abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41540919
ow, ik vind het wel een schatje!!!!!! mooie donkere haartjes!
Babe In Totale Control of Herself
pi_41540940
Ik vind dr leuk! Het lijkt of ze aziatisch haar heeft.
  woensdag 6 september 2006 @ 09:19:24 #153
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_41541074
Wat een moppie! Vind het echt een 'kruising' van Tom en Katie!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:56:00 #154
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41543320
Schatje om te zien
En wat een dikke bos haar! En dat voor pas 4 maandjes (ze lijkt ietsje ouder, naar mijn idee, of heb ik de maanden fout?)
(Un)masking for the greater good.
pi_41546023
Klein stukje uit de Vanity Fair.
NEW YORK, N.Y.—In a private conversation with Vanity Fair features editor Jane Sarkin, Katie Holmes tells her that "it's been heartbreaking" to see what's being said in the press about her family and her baby. "Some of the crap that's out there—the stuff that's said about my parents and my siblings [tabloid accounts implied that Katie's family did not hit it off with Tom]—it's really frustrating the amount of shit that's out there. And the stuff they say about Suri?! You shouldn't say that about us, and you can't say that about my child."

Holmes explains that the gossip "eats away at me because it's just not O.K.," but that she keeps up on it because "this is my future. This is my family, and I care so much about them. To see how someone as caring and good as Tom is—to see how things can just get so twisted and turned around. I mean, where does it come from?"

Sarkin spent five days with the Cruise-Holmes extended family at Cruise's Telluride, Colorado, compound, sharing meals, taking hikes, and hanging out. Bella and Connor, whom Cruise and Nicole Kidman adopted during their marriage, were there, as well as Holmes's mother and father, Cruise's mother and sister, and other family members.

Sarkin reports that Cruise and Holmes coo over the baby like any new parents. "She has Kate's lips and eyes," Tom says of the baby. "I think she looks like Kate." Holmes counters, "I think she has Tom's eyes. I think she looks like Tom."

"I was overjoyed in being pregnant," Holmes tells Sarkin, "and then had to withstand ridicule about my pregnancy when it was the most normal, non-controversial thing imaginable." Of speculation in the press, Holmes says, "All those things were invented."

Holmes explains their purchase of an in-house sonogram machine to Sarkin, saying that they were followed by paparazzi and as a result her doctor had to make house calls. "The sonogram was for his use!" she says.

Leading up to the frenzy over the pictures, "we were just living our lives, being a family," Cruise says. "Actually, we were taking our own photos and always planned to release those at the right time." But "then all the craziness began," Holmes says. "This 'Where is Suri?' controversy. Tom and I looked at each other and said, 'What's going on?' We weren't trying to hide anything."

"It seemed only natural to have Annie take the first public photographs of Suri," says Cruise of their decision to allow Leibovitz to photograph the baby. "Annie is the only professional photographer who ever shot Bella and Connor as children."

"The moment the doctor handed me Suri," Holmes tells Sarkin, "I was just ready. The feeling is indescribable. All I can say is the moment I looked in her eyes I felt like ... Mom." Holmes continues: "She's a glorious girl. She's the miracle of our life."

The October issue of Vanity Fair hits newsstands in New York and Los Angeles on September 6, and nationally by September 12.

Bron
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 6 september 2006 @ 13:27:28 #156
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41547557
En wanneer internationaal?
Wil dat hele interview wel lezen namelijk
pi_41548010
Wat een mooi kindje is Suri. En wat een wijze uitdrukking heeft ze. Zal ze dan nu al 'lessons in Scientology' krijgen?
pi_41548624
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:19:50 #159
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_41548995
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
pi_41549236
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
En wanneer trekt dat bij dan? Aangezien dit kind al bijna een half jaar oud is...
pi_41549814
Zelfde kapsel als Hitler...wat leuk
pi_41549834
Kan gewoon hoor. Mijn man en ik hebben beiden groen/grijze ogen en onze kinderen hebben beiden weer blauwe ogen. Blauwe ogen zitten wel bij mij in de familie vandaar. Tot 6 maanden hebben alle babies blauwe ogen, daarna veranderen ze geleidelijk naar hun definitieve kleur, of blijven gewoon blauw.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:14:14 #163
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41552510
Wij zijn hier met z'n viertjes en hebben allemaal een andere oogkleur intussen. Al begonnen m'n zus en ik (zoals gewoonlijk) wel met blauwe kijkertjes.
pi_41553033
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is. Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen , mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen

Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger? Beetje vaag verhaal iig.
pi_41553185
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is. Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen , mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen

Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger? Beetje vaag verhaal iig.
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.

schattig kindje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41560533
Wel een leukerd hoor, die Suri. Echt een lief ding.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:37:49 #167
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_41561083
Wat een ontzettend mooi kindje!
A workingclasshero is something to be
pi_41561112
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.
No shit, Sherlock
  woensdag 6 september 2006 @ 20:40:45 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41561184
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets... want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.

Maar wat een scheetje die Suri.
Be sure to wear some flowers in your hair
  woensdag 6 september 2006 @ 20:46:24 #170
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41561408
Topictitel iets aangepast.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41562564
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets... want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.

Maar wat een scheetje die Suri.
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
pi_41568889
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo

Schattig kindje
pi_41569004
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Moja het volgende:

[..]

Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo

Schattig kindje
Wat heb ik jou misdaan?
pi_41569086
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Wat heb ik jou misdaan?
Je reageert een aantal keer nogal heetgebakerd, vandaar.
pi_41569182
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 06-09-2006 23:45:57 ]
pi_41569746
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
komt gewoon door je zinnetje
quote:
Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's alles
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41578331
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_41578387
Die onderste is echt aandoenlijk
pi_41578644
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef Natalie het volgende:
Die onderste is echt aandoenlijk
ja, zekers
Mijn fotoboek
pi_41580149
Zo, op die bovenste foto ziet Katie/Kate er ineens veel ouder uit! En die onderste foto is erg lief!
pi_41580277
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

[afbeelding]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
pi_41583196
Op die bovenste foto lijkt Suri echt heel veel op Björk zo toen ze klein was

pi_41583455
Ik wil ook een Suri Wat een prachtig kindje, ze lijkt enorm op Katie Holmes. Jammer van die vader.
A spoonful of sugar...
pi_41585572
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:

[..]

wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschap
Mijn fotoboek
  donderdag 7 september 2006 @ 16:44:54 #185
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41588031
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41608437

ik vond deze wel komisch
pi_41612005
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
pi_41612114
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:54:16 #189
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_41612436
Veel te Aziatisch? Dat kind heeft toch gewoon de befaamde soepogen van Katie Holmes? Ik zie de gelijkenis wel, hoor.
A spoonful of sugar...
pi_41612462
Conspiracy theories Tja, alles kan met Tom hè.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:57:30 #191
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41612523
Het kleintje ziet er ook een beetje Aziatisch uit met dat donkere haar, maar goed. Tom heeft donker haar en Katie ook. Dus ik vind het niet echt vreemd dat Suri het ook heeft.
pi_41613089
Ik vind die Cruise echt een walgelijke vent. Niet eens om zijn Scientology gedoe, en dat jonge gebrainwashte wijffie Katie ( ok, is ook allemaal een beetje abnormaal), maar gewoon die kop van hem alleen al
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_41613090
Meer babyfoto's nu in de OP (hope you don't mind, TS!)
pi_41613101
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_41613145
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat staat erbij heur!

/edit: hm, ik zie inderdaad dat mijn later toegevoegde regel: 'met dank aan vlindur' er niet staat
Zal het aanpassen!
pi_41613198
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat staat erbij heur!
Niet dus, En hier telt het niet mee

oh, okee dan. Thnx
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:25:00 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41613212
So cute!!
Ze lijken erg gelukkig met z'n drietjes.
pi_41614340
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
pi_41615652
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar ja
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41617786
Ik vind het een erg mooi kindje!
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')