Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
En wanneer trekt dat bij dan? Aangezien dit kind al bijna een half jaar oud is...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen
, mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen
![]()
Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger?Beetje vaag verhaal iig.
No shit, Sherlockquote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen
, mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen
![]()
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets...want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.
Maar wat een scheetjedie Suri.
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzoquote:Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Moja het volgende:
[..]
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo![]()
Schattig kindje![]()
komt gewoon door je zinnetjequote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over.Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's allesquote:Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.
[afbeelding]
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschapquote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:
[..]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo![]()
![]()
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:
'Suri is niet van Tom'
Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.
Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Dat staat erbij heur!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |