Zanger van Matchbox 20 meen ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Wie is Rob Thomas, Lotte?
Al sla je me dood, ik heb dit plaatje ook maar van Perez.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik heb dit plaatje ook maar van Perez.
quote:PROUD dad Tom Cruise last night said new baby daughter Suri was “gorgeous” – and praised fiancée Katie Holmes for giving birth in silence like a true Scientologist.
Cruise, 43, told pals he had been “jumping on couches” since Katie gave birth to the 7lb 7oz tot on Tuesday.
Speaking publicly for the first time since the birth, Tom said: “It’s a girl! It’s a girl! Her name is Suri and she’s gorgeous.”
And he praised his fiancée for staying silent during the birth saying: “Kate was, and is, an absolute champ.”
Cruise stroked Katie’s face and held her hand during the birth to help her stay silent in accordance with the wacky religion’s guidelines.
Katie, 27, managed to stifle her moans with the help of a pain-killing epidural injection.
Cruise also ordered medical staff to stay silent, meaning the delivery nurses had to make hand signals to tell Katie when to push.
The bizarre order was because Scientologists believe noise when a baby enters the world causes it suffering in later life.
However, Cruise did let Batman Begins star Katie have a pain-killing epidural shot, even though he is against the use of prescription drugs.
A source said: “Tom was determined to make Katie as comfortable as possible. He was holding her hand and stroking her face to soothe her during the delivery.
“Everybody in the room was told to stay silent and the nurses made hand signals. But Katie did indicate she wanted an epidural to help with the pain.
“Tom recorded the whole thing with a camera and said it was the most beautiful moment of his life.”
Cruise had spent thousands on preparing the couple’s Beverly Hills house for a home delivery. But Katie is thought to have insisted on going to hospital and Suri was reportedly born at the St John’s Health Center in Santa Monica.
Cruise’s spokesman Paul Bloch refused to confirm where the birth had taken place but said mother and baby were doing well at home.
The Sun can reveal that a few hours later Cruise made a secret visit to the Scientology HQ.
His black Ford Excursion people carrier was seen leaving his home for the short journey to the Church Of Scientology Center in Hollywood.
It is understood Cruise went to the Centre to confirm the facts about Suri’s birth to senior Scientologists.
A Scientology insider said: “Tom would have been required to report back about the birth, tell them if it was silent or not and if Katie was given drugs. He would have been asked to hand over notes and recordings to supervisors who will determine if anything traumatic happened to the mother and baby. If so, Katie will be given extra counselling — or auditing as the church calls it.”
Cruise cancelled his publicity tour for Mission: Impossible 3, which opens in a fortnight, to spend more time with Suri.
Katie’s parents, Martin and Kathy Holmes, are understood to have travelled to the couple’s mansion to see their new granddaughter.
And Katie’s aunt, Carol Zydorczyk, said from her home in Toledo, Ohio: “I can’t really comment but we are all delighted.”
Cruise, who has two adopted children from his marriage to Nicole Kidman — Isabella, 13, and Connor, 11 — plans to marry Katie in the summer.
And the new mum isn’t dragging her feet over getting back into shape for the ceremony.
She has already hired a personal trainer from BuffBrides.com
Was Rob Thomas niet van zo'n liedje, miss California?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Was Rob Thomas niet van zo'n liedje, miss California?
quote:And the new mum isn’t dragging her feet over getting back into shape for the ceremony.
She has already hired a personal trainer from BuffBrides.com
Ze is gewoon platgespoten!quote:
Ah, okay. Dat snijdt hout.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:58 schreef zeepsop het volgende:
Rob Thomas is de zanger van Matchbox20.
Er waren een tijd geleden geruchten dat de vrouw van
Rob Thomas, hem en Tom Cruise samen in bed had betrapt.
Vandaar dat ie op de foto staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ik vind Suri best wel een leuke naam, maar als dit waar is...quote:The Real Meaning Behind The Name "Suri"
Sure, the name may mean princess or red rose or alien baby in other languages, but there is a much deeper meaning to the selection by Tom Cruise and Katie Holmes of the name Suri for their new creature child.
Suri = Surrey, which is also a region of England, which is where the "deceased" L. Ron Hubbard's home is located and it is the headquarters of Scientology in the UK.
Coincidence??? We think not!
er is hier al honderd maal gezegd dat de moeder wel geluid mag maken tijdens de bevallingquote:Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef Leandra het volgende:
Wat een mafkees is t toch... een bevalling die in stilte moet plaatsvinden...
Nee, geef dan de moeder (en dus de baby) maar gewoon een verdoving... is vast een stuk gezonder dan het normale geschreeuw van de moeder tijdens de bevalling.
Weet wel zeker dat Katie en de baby "counseling" nodig hebben, alleen niet van Scientology.
Misschien had je de post van KinkyGiraf niet helemaal gelezen???quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
er is hier al honderd maal gezegd dat de moeder wel geluid mag maken tijdens de bevalling![]()
quote:Cruise stroked Katie’s face and held her hand during the birth to help her stay silent in accordance with the wacky religion’s guidelines.
Katie, 27, managed to stifle her moans with the help of a pain-killing epidural injection.
quote:A Scientology insider said: “Tom would have been required to report back about the birth, tell them if it was silent or not and if Katie was given drugs. He would have been asked to hand over notes and recordings to supervisors who will determine if anything traumatic happened to the mother and baby. If so, Katie will be given extra counselling — or auditing as the church calls it.”
Ik heb Tom laatst zelf in een interview zien zeggen dat Katie dus wel zoveel herrie mag maken als ze wil maar de mensen er omheen gewoon niet, uit respect ofzoietsquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had je de post van KinkyGiraf niet helemaal gelezen???
[..]
[..]
tja, als je eerder de verzinsels van één of andere journalist gelooft ( die er precies zelf bij wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Leandra het volgende:
Misschien had je de post van KinkyGiraf niet helemaal gelezen???
Wie weet is het wel zo simpel als: bij voorkeur moeder & mensen in de kamer zo stil mogelijk. Maar als de moeder geluid wil maken, dan mag dat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:28 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik heb Tom laatst zelf in een interview zien zeggen dat Katie dus wel zoveel herrie mag maken als ze wil maar de mensen er omheen gewoon niet, uit respect ofzoiets.
Alleen jammer dat ze al vanaf haar geboorte in een sekte zit en volledig geindoctrineerd zal worden met dat zieke gedachtengoedquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Met zulke knappe ouders moet het wel een mooi meisje zijn. Of op z'n minst opgroeien tot een mooie meid.
quote:Kidman feliciteert alleen Holmes met dochter
(Novum) - Nicole Kidman heeft alleen Katie Holmes gefeliciteerd met de geboorte van dochter Suri. Papa Tom Cruise hoefde niet op warme woorden te rekenen van zijn ex-vrouw na de geboorte van het meisje, dinsdag. De actrice en de acteur hebben ruzie over hun twee geadopteerde kinderen, de 13-jarige Isabella en de twee jaar jongere Connor. Dat meldt de filmsite IMDb.
Cruise stond erop dat zijn kinderen bij de bevalling van hun zusje aanwezig waren, maar Kidman weigerde daar toestemming voor te geven. De 38-jarige actrice vreesde dat het zien van een bevalling een traumatische ervaring zou zijn.
Kidman en Cruise trouwden in 1990 en scheidden elf jaar later, omdat Nicole de kinderen op katholieke wijze wilde opvoeden en niet in de door Cruise aangehangen Scientology-kerk. Een maand later kreeg ze een miskraam. Na haar breuk met Cruise had ze relaties met Lenny Kravitz en Russell Crowe. Haar huidige liefde is countryzanger Keith Urban.
Dat zegt ook niemand toch? Of lees ik ergens overheen?quote:
Lekker nummer idd. Hoorde 'm vanmorgen nog.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand toch? Of lees ik ergens overheen?
[..]
Lekker nummer idd. Hoorde 'm vanmorgen nog.
En het is inderdaad een heerlijke zomernummerquote:Op donderdag 20 april 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zanger, ik gok dat hij ook bij die sekte zit.
Ja inderdaad. Phew.. Anders moet ik mijn tattoo met Matchbox Twenty gaan verwijderenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef Natalie het volgende:
Oh dat. Joh, trek je er niets van aan. 't Is maar gokwerk, toch
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Phew.. Anders moet ik mijn tattoo met Matchbox Twenty gaan verwijderen
Ja! Niks over Rob verdomme. Dé muzikant die iedereen horen wilquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
ROB THOMAS zit niet bij Scientology![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Rob Thomas is ook niet Gay!!! Hij is straight en is juist verslaafd aan sex met zijn vrouw Marisol () en overigens is hij de beste zanger van de hele wereld (zolang ie maar zingt bij Matchbox Twenty) en niet solo bezig is.
En jullie kennen hem wel... hij was die ene die zong... Smooth samen met Santana
[afbeelding]
Trouw met mequote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja! Niks over Rob verdomme. Dé muzikant die iedereen horen wil. Beetje beweren dat hij bij sektes zit
Nou ja... das heel normaal bij vrouwen tijdens de zwangerschapquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kut voor d'r.
Volgens mij bestaat het hele kind niet eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht nog steeds op foto's van die koter
Ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht nog steeds op foto's van die koter
Ach, het is denk ik door hoe hij op Brooke Shields' postnatale depressie reageerde en een heleboel mensen denken dan: ga zelf maar eens bevallen en dan horen we je wel weer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef StunningCunt het volgende:
Ik snap die Tom Cruise haat niet zo.
Scientology...nee dat zie ik ook niet zitten. Haat ik daarom Tom Cruise ? Nee want ik heb er geen last van. Zijn films worden er niet minder om. MI:3 was een zeer goede actiefilm.
Je moet dat wel los blijven zien.
En al die verhalen.....die Amerikaanse roddelpers (en de Nederlandse evenzo) mag vandaag nog uitegroeid worden. Stelletje eikels
quote:Flinke ruzie Tom en Kate.
De relatie tussen Tom Cruise en Kate Holmes begint al scheuren te vertonen voordat ze elkaar hun ja-woord hebben gegeven. Volgens het Amerikaanse magazine Life & Style Weekly hadden de twee een flink ruzie, waarna Kate samen met hun dochter Suri naar haar ouders in Ohio vertrok. Vijf weken geleden beviel Kate en haar ouders hebben hun kleindochter nog nooit gezien. Tom en de familie van Kate leven al een tijdje op voet van oorlog met elkaar en de acteur zag het dan ook niet zitten om bij zijn schoonfamilie langs te gaan. De ouders van Kate zeggen dat Tom een hele verkeerde invloed op hun dochter heeft hij haar hersenspoelt. Volgens geruchten heeft Tom er bij Kate op aangedrongen niet naar haar ouders te gaan. Na deze woorden kregen Kate en Tom flink ruzie. Zij reageerde woest en besloot daarna zonder Tom naar haar ouders te gaan. Volgens vrienden van Kate begint ze steeds meer te twijfelen of ze nog wel moet doorgaan met Tom.
Tegen een goede vriendin zou ze zelfs al hebben toegegeven een 'grote fout' te hebben gemaakt.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef StunningCunt het volgende:
Ik snap die Tom Cruise haat niet zo.
Scientology...nee dat zie ik ook niet zitten. Haat ik daarom Tom Cruise ? Nee want ik heb er geen last van. Zijn films worden er niet minder om. MI:3 was een zeer goede actiefilm.
Je moet dat wel los blijven zien.
En al die verhalen.....die Amerikaanse roddelpers (en de Nederlandse evenzo) mag vandaag nog uitegroeid worden. Stelletje eikels
zo lekker chagerijnig??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:31 schreef static het volgende:
Lekker belangrijk wat Giel doet.
Ik wist niet dat er zo'n goeie business in dat trouwen zatquote:Magazine Discloses Tomkat's Pre-Nuptial Agreement
The celebrity gossip magazine Life & Style Weekly is publishing details of a prenuptial agreement between Tom Cruise and Katie Holmes that it says calls for Holmes to receive $3 million a year for the first 11 years that she is married to Cruise, at which point she becomes eligible to receive half of Cruise's fortune under California's community property law. The item was picked up by MSNBC.com's Jeannette Walls, who said that Cruise's representatives had declined to comment on it. No date has been set for the nuptials.
Alleen als je met Tom Cruise trouwt hèquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef Hare het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n goeie business in dat trouwen zat
Ja, die kennen we al. Blijft wel grappig natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:16 schreef Takkembah het volgende:
Heeft iemand deze al gezien![]()
Tom Cruise vermoordt Oprah
tja ik moest erom lachen
Bahquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ellen DeGeneres, who promised viewers she would reveal a photo of Tom Cruise's newborn daughter Suri, whips out a chart of baby pictures and asks the new dad to identify which child looks most like his. Cruise picked the top left photo – but, making adjustments with a Sharpie, said Suri had more hair and fiancée Katie Holmes's lips.Het is dus een lelijk kind
![]()
hehe ik kon hem nog niet maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:16 schreef Takkembah het volgende:
Heeft iemand deze al gezien![]()
Tom Cruise vermoordt Oprah
tja ik moest erom lachen
quote:Onzichtbaar kind van Tom Cruise en Katie Holmes
Bijna drie maanden na de geboorte van Suri, dochter van Tom Cruise en Katie Holmes, heeft niemand deze baby nog gezien.
De media zet grote vraagtekens bij het bestaan van de kleine Suri. Het Amerikaanse blad US Weekly telt de dagen af. Al 84 dagen oud is Suri en nog geen foto voor in hun blad. Het Duitse Tv Station RTL heeft zelfs al een compositie tekening laten maken van hoe Suri er mogelijk uitziet. TMZ.com heeft wel de officiële geboorteakte gezien.
Will Smith
Suri is niet alleen voor de pers onzichtbaar. Ook huisvriend Will Smith heeft het kind van zijn vriend Tom Cruise nog niet gezien. De acteur en zijn vrouw Jada besloten maar eens langs te gaan bij de ouders van Suri. Dit hadden ze beter niet kunnen doen. Tom vertelde zijn vrienden dat Suri nog geen bezoek kan ontvangen.
Traumatisch
Arnold Robinson, de woordvoerder van Cruise, vertelde de pers dat Tom zelf bepaalt wanneer hij Suri aan de media laat zien en niet wanneer zij dat willen. “Volgens de Scientology zijn de eerste maanden van een baby de meest traumatische. Tom en Katie willen dus rust”, aldus de woordvoerder.
Celeb kids
Ondertussen laten andere beroemdheden vol trots hun pasgeboren baby zien. De dochter van actrice Brooke Shields is op dezelfde dag geboren als Suri. Twee weken na de geboorte showde Brooke haar mooiste bezit aan de media. Ook Brad Pitt en Angelina Jolie deelden hun vreugde over de geboorte van hun dochter met de pers.
Bron: RTL Boulevard
quote:Tom vertelde zijn vrienden dat Suri nog geen bezoek kan ontvangen.
Volgens mij hebben Kate's ouders hun kleindochter ook nog nooit mogen bewonderen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef Natalie het volgende:
Dat laatste las/hoorde ik ook idd.
Ik zet intussen grote vraagtekens bij dat kind. Zijn het alleen die regeltjes van hun kerk waardoor zelfs goede vrienden de kleine niet mogen zien? Hadden Katies ouders die kleine wal ooit gezien?
Zou bijna denken dat er is mis is met Suri.
quote:The document, filed with the Los Angeles County Register-Recorder/County Clerk, was filed May 8, 2006. (Click on document to download) There are several interesting items of note:
First, St. John's Hospital has a policy of filing birth certificates within 10 days of birth. In this case, Suri was born on April 18 but the certificate was not filed until May 8, 20 days later. An official from the hospital told TMZ that the delay occurred because they needed a signature from the parents or a representative of the parents certifying birth, and that person did not come in until May 4. The person who signed is labeled "friend." The signature is not legible.
Also, the "Attendant or Certifier" who signed the certificate -- Anne Heffernan, RNC -- was not in the delivery room and did not see the baby. But a hospital rep tells TMZ that Heffernan is authorized to sign when the doctor is not available. A hospital rep said "normally the doctor signs" but it isn't a requirement.
Finally, the hospital rep said that the circumstances that triggered the eventual signing of the birth certificate were that Suri needed a passport and a birth certificate is a prerequisite to obtaining one.
Mensen willen weten hoe Suri Cruise eruitziet omdat ze de dochter is van Tom Cruise en Katie Holmes. Simpel zat.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit zietMeneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
Mee eens, ik vind baby's nou ook niet zo bijster interessant. Op zich vind ik het wel leuk als ze iets ouder zijn, een peuter ofzo, want dan zie je ook echt trekjes van de ouders. Maar ik zit ook niet echt met smart te wachten op de babyfoto's.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit zietMeneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
Bronquote:Kind Tom Cruise en Katie Holmes bestaat!
De Amerikaanse tv-ster Leah Remini heeft het mysterie ontkracht: het kind van Tom Cruise en Katie Holmes bestaat echt.
Omdat de drie maanden oude baby nog nooit ergens is gesignaleerd, ontstonden de meest wilde verhalen over het bestaan van het kind.
Leah Remini heeft tegen het Amerikaanse tijdschrift US Weekly gezegd dat ze Suri een aantal weken geleden heeft gezien. ,,Ze heeft een normale lengte. Katie en Tom zijn normale ouders."
Gezien de beroemdheid van Cruise en zijn aanstaande vrouw is het ongebruikelijk dat er nog steeds geen foto's of filmpjes zijn van het kind. Actrice Brooke Shields beviel op dezelfde dag als Holmes, op 18 april. Van haar kind zijn al meerdere foto's verschenen in diverse media, net als van de eind mei geboren dochter van Angelina Jolie en Brad Pitt. Op de internetpagina van The Break.com wordt 100.000 dollar geboden voor de eerste foto van Suri met haar ouders.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Netflier het volgende:
[[url=http://www.fifthavenuegazette.com/uploaded_images/tomcruise3-754005.jpg]afbeelding][/url]
Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.
En dan vindt-ie het nog raar dat iedereen die zogenaamde placenta-grap serieus neemt. Jezus man, wat een wacko!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.
Bronquote:Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz
Uitgegeven: 4 augustus 2006 11:30
AMSTERDAM - Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.
De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.
Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.
Stilte
Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
Ze ziet er ook erg slecht uit, en dat is niet alleen dat beetje babyvet na een bevalling.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"
door onze redactie
AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.
Bron: de Telegraaf
Maar vaak wordt 'bijzonder' van stal gehaald als 'mooi' niet het geval isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef Natalie het volgende:
Wat moet je van een baby zeggen? Een baby is een baby
Als je dan iets positiefs wil zeggen dan zegt men dat het een mooie of een bijzondere baby is.
Grin, ja, da's wel waar idd!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vaak wordt 'bijzonder' van stal gehaald als 'mooi' niet het geval is.
Precies!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vaak wordt 'bijzonder' van stal gehaald als 'mooi' niet het geval is.
quote:Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz.
Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.
De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.
Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.
Stilte
Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
Bron: Telegraafquote:Beckhams mogen Suri zien
door onze redactie
AMSTERDAM - De Beckhams zijn door de trotse ouders Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27) uitgenodigd om baby Suri te komen bewonderen. Victoria en David moeten zich alleen wel aan een bizarre waslijst van regels houden.
"David en Victoria voelen zich vereerd. Ze schrokken wel van de lijst met regels waar ze zich aan moeten houden", weet een bron aan de Britse krant Daily Star te vertellen. "Zo mogen ze geen fotocamera meenemen, Suri mag niet aangeraakt worden en de Beckhams mogen absoluut niet in babytaal tegen haar praten. Het wordt een moeilijke opgave voor Victoria, ze is nou eenmaal gek op baby's."
Tom en Katie proberen nog steeds hun vier maanden oude baby angstvallig te verbergen voor de buitenwereld. Tot nu toe hebben alleen familieleden en een handjevol celebrities Suri geizen. De reden van dit alles is dat Tom een fervent aanhanger van de Scientology is. De Scientology Church verbiedt het om kinderen bloot te stellen aan teveel mensen en foto's zijn al helemaal uit den boze.
Welcome to Scientology!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:24 schreef Natalie het volgende:
Het wordt steeds gekker met die lui. Mag Katie zelf haar kind wel aanraken of in lieve babytaal tegen haar dochter praten? Wat is dat voor rare sekte
Of bij Tom zn bankrekening.. dat kan ook nog. Mensen doen wel gekkere dingen voor minder geld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:57 schreef Natalie het volgende:
Jeps. Katie gaat er dan zelf in mee dan. Ze kan zo dat kind pakken en naar haar ouders gaan. Maar dat doet ze kennelijk niet. Ze wil kennelijk thuis bij Tom blijven. Prima. Haar keuze, hoor.
Nou om geld hoeft ze zich niet zo druk te maken hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef GM het volgende:
[..]
Of bij Tom zn bankrekening.. dat kan ook nog. Mensen doen wel gekkere dingen voor minder geld.
Ik zag dit bericht vandaag pas op Teletekst en ik moest zó lachen.quote:
Ja, dat gaat in tranen eindigenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
Normaal zou ik dat ook wel vinden maar Cruise is 'pure evil'.
Ik hoop, en denk, dat ze snel uit elkaar gaan.
Je ziet echt heel veel...quote:Op maandag 17 juli 2006 20:26 schreef rena het volgende:
Katie Holmes was spotted this weekend in Telluride, Colo. taking a Saturday stroll around the wooded Cruise compound -- without Suri of course!
[afbeelding]
Mja, als ze zich niet aan die Scientology-regeltjes houdt dan is Tom morgen bij 'r weg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Weird trouwens dat Katie Holmes ermee instemt. In interviews komt ze over als iemand die alles cute vind. Lijkt me erg moeilijk om je eigen kindje niet de aandacht te geven, die je andere baby's al zou willen geven.
quote:Eerste foto's van baby Suri in Vanity Fair.
De eerste foto's van het vier maanden oude kind van Tom Cruise en Katie Holmes worden woensdag gepubliceerd. Het Amerikaanse tijdschrift Vanity Fair heeft de primeur.
Suri bestaat!
Met deze publicatie maakt het sterrenpaar een einde aan het gerucht dat Suri helemaal niet bestaat. Op een van de foto's is Suri te zien terwijl zij tegen Toms nek aan ligt, meldt de Britse krant Daily Mail dinsdag. Op een andere zou Suri op het bed van haar ouders slapen, terwijl Katie naar de camera lacht.
Theorie
Over de lange periode dat de baby verborgen werd gehouden voor de buitenwereld, zijn verschillende theorieën. De meest gehoorde verklaring is de Scientology-leer die Cruise en Holmes aanhangen. De kerk acht stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Ook gaat het verhaal dat Cruise bang is voor een ontvoering.
Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
En wanneer trekt dat bij dan? Aangezien dit kind al bijna een half jaar oud is...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen
, mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen
![]()
Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger?Beetje vaag verhaal iig.
No shit, Sherlockquote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen
, mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen
![]()
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets...want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.
Maar wat een scheetjedie Suri.
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzoquote:Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Moja het volgende:
[..]
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo![]()
Schattig kindje![]()
komt gewoon door je zinnetjequote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over.Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's allesquote:Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.
[afbeelding]
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschapquote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:
[..]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo![]()
![]()
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:
'Suri is niet van Tom'
Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.
Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Dat staat erbij heur!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
dat slaat ms wel helemaal niet op de geboorte van dit kindje maar enkel op zijn wensen en dromen die hij altijd al had, waarvan het vaderschap er 1 wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Ik hoop inderdaad dat het inderdaad is wat jij zegt, want andersquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef milagro het volgende:
[..]
dat slaat ms wel helemaal niet op de geboorte van dit kindje maar enkel op zijn wensen en dromen die hij altijd al had, waarvan het vaderschap er 1 was
het is een losse quote, ms nav een vraag, die ms eerder in interviews ook gesteld is, als de adoptie ter sprake kwam
tja, wat denk je nuquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat het inderdaad is wat jij zegt, want anders
Mooie term voor katies super ogen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:54 schreef Sasandra het volgende:
Veel te Aziatisch?Dat kind heeft toch gewoon de befaamde soepogen van Katie Holmes? Ik zie de gelijkenis wel, hoor.
Echt een onwijs leuke foto is dit! Ik vind dr haar ook heel erg donker!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Uit Beroemd & Zwanger #8! gepikt, gepost door Hardsilence daar.
Ze lijkt op dr mams! Wat is dr haar donker!
Staan daar nog andere foto's in? Kun je ze scannen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Wickedangel het volgende:
De Vanity Fair is inmiddels bij me op de mat gevallen en de baby lijkt precies op haar moeder.
Nee, alle foto's zijn hier inmiddels wel gepost.quote:Op zondag 24 september 2006 18:43 schreef Augustina het volgende:
[..]
Staan daar nog andere foto's in? Kun je ze scannen?
quote:Kate belooft Tom gezinsuitbreiding.
Tom Cruise wil gezinsuitbreiding en Kate Holmes wil zo snel mogelijk trouwen. Wat doe je dan als verliefd stel? De actrice, die in april beviel van dochtertje Suri, heeft haar verloofde nog een baby beloofd. Onder een voorwaarde: er moet eerst getrouwd worden...
Tom wil dolgraag nog een broertje of zusje voor Suri erbij. Ook Kate wil nog een baby, maar pas als de acteur met haar in het huwelijksbootje stapt.
Een bron vertelt: "Kate geniet van het moederschap. Ze kan niet wachten om nog een keer zwanger te worden. Maar eerst wil ze Tom's vrouw worden, zodat ze een verbintenis hebben. Dat vindt ze heel belangrijk."
Heeft Kate ook een keer de touwtjes in handen!
Goed voor haar lijn...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:33 schreef Suko het volgende:
Katie Holmes in huid van Victoria Beckham
(Novum) Katie Holmes kruipt mogelijk in de huid van Victoria Beckham voor een film over het leven van voetballer David Beckham. Dat meldt de Britse krant Daily Star. De verloofde van Holmes, acteur Tom Cruise, zou de film gaan produceren en de scriptschrijvers adviseren.
De 27-jarige Katie is volgens de krant diep geraakt door de mogelijkheid de voormalige Spice Girl te spelen. Ze is goed bevriend met Victoria, die haar tijdens haar zwangerschap voorzag van tips. Katie beviel in april van haar eerste kind, dochtertje Suri. Victoria is moeder van drie zoons.
Volgens een insider zijn de Beckhams verheugd over het feit dat een grote ster als Tom Cruise hun verhaal wil verfilmen. Voor de rol van David wordt nog gezocht naar een Britse acteur.
Bah.. de rillingen lopen over mijn lijf bij dit soort verhalenquote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het bijbehorende verhaal is echt mierzoet geworden. Wanneer de verslaggeefster beschrijft hoe de moeder van Cruise in tranen uitbarst en de rest van de aanwezigen het ook nauwelijks droog houdt terwijl er een foto van het kersverse gezinnetje wordt gemaakt, springt het glazuur van je tanden![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Op die bovenste foto lijkt Suri echt heel veel op Björk zo toen ze klein was
[afbeelding]
Als DIT waar is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:43 schreef Zuignapje het volgende:
Mocht je je afvragen waarom ze zo mager is:
Bron: Telegraaf, vr 6 okt 2006, 12:04
Tom dwingt Kate tot afvallen
door onze redactie
AMSTERDAM - Tom Cruise doet er alles aan om ervoor te zorgen dat zijn verloofde Kate Holmes in vorm is voor hun huwelijk. De tijd dringt... Daarom heeft de 44-jarige acteur een heel leger babysitters ingehuurd, zodat Kate ongestoord de strijd tegen de zwangerschapskilo's kan aangaan.
Tom wil dat alle aandacht van de 27-jarige Kate uitgaat naar het trainen. De Mission: Impossible-ster heeft daarom een aantal nanny's in de arm genomen, die op baby Suri en zijn twee geadopteerde kinderen Isabella en Connor moeten passen. De actrice heeft dan alle tijd om zich te storten op haar zware trainingsschema.
Volgens ingewijden is Tom obsessief met Kate's zwangerschapskilo's bezig. Zijn doel is dat zijn toekomstige vrouw 'helemaal perfect' is op het moment dat ze naar het altaar loopt.
Een bron vertelt: "Kate is al ontzettend veel afgevallen. Ik heb gehoord dat Tom het erg belangrijk vindt dat ze weer haar oude figuurtje terug krijgt. Maar hij slaat daarin door..."
Volgens mij vandaag als ik de televisie moet geloven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
Vandaag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
quote:Tom Cruise en Katie Holmes in huwelijksbootje.
Het Italiaanse stadje Bracciano, op 40 kilometer afstand van Rome, maakt zich op voor het 'droomhuwelijk' tussen de Amerikaanse filmsterren Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27). Die zullen elkaar naar alle verwachting zaterdag het jawoord geven.
Bij de ceremonie in een middeleeuwse burcht zijn tal van sterren, zoals Jennifer Lopez, Brooke Shields en Will Smith, aanwezig. Om een toestroom van fans te voorkomen hebben de autoriteiten het kasteel hermetisch afgegrendeld van de buitenwereld.
Om te verhinderen dat paparazzi met helikopters foto's vanuit de lucht gaan maken heeft het bruidspaar een groot tentdoek boven de binnenplaats van de burcht laten plaatsen. Mogelijk worden ook luchtballonnen opgelaten om vliegverkeer te hinderen.
Cruise en Holmes, volgelingen van de Scientology-kerk, zullen hun huwelijk in de traditie van de sekte sluiten. Bij een Scientology-bruiloft beloven bruid en bruidegom elkaar onder meer nooit naar bed te gaan, voordat problemen zijn uitgesproken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef milagro het volgende:
hier nog wat arriverende gasten :
http://people.aol.com/peo(...)3518_1560535,00.html
Dat kloptquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:15 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe naar een zender die dit gedeeltelijk live uitzendt.
't Is duidelijk dat dit geen bruiloft is maar een mediaoffensief van Cruise. Eigenlijk best wel zielig.
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vestquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
Dat is een efstuk hoor! Is nog van zijn over-over-overgroot opa geweest!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vest
Nou nee, maar hij heeft in het verleden nogal wat idiote uitlatingen gedaan mbt vrouwenhormonen o.a.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?
Moet ik je posts deleten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
schiet eens op met het volmaken van dit topic. Hij staat al eeuwen in MyAcT's
Ik zag het al op het nieuws ( waarom er op het nieuws over K&T verteld wordt, is me een raadselquote:
Echt hèquote:Op zondag 19 november 2006 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
Staat Tom op een verhoging? Die is toch kleiner dan Katie?
Grappige foto trouwens! Tom staat daar heel stoer te kijken terwijl Katie als een verliefde puber staat te stralen naar haar idool!
Wat zijn ze mooi.quote:
Komt ook hoe ze staat.. en trouwens sluier is best mooiquote:Op zondag 19 november 2006 11:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Nee, ik ben er niet weg van. Haar sluier zit te ver naar achteren.
De sluier zelf is best mooi, maar ik vind dat hij niet mooi is geplaatst. Het lijkt nu net alsof ze haar haar in een halve staart heeft en dat die sluier aan die staart vastzit. Dat is gewoon niet waar ik van hou.quote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Komt ook hoe ze staat.. en trouwens sluier is best mooi
Vind alleen dat haar haar helemaal niet gedaan is..
ja, stel je voor, dat je niet 24/7 met een lach op je gezicht looptquote:Op zondag 19 november 2006 15:09 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ze kijkt ook echt blij op die foto waarop ze uit het raam kijkt.![]()
Excuseer me voor het ventileren van mijn mening.quote:Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, stel je voor, dat je niet 24/7 met een lach op je gezicht loopt
en dan ook nog eens, wie weet zit er wel een fotograaf met telelens in de bomen ergens, zorg dan tenminste dat je niet in een nanoseconde vastgelegd kan worden op de gevoelige plaat met een neutrale blik.
Wat lief, Cruise staat op een bankje.quote:
Het is net alsof je bedoeld dat ze ongelukkig is omdat ze even niet zo blij kijkt.quote:Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Excuseer me voor het ventileren van mijn mening.![]()
Daar zou ik niet over durven oordelen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef rena het volgende:
[..]
Het is net alsof je bedoeld dat ze ongelukkig is omdat ze even niet zo blij kijkt.![]()
Je zou het wel denken, aangezien hij altijd korter is dan zijn partner, maar ik kan hier geen bankje op ontdekken (tenzij de foto is gephotoshoptquote:Op zondag 19 november 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat lief, Cruise staat op een bankje.
Eentje van een halve meter diep, minimaal.quote:
hij is denk ik 170 cm en zij 178 of zo.quote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Eentje van een halve meter diep, minimaal.
Maar hij is echt een stuk kleiner dan haar hoor. Ik vind 't trouwens geen gezicht maar goed, da's persoonlijk.
Voor je het weet begint 'ie mekkeren over je hormonen, je postgedrag op fok, stampt je bank in puin, sleurt je aan je haren mee de Scientology kerk in en houdt Katie er op na als minnares.quote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is denk ik 170 cm en zij 178 of zo.
nee, ik heb een vent liever ook langer dan ik ben, dus Tom Cruise zou uitstekend bij mij passen
maar die snol van een Katie kwam tussen ons in staan
hij ziet er goed uit, en als ie ook lekker in bed is, zal de rest me een zorg zijn, hij mag me alle hoeken vd Scientology kerk laten zienquote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Voor je het weet begint 'ie mekkeren over je hormonen, je postgedrag op fok, stampt je bank in puin, sleurt je aan je haren mee de Scientology kerk in en houdt Katie er op na als minnares.
Dat gunnen we je nou ook weer niet.
jij bent snel tevreden zeg, ik heb nochtans veel meer te biedenquote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef milagro het volgende:
[..]
hij ziet er goed uit, en als ie ook lekker in bed is, zal de rest me een zorg zijn,
Hahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef bloodymary het volgende:
Grappig, ik ben twee jaar geleden in Bracciano op vakantie geweest! Zo bijzonder is dat kasteel trouwens niet.
quote:Beckham mocht niet naar huwelijk Cruise.
Het leven van een voetballer gaat niet over rozen. David Beckham was zaterdag niet aanwezig bij het huwelijk van zijn goede vrienden Tom Cruise en Katie Holmes, omdat hij was teruggeroepen door zijn club Real Madrid.
Vrijdag was hij wel aanwezig bij het diner voorafgaand aan de bruiloft, maar tijdens de ceremonie zelf moest hij verstek laten gaan.
De 31-jarige Beckham, die geblesseerd is aan zijn knie, zat zaterdag op de bank tijdens de wedstrijd van Real Madrid tegen Racing Santander. Zijn vrouw Victoria nam daarop haar zus Louise mee naar de huwelijksplechtigheid.
Sterren
Naast Victoria Beckham waren er ook andere sterren, zoals Will Smith, Jim Carrey en Jennifer Lopez aanwezig bij het huwelijk van Cruise en Holmes. Zij trouwden zaterdag in het Italiaanse middeleeuwse stadje Bracciano, net buiten Rome.
Details
Een paar dagen na het huwelijk van filmsterren komen steeds meer details van de ceremonie naar buiten. Mode-ontwerper Giorgio Armani, die de geliefden en hun baby Suri in de kleren stak, deed dinsdag in de Britse krant Daily Express een boekje open over de gebeurtenissen van zaterdag.
Zoen
De niet voor publiek toegankelijke plechtigheden in het stadje Bracciano, in de buurt van Rome, werden door 150 vrienden en familieleden van het stel bezocht. Toen Cruise zijn bruid mocht kussen leek daar geen einde aan te komen. "De zoen ging maar door. Op een gegeven moment gingen de gasten zelfs 'stop, stop!' roepen", aldus Armani.
Cruise staat er om bekend dat hij zijn affectie voor Holmes graag publiekelijk etaleert. Eerder al stond hij te springen op de bank in de talkshow van Oprah Winfrey toen hij sprak over zijn geliefde. Tijdens de ceremonie zaterdag waren ook de oudere kinderen van Cruise, Isabella en Connor, aanwezig. In zijn vorige huwelijk met Nicole Kidman adopteerde hij die.
Wij zaten net buiten het dorpje op camping Roma Flash aan het meer. Wel leuke omgeving daar he, en makkelijk met de trein naar Rome. Al kan met de limo ook zoals we gezien hebben....quote:Op maandag 20 november 2006 02:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Haha
Ik ook 2 jaar geleden! Wij zaten toen een paar dagen op camping Porticciolo
Als we de trein naar Rome pakten, moesten we binnendoor via een zandweg naar boven lopen, was wel gaaf elke keer
Hehe, zeer mooi daar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wij zaten net buiten het dorpje op camping Roma Flash aan het meer. Wel leuke omgeving daar he, en makkelijk met de trein naar Rome. Al kan met de limo ook zoals we gezien hebben....
Beckham is geblesseerd aan zijn knie?quote:
quote:Jennifer Lopez eist beste plaatsen op privéjet naar huwelijk Cruise.
Zangeres-actrice Jennifer Lopez irriteerde medereizigers toen ze op het privévliegtuig naar het huwelijk van Tom Cruise de beste plaatsjes opeiste voor haarzelf en haar gezelschap.
Andere passagiers, onder wie Jada Pinckett Smith, waren stomverbaasd toen ze het vliegtuig opstapten en zagen hoe Lopez het zaakje naar haar hand had gezet. Volgens het magazine US Weekly had Lopez een assistent uitgestuurd met de opdracht haar persoonlijke bezittingen op de beste zitjes neer te leggen.
Lopez vond het ook nodig anders te doen dan de anderen op het feestje op de vooravond van het huwelijk. De hele groep genodigden was gevraagd in 'informele kledij' naar restaurant Nino te gaan, maar la Lopez had zich helemaal opgetuigd in avondkledij.
quote:TomKat Party It Up South Beach Style Posted: February 04, 2007 Filed under: TomKat , Party Hopping
There must be something in the air in South beach cause all the stars have gone wild in the city. Super bowl madness has brought all of Tinsel Town’s finest into town including Tom Cruise and Katie Holmes. Tomkat made a surprise appearance at the Market America pre-Super Bowl party in Miami Beach, where they enjoyed watching their bff's Marc Anthony and Jennifer Lopez perform. Tom's mother Mary and son Connor joined the happy couple as they were spotted dancing at the side of the stage.
After the concert the two headed out to the CAA party at Club Mokai. When the couple walked into the club DJ Vice was spinning the Mission Impossible theme song which put a big smile on Tom’s face.
Our Hollyscoop scooper gave us the exclusive low down on what went down. The two were spotted “dancing on tables” and our snooper revealed that Tom and Katie were all over each other "freaking" each other on the tables while Nick Lachey, Fergie, Josh Duhamel, Andy Roddick, Kid Rock, Matt Leinhart, Scarlett Johansson, John Legend, Maria Menounos, Jeremy Piven watched on. Our source revealed that Katie looked amazing, even though she didn’t seem like she was too into the dirty dancing.
bronquote:Tom Cruise verliest Katie niet uit het oog
Uitgegeven: 7 maart 2007 13:44
Laatst gewijzigd: 7 maart 2007 13:45
AMSTERDAM - Tom Cruise houdt een oogje in het zeil bij alles wat zijn vrouw Katie doet. Volgens de Amerikaanse krant New York Post wil hij aanwezig zijn bij de opnamen van haar nieuwste film 'Mad money'. "Tom heeft de producenten van de film gebeld en aangekondigd dat hij elke dag op de set aanwezig zal zijn", vertelt een bron.
De 44-jarige acteur zou ook invloed uitoefenen op de filmrollen die de moeder van zijn dochtertje Suri aanneemt. Hij zou haar rol in 'Mad money' hebben toegejuicht omdat het over de vriendschap tussen drie vrouwen gaat, die van plan zijn miljoenen te stelen van de staat. "Er komt geen liefdesverhaal in voor, dus Katie hoeft niemand te zoenen en geen seksscène te spelen", licht de bron toe.
Seksscène
Tom zou van streek zijn geweest toen hij in 2005 de film 'Thank you for smoking' zag, waarin de 28-jarige Katie een seksscène speelde met tegenspeler Aaron Eckhart. De bewuste scène was verdwenen bij de uiteindelijke vertoning van de film. Regisseur Jason Reitman verklaarde dat de scène per ongeluk uit de film was geknipt tijdens de montage.
Cruise zou ook de hand hebben gehad in de terugtrekking van zijn vrouw uit het vervolg op 'Batman begins'. Dat zou te maken hebben gehad met de romantische scènes die Holmes in de film heeft met Christian Bale.
Pffff...quote:De bewuste scène was verdwenen bij de uiteindelijke vertoning van de film. Regisseur Jason Reitman verklaarde dat de scène per ongeluk uit de film was geknipt tijdens de montage.
quote:Katie trekt Cruise niet meer
Katie Holmes is recent bij haar beste vriendin Posh spice aan het uithuilen geslagen. Haar man Tom Cruise, met wie zij een kind heeft, blijkt haar hele leven te controleren.
Een bron zegt, "Katie heeft aan de telefoon gehuild. Ze is gefrustreerd. Tom weigert haar elk klein dingetje. Katie en Victoria hebben laatst uren zitten bellen over deze toestand. Hij wilt haar hele leven controleren. Alsof ze zijn bezit is".
Posh is ook ziek van Tom door zijn gezeik over de Scientology church. Hij wil het maar niet begrijpen. De "Becks" zitten niet te wachten op priester Tom. Een bron meldt: "Onlangs heeft Tom in een uur nog 18 voicemail berichten ingesproken bij de beckhams om ze over te halen voor de kerk".
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |