel naar verhaal worden.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:09:57 #140
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40729794
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf
Ik zag dit bericht vandaag pas op Teletekst en ik moest zó lachen.
Maar eigenlijk is het helemaal niet leuk Het is gewoon dieptreurig.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:23:37 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40730268
Normaal zou ik dat ook wel vinden maar Cruise is 'pure evil'.

Ik hoop, en denk, dat ze snel uit elkaar gaan.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:37:54 #142
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40730701
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
Normaal zou ik dat ook wel vinden maar Cruise is 'pure evil'.

Ik hoop, en denk, dat ze snel uit elkaar gaan.
Ja, dat gaat in tranen eindigen
pi_40731095
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:26 schreef rena het volgende:
Katie Holmes was spotted this weekend in Telluride, Colo. taking a Saturday stroll around the wooded Cruise compound -- without Suri of course!

[afbeelding]
Je ziet echt heel veel...
Delivered without an information leaflet
pi_40731258
Smetvrees? Die baby moet je juist met het gezichtje in het stof drukken en tussen het afval gooien!
Een beetje weerstand is niet verkeerd.

Weird trouwens dat Katie Holmes ermee instemt. In interviews komt ze over als iemand die alles cute vind. Lijkt me erg moeilijk om je eigen kindje niet de aandacht te geven, die je andere baby's al zou willen geven.
pi_40900347
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Weird trouwens dat Katie Holmes ermee instemt. In interviews komt ze over als iemand die alles cute vind. Lijkt me erg moeilijk om je eigen kindje niet de aandacht te geven, die je andere baby's al zou willen geven.
Mja, als ze zich niet aan die Scientology-regeltjes houdt dan is Tom morgen bij 'r weg waarschijnlijk
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40903476
Katie wordt overal gevolgd door Scientology-chaperonne!
AMSTERDAM - Katie Holmes heeft een persoonlijke 'handlanger' van de Scientology kerk die haar overal volgt! De actrice, die is verloofd met Tom Cruise, nam, tegen alle regels in, haar begeleider mee naar een feestje...

Een van de aanwezigen vertelt: "De genodigden mochten geen introducées meenemen, maar Katie lapte deze regel aan haar laars door iemand van de Scientology kerk mee te brengen. Ze was de enige die niet alleen kwam. De chaperonne hield Katie nauwlettend in de gaten. Het was doodeng."

Een ander beweert dat Katie, die enkele maanden geleden beviel van dochtertje Suri, er slecht uitziet. "Ze kijkt lusteloos uit haar ogen. Ze is niet meer de persoon die ze was voordat ze Tom leerde kennen." telegraaf.nl
pi_40906180
Als dat allemaal waar is... Katie, meis, pak je dochter en maak dat je wegkomt nu het nog kan!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:57:30 #148
15080 static
pi_41519987
quote:
Eerste foto's van baby Suri in Vanity Fair.

De eerste foto's van het vier maanden oude kind van Tom Cruise en Katie Holmes worden woensdag gepubliceerd. Het Amerikaanse tijdschrift Vanity Fair heeft de primeur.

Suri bestaat!
Met deze publicatie maakt het sterrenpaar een einde aan het gerucht dat Suri helemaal niet bestaat. Op een van de foto's is Suri te zien terwijl zij tegen Toms nek aan ligt, meldt de Britse krant Daily Mail dinsdag. Op een andere zou Suri op het bed van haar ouders slapen, terwijl Katie naar de camera lacht.

Theorie
Over de lange periode dat de baby verborgen werd gehouden voor de buitenwereld, zijn verschillende theorieën. De meest gehoorde verklaring is de Scientology-leer die Cruise en Holmes aanhangen. De kerk acht stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Ook gaat het verhaal dat Cruise bang is voor een ontvoering.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:50:29 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41524997
Dat zou tijd worden!
Ben erg benieuwd naar de foto's
pi_41540284

Uit Beroemd & Zwanger #8! gepikt, gepost door Hardsilence daar.

Ze lijkt op dr mams! Wat is dr haar donker!
Whatever I want.
pi_41540919
ow, ik vind het wel een schatje!!!!!! mooie donkere haartjes!
Babe In Totale Control of Herself
pi_41540940
Ik vind dr leuk! Het lijkt of ze aziatisch haar heeft.
  woensdag 6 september 2006 @ 09:19:24 #153
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_41541074
Wat een moppie! Vind het echt een 'kruising' van Tom en Katie!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:56:00 #154
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41543320
Schatje om te zien
En wat een dikke bos haar! En dat voor pas 4 maandjes (ze lijkt ietsje ouder, naar mijn idee, of heb ik de maanden fout?)
pi_41546023
Klein stukje uit de Vanity Fair.
NEW YORK, N.Y.—In a private conversation with Vanity Fair features editor Jane Sarkin, Katie Holmes tells her that "it's been heartbreaking" to see what's being said in the press about her family and her baby. "Some of the crap that's out there—the stuff that's said about my parents and my siblings [tabloid accounts implied that Katie's family did not hit it off with Tom]—it's really frustrating the amount of shit that's out there. And the stuff they say about Suri?! You shouldn't say that about us, and you can't say that about my child."

Holmes explains that the gossip "eats away at me because it's just not O.K.," but that she keeps up on it because "this is my future. This is my family, and I care so much about them. To see how someone as caring and good as Tom is—to see how things can just get so twisted and turned around. I mean, where does it come from?"

Sarkin spent five days with the Cruise-Holmes extended family at Cruise's Telluride, Colorado, compound, sharing meals, taking hikes, and hanging out. Bella and Connor, whom Cruise and Nicole Kidman adopted during their marriage, were there, as well as Holmes's mother and father, Cruise's mother and sister, and other family members.

Sarkin reports that Cruise and Holmes coo over the baby like any new parents. "She has Kate's lips and eyes," Tom says of the baby. "I think she looks like Kate." Holmes counters, "I think she has Tom's eyes. I think she looks like Tom."

"I was overjoyed in being pregnant," Holmes tells Sarkin, "and then had to withstand ridicule about my pregnancy when it was the most normal, non-controversial thing imaginable." Of speculation in the press, Holmes says, "All those things were invented."

Holmes explains their purchase of an in-house sonogram machine to Sarkin, saying that they were followed by paparazzi and as a result her doctor had to make house calls. "The sonogram was for his use!" she says.

Leading up to the frenzy over the pictures, "we were just living our lives, being a family," Cruise says. "Actually, we were taking our own photos and always planned to release those at the right time." But "then all the craziness began," Holmes says. "This 'Where is Suri?' controversy. Tom and I looked at each other and said, 'What's going on?' We weren't trying to hide anything."

"It seemed only natural to have Annie take the first public photographs of Suri," says Cruise of their decision to allow Leibovitz to photograph the baby. "Annie is the only professional photographer who ever shot Bella and Connor as children."

"The moment the doctor handed me Suri," Holmes tells Sarkin, "I was just ready. The feeling is indescribable. All I can say is the moment I looked in her eyes I felt like ... Mom." Holmes continues: "She's a glorious girl. She's the miracle of our life."

The October issue of Vanity Fair hits newsstands in New York and Los Angeles on September 6, and nationally by September 12.

Bron
And you know I might
  woensdag 6 september 2006 @ 13:27:28 #156
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41547557
En wanneer internationaal?
Wil dat hele interview wel lezen namelijk
pi_41548010
Wat een mooi kindje is Suri. En wat een wijze uitdrukking heeft ze. Zal ze dan nu al 'lessons in Scientology' krijgen?
pi_41548624
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:19:50 #159
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_41548995
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
pi_41549236
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
En wanneer trekt dat bij dan? Aangezien dit kind al bijna een half jaar oud is...
pi_41549814
Zelfde kapsel als Hitler...wat leuk
pi_41549834
Kan gewoon hoor. Mijn man en ik hebben beiden groen/grijze ogen en onze kinderen hebben beiden weer blauwe ogen. Blauwe ogen zitten wel bij mij in de familie vandaar. Tot 6 maanden hebben alle babies blauwe ogen, daarna veranderen ze geleidelijk naar hun definitieve kleur, of blijven gewoon blauw.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:14:14 #163
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41552510
Wij zijn hier met z'n viertjes en hebben allemaal een andere oogkleur intussen. Al begonnen m'n zus en ik (zoals gewoonlijk) wel met blauwe kijkertjes.
pi_41553033
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is. Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen , mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen

Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger? Beetje vaag verhaal iig.
pi_41553185
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is. Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen , mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen

Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger? Beetje vaag verhaal iig.
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.

schattig kindje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41560533
Wel een leukerd hoor, die Suri. Echt een lief ding.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:37:49 #167
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_41561083
Wat een ontzettend mooi kindje!
A workingclasshero is something to be
pi_41561112
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.
No shit, Sherlock
  woensdag 6 september 2006 @ 20:40:45 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41561184
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets... want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.

Maar wat een scheetje die Suri.
Be sure to wear some flowers in your hair
  woensdag 6 september 2006 @ 20:46:24 #170
15080 static
pi_41561408
Topictitel iets aangepast.
pi_41562564
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets... want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.

Maar wat een scheetje die Suri.
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
pi_41568889
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo

Schattig kindje
pi_41569004
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Moja het volgende:

[..]

Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo

Schattig kindje
Wat heb ik jou misdaan?
pi_41569086
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Wat heb ik jou misdaan?
Je reageert een aantal keer nogal heetgebakerd, vandaar.
pi_41569182
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 06-09-2006 23:45:57 ]
pi_41569746
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
komt gewoon door je zinnetje
quote:
Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's alles
pi_41578331
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_41578387
Die onderste is echt aandoenlijk
pi_41578644
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef Natalie het volgende:
Die onderste is echt aandoenlijk
ja, zekers
Mijn fotoboek
pi_41580149
Zo, op die bovenste foto ziet Katie/Kate er ineens veel ouder uit! En die onderste foto is erg lief!
pi_41580277
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

[afbeelding]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
pi_41583196
Op die bovenste foto lijkt Suri echt heel veel op Björk zo toen ze klein was

pi_41583455
Ik wil ook een Suri Wat een prachtig kindje, ze lijkt enorm op Katie Holmes. Jammer van die vader.
A spoonful of sugar...
pi_41585572
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:

[..]

wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschap
Mijn fotoboek
  donderdag 7 september 2006 @ 16:44:54 #185
15080 static
pi_41588031
pi_41608437

ik vond deze wel komisch
pi_41612005
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
pi_41612114
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:54:16 #189
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_41612436
Veel te Aziatisch? Dat kind heeft toch gewoon de befaamde soepogen van Katie Holmes? Ik zie de gelijkenis wel, hoor.
A spoonful of sugar...
pi_41612462
Conspiracy theories Tja, alles kan met Tom hè.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:57:30 #191
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41612523
Het kleintje ziet er ook een beetje Aziatisch uit met dat donkere haar, maar goed. Tom heeft donker haar en Katie ook. Dus ik vind het niet echt vreemd dat Suri het ook heeft.
pi_41613089
Ik vind die Cruise echt een walgelijke vent. Niet eens om zijn Scientology gedoe, en dat jonge gebrainwashte wijffie Katie ( ok, is ook allemaal een beetje abnormaal), maar gewoon die kop van hem alleen al
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_41613090
Meer babyfoto's nu in de OP (hope you don't mind, TS!)
pi_41613101
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_41613145
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat staat erbij heur!

/edit: hm, ik zie inderdaad dat mijn later toegevoegde regel: 'met dank aan vlindur' er niet staat
Zal het aanpassen!
pi_41613198
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat staat erbij heur!
Niet dus, En hier telt het niet mee

oh, okee dan. Thnx
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:25:00 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41613212
So cute!!
Ze lijken erg gelukkig met z'n drietjes.
pi_41614340
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
pi_41615652
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar ja
And you know I might
pi_41617786
Ik vind het een erg mooi kindje!
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41617848
OMG die foto van een slapende Tom en Suri . Wat een mooi en leuk kindje! En dat het kind niet van Tom is, vind ik gelul. Ik zie die twee héél duidelijk allebei in Suri terug.
pi_41618003
Hoe dan ook het is een mooi kindje
En ik ben half spaans en heb ook blauwe ogen dus kan wel..
Salsa Española
pi_41622244
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
dat slaat ms wel helemaal niet op de geboorte van dit kindje maar enkel op zijn wensen en dromen die hij altijd al had, waarvan het vaderschap er 1 was

het is een losse quote, ms nav een vraag, die ms eerder in interviews ook gesteld is, als de adoptie ter sprake kwam
pi_41622492
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef milagro het volgende:

[..]

dat slaat ms wel helemaal niet op de geboorte van dit kindje maar enkel op zijn wensen en dromen die hij altijd al had, waarvan het vaderschap er 1 was

het is een losse quote, ms nav een vraag, die ms eerder in interviews ook gesteld is, als de adoptie ter sprake kwam
Ik hoop inderdaad dat het inderdaad is wat jij zegt, want anders
pi_41622999
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad dat het inderdaad is wat jij zegt, want anders
tja, wat denk je nu
zijn oudste 2 staan ook de foto met hun zusje dus het zit wel goed, lijkt me
pi_41623106
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:54 schreef Sasandra het volgende:
Veel te Aziatisch? Dat kind heeft toch gewoon de befaamde soepogen van Katie Holmes? Ik zie de gelijkenis wel, hoor.
Mooie term voor katies super ogen.
pi_42047473
Katie Holmes in huid van Victoria Beckham
(Novum) Katie Holmes kruipt mogelijk in de huid van Victoria Beckham voor een film over het leven van voetballer David Beckham. Dat meldt de Britse krant Daily Star. De verloofde van Holmes, acteur Tom Cruise, zou de film gaan produceren en de scriptschrijvers adviseren.

De 27-jarige Katie is volgens de krant diep geraakt door de mogelijkheid de voormalige Spice Girl te spelen. Ze is goed bevriend met Victoria, die haar tijdens haar zwangerschap voorzag van tips. Katie beviel in april van haar eerste kind, dochtertje Suri. Victoria is moeder van drie zoons.

Volgens een insider zijn de Beckhams verheugd over het feit dat een grote ster als Tom Cruise hun verhaal wil verfilmen. Voor de rol van David wordt nog gezocht naar een Britse acteur.
pi_42047657
Nou dat wordt dus één grote beckhem reclame. Want wanneer ze zo klef met elkaar zijn die 2 stelletjes is het onmogelijk dat er ff een heel goed beeld geschetst wordt van hun leven. Dat is natuurlijk 1 grote kijk ons eens goed zijn en veel over hebben voor de wereld parade.
pi_42048254
dat kind is een aziaatje
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:43:02 #210
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42057117
De Vanity Fair is inmiddels bij me op de mat gevallen en de baby lijkt precies op haar moeder.
pi_42095945
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]

Uit Beroemd & Zwanger #8! gepikt, gepost door Hardsilence daar.

Ze lijkt op dr mams! Wat is dr haar donker!
Echt een onwijs leuke foto is dit! Ik vind dr haar ook heel erg donker! Lijkt wel geverfd, zo donker! Ik vind het kindje helemaal niet Aziatisch ogen. Alleen op 1 foto die ook in dit topic gepost is wel, maar ja.. je ziet duidelijk dat het kindje op Katie lijkt. Echt een heel mooi kindje! Leuk om te zien!
pi_42096326
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Wickedangel het volgende:
De Vanity Fair is inmiddels bij me op de mat gevallen en de baby lijkt precies op haar moeder.
Staan daar nog andere foto's in? Kun je ze scannen?
  maandag 25 september 2006 @ 20:25:53 #213
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42121200
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:43 schreef Augustina het volgende:

[..]

Staan daar nog andere foto's in? Kun je ze scannen?
Nee, alle foto's zijn hier inmiddels wel gepost.
Misschien nog aardig om te vermelden: Cruise en Holmes hoefden geen cent te zien voor foto's en reportage. VF had een week vrij toegang.
In ruil daarvoor, gok ik zo, is afgesproken dat er geen kritische vragen werden gesteld (bijvoorbeeld over het eten van de placenta en al die Scientology-shit). VF was allang blij met de primeur.
Het bijbehorende verhaal is echt mierzoet geworden. Wanneer de verslaggeefster beschrijft hoe de moeder van Cruise in tranen uitbarst en de rest van de aanwezigen het ook nauwelijks droog houdt terwijl er een foto van het kersverse gezinnetje wordt gemaakt, springt het glazuur van je tanden
  maandag 25 september 2006 @ 20:48:46 #214
15080 static
pi_42121456
quote:
Kate belooft Tom gezinsuitbreiding.

Tom Cruise wil gezinsuitbreiding en Kate Holmes wil zo snel mogelijk trouwen. Wat doe je dan als verliefd stel? De actrice, die in april beviel van dochtertje Suri, heeft haar verloofde nog een baby beloofd. Onder een voorwaarde: er moet eerst getrouwd worden...

Tom wil dolgraag nog een broertje of zusje voor Suri erbij. Ook Kate wil nog een baby, maar pas als de acteur met haar in het huwelijksbootje stapt.

Een bron vertelt: "Kate geniet van het moederschap. Ze kan niet wachten om nog een keer zwanger te worden. Maar eerst wil ze Tom's vrouw worden, zodat ze een verbintenis hebben. Dat vindt ze heel belangrijk."

Heeft Kate ook een keer de touwtjes in handen!
pi_42121504
Die meid zien we dus nooit meer terug op het witte doek. Wat zeg ik; in het openbaar!
  maandag 25 september 2006 @ 21:24:00 #216
15080 static
pi_42122807
pi_42238118
Toch had ze een kind met Pacey moeten hebben
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:20:05 #218
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42304624
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:33 schreef Suko het volgende:
Katie Holmes in huid van Victoria Beckham
(Novum) Katie Holmes kruipt mogelijk in de huid van Victoria Beckham voor een film over het leven van voetballer David Beckham. Dat meldt de Britse krant Daily Star. De verloofde van Holmes, acteur Tom Cruise, zou de film gaan produceren en de scriptschrijvers adviseren.

De 27-jarige Katie is volgens de krant diep geraakt door de mogelijkheid de voormalige Spice Girl te spelen. Ze is goed bevriend met Victoria, die haar tijdens haar zwangerschap voorzag van tips. Katie beviel in april van haar eerste kind, dochtertje Suri. Victoria is moeder van drie zoons.

Volgens een insider zijn de Beckhams verheugd over het feit dat een grote ster als Tom Cruise hun verhaal wil verfilmen. Voor de rol van David wordt nog gezocht naar een Britse acteur.
Goed voor haar lijn...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:37:02 #219
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_42349896
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Het bijbehorende verhaal is echt mierzoet geworden. Wanneer de verslaggeefster beschrijft hoe de moeder van Cruise in tranen uitbarst en de rest van de aanwezigen het ook nauwelijks droog houdt terwijl er een foto van het kersverse gezinnetje wordt gemaakt, springt het glazuur van je tanden
Bah.. de rillingen lopen over mijn lijf bij dit soort verhalen
Ook typisch Amerikaans moet ik zeggen..
pi_42415851
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_42415868
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_42428085
Mocht je je afvragen waarom ze zo mager is:

Bron: Telegraaf, vr 6 okt 2006, 12:04

Tom dwingt Kate tot afvallen

door onze redactie

AMSTERDAM - Tom Cruise doet er alles aan om ervoor te zorgen dat zijn verloofde Kate Holmes in vorm is voor hun huwelijk. De tijd dringt... Daarom heeft de 44-jarige acteur een heel leger babysitters ingehuurd, zodat Kate ongestoord de strijd tegen de zwangerschapskilo's kan aangaan.

Tom wil dat alle aandacht van de 27-jarige Kate uitgaat naar het trainen. De Mission: Impossible-ster heeft daarom een aantal nanny's in de arm genomen, die op baby Suri en zijn twee geadopteerde kinderen Isabella en Connor moeten passen. De actrice heeft dan alle tijd om zich te storten op haar zware trainingsschema.

Volgens ingewijden is Tom obsessief met Kate's zwangerschapskilo's bezig. Zijn doel is dat zijn toekomstige vrouw 'helemaal perfect' is op het moment dat ze naar het altaar loopt.

Een bron vertelt: "Kate is al ontzettend veel afgevallen. Ik heb gehoord dat Tom het erg belangrijk vindt dat ze weer haar oude figuurtje terug krijgt. Maar hij slaat daarin door..."

vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:45:45 #223
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42431199
Op de foto's lijkt ze iig al superslank. Mag hopen dat daar niet nóg meer vanaf gaat.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:53:18 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42432477
Als je naast mevrouw Beckham (ik kan er geen hammetje meer aan ontdekken) gaat staan dan lijkt iedereen 'vol'.... Jemig wat een lelijk scharminkel is dat toch... geen wonder dat David B. zijn heil elders zoekt
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:06:34 #225
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_42439761
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Op die bovenste foto lijkt Suri echt heel veel op Björk zo toen ze klein was

[afbeelding]
Klopt inderdaad.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:10:52 #226
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_42439896
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:43 schreef Zuignapje het volgende:
Mocht je je afvragen waarom ze zo mager is:

Bron: Telegraaf, vr 6 okt 2006, 12:04

Tom dwingt Kate tot afvallen

door onze redactie

AMSTERDAM - Tom Cruise doet er alles aan om ervoor te zorgen dat zijn verloofde Kate Holmes in vorm is voor hun huwelijk. De tijd dringt... Daarom heeft de 44-jarige acteur een heel leger babysitters ingehuurd, zodat Kate ongestoord de strijd tegen de zwangerschapskilo's kan aangaan.

Tom wil dat alle aandacht van de 27-jarige Kate uitgaat naar het trainen. De Mission: Impossible-ster heeft daarom een aantal nanny's in de arm genomen, die op baby Suri en zijn twee geadopteerde kinderen Isabella en Connor moeten passen. De actrice heeft dan alle tijd om zich te storten op haar zware trainingsschema.

Volgens ingewijden is Tom obsessief met Kate's zwangerschapskilo's bezig. Zijn doel is dat zijn toekomstige vrouw 'helemaal perfect' is op het moment dat ze naar het altaar loopt.

Een bron vertelt: "Kate is al ontzettend veel afgevallen. Ik heb gehoord dat Tom het erg belangrijk vindt dat ze weer haar oude figuurtje terug krijgt. Maar hij slaat daarin door..."
Als DIT waar is!!!!!!!! >>>
Snel dumpen dan, die Cruise.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:15:19 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43657495
Hadden Tom en Brooke Shields geen knallende ruzie over het al dan niet bestaan van een postnatale depressie??
Vreemd genoeg is Brooke volgens CNN zelfs een van de gasten op de trouwerij???
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:31:15 #229
15080 static
pi_43657774
Ja, maar dat is al lang weer bijgelegd.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:34:07 #230
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43657809
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
pi_43657815

hier nog wat arriverende gasten :
http://people.aol.com/peo(...)3518_1560535,00.html
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:34:58 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43657826
Wat een mediacircus, echt niet normaal.

't Lijkt wel erger dan de Oscar uitreiking.
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij vandaag als ik de televisie moet geloven.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:36:26 #233
15080 static
pi_43657862
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Vandaag waarschijnlijk.
quote:
Tom Cruise en Katie Holmes in huwelijksbootje.

Het Italiaanse stadje Bracciano, op 40 kilometer afstand van Rome, maakt zich op voor het 'droomhuwelijk' tussen de Amerikaanse filmsterren Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27). Die zullen elkaar naar alle verwachting zaterdag het jawoord geven.

Bij de ceremonie in een middeleeuwse burcht zijn tal van sterren, zoals Jennifer Lopez, Brooke Shields en Will Smith, aanwezig. Om een toestroom van fans te voorkomen hebben de autoriteiten het kasteel hermetisch afgegrendeld van de buitenwereld.

Om te verhinderen dat paparazzi met helikopters foto's vanuit de lucht gaan maken heeft het bruidspaar een groot tentdoek boven de binnenplaats van de burcht laten plaatsen. Mogelijk worden ook luchtballonnen opgelaten om vliegverkeer te hinderen.

Cruise en Holmes, volgelingen van de Scientology-kerk, zullen hun huwelijk in de traditie van de sekte sluiten. Bij een Scientology-bruiloft beloven bruid en bruidegom elkaar onder meer nooit naar bed te gaan, voordat problemen zijn uitgesproken.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:38:56 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43657899
Cruise is wel erg wanhopig, zelfs Brooke Shields heeft een uitnodiging gehad.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:40:05 #235
15080 static
pi_43657920
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef milagro het volgende:

hier nog wat arriverende gasten :
http://people.aol.com/peo(...)3518_1560535,00.html

zaterdag 18 november 2006 @ 16:00:40 #236
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43658424
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:12:18 #237
15080 static
pi_43658684
Erg hè?
pi_43658710
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Dat klopt
pi_43658729
dat topje is nog wel mooi, dat had echter beter de top van een lange strakke jurk met hoge split kunnen zijn.

nu lijkt ze net zo uit een bonbondoos gestapt, en ik hou niet van bonbons
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:15:23 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43658747
Ik kijk af en toe naar een zender die dit gedeeltelijk live uitzendt.

't Is duidelijk dat dit geen bruiloft is maar een mediaoffensief van Cruise. Eigenlijk best wel zielig.
pi_43658846
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:15 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe naar een zender die dit gedeeltelijk live uitzendt.

't Is duidelijk dat dit geen bruiloft is maar een mediaoffensief van Cruise. Eigenlijk best wel zielig.
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?
pi_43658861
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vest
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43659021
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:20 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vest
Dat is een efstuk hoor! Is nog van zijn over-over-overgroot opa geweest!
pi_43659256
schiet eens op met het volmaken van dit topic. Hij staat al eeuwen in MyAcT's
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:36:41 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43659281
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?
Nou nee, maar hij heeft in het verleden nogal wat idiote uitlatingen gedaan mbt vrouwenhormonen o.a.
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:40:38 #246
15080 static
pi_43659385
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
schiet eens op met het volmaken van dit topic. Hij staat al eeuwen in MyAcT's
Moet ik je posts deleten?
pi_43660373
Is dat de trouwkleding van Katie? .
Whatever I want.
pi_43660625
Grappig, ik ben twee jaar geleden in Bracciano op vakantie geweest! Zo bijzonder is dat kasteel trouwens niet.
pi_43661228
Katie d'r haar ziet er raar uit van voren Maar ik vind haar er voor de rest wel goed uitzien
And you know I might
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:47:56 #250
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43661450
Ik vraag me altijd af hoe dat dan gaat en vooral bij de super rijken zoals Tom Cruise.

Hey Katie zin om te baby shoppen?
* Tuurlijk Tom, alleen nu dit keer wel in Azië he, want om die haren van die negertjes te wassen neemt te veel tijd in beslag en ik moet zo nog een film opnemen.
Key Katie geen probleem, zat zelf ook te denken aan een Aziaatje, minder werk en al vroeg rijp.
*Tom wat bedoel je met al vroeg rijp? Oh laat maar, ik ben ook al rijp, hihihihi

Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43663182
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:40 schreef static het volgende:

[..]

Moet ik je posts deleten?
Nee nee, doe maar niet. Je weet nooit of ze nog wat waard worden
pi_43665523

pi_43666975
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef PeRi het volgende:
Is dat de trouwkleding van Katie? .
Ik zag het al op het nieuws ( waarom er op het nieuws over K&T verteld wordt, is me een raadsel . ), was dr kleding voor een etentje dus. .
Whatever I want.
pi_43674756
Volgens people.com is Katie getrouwd in een ivoorkleurige zijden off-the-shoulder-jurk van Armani en droeg ze een gelijksoortige sluier. Gelukkig maar dan, want de jurk die ze op de laatste foto's draagt (waar ook Suri op te zien is) is echt géén trouwjurk.
Ik stel me er niet veel van voor, want celebrities trouwen meestal zo kaal als een baksteen, maar ik ben wel een beetje benieuwd.
  zondag 19 november 2006 @ 08:04:07 #255
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43678083
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43678292
Staat Tom op een verhoging? Die is toch kleiner dan Katie?
Grappige foto trouwens! Tom staat daar heel stoer te kijken terwijl Katie als een verliefde puber staat te stralen naar haar idool!
  zondag 19 november 2006 @ 09:30:03 #257
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43678317
quote:
Op zondag 19 november 2006 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
Staat Tom op een verhoging? Die is toch kleiner dan Katie?
Grappige foto trouwens! Tom staat daar heel stoer te kijken terwijl Katie als een verliefde puber staat te stralen naar haar idool!
Echt hè .

Wel een mooie jurk trouwens .
Whatever I want.
  zondag 19 november 2006 @ 09:39:12 #258
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43678360
Ze ziet er prachtig uit en duidelijk ook erg verliefd.
pi_43678726
Ja ze ziet er echt wel mooi uit..
Salsa Española
pi_43679728
Nee, ik ben er niet weg van. Haar sluier zit te ver naar achteren.
  zondag 19 november 2006 @ 11:47:57 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43679892
quote:
Op zondag 19 november 2006 08:04 schreef m@x het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn ze mooi.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_43679987
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Nee, ik ben er niet weg van. Haar sluier zit te ver naar achteren.
Komt ook hoe ze staat.. en trouwens sluier is best mooi
Vind alleen dat haar haar helemaal niet gedaan is..
Salsa Española
pi_43680437
Nou mooi hoor...maar waarom gunden ze het publiek, waaronder vele fans, niet een blik op hun 'geluk.' ? Het klap/kijkvee mag/moet wel kijken naar de films, anders komt er van brood met beleg ook niks van maar nu de buit ruimschoots binnen is mogen ze oprotten zeker, wat een walgelijke arrogantie. De foto's zijn verkocht, weliswaar voor een goed doel, maar het gewone buiten wachtende gepeupel wordt volkomen genegeerd, je moet maar durven.
pi_43681607
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Komt ook hoe ze staat.. en trouwens sluier is best mooi
Vind alleen dat haar haar helemaal niet gedaan is..
De sluier zelf is best mooi, maar ik vind dat hij niet mooi is geplaatst. Het lijkt nu net alsof ze haar haar in een halve staart heeft en dat die sluier aan die staart vastzit. Dat is gewoon niet waar ik van hou.
  zondag 19 november 2006 @ 15:09:03 #265
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_43685371
Ze kijkt ook echt blij op die foto waarop ze uit het raam kijkt.
Smell the flowers while you can....
pi_43685601
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:09 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ze kijkt ook echt blij op die foto waarop ze uit het raam kijkt.
ja, stel je voor, dat je niet 24/7 met een lach op je gezicht loopt

en dan ook nog eens, wie weet zit er wel een fotograaf met telelens in de bomen ergens, zorg dan tenminste dat je niet in een nanoseconde vastgelegd kan worden op de gevoelige plaat met een neutrale blik.
  zondag 19 november 2006 @ 15:23:53 #267
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43685854
  zondag 19 november 2006 @ 15:43:37 #268
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_43686500
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, stel je voor, dat je niet 24/7 met een lach op je gezicht loopt

en dan ook nog eens, wie weet zit er wel een fotograaf met telelens in de bomen ergens, zorg dan tenminste dat je niet in een nanoseconde vastgelegd kan worden op de gevoelige plaat met een neutrale blik.
Excuseer me voor het ventileren van mijn mening.
  zondag 19 november 2006 @ 16:52:57 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43688831
quote:
Op zondag 19 november 2006 08:04 schreef m@x het volgende:
[afbeelding]
Wat lief, Cruise staat op een bankje.
pi_43688969
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Excuseer me voor het ventileren van mijn mening.
Het is net alsof je bedoeld dat ze ongelukkig is omdat ze even niet zo blij kijkt.
And you know I might
  zondag 19 november 2006 @ 19:12:07 #271
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_43693085
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef rena het volgende:

[..]

Het is net alsof je bedoeld dat ze ongelukkig is omdat ze even niet zo blij kijkt.
Daar zou ik niet over durven oordelen.
  zondag 19 november 2006 @ 19:12:42 #272
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_43693103
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:23 schreef poohy het volgende:
[afbeelding]
Showt ze hier haar ring?
pi_43695043
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:52 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat lief, Cruise staat op een bankje.
Je zou het wel denken, aangezien hij altijd korter is dan zijn partner, maar ik kan hier geen bankje op ontdekken (tenzij de foto is gephotoshopt ):

pi_43695409
zij staat in een kuil
  zondag 19 november 2006 @ 20:28:34 #275
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43695588
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:23 schreef milagro het volgende:
zij staat in een kuil
Eentje van een halve meter diep, minimaal.

Maar hij is echt een stuk kleiner dan haar hoor. Ik vind 't trouwens geen gezicht maar goed, da's persoonlijk.
pi_43695809
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Eentje van een halve meter diep, minimaal.

Maar hij is echt een stuk kleiner dan haar hoor. Ik vind 't trouwens geen gezicht maar goed, da's persoonlijk.
hij is denk ik 170 cm en zij 178 of zo.

nee, ik heb een vent liever ook langer dan ik ben, dus Tom Cruise zou uitstekend bij mij passen

maar die snol van een Katie kwam tussen ons in staan
  zondag 19 november 2006 @ 20:37:59 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43695921
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef milagro het volgende:

[..]

hij is denk ik 170 cm en zij 178 of zo.

nee, ik heb een vent liever ook langer dan ik ben, dus Tom Cruise zou uitstekend bij mij passen

maar die snol van een Katie kwam tussen ons in staan
Voor je het weet begint 'ie mekkeren over je hormonen, je postgedrag op fok, stampt je bank in puin, sleurt je aan je haren mee de Scientology kerk in en houdt Katie er op na als minnares.

Dat gunnen we je nou ook weer niet.
pi_43696033
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Voor je het weet begint 'ie mekkeren over je hormonen, je postgedrag op fok, stampt je bank in puin, sleurt je aan je haren mee de Scientology kerk in en houdt Katie er op na als minnares.

Dat gunnen we je nou ook weer niet.
hij ziet er goed uit, en als ie ook lekker in bed is, zal de rest me een zorg zijn, hij mag me alle hoeken vd Scientology kerk laten zien
  zondag 19 november 2006 @ 20:43:14 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43696107
Nou goed, ik geef ze twee jaar.

Daarna mag jij.
pi_43701910
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef milagro het volgende:

[..]

hij ziet er goed uit, en als ie ook lekker in bed is, zal de rest me een zorg zijn,
jij bent snel tevreden zeg, ik heb nochtans veel meer te bieden
pi_43707002
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef bloodymary het volgende:
Grappig, ik ben twee jaar geleden in Bracciano op vakantie geweest! Zo bijzonder is dat kasteel trouwens niet.
Haha

Ik ook 2 jaar geleden! Wij zaten toen een paar dagen op camping Porticciolo
Als we de trein naar Rome pakten, moesten we binnendoor via een zandweg naar boven lopen, was wel gaaf elke keer
pi_43711589
ik vind katie er echt wel mooi uitzien in die jurk
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
  maandag 20 november 2006 @ 17:46:43 #283
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43722574
Ik slenterde door Rome zaterdag. We zagen een gebouw met heel veel mensen en pers ervoor, dus we gingen even kijken. Pas na een tijdje begrepen we dat Tom en Katie en al hun celebgasten in dat hotel verbleven. Tomkat had het gebouw al een uur ervoor verlaten. We bleven nog heel even staan om te kijken of er nog meer mensen naar buiten kwamen, maar het duurde allemaal te lang. Als ik dit had geweten had ik er denk ik toch even een uurtje eerder heen gewandeld
pi_43726399
'Vreemdgaan kost Tom Cruise vijf miljoen'

Uitgegeven: 20 november 2006 17:00

AMSTERDAM - Als Tom Cruise zijn vrouw Katie Holmes bedriegt met een ander, moet hij diep in de buidel tasten. Voor elk slippertje krijgt de actrice een bedrag van vijf miljoen dollar, zo meldt The Times maandag.

Cruise gaf dit weekeinde in het Italiaanse Bracciano zijn jawoord aan Holmes tijdens wat hét huwelijk van het jaar wordt genoemd. De voorwaarden waaronder Tom en Katie trouwden zijn volgens de krant aanzienlijk minder romantisch dan de huwelijksvoltrekking.

Holmes

Zo krijgt Holmes vijftien miljoen dollar als Tom bij haar weg gaat en 26 miljoen dollar als het daadwerkelijk tot een scheiding komt. Komt Tom niet met het geld over de brug, dan kan hij zich opmaken voor een gang naar de rechter: de vader van Katie is een bekende jurist die zich gespecialiseerd heeft in echtscheidingen.

Huwelijk

Naar verluidt is hij het die de financiële vergoedingen in de huwelijkse voorwaarden heeft laten opnemen. Mogelijk stelt Katie hoge financiële eisen omdat de 44-jarige Cruise zijn exen tot nu toe allemaal inruilde voor een jonger exemplaar. Zijn eerste vrouw, actrice Mimi Rogers is 50.

Nicole Kidman, met wie hij elf jaar getrouwd was, is 39 en de Spaanse Penelope Cruz is 32. Holmes is 27.

nu.nl

Dát doet ze dan wel weer slim
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:24:27 #285
15080 static
pi_43747538
quote:
Beckham mocht niet naar huwelijk Cruise.

Het leven van een voetballer gaat niet over rozen. David Beckham was zaterdag niet aanwezig bij het huwelijk van zijn goede vrienden Tom Cruise en Katie Holmes, omdat hij was teruggeroepen door zijn club Real Madrid.

Vrijdag was hij wel aanwezig bij het diner voorafgaand aan de bruiloft, maar tijdens de ceremonie zelf moest hij verstek laten gaan.

De 31-jarige Beckham, die geblesseerd is aan zijn knie, zat zaterdag op de bank tijdens de wedstrijd van Real Madrid tegen Racing Santander. Zijn vrouw Victoria nam daarop haar zus Louise mee naar de huwelijksplechtigheid.

Sterren

Naast Victoria Beckham waren er ook andere sterren, zoals Will Smith, Jim Carrey en Jennifer Lopez aanwezig bij het huwelijk van Cruise en Holmes. Zij trouwden zaterdag in het Italiaanse middeleeuwse stadje Bracciano, net buiten Rome.

Details

Een paar dagen na het huwelijk van filmsterren komen steeds meer details van de ceremonie naar buiten. Mode-ontwerper Giorgio Armani, die de geliefden en hun baby Suri in de kleren stak, deed dinsdag in de Britse krant Daily Express een boekje open over de gebeurtenissen van zaterdag.

Zoen

De niet voor publiek toegankelijke plechtigheden in het stadje Bracciano, in de buurt van Rome, werden door 150 vrienden en familieleden van het stel bezocht. Toen Cruise zijn bruid mocht kussen leek daar geen einde aan te komen. "De zoen ging maar door. Op een gegeven moment gingen de gasten zelfs 'stop, stop!' roepen", aldus Armani.

Cruise staat er om bekend dat hij zijn affectie voor Holmes graag publiekelijk etaleert. Eerder al stond hij te springen op de bank in de talkshow van Oprah Winfrey toen hij sprak over zijn geliefde. Tijdens de ceremonie zaterdag waren ook de oudere kinderen van Cruise, Isabella en Connor, aanwezig. In zijn vorige huwelijk met Nicole Kidman adopteerde hij die.
pi_43748032
Zouden haar ex-Dawson's Creek-collega's er geweest zijn ?
pi_43749095
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Haha

Ik ook 2 jaar geleden! Wij zaten toen een paar dagen op camping Porticciolo
Als we de trein naar Rome pakten, moesten we binnendoor via een zandweg naar boven lopen, was wel gaaf elke keer
Wij zaten net buiten het dorpje op camping Roma Flash aan het meer. Wel leuke omgeving daar he, en makkelijk met de trein naar Rome. Al kan met de limo ook zoals we gezien hebben....
pi_43752589
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Wij zaten net buiten het dorpje op camping Roma Flash aan het meer. Wel leuke omgeving daar he, en makkelijk met de trein naar Rome. Al kan met de limo ook zoals we gezien hebben....
Hehe, zeer mooi daar!

Ook heel makkelijk met de trein naar Rome, duurde ongeveer 3 kwartier en je was er
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:39:33 #289
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43765996
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:24 schreef static het volgende:

[..]
Beckham is geblesseerd aan zijn knie?
Zó lees je nog eens wat!
  woensdag 22 november 2006 @ 16:54:52 #290
15080 static
pi_43787186
quote:
Jennifer Lopez eist beste plaatsen op privéjet naar huwelijk Cruise.

Zangeres-actrice Jennifer Lopez irriteerde medereizigers toen ze op het privévliegtuig naar het huwelijk van Tom Cruise de beste plaatsjes opeiste voor haarzelf en haar gezelschap.

Andere passagiers, onder wie Jada Pinckett Smith, waren stomverbaasd toen ze het vliegtuig opstapten en zagen hoe Lopez het zaakje naar haar hand had gezet. Volgens het magazine US Weekly had Lopez een assistent uitgestuurd met de opdracht haar persoonlijke bezittingen op de beste zitjes neer te leggen.

Lopez vond het ook nodig anders te doen dan de anderen op het feestje op de vooravond van het huwelijk. De hele groep genodigden was gevraagd in 'informele kledij' naar restaurant Nino te gaan, maar la Lopez had zich helemaal opgetuigd in avondkledij.
pi_46005221
Tom en Katie hebben de bloemetjes buiten gezet in Miami, centrum van de feestjes rond de Super Bowl.
quote:
TomKat Party It Up South Beach Style Posted: February 04, 2007 Filed under: TomKat , Party Hopping

There must be something in the air in South beach cause all the stars have gone wild in the city. Super bowl madness has brought all of Tinsel Town’s finest into town including Tom Cruise and Katie Holmes. Tomkat made a surprise appearance at the Market America pre-Super Bowl party in Miami Beach, where they enjoyed watching their bff's Marc Anthony and Jennifer Lopez perform. Tom's mother Mary and son Connor joined the happy couple as they were spotted dancing at the side of the stage.

After the concert the two headed out to the CAA party at Club Mokai. When the couple walked into the club DJ Vice was spinning the Mission Impossible theme song which put a big smile on Tom’s face.

Our Hollyscoop scooper gave us the exclusive low down on what went down. The two were spotted “dancing on tables” and our snooper revealed that Tom and Katie were all over each other "freaking" each other on the tables while Nick Lachey, Fergie, Josh Duhamel, Andy Roddick, Kid Rock, Matt Leinhart, Scarlett Johansson, John Legend, Maria Menounos, Jeremy Piven watched on. Our source revealed that Katie looked amazing, even though she didn’t seem like she was too into the dirty dancing.
pi_46015156
Ik weet niet hoe het zit, en ik vind Tom nog steeds een freak. Maar als dit niet fake is, dan straaaalt die verliefdheid er toch echt vanaf hoor.
pi_46015501
hehe dit topic is bijna uit mijn MyActiveTopics
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:00:30 #294
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_47048992
quote:
Tom Cruise verliest Katie niet uit het oog

Uitgegeven: 7 maart 2007 13:44
Laatst gewijzigd: 7 maart 2007 13:45

AMSTERDAM - Tom Cruise houdt een oogje in het zeil bij alles wat zijn vrouw Katie doet. Volgens de Amerikaanse krant New York Post wil hij aanwezig zijn bij de opnamen van haar nieuwste film 'Mad money'. "Tom heeft de producenten van de film gebeld en aangekondigd dat hij elke dag op de set aanwezig zal zijn", vertelt een bron.

De 44-jarige acteur zou ook invloed uitoefenen op de filmrollen die de moeder van zijn dochtertje Suri aanneemt. Hij zou haar rol in 'Mad money' hebben toegejuicht omdat het over de vriendschap tussen drie vrouwen gaat, die van plan zijn miljoenen te stelen van de staat. "Er komt geen liefdesverhaal in voor, dus Katie hoeft niemand te zoenen en geen seksscène te spelen", licht de bron toe.

Seksscène

Tom zou van streek zijn geweest toen hij in 2005 de film 'Thank you for smoking' zag, waarin de 28-jarige Katie een seksscène speelde met tegenspeler Aaron Eckhart. De bewuste scène was verdwenen bij de uiteindelijke vertoning van de film. Regisseur Jason Reitman verklaarde dat de scène per ongeluk uit de film was geknipt tijdens de montage.

Cruise zou ook de hand hebben gehad in de terugtrekking van zijn vrouw uit het vervolg op 'Batman begins'. Dat zou te maken hebben gehad met de romantische scènes die Holmes in de film heeft met Christian Bale.
bron

En dan vooral dit stukkie:
quote:
De bewuste scène was verdwenen bij de uiteindelijke vertoning van de film. Regisseur Jason Reitman verklaarde dat de scène per ongeluk uit de film was geknipt tijdens de montage.
Pffff...

[ Bericht 0% gewijzigd door Turbomuis op 08-03-2007 13:42:49 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:35:51 #295
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47050224
Tom komt over als een jaloerse drol.
pi_47541109
quote:
Katie trekt Cruise niet meer

Katie Holmes is recent bij haar beste vriendin Posh spice aan het uithuilen geslagen. Haar man Tom Cruise, met wie zij een kind heeft, blijkt haar hele leven te controleren.

Een bron zegt, "Katie heeft aan de telefoon gehuild. Ze is gefrustreerd. Tom weigert haar elk klein dingetje. Katie en Victoria hebben laatst uren zitten bellen over deze toestand. Hij wilt haar hele leven controleren. Alsof ze zijn bezit is".

Posh is ook ziek van Tom door zijn gezeik over de Scientology church. Hij wil het maar niet begrijpen. De "Becks" zitten niet te wachten op priester Tom. Een bron meldt: "Onlangs heeft Tom in een uur nog 18 voicemail berichten ingesproken bij de beckhams om ze over te halen voor de kerk".

bron
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:20:00 #297
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47541275
Nu pas? .
Whatever I want.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:24:16 #298
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47541409
We riepen het al met z'n allen: Katie, die vent is niet goed voor je.
Maar helaas... ze trouwde toch met hem en zit nu met de gebakken peren.
pi_47542465
dat gedrag vertoonde hij voor het huwelijk toch ook al, en toch is ze met hem getrouwd.

tja, rare vent, rare vrouw, schattig kindje
pi_47543103
Die kerk heeft Tom verpest.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:59:06 #301
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47546355
En Tom zal wel niet dom zijn (hoewel?).. en stond iets in hun huwelijkse voorwaarden over hoeveel dollar Katie bij een eventuele scheiding, van Tom zou krijgen per gehuwd jaar. Dat zal wel alleen gelden als Tom de scheiding wil, en niet als het via haar komt.
Maar goed, net getrouwd en nu al ongelukkig en zo erg onder de plak dat je geen vrijheid meer hebt, dat lijkt me geen fijn leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')